Komt helemaal goed Yuki, in het begin voelde ik me ff zenuwachtig, maar bij man nr. 3 of 4 had ik er al veel lol in, zo veel mannen in een keer spreken, haske leukquote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
OT: nav verslag van Ynske begin ik een beetje te vrezen voor de speeddate-avond over 4 weken
Dat zouden wel eens 17 really awkward moments kunnen worden
Wat straal ik uit?quote:Op zondag 28 april 2013 14:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met zo'n reactie straal je dat wel uit ja.
Dat je open staat voor vragen.quote:
met zo'n instelling worden dat ook 17 ongemakkelijke momenten.quote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
OT: nav verslag van Ynske begin ik een beetje te vrezen voor de speeddate-avond over 4 weken
quote:Op zondag 28 april 2013 14:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
Komt helemaal goed Yuki, in het begin voelde ik me ff zenuwachtig, maar bij man nr. 3 of 4 had ik er al veel lol in, zo veel mannen in een keer spreken, haske leuk
Ze mag vragen van ze wilquote:Op zondag 28 april 2013 14:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat je open staat voor vragen.
Not!
Wel vreemd, want zelf stel je 10000 vragen
Er gaan drie bekenden van je meequote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
18 speeddates toch?quote:Op zondag 28 april 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er gaan drie bekenden van je mee?
hier waren idd 3 mannen meer dan vrouwenquote:Op zondag 28 april 2013 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
20... Maar goed ik hoorde van iemand dat het soms ook zo is dat er bijvoorbeeld 18 mannen zijn en 20 vrouwen (of andersom)
Beloof me dat je zegt 'And this is where the magic happens' in de slaapkamer.quote:Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wijntje, filmpje, 'huis laten zien', baffen.
Veel plezier!quote:Op zondag 28 april 2013 18:51 schreef Kreator het volgende:
Date gisteren ging niet door..
Gelukkig zometeen wel.. Ben godverdomme 34 en licht nerveus.
.
Dit is standaard, uiteraard.quote:Op zondag 28 april 2013 18:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Beloof me dat je zegt 'And this is where the magic happens' in de slaapkamer.
Wel hard to get spelen door eraan toe te voegen: maar vanavond nietquote:
De vraag is natuurlijk wat wij moeten. Kletsen? Parasailen? Waterputten bouwen in Afrika? Fistfucken?quote:Ik vind dat wij eens moeten
"Maar jij stinkt"quote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel hard to get spelen door eraan toe te voegen: maar vanavond niet
Tijdens mijn studententijd ben ik ook een hele tijd weekend-barman geweest in een hippe Engelse club. Wij deden weddenschappen om wie de meeste telefoonnummers kon verzamelen.quote:Op zondag 28 april 2013 06:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hallo, de barman versieren... Eerst leren kruipen, dan lopen, dan joggen, dan sprinten, dan de olympische spelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ''we moeten'' dame gaf me net haar nummer ook al, nadat ik aankondigde offline te gaan wegens teveel getetter aan mijn harses. Wat dan wel weer zuigt is dat ze zowat aan de andere kant van het land woont.quote:Op zondag 28 april 2013 20:15 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, van een meid op paiq d'r nummer weten te bemachtigen en nu whatsappen als een stel laboratorium chimpansees die op knopjes mogen drukken. Daar komt nog wel wat leuks uit!
Precies. Al gaat het hier nu al om wat we op een eerste date willen gaan doen.quote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De ''we moeten'' dame gaf me net haar nummer ook al, nadat ik aankondigde offline te gaan wegens teveel getetter aan mijn harses. Wat dan wel weer zuigt is dat ze zowat aan de andere kant van het land woont.
Ja, klopt. Waarschijnlijk omdat ik je inderdaad negeerquote:''hahaha
heb je ook whatsapp?
gisteren om 22:39
Met de W van 3 vingers in de lucht...
*edit* wakker??
Of laat je je afleiden door minder leuke vrouwen?
gisteren om 22:58
Ik voel me genegeerd!![]()
Dat "laat je je afleiden door minder leuke vrouwen?" ook echtquote:Op zondag 28 april 2013 22:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik weet niet hoe anderen dat doen, maar bij meerdere contacten online op paiq die tegen je aan ouwehoeren raak je er toch compleet gestoord van?
Ik schreef dit vanmiddag al elders. Ik kán geen meerdere gesprekken hebben, daar word ik helemaal kriegel van. Dus heb ik één goedlopend gesprek en zie andere contacten online komen, eentje reageert één keer, een ander op iets wat ik als laatste zei. En blijft maar tetteren.
[..]
Ja, klopt. Waarschijnlijk omdat ik je inderdaad negeer
Omdat dat weer aanleiding geeft tot meer vermoed ik. En ik antwoord wel als ik tijd over heb.quote:Op zondag 28 april 2013 22:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat "laat je je afleiden door minder leuke vrouwen?" ook echt
Maar euh, hoezo niet even 1 bericht dat je idd druk/in gesprek bent? Dan weet zij ook waar ze aan toe is en stopt het getetter (mits ze een beetje fatsoen heeft).
Jij hebt een date met Kreator en fokt als onderliggende partij een beetje?quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Andromache het volgende:
zoooo Krea lig je lekker te batsen jongen?
Ligt aan de persoon denk ik. Als iemand dat tegen mij zegt, reageer ik hooguit met "oké, tot later!"quote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat dat weer aanleiding geeft tot meer vermoed ik. En ik antwoord wel als ik tijd over heb.
Heb er goede ervaringen mee. Net van haar kant haar nummer en we whatsappen de hele avond al.quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Maax het volgende:
Zijn jullie positief over paiq? Ik heb er weinig goede ervaringen mee, iedereen is offline enzo.
S er een groot verschil met als je er voor betaald?
Ok klinkt goed.quote:Op zondag 28 april 2013 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb er goede ervaringen mee. Net van haar kant haar nummer en we whatsappen de hele avond al.
Gratis. Betaald is alleen maar dat je betere matches of iets dergelijks krijgt. Gratis versie is gewoon goed.quote:Op zondag 28 april 2013 22:23 schreef Maax het volgende:
[..]
Ok klinkt goed.
Heb je de gratis versie of betaal je?
geen enkel gesprek was langdurig. ookal waren de scores hoog.. Zitten soms wel mooie vrouwen tussen de matches waarvan ik me dan soms afvraag wat ze daar doen..quote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Maax het volgende:
Zijn jullie positief over paiq? Ik heb er weinig goede ervaringen mee, iedereen is offline enzo.
S er een groot verschil met als je er voor betaald?
Ah die ervaring heb ik helaas niet met de gratis versie.quote:Op zondag 28 april 2013 22:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gratis. Betaald is alleen maar dat je betere matches of iets dergelijks krijgt. Gratis versie is gewoon goed.
hahahaha! lay back and think of England.quote:Op zondag 28 april 2013 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Jij hebt een date met Kreator en fokt als onderliggende partij een beetje?
Offline cheatquote:Op zondag 28 april 2013 22:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik weet niet hoe anderen dat doen, maar bij meerdere contacten online op paiq die tegen je aan ouwehoeren raak je er toch compleet gestoord van?
Ik schreef dit vanmiddag al elders. Ik kán geen meerdere gesprekken hebben, daar word ik helemaal kriegel van. Dus heb ik één goedlopend gesprek en zie andere contacten online komen, eentje reageert één keer, een ander op iets wat ik als laatste zei. En blijft maar tetteren.
[..]
Ja, klopt. Waarschijnlijk omdat ik je inderdaad negeer
Deed ik voorheen wel, maar heb inmiddels besloten dat dat gelul is en men gewoon niet a la minute antwoord terug moet verwachten. Al voel ik dan tóch de neiging om zsm terug te reageren.quote:
[hap]quote:
Wat heb je dan ? :pquote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[hap]
Met mijn auto mag datiets met hobby enzo
[/hap]
Chevrolet Impala uit 1965quote:
En nu? Toch maar weer betalen?quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef SilentChaos het volgende:
Sinds ik m'n foto op lexa heb vernieuwd krijg ik opeens berichten van vrouwen... Was gewend van lexa dat ik initiatief moest nemen
Aangezien ik alleen niet betaal momenteel kan ik niks terugsturen en alleen maar kleine stukjes van het bericht lezen
M'n auto valt iig in de smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |