Jaquote:Op maandag 29 april 2013 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gelijk aan die van jou bedoel je dan?
Beetje netjes / kak zegt men altijd van mij. Blousje, jeans, polo, hoody trui enz. Prima hoorquote:Op maandag 29 april 2013 11:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel.
Leuke jeans, leuk shirt en iets van colbertje ofzo.
Niet alleen met m'n vader hoorquote:Op maandag 29 april 2013 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah, jij zit duidelijk op 1 page met de vader van SC.
Ja, aangezien ik ook cowboylaarzen hebquote:Op maandag 29 april 2013 11:55 schreef ook_gek het volgende:
Klinkt miss best gek, maar ik val meestal op vrouwen die er een soort gelijke kleding stijl op nahouden. Hebben jullie dat niet dan?
quote:Op maandag 29 april 2013 12:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, aangezien ik ook cowboylaarzen heb
Aah ja.. ik weet wat je bedoelquote:Op maandag 29 april 2013 11:52 schreef Kreator het volgende:
mijn ex dacht ook dat (te korte) jurkjes met (teveel) open-tiet heel sexy was, in combinatie met (veel te hoerige) hoge hakken.
Dat kán idd wel, maar niet als je klein en mollig bent met enorme (echt) tieten.
Zo kwam het voor dat ik eens in de supermarkt stond met haar en dat de vrouw achter ons echt zo nee-schuddend keek met een blik van 'wat een hoer'. Ik was het wel met haar eens.
Kijk... Die vrouw begrijpt mij.quote:Op maandag 29 april 2013 12:44 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Vrouwen moeten geen leggings dragen, gewoon niet. En al helemaal niet met een spijkerrokje en van die leuke ballerina's/birckenstocks eronder.
OT?quote:
Het was dan ook een semi-mwa-soort-van-komische opmerking.quote:
Roken. Rok(je) vind ik geen probleem.quote:
Kut om zo lelijk te zijn zekerquote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
Roken, rokken, teenslippers, leggings, kut roepen, accent, kort haar, kapster, directrice KLM, jurk, cowboylaarzen, hoerig, het zal allemaal wel. Mij boeit het geen hol meer.
Androchine, ben jij het?quote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
Roken, rokken, teenslippers, leggings, kut roepen, accent, kort haar, kapster, directrice KLM, jurk, cowboylaarzen, hoerig, het zal allemaal wel. Mij boeit het geen hol meer.
Deze man snapt het.quote:Op maandag 29 april 2013 15:56 schreef BeamofLight het volgende:
Precies. Het moet wel een beetje fris ruiken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |