quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kende haar al he. Vanavond komt ze wawrschijnlijk mijn huis bekijken
Ooh ja zo goed houd ik alles ook niet bij. Maar zo inderdaad als je plannen hebt voor de dates zit dat wel goed, maar om nou al voor 2x af te spreken om in de stad een drankje te gaan doen zou ik niet de noodzaak van in zien.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kende haar al he. Vanavond komt ze wawrschijnlijk mijn huis bekijken en maandagavond gaan we de stad in.
Als het goed zit zit het ook wel twee dates goed.
Dacht dat die pa jou ook zo simpel vond? perfecte match zou je zeggen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:01 schreef habitue het volgende:
[..]
WA foto. Ze kon wel lekker zoenen, Maar simpel meisje die achter de kassa werkt full time. Wordt em sowieso niet.
Vorige week gehad.....quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:53 schreef habitue het volgende:
Gisteren wezen kroeghosselen, chick gezoend, nummer geregeld.
Ze ziet er alleen nu minder mooi uit dan in mijn vage herinnering van gisteren.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dacht dat die pa jou ook zo simpel vond? perfecte match zou je zeggen.
hehequote:Op zaterdag 27 april 2013 11:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik weet al waar ik mijn boodschappen ga doen maandag.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:54 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nice, wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:59 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Vorige week gehad.....
Vanavond date2 met dame van twee weken geleden
nooit begrepen dit. je bent toch niet blind? ik heb dat nog nooit gehad. of was je zo dronken dat je driedubbel zag?quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:53 schreef habitue het volgende:
Gisteren wezen kroeghosselen, chick gezoend, nummer geregeld.
Ze ziet er alleen nu minder mooi uit dan in mijn vage herinnering van gisteren.
Nou, om eerlijk te zijn heb ik ook al wel eens 's ochtends gedacht "jij zag er gisteravond in die donkere kroeg toch beter uit"quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
nooit begrepen dit. je bent toch niet blind? ik heb dat nog nooit gehad. of was je zo dronken dat je driedubbel zag?
jij zag er 's ochtends na het stappen waarschijnlijk ook niet zo glad en fris eruit dan die avond/nacht hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:49 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn heb ik ook al wel eens 's ochtends gedacht "jij zag er gisteravond in die donkere kroeg toch beter uit"
Of dat door de drank of door de slechte verlichting kwam laten we maar in het midden, oké?
Altijd goed. Have fun!quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:42 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
borreltje en hapje eten, niet heel spectaculair maar wel gezellig
Maar mannen maakt dat ruig... Vrouwen gewoon smerigquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
jij zag er 's ochtends na het stappen waarschijnlijk ook niet zo glad en fris eruit dan die avond/nacht hoor.
Altijd lekker. De crusties in je ogen, je make up op je wangen, elke sigaret die je gerookt hebt samengebald in je mond.... en je buik die borrelt van de drankscheten... Ik voel mezelf dan net een wandelende postbus 51 infomercialquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar mannen maakt dat ruig... Vrouwen gewoon smerig![]()
Zo herkenbaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Altijd lekker. De crusties in je ogen, je make up op je wangen, elke sigaret die je gerookt hebt samengebald in je mond.... en je buik die borrelt van de drankscheten... Ik voel mezelf dan net een wandelende postbus 51 infomercial
* DancingPhoebe trekt wenkbrauw op...quote:
Ik vind dating site's in het algemeen het afvoerputje van vrijgezel nederland...quote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef barocci het volgende:
[..]
Oei, Badoo staat toch bekend als het afvoerpuntje van de datingsitesMaar goed, er zullen niet alleen maar tokkies op staan
Afgezien van de makeup dan haha...quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe trekt wenkbrauw op...
Ga dan weekendjes weg...quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:53 schreef Deezertje het volgende:
Grr... begin echt depressief te raken hier :p
Iedereen die ik ken heeft nu wel een vriend of vriendin..., zelfs degene waarvan je hoopt dat ze nog stiekem single is... Moet er maar eens uit gaan! Maar dat is makkelijk gezegd dan gedaan als je in een gat woont zoals ik.
Zo'n getekende? Die zijn 's morgens ook weg. Dag, uitdrukking.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe trekt wenkbrauw op...
Zo'n staalborstel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo'n getekende? Die zijn 's morgens ook weg. Dag, uitdrukking.
Hoe moet ik dat voor me zien, willekeurige mannen op straat versieren?quote:Op zondag 28 april 2013 01:37 schreef Andromache het volgende:
versieren in de kroeg was leuk. met een beetje aanmoediging van eefje801 kwam ik een heel eind. helaas blauwtje gelopen bij de barman, maar niet getreurd, ik heb me niet uit het veld laten slaan, ik sloeg er zelfs een beetje in door, hihi, begon willekeurig mannen op straat te versieren. met iemand er bij durf ik een stuk meer in ieder geval! op deze manier kan ik best lol krijgen in het spelletje
"Eeeeej 'ow you doooin'?"quote:Op zondag 28 april 2013 07:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien, willekeurige mannen op straat versieren?
quote:Op zondag 28 april 2013 01:37 schreef Andromache het volgende:
versieren in de kroeg was leuk. met een beetje aanmoediging van eefje801 kwam ik een heel eind. helaas blauwtje gelopen bij de barman, maar niet getreurd, ik heb me niet uit het veld laten slaan, ik sloeg er zelfs een beetje in door, hihi, begon willekeurig mannen op straat te versieren. met iemand er bij durf ik een stuk meer in ieder geval! op deze manier kan ik best lol krijgen in het spelletje
Gastquote:Op zondag 28 april 2013 13:07 schreef freshy98 het volgende:
Oranje, en groen.
Paars doe ik door de week op werk wel, dan stinkt het thuis niet zo
quote:Op zondag 28 april 2013 13:07 schreef freshy98 het volgende:
Oranje, en groen.
Paars doe ik door de week op werk wel, dan stinkt het thuis niet zo
Zelfs ik weet wat jij komend weekend gaat doenquote:Op zondag 28 april 2013 13:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat doe je het volgende weekend?
Net alsof ik alles plan
Heb je er nog een date aan over gehouden?quote:Op zondag 28 april 2013 10:04 schreef Ynske het volgende:
Ow ja speeddaten...
1 bekende tegen gekomen. Een stapel ontzettende no-gos. Mensen die zichzelf ontzettend grappig vonden. Slappe handjes gevers, maar zeer zeker ook een paar toffe Gezelle gasten erbij die de moeite van wat te gaan drinken waard zijn. Meteen relatie materiaal vind ik niet dat je dat kan oordelen aan de hand van 3 minuten. Wat me wel opviel dat er een aantal echt een script/vragenlijst voorbereid hadden
T was iig een gezellige avond.
je hoort maandag of dinsdag of de ander waar jij ja op gezegd hebt je ook nog eens wil spreken, en dan krijg je emailadressen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb je er nog een date aan over gehouden?
Dat jij dat niet doet, hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook niet doen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat doe je het volgende weekend?
Net alsof ik alles plan
Oh, dat is wel een tof concept! Ben benieuwd!quote:Op zondag 28 april 2013 13:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hoort maandag of dinsdag of de ander waar jij ja op gezegd hebt je ook nog eens wil spreken, en dan krijg je emailadressen.
Iig wel een site van een medefotograaf aan over gehouden
Was gezellig, maar samen besloten dat de vonk/klik er niet echt is en er ook niet zal komen. Zijn wat dat betreft toch te verschillend van elkaarquote:
Vragen mag altijdquote:Op zondag 28 april 2013 13:22 schreef Silenus het volgende:
Ja en komop, als je dat al niet eens meer mag vragen.
Als ik de hand van god was, zou ik ook zo zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 14:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met zo'n reactie straal je dat wel uit ja.
quote:Op zondag 28 april 2013 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik de hand van god was, zou ik ook zo zijn.
Ik zou voor de gein ook wel eens zoiets willen doen, maar het is allemaal zo ver weg voor zoiets.quote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
OT: nav verslag van Ynske begin ik een beetje te vrezen voor de speeddate-avond over 4 weken
Dat zouden wel eens 17 really awkward moments kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |