Hoho, BoL is er altijd nog....quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
Godsamme zeg, wat een Viva-topic...
Volgens jullie maatstaven kom ik nooit aan de vent, mooie boel.
Heb je wel cowboylaarzen?quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
quote:vrouw die graag luisterd ipv spreekt,ben op zoek naar iemand met humor die me kan doen lachen,aangezien ikzelf wat negatief
ingesteld ben zou het leuk zijn een optimiste te leren kennen ;-)
Lolquote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef Kreator het volgende:
Dit kreeg ik net als interessebericht. Zonder foto.
[..]
Een vrouw die niet graag praat ???? Dat moet een travo zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef Kreator het volgende:
Dit kreeg ik net als interessebericht. Zonder foto.
[..]
je moet er maar zin in hebben, leraar spelen. tenzij ze bijbehorend studentenoutfitje aan heeft natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2013 18:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet alleen mentale hulp maar ook Nederlandse hulp
Zoals ik zeg; erg mooi uitgebreid project
Zorgt wel voor wat positiviteit in der leven, dus ze staat daar vast voor openquote:Op maandag 29 april 2013 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet er maar zin in hebben, leraar spelen. tenzij ze bijbehorend studentenoutfitje aan heeft natuurlijk.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:41 schreef freshy98 het volgende:
Bij mij is het gewoon helemaal niet roken.
Dat gezeik altijd met de excuses. Ja maar, ik rook alleen als het gezellig is of als ik wat gedronken heb.
Hoe dan ook, je blijft een asbak.
dit bedoel ik dus. Ik had vroeger ook eisen mbt opleidingsnivo, roken enzo. Ben inmiddels er wel achter dat je deze o-zo-belangrijke eisen direct over boord kunt flikkeren voor de juiste. Alleen de schoonpapa dan, vooruit.quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
eisen impliceren dat je kiest op wie je wel en niet verliefd wordt etc.quote:Op maandag 29 april 2013 18:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus. Ik had vroeger ook eisen mbt opleidingsnivo, roken enzo. Ben inmiddels er wel achter dat je deze o-zo-belangrijke eisen direct over boord kunt flikkeren voor de juiste. Alleen de schoonpapa dan, vooruit.
Dan had niemand jou gewild neequote:Op maandag 29 april 2013 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
eisen impliceren dat je kiest op wie je wel en niet verliefd wordt etc.
als dat zo was had ik echt veel minder ex-en.
Inderdaad, geen gezeik over excuses of smoesjes.quote:Op maandag 29 april 2013 18:41 schreef freshy98 het volgende:
Bij mij is het gewoon helemaal niet roken.
Dat gezeik altijd met de excuses. Ja maar, ik rook alleen als het gezellig is of als ik wat gedronken heb.
Hoe dan ook, je blijft een asbak.
Zoals bij jou laatst?quote:Op maandag 29 april 2013 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gewoon paffen tot je rukhol blauw staat, stelletje zure zeikerds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |