Hoho, BoL is er altijd nog....quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
Godsamme zeg, wat een Viva-topic...
Volgens jullie maatstaven kom ik nooit aan de vent, mooie boel.
Heb je wel cowboylaarzen?quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
quote:vrouw die graag luisterd ipv spreekt,ben op zoek naar iemand met humor die me kan doen lachen,aangezien ikzelf wat negatief
ingesteld ben zou het leuk zijn een optimiste te leren kennen ;-)
Lolquote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef Kreator het volgende:
Dit kreeg ik net als interessebericht. Zonder foto.
[..]
Een vrouw die niet graag praat ???? Dat moet een travo zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 18:23 schreef Kreator het volgende:
Dit kreeg ik net als interessebericht. Zonder foto.
[..]
je moet er maar zin in hebben, leraar spelen. tenzij ze bijbehorend studentenoutfitje aan heeft natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2013 18:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet alleen mentale hulp maar ook Nederlandse hulp
Zoals ik zeg; erg mooi uitgebreid project
Zorgt wel voor wat positiviteit in der leven, dus ze staat daar vast voor openquote:Op maandag 29 april 2013 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet er maar zin in hebben, leraar spelen. tenzij ze bijbehorend studentenoutfitje aan heeft natuurlijk.
quote:Op maandag 29 april 2013 18:41 schreef freshy98 het volgende:
Bij mij is het gewoon helemaal niet roken.
Dat gezeik altijd met de excuses. Ja maar, ik rook alleen als het gezellig is of als ik wat gedronken heb.
Hoe dan ook, je blijft een asbak.
dit bedoel ik dus. Ik had vroeger ook eisen mbt opleidingsnivo, roken enzo. Ben inmiddels er wel achter dat je deze o-zo-belangrijke eisen direct over boord kunt flikkeren voor de juiste. Alleen de schoonpapa dan, vooruit.quote:Op maandag 29 april 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
eisen impliceren dat je kiest op wie je wel en niet verliefd wordt etc.quote:Op maandag 29 april 2013 18:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus. Ik had vroeger ook eisen mbt opleidingsnivo, roken enzo. Ben inmiddels er wel achter dat je deze o-zo-belangrijke eisen direct over boord kunt flikkeren voor de juiste. Alleen de schoonpapa dan, vooruit.
Dan had niemand jou gewild neequote:Op maandag 29 april 2013 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
eisen impliceren dat je kiest op wie je wel en niet verliefd wordt etc.
als dat zo was had ik echt veel minder ex-en.
Inderdaad, geen gezeik over excuses of smoesjes.quote:Op maandag 29 april 2013 18:41 schreef freshy98 het volgende:
Bij mij is het gewoon helemaal niet roken.
Dat gezeik altijd met de excuses. Ja maar, ik rook alleen als het gezellig is of als ik wat gedronken heb.
Hoe dan ook, je blijft een asbak.
Zoals bij jou laatst?quote:Op maandag 29 april 2013 19:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gewoon paffen tot je rukhol blauw staat, stelletje zure zeikerds.
Inderdaad. Om de preistengel knauwende healthfreaks die al beginnen te hoesten als ze iemand dertig meter verderop een sigaret op zien steken buiten te houden.quote:
Stoere taal hoor....quote:Op maandag 29 april 2013 20:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Inderdaad. Om de preistengel knauwende healthfreaks die al beginnen te hoesten als ze iemand dertig meter verderop een sigaret op zien steken buiten te houden.
''Roken is slecht voor je.''
Ja, zeuren erover ook. Voor je aangezichtsbotten.
Hop, weer zo'n autist die alles letterlijk neemt wat hij leest en denkt op zijn gezicht geslagen te worden. Ik hou niet van geweld. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 20:15 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Stoere taal hoor....
Of je houdt wel van roken of niet, daar zoek je je partner op uit. (<-- punt) Ik snap niet dat daar een discussie over moet zijn.
Persoonlijk heb ik het ook liever dat ze niet rookt, maar als ze het buiten doet en niet om de minuut dan zou ik er wel mee kunnen leven.
Jouw wereld bestaat echt alleen uit autisten en borderliners he?quote:Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hop, weer zo'n autist die alles letterlijk neemt wat hij leest en denkt op zijn gezicht geslagen te worden. Ik hou niet van geweld. Laat dat duidelijk zijn.
En verder vind ik het ook een non-discussie. Ik kan prima leven met iemand die niet rookt, maar probeer gezeur erover vooraf te voorkomen. Daar screen ik dus echt op.
Ik woon hier. Wat verwacht je dan?quote:Op maandag 29 april 2013 20:27 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Jouw wereld bestaat echt alleen uit autisten en borderliners he?
Nee, ik neem het niet letterlijk. Het is gewoon de manier van zeggen waarvan ik denk, mwoh...quote:Op maandag 29 april 2013 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hop, weer zo'n autist die alles letterlijk neemt wat hij leest en denkt op zijn gezicht geslagen te worden. Ik hou niet van geweld. Laat dat duidelijk zijn.
En verder vind ik het ook een non-discussie. Ik kan prima leven met iemand die niet rookt, maar probeer gezeur erover vooraf te voorkomen. Daar screen ik dus echt op.
Geintje man. Boks ouwe!quote:Op maandag 29 april 2013 20:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, ik neem het niet letterlijk. Het is gewoon de manier van zeggen waarvan ik denk, mwoh...
quote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Andromache het volgende:
ik ben onderweg naar Amsterdam, hoop er morgen wat leuke mannen op straat te zien. enne.... ik draag een spijkerrokje + legging, hahaha!
Ja dat geloof ik niet zonder bewijs.quote:Op maandag 29 april 2013 20:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zit nu thuis en draag knickerbockers. Tot zover mijn update.
Amsterdamquote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Andromache het volgende:
ik ben onderweg naar Amsterdam, hoop er morgen wat leuke mannen op straat te zien. enne.... ik draag een spijkerrokje + legging, hahaha!
Daal af naar het Zuiden.quote:Op maandag 29 april 2013 20:42 schreef Andromache het volgende:
Zuiden!quote:
Dus je prefereert mannen die hun lul achterna lopen boven een lieve noorderling?quote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zuiden!
Stel lomperikken in het Noorden. Vorig jaar met strak zwart jurkje en hakken (zonder spijker én zonder legging dus) en gewoon niemand die wilde dansen.
* m1st1g heeft geen danspartner meerquote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zuiden!
Stel lomperikken in het Noorden. Vorig jaar met strak zwart jurkje en hakken (zonder spijker én zonder legging dus) en gewoon niemand die wilde dansen.
ik weet niet wat de plannen van mijn gastheren zijn, ze zitten ook middenin een verbouwing, ik denk vroeg slapen en morgen vroeg naar de Damquote:Op maandag 29 april 2013 20:53 schreef -Splash- het volgende:
Vanavond scoren in Amsterdam, dat lijkt mij haalbaar.
Lieve (spraakzame) noorderlingen zijn een mythe imoquote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je prefereert mannen die hun lul achterna lopen boven een lieve noorderling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier Andro! Vanavond ook al even de stad in?Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:50 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Lieve (spraakzame) noorderlingen zijn een mythe imo
Ik vind westerlingen maar arrogant en zuiderlingen moeten de g eens normaal uitsprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier Andro! Vanavond ook al even de stad in?![]()
Mensen die iemand aan durven spreken of met iemand durven te dansen kunnen ook lief zijn hoor.quote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je prefereert mannen die hun lul achterna lopen boven een lieve noorderling?
Vindt je het gek. If it walks like a duck...quote:Op maandag 29 april 2013 21:23 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zuiden!
Heb menig aantal vrouwen lomper op hun birkenstockjes zien pronken dan een eendje hoor. Soort zoekt soort misschien.quote:Op maandag 29 april 2013 21:56 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Vindt je het gek. If it walks like a duck...
Leuk! nog even geduld dusquote:Op maandag 29 april 2013 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
Eerste date gepland hier trouwens. 18 mei en wat we gaan doen weten we nog niet
Eefjequote:
quote:Op maandag 29 april 2013 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
Eerste date gepland hier trouwens. 18 mei en wat we gaan doen weten we nog niet
quote:
Dank u beide!quote:Op maandag 29 april 2013 22:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Eefje
Nog nieuws op het datingfront? Spill the beans!
[..]
Veel plezier alvast!
Ik heb je gePMt voor de picsquote:Op maandag 29 april 2013 20:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zit nu thuis en draag knickerbockers. Tot zover mijn update.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Heb je geturfd, ja?quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:02 schreef Kreator het volgende:
Zo. Dat was een mooie avond. Knetterdruk in de stad. En 120x gezoend met m'n date..
Ja was tof. Is het toch een andere avond. Beetje tegen elkaar aan dansen enzo.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je geturfd, ja?
Maar tof! Vandaag een vervolg?
Tegen elkaar aan dansenquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja was tof. Is het toch een andere avond. Beetje tegen elkaar aan dansen enzo..
Weet nog niet. Eerst maar eens relaxen. Vast straks de stad wel in samen.
Nee, doe het rustig aan voor zover dat mogelijk is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tegen elkaar aan dansen
Samen relaxen en dan evt de stad in samen? Of lees ik verkeerd dat ze nu ook (nog) bij je is?
+1quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Als je toch stiekem een traantje weg moet pinken bij de abdicatie --> momenten dat je blij bent dat je alleen woont
quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Als je toch stiekem een traantje weg moet pinken bij de abdicatie --> momenten dat je blij bent dat je alleen woont
+2quote:
Is dat vandaag??quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:03 schreef Ynske het volgende:
Sturen jullie ook foto's in van de hosselmomentjes vandaag
http://frontpage.fok.nl/s(...)n-koninginnedag.html
quote:
Brr dat vind ik maar een rare fetish..quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
Het is wel weer feest vandaag...aan het chatten met een voetfetisjist die heeeeeeeeel graag een foto wil van mijn 'prachtige' voeten![]()
Als ik hier iets mee zou doen, zie ik wel een geweldige kans voor een leuk vakantieadres
![]()
![]()
Oranje namen!
Nou zou ik dan ook weer niet kwijlen bij de aanblik van Mark Rutte, maar dat is wel beter dan:quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:20 schreef Sannne het volgende:
[..]
Brr dat vind ik maar een rare fetish..
Ik kwijl maar bij de aanblik van Mark Rutte, verder geen romantiek hier vandaag
Niet meer dusquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar je kwebbelt er lekker mee verder... omdat...?
Oh my lord... Een goede rug...quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:46 schreef Sannne het volgende:
Ik heb een mannenrug/schouder/armen fetish
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh my lord... Een goede rug...Zo herkenbaar!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meldtquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:46 schreef Sannne het volgende:
Ik heb een mannenrug/schouder/armen fetish
+5quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh my lord... Een goede rug...Heb je alle ruggen van de stad gehad dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Alleen die van de zwerver bij de Bijenkorf niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heb je alle ruggen van de stad gehad dan?
Die naam is niet zo erg maar die oranje achtergrondquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:27 schreef ook_gek het volgende:
Heb ik ook een oranje naam?
Ja dus aaaaaaaah ik wil niet! Ik wil niet!!!!
Ik snap er gewoon geen kont van. Maar ja, met elke vraag die je stelt maak je het erger. Dus dat doe ik dan maar niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap er gewoon geen kont van. Maar ja, met elke vraag die je stelt maak je het erger. Dus dat doe ik dan maar niet.
Gewoon verdrietig...en dat ben ik zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |