Komt helemaal goed Yuki, in het begin voelde ik me ff zenuwachtig, maar bij man nr. 3 of 4 had ik er al veel lol in, zo veel mannen in een keer spreken, haske leukquote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
OT: nav verslag van Ynske begin ik een beetje te vrezen voor de speeddate-avond over 4 weken
Dat zouden wel eens 17 really awkward moments kunnen worden
Wat straal ik uit?quote:Op zondag 28 april 2013 14:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met zo'n reactie straal je dat wel uit ja.
Dat je open staat voor vragen.quote:
met zo'n instelling worden dat ook 17 ongemakkelijke momenten.quote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
OT: nav verslag van Ynske begin ik een beetje te vrezen voor de speeddate-avond over 4 weken
quote:Op zondag 28 april 2013 14:33 schreef Andromache het volgende:
[..]
Komt helemaal goed Yuki, in het begin voelde ik me ff zenuwachtig, maar bij man nr. 3 of 4 had ik er al veel lol in, zo veel mannen in een keer spreken, haske leuk
Ze mag vragen van ze wilquote:Op zondag 28 april 2013 14:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat je open staat voor vragen.
Not!
Wel vreemd, want zelf stel je 10000 vragen
Er gaan drie bekenden van je meequote:Op zondag 28 april 2013 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
18 speeddates toch?quote:Op zondag 28 april 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er gaan drie bekenden van je mee?
hier waren idd 3 mannen meer dan vrouwenquote:Op zondag 28 april 2013 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
20... Maar goed ik hoorde van iemand dat het soms ook zo is dat er bijvoorbeeld 18 mannen zijn en 20 vrouwen (of andersom)
Beloof me dat je zegt 'And this is where the magic happens' in de slaapkamer.quote:Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wijntje, filmpje, 'huis laten zien', baffen.
Veel plezier!quote:Op zondag 28 april 2013 18:51 schreef Kreator het volgende:
Date gisteren ging niet door..
Gelukkig zometeen wel.. Ben godverdomme 34 en licht nerveus.
.
Dit is standaard, uiteraard.quote:Op zondag 28 april 2013 18:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Beloof me dat je zegt 'And this is where the magic happens' in de slaapkamer.
Wel hard to get spelen door eraan toe te voegen: maar vanavond nietquote:
De vraag is natuurlijk wat wij moeten. Kletsen? Parasailen? Waterputten bouwen in Afrika? Fistfucken?quote:Ik vind dat wij eens moeten
"Maar jij stinkt"quote:Op zondag 28 april 2013 19:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel hard to get spelen door eraan toe te voegen: maar vanavond niet
Tijdens mijn studententijd ben ik ook een hele tijd weekend-barman geweest in een hippe Engelse club. Wij deden weddenschappen om wie de meeste telefoonnummers kon verzamelen.quote:Op zondag 28 april 2013 06:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hallo, de barman versieren... Eerst leren kruipen, dan lopen, dan joggen, dan sprinten, dan de olympische spelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |