Ik mis claimerig, jaloers, wantrouwend en labiel gedrag nog in het rijtje, maar a la. En dan die kontlik-reacties ook van wat kennelijk de lokale feministen-club blijkt te zijn...quote:Ik ben een " kanjer " in het verpesten van een date ! Te direct, te open, te bijdehand, te eerlijk, te dit en te dat !
Jammer, want ik hou van te.
quote:Dat is dan Te jammer voor die gast , dat hij een Te gekke date misloopt met een Te leuk wijffie.
quote:Te is nou eenmaal té. Doseren van je té mooie persoonlijkheid is hét! Die kerels verzuipen anders in al het moois... hahaha...
quote:Mannen kunnen dat niet hendelen
quote:Mannen willen allemaal een vrouw zoals wij, tot puntje bij paaltje komt, dan worden ze onzeker van de kracht die wij uitstralen. Mannen zijn slappelingen
quote:Daar worden ze onzeker van. Whahaha
Achteraf toch een goede beslissing om ermee te stoppen. Wees blij joh, anders had je die dames er gratis en voor niets bijgekregenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch nog even een last minute wenkbrauw optrek-moment om de date van afgelopen week. Die post dit op 'r facebook:
[..]
Ik mis claimerig, jaloers, wantrouwend en labiel gedrag nog in het rijtje, maar a la. En dan die kontlik-reacties ook van wat kennelijk de lokale feministen-club blijkt te zijn...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]!
Het pad naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen, wat ik je brom!quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Achteraf toch een goede beslissing om ermee te stoppen. Wees blij joh, anders had je die dames er gratis en voor niets bijgekregen
Schitterende ervaring! Al weet ik niet of ik nu moet huilen of lachen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doet me aan mijn date van afgelopen week denken. De nogal controlerende dame zeg maar. Die kennelijk nogal begaan was met mijn contactenlijst op facebook en de tijd waarop ik naar bed ga. Ze had het idee dat ik - juist ondanks mijn openheid over mijn scharrelverleden - van alles voor haar verborgen hield. Geweldige logica natuurlijk.
Na er nog eens flink mee geclashed te zijn na het gevoel te hebben een verhoor af te leggen afgelopen zondag besloot ik de stekker er maar definitief uit te trekken. Dat had ik uiteraard gelijk al de eerste keer moeten doen, soit. ALTIJD luisteren naar je gutfeeling. Ik heb 'r gezegd dat we het hier maar bij moesten laten en dit nooit gaat werken voor me. Stortvloed aan appjes en fb-berichtjes gekregen, telefoontjes die ze vervolgens kwaad weer ophing, the works.
Om dan de volgende dag poeslief haar excuses aan te bieden en te zeggen dat ik gelijk had en ze nooit zo had moeten doen naar mij toe. Met de vraag of het nu echt klaar was en of we dan tenminste nog wel bevriend konden blijven. Prima joh. Ze had me al eerder verwijderd, spijt gekregen en gevraagd of ik 'r weer toe wilde voegen. De dagen erop het ene bericht na het andere, waar ik maar sporadisch op reageer. Vervolgens zegt ze dat ze mijn telefoonnummer gaat verwijderen omdat ze me te leuk is gaan vinden. Ehrm, okay. Prima joh.
Dag later weer hele lappen tekst over de whatsapp, dat ze mijn nummer toch maar weer teruggezocht had. Een gedragsverklaring van haar kant, en dat het een leermoment voor haar is en er wat mee wil gaan doen. Kan ik alleen maar aanmoedigen overigens.
Nog geen uur later begint ze ultravage teksten te posten op mijn wall, en belt me op met de vraag of het nu definitief over is zodat ze me uit haar hoofd kan zetten. Ik was daar zondag al stellig in maar beaam het nogmaals. ''Ok, bye'' zegt ze.
Om twee uur later weer contact zoeken op fb en whatsapp natuurlijk, terwijl ik amper meer reageer.
Tof om te lezen dat ik toch nog enige steun krijg voor mijn briefquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh ja, ik heb toen geloof ik niet gereageerd op de brief en het geemmer om de brief omdat ik weer veel te laat was, maar we pakken er weer op terug. Dus nog even mijn duitje in het zakje.
Ik vind de brief niet zo raar. En we kunnen allemaal wel stoer doen, want heeee wij zijn de tough ones, wij gaan er lachend aan voorbij en gaan dronken, feestend en buddies fuckend door het leven en niemand maakt nog indruk op ons. Totdat er ineens iemand langskomt die dat wel doet. En we weten allemaal dat dat ineens snel kan gaan. En we weten allemaal dat de koude, dorre vlaktes van onze harten dan ineens opbloeien, openbarsten en dat er ineens eenhoorns galopperen, roodborstjes zingen en regenbogen stralen en het leven ineens nog mooier lijkt. En dat je ineens mogelijkheden ziet die je nooit meer voor mogelijk had gehouden. En dat het niet meer dan vanzelfsprekend is dat die ander hetzelfde voelt. En dat die ander dat ook als haast vanzelfsprekend teruggeeft. En het kan niet anders dat dit van daten, batsen, verliefd doorrolt naar het bejaardentehuis. Want hij is geweldig. En jij bent geweldig. Met hem. En alles is geweldig. En regenbogen. En eenhoorns.
En dan ineens niet meer.
En dat is kut. En daar moet/wil je iets mee. Dus als die man een brief wil schrijven om het fatsoenlijk af te sluiten, in plaats van de botte bijl methode die bij het (interwebz)daten zo vanzelfsprekend gehanteerd wordt... laat die man dan lekker een brief schrijven.
Blijf "one of the good guys". For fucks sake. En onthou het gevoel voor wanneer jij eens aan de andere kant staat en behandel de ander zoals jij zelf behandeld had willen worden toen jij in de hoek stond waar de klappen vielen.
Amen.
Wat een onzin. Alsof je een geharde badguy bent als je geen brief schrijft na een paar dates.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goh ja, ik heb toen geloof ik niet gereageerd op de brief en het geemmer om de brief omdat ik weer veel te laat was, maar we pakken er weer op terug. Dus nog even mijn duitje in het zakje.
Ik vind de brief niet zo raar. En we kunnen allemaal wel stoer doen, want heeee wij zijn de tough ones, wij gaan er lachend aan voorbij en gaan dronken, feestend en buddies fuckend door het leven en niemand maakt nog indruk op ons. Totdat er ineens iemand langskomt die dat wel doet. En we weten allemaal dat dat ineens snel kan gaan. En we weten allemaal dat de koude, dorre vlaktes van onze harten dan ineens opbloeien, openbarsten en dat er ineens eenhoorns galopperen, roodborstjes zingen en regenbogen stralen en het leven ineens nog mooier lijkt. En dat je ineens mogelijkheden ziet die je nooit meer voor mogelijk had gehouden. En dat het niet meer dan vanzelfsprekend is dat die ander hetzelfde voelt. En dat die ander dat ook als haast vanzelfsprekend teruggeeft. En het kan niet anders dat dit van daten, batsen, verliefd doorrolt naar het bejaardentehuis. Want hij is geweldig. En jij bent geweldig. Met hem. En alles is geweldig. En regenbogen. En eenhoorns.
En dan ineens niet meer.
En dat is kut. En daar moet/wil je iets mee. Dus als die man een brief wil schrijven om het fatsoenlijk af te sluiten, in plaats van de botte bijl methode die bij het (interwebz)daten zo vanzelfsprekend gehanteerd wordt... laat die man dan lekker een brief schrijven.
Blijf "one of the good guys". For fucks sake. En onthou het gevoel voor wanneer jij eens aan de andere kant staat en behandel de ander zoals jij zelf behandeld had willen worden toen jij in de hoek stond waar de klappen vielen.
Amen.
Nee dat bedoel ik niet. maar je bent ook niet de grootste faler in dating history, wanneer iets je een keer wel dusdanig raakt dat je die behoefte wel hebt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een onzin. Alsof je een geharde badguy bent als je geen brief schrijft na een paar dates.
Uiteraard moet iedereen het voor zichzelf weten, maar je kunt ook overdrijven..
Nee klopt. Maar je wint er zo weinig mee, is mijn ervaring. Maarquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. maar je bent ook niet de grootste faler in dating history, wanneer iets je een keer wel dusdanig raakt dat je die behoefte wel hebt.
Maar goed, wat Mr Grey te veel heeft, heeft fok immer te weinig.
Ik heb het ook wel eens gedaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar je wint er zo weinig mee, is mijn ervaring. Maariedereen is anders
.
Nu ga ik even mijn enorme kater verwerken en het dronken WA gesprek teruglezen met mijn 'date' van gisteravond.
Omg HJ... Is het nog zo erg geworden? Wat triest!quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Toch nog even een last minute wenkbrauw optrek-moment om de date van afgelopen week. Die post dit op 'r facebook:
[..]
Ik mis claimerig, jaloers, wantrouwend en labiel gedrag nog in het rijtje, maar a la. En dan die kontlik-reacties ook van wat kennelijk de lokale feministen-club blijkt te zijn...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]!
2 dates afgesproken? Speciale dingen die gedaan gaan worden of waarom niet van date tot date bekijken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:25 schreef Kreator het volgende:
Heb de hele avond met miss-WA-klik zitten kletsen. Niet gezoend, wel weer 2 dates afgesproken deze week. En alweer berichten gehad vanmorgen. Dit heeft wel potentie.
Alcohol zorgt er al jaren voor dat mensen elkaar aantrekkelijk vinden!quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:53 schreef habitue het volgende:
Gisteren wezen kroeghosselen, chick gezoend, nummer geregeld.
Ze ziet er alleen nu minder mooi uit dan in mijn vage herinnering van gisteren.
Wie kent dat niet? Maar zit ze nu naast je of bedoel je op foto's op facebook? Die kunnen ook negatiever zijn dan de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:53 schreef habitue het volgende:
WA foto. Ze kon wel lekker zoenenquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:57 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Wie kent dat niet? Maar zit ze nu naast je of bedoel je op foto's op facebook? Die kunnen ook negatiever zijn dan de werkelijkheid.
Maar +1 voor de hossel.
Ik had het er nog over gisteren, met een collega. Je moet ook de lelijke pakken. Was een wijze les van zijn ouwe heer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:53 schreef habitue het volgende:
Lelijke mensen gaan ook minder vaak vreemdquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik had het er nog over gisteren, met een collega. Je moet ook de lelijke pakken. Was een wijze les van zijn ouwe heer.
Ben jij ooit vreemd gegaan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Lelijke mensen gaan ook minder vaak vreemd
Ik kende haar al he. Vanavond komt ze wawrschijnlijk mijn huis bekijken en maandagavond gaan we de stad in.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:56 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
2 dates afgesproken? Speciale dingen die gedaan gaan worden of waarom niet van date tot date bekijken?
Nee, moeilijk te geloven als je me ziet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |