Geen topic kaap, excuus was voor het falen met de TT. Nib-itt postte door het slotje heenquote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
topic kaap, en dan nog als excuus aanvoeren te lang niet op FOK! geweest
Had niet gezien dat Nibb-it door het slotje heen postequote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Geen topic kaap, excuus was voor het falen met de TT. Nib-itt postte door het slotje heen.
quote:
Ik ben een machtig man.quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had niet gezien dat Nibb-it door het slotje heen poste
[..]Foei zoutje
quote:
Hé de drunken night posterquote:
Kloon confirmedquote:
Dat waren nog tijdenquote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef hcwp het volgende:
Je leest niet goed. er staat (pantser) infanterie. Er zijn vast functies binnen de infanterie die een cluster twee eis hebben..
Verder, toen de mannen nog van staal waren en de schepen van hout, hadden mariniers andere hobbies: [ afbeelding ]
Beterschap voor broertje.quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Broertje met gebroken oogkas en zware hersenschudding in ziekenhuis opgenomenNare sport dat voetbal.
Trap tegen z'n kop gehad? Gelukkig heb ik me al uitgeschrevenquote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Broertje met gebroken oogkas en zware hersenschudding in ziekenhuis opgenomenNare sport dat voetbal.
Stakkerquote:
Grappig, toen de lua nog pantser had hadden we dezelfde fiegroep (zoals dat toen heette) als de cav.quote:Op zondag 28 april 2013 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Sinds wanneer kan je een PAINF functie vervullen met Cluster 2 ?
[ afbeelding ]]
que?quote:
Jaaa jaquote:
Slaap lekker Thaboelquote:
Strakjes op het werkquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met apen de laatste tijd
Haal gewoon dat spul dat Meindl zelf verkoopt, kan weinig fout gaan lijkt me....quote:Op maandag 29 april 2013 11:04 schreef Kutpax het volgende:
Zo maar even wat G-wax bijenwax en waterproof spray halen voor m'n Meindls. Ze kunnen wel gepoetst/gewaxt worden.. niemand weet alleen hoe en wat omdat het zo verwarrend is.
Hebben ze daar niet, Granger's werkt ook prima.quote:Op maandag 29 april 2013 11:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haal gewoon dat spul dat Meindl zelf verkoopt, kan weinig fout gaan lijkt me....
LOL.. jij zou zeker ook Kiwi op je Meindls smeren?quote:Op maandag 29 april 2013 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon dit gebruiken, werkt prima
[ afbeelding ]
waterdicht en glimmen als een hondenlul in de maneschijn.quote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, stuk antiek dat je d'r bent..
Heb je enig idee wat er gebeurd met die kisten als je dat gebruikt?
Niet met de nieuwe GTX Meindls. Sowieso al geen hoogglans leer, maar nubuck.quote:Op maandag 29 april 2013 11:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
waterdicht en glimmen als een hondenlul in de maneschijn.
quote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, stuk antiek dat je d'r bent..
Heb je enig idee wat er gebeurd met die kisten als je dat gebruikt?
Zal ER een worst zijn. Die blijft wel smeren hoorquote:Op maandag 29 april 2013 11:24 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Niet met de nieuwe GTX Meindls. Sowieso al geen hoogglans leer, maar nubuck.
Het hele punt is juist dat ze waterdicht blijven door er niets op te smeren.quote:Op maandag 29 april 2013 11:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
waterdicht en glimmen als een hondenlul in de maneschijn.
Probleem is alleen wel dat je het leer vertieft door er niks op te smeren, dus je moet er iets op smeren, maar niemand weet wat, hoe en waarom omdat de onderhoudsmiddelen niet op het KPU bijgeleverd worden en er geen uitleg over gegeven wordt.quote:Op maandag 29 april 2013 11:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het hele punt is juist dat ze waterdicht blijven door er niets op te smeren.
Die heb ik ook nog steeds hoor. Maar dan wel in het blauw.quote:Op maandag 29 april 2013 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Toen ik nog bij defensie zat hadden we geen Kiwi of andere verwende troep.
Gewoon een zwart blik schoenpoets samen met dit:
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik ben hopeloos bejaard
dat setje verstrekken ze dus nog steeds. Heb er twee hier thuis liggenquote:Op maandag 29 april 2013 11:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog steeds hoor. Maar dan wel in het blauw.
Dat zoiets de landelijke pers haalt. Ik verbaas me er keer op keer over.quote:Op maandag 29 april 2013 11:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Whehehe, dit is wat voor Jitzzze
KLB / Bert uit Sesamstraat van balkon gegooid en landt in boom
quote:Op maandag 29 april 2013 11:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat zoiets de landelijke pers haalt. Ik verbaas me er keer op keer over.
Als je per sé niet met DT de trein in wil dan is dit wellicht een optie? Vrienden daar? daar omkleden?quote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Pumatje het volgende:
Ik wil 5 mei naar de dam. Ik ga altijd naar de greb, maar wil eens wat anders. Hebben jullie tips over hoe ik het beste zon reisje kan organiseren. Parkeren zal wel niet makkelijk gaan, maar om nu met mijn DT in de trein te gaan zitten...
Ook de plek waar ik kan staan. Militairen kunnen overal tussen gaan staan, of is er daarvoor een aparte plek gereserveerd. Als er trouwens meer gegadigden zijn, kom mee .
4 mei iddquote:Op maandag 29 april 2013 12:24 schreef Nibb-it het volgende:
Staat daar niks over op de site van het Nationaal Comité?
Bedoel je niet 4 mei?
Ja, ik heb wel wat familie in Adam wonen. Ik regel watquote:Op maandag 29 april 2013 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je per sé niet met DT de trein in wil dan is dit wellicht een optie? Vrienden daar? daar omkleden?
Anders zie ik geen optie. Of naar zo een P+R plek met de auto gaan (bij oa de Arena) en dan daar ff met de tram in DT verder reizen.
Aanmelden voor de herdenking op de Dam hoeft volgens mij niet. Moet overigens voor de herdenking in de Nieuwe Kerk wel.quote:Op maandag 29 april 2013 12:51 schreef Pumatje het volgende:
En verder? het programma? Waar moet ik staan? Wat is de keus? Hoe meld ik me aan? Etc.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel wat familie in Adam wonen. Ik regel wat
Als je ruim op tijd bent kun je gewoon in de vakken die beschikbaar zijn voor het publiek gaan staan. Er is geen specifiek vak voor militairen in uniform die uit eigen beweging gaan.quote:Op maandag 29 april 2013 12:51 schreef Pumatje het volgende:
En verder? het programma? Waar moet ik staan? Wat is de keus? Hoe meld ik me aan? Etc.
Ik zit eraan te denken te gaan ja, in mijn veteranen tenue. (mits ik me goed voel)quote:Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef Pumatje het volgende:
Prima. Dan doen we dat.
Meer mensen richting de Dam?
Ik kijk wel uit.quote:Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef Pumatje het volgende:
Prima. Dan doen we dat.
Meer mensen richting de Dam?
quote:
Neem m'n eigen bier wel meequote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Fijn, 1 uur in de rij staan voor een te duur festival biertje
Ik geloof niet dat je alcohol kan krijgen in die omgeving!quote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Fijn, 1 uur in de rij staan voor een te duur festival biertje
Maak dat BB maar eens wijs. Die kan nog geen 5 biertjes wegtikken zonder in z'n eigen kots te rollenquote:Op maandag 29 april 2013 13:11 schreef Amootje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je alcohol kan krijgen in die omgeving!
quote:Op maandag 29 april 2013 13:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak dat BB maar eens wijs. Die kan nog geen 5 biertjes wegtikken zonder in z'n eigen kots te rollen
Ik heb mijn verdomde DT jasje nog steeds niet gvd.. :/quote:Op maandag 29 april 2013 14:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Vraagje: Als je als niet ingedeelde militair morgen op eigen gelegenheid op de Dam wil staan, is het voorgeschreven tenue dan DT of GLT? Ben even in de MP bundels aan het bladeren maar kom niet echt iets tegen over de Koninklijke inhuldigingsceremonie.
Burgertenue met oranje element.quote:Op maandag 29 april 2013 14:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Vraagje: Als je als niet ingedeelde militair morgen op eigen gelegenheid op de Dam wil staan, is het voorgeschreven tenue dan DT of GLT? Ben even in de MP bundels aan het bladeren maar kom niet echt iets tegen over de Koninklijke inhuldigingsceremonie.
Probeer mezelf een beetje te onderscheiden van het plebs nou goed.quote:Op maandag 29 april 2013 14:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Burgertenue met oranje element.
Doe jezelf een plezier.
In je eentje in een uniform tussen de dronken boeren. Ik hoop dat je tenue met dikke huid is.quote:Op maandag 29 april 2013 14:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Probeer mezelf een beetje te onderscheiden van het plebs nou goed.
Wij arme reservisten hebben zo weinig gelegenheid om eens in DT te lopen dat we meteen de kans aangrijpen (als ik een DT zou hebben)quote:Op maandag 29 april 2013 14:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In je eentje in een uniform tussen de dronken boeren. Ik hoop dat je tenue met dikke huid is.
In mn eentje had ik het naw niet gedaan. Ga met een collega van me.quote:Op maandag 29 april 2013 14:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In je eentje in een uniform tussen de dronken boeren. Ik hoop dat je tenue met dikke huid is.
Ach, dat verschil blijf je houden.quote:Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Wij arme reservisten hebben zo weinig gelegenheid om eens in DT te lopen dat we meteen de kans aangrijpen (als ik een DT zou hebben).
Maar de inhuldiging is toch op een doordeweekse dag?quote:Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Wij arme reservisten hebben zo weinig gelegenheid om eens in DT te lopen dat we meteen de kans aangrijpen (als ik een DT zou hebben).
Kroning staat er niet tussen, maar ik zou denken DTquote:Op maandag 29 april 2013 14:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
In mn eentje had ik het naw niet gedaan. Ga met een collega van me.
Maar terugkomend op de vraag: DT of GLT?
Huehuequote:Op maandag 29 april 2013 14:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar de inhuldiging is toch op een doordeweekse dag?
Wat blijf jij toch lekker sjagerijnigquote:
Feces met een snufje verdriet. Oh, en ik eet huilend op de grond in foetushouding.quote:
Naast de kippedijen die ik gisteren al in de marinade gegooid heb weet ik het nog niet. Ik denk rijst met groentenquote:
Texas pizzaquote:Op maandag 29 april 2013 15:11 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Feces met een snufje verdriet. Oh, en ik eet huilend op de grond in foetushouding.
Ik plak er wel wat tape voor morgenquote:Op maandag 29 april 2013 15:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben benieuwd of de web cam van de Dam morgen het ook gewoon blijft doen.
Sta zelf 5 Mei opgesteld bij het Monument voor de gevallen Vliegers op vrmlg Vb. Soesterberg.quote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Pumatje het volgende:
Ik wil 5 mei naar de dam. Ik ga altijd naar de greb, maar wil eens wat anders. Hebben jullie tips over hoe ik het beste zon reisje kan organiseren. Parkeren zal wel niet makkelijk gaan, maar om nu met mijn DT in de trein te gaan zitten...
Ook de plek waar ik kan staan. Militairen kunnen overal tussen gaan staan, of is er daarvoor een aparte plek gereserveerd. Als er trouwens meer gegadigden zijn, kom mee .
Ach wat moet ik hier nog over zeggen.quote:Frankrijk snijdt in defensie
Economie • Geplaatst door Jigzoz dm op 29-04-2013 @ 13:07
Frankrijk wil de komende jaren flink snijden in het budget voor defensie. Als onderdeel van de bezuinigingen worden twintigduizend banen geschrapt. Dat maakte de Franse regering maandag bekend.
De banen moeten uiterlijk in 2019 verdwenen zijn. Het banenverlies komt boven op de 55 duizend banen die de afgelopen vijf jaar al zijn geschrapt bij defensie. Bij de Franse krijgsmacht werken momenteel ongeveer 228 duizend mensen.
Frankrijk zegt in het nieuwe langetermijnplan te willen vasthouden aan het nucleaire wapenarsenaal. Ook moet Frankrijk lid blijven van de NAVO.
Bron: Novum
quote:Op maandag 29 april 2013 15:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Sta zelf 5 Mei opgesteld bij het Monument voor de gevallen Vliegers op vrmlg Vb. Soesterberg.
Huh, het bericht klopt toch?quote:
Was dus toch een hoaxquote:
Al tig keer gezien, maar blijft een goede filmquote:
http://www.nu.nl/troonswi(...)troonswisseling.htmlquote:Op maandag 29 april 2013 16:51 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe laat begin dat circus van morgen eigelijk?
9 uur met de saluutschoten vanaf de Hr.Ms. Evertsenquote:Op maandag 29 april 2013 16:51 schreef Nibb-it het volgende:
Hoe laat begin dat circus van morgen eigelijk?
wie is het dan?!quote:Op maandag 29 april 2013 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
09:00LT.
Mag die kutpax hier nog steeds posten?
Ik ken het... Het was zelfs bijna zover dat al geboekte vakanties terug gedraaid zouden worden in het geval van aantreden...quote:Op maandag 29 april 2013 14:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, dat verschil blijf je houden.
Toen bij ons gemeld werd dat er een kans bestond dat we daar morgen zouden staan werd er meteen bij vermeld dat verlofverzoeken via het GGA-protocol zouden gaan...
Lima Time... Waar is dat, Hawaï ofzo?quote:Op maandag 29 april 2013 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
09:00LT.
Mag die kutpax hier nog steeds posten?
Ben er al achter.quote:
Doen dan!quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef m.k het volgende:
Al een week bezig met de achtertuin verbouwen. Ik krijg er trek in bier van
Goeiequote:
hoelaat begint het op tv?quote:
0900 uur op NL1quote:
Dank. Even de wekker zetten. BB WEET NIKS!quote:
Om 0900 gebeurt er toch geen flikkerquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dank. Even de wekker zetten. BB WEET NIKS!
Hr. Ms. Evertsen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Om 0900 gebeurt er toch geen flikker
quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:34 schreef Cobra4 het volgende:
2 volledige pagina's Nationaal Saluut in de Telegraaf...
Is het vandaag de dag van de kroning dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:55 schreef ErwinRommel het volgende:
De KM lost 101 saluutschoten om 09:00
Nee joh, sinterklaas komt weer in het land.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is het vandaag de dag van de kroning dan?
Mooi kleurtje.quote:
Jouw nick.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Die gaat zo blauw als een tientje wordenquote:
Die sluipt eind deze middag stiekem het paleis uit en gaat rustig aan de bar van een kroeg in de Jordaan zitten.quote:
http://www.defensie.nl/ac(...)gin_bedankt_Defensiequote:DAGORDER VAN HARE MAJESTEIT KONINGIN BEATRIX
Op de dag dat ik het Koningschap overdraag aan mijn zoon richt ik mij in het bijzonder tot u, militairen en burgermedewerkers van Defensie.
De afgelopen decennia heeft onze krijgsmacht zich ontwikkeld tot een professionele organisatie die militaire slagkracht en expertise levert waar en wanneer de Nederlandse politiek dat vraagt. U treedt op in eigen land ter ondersteuning van civiele autoriteiten, maar ook ver buiten onze landsgrenzen. Veel operaties zijn uitgevoerd onder zware omstandigheden. Een groot beroep is gedaan op uw militaire kunde, improvisatietalent, moed en incasseringsvermogen.
Met diep respect herdenken wij degenen die zijn omgekomen bij het uitoefenen van hun taken. Ons medeleven gaat uit naar hun nabestaanden. In gedachten zijn wij ook bij hen die gewond raakten en hun naasten. Zij verdienen onze niet aflatende steun.
Defensie ondergaat grote veranderingen. Dit schept nieuw perspectief maar gaat ook gepaard met onzekerheid over de toekomst. Ondanks die onzekerheid toont u uw grote toewijding aan de krijgsmacht in het algemeen en aan elkaar in het bijzonder. Dit kenmerkt Defensie en verdient grote waardering.
Ik voel mij hierdoor gesterkt in het vertrouwen dat u, gedurende het Koningschap van Willem-Alexander, in diezelfde geest uw taken zult blijven vervullen om op te komen voor vrede en recht.
30 april 2013
Dank u prinses Beatrix voor uw gedane diensten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
Leve de Koning! Hoezee, hoezee, hoezee!
Zuipuh!quote:Op dinsdag 30 april 2013 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
Leve de Koning! Hoezee, hoezee, hoezee!
Ik zie al helemaal voor me hoe ze vanavond thuiskomt: ze gooit haar hakken uit, ploft neer in haar luie stoel, draait een sjekkie en neemt nog maar een oranjebittertje...quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die sluipt eind deze middag stiekem het paleis uit en gaat rustig aan de bar van een kroeg in de Jordaan zitten.
Leer Latijn, pauper.quote:
Aangezien je er gisteren een uur naast zat, een uur eerder dan jij denkt.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoelaat is die Inhuldiging, de rest is wat minder interessant...
quote:
Hoe ironisch...quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kom uit de 90's, pauper. Niemand gebruikt Latijn meeer
je kan deze proberen: http://hdtv.webcam.nl/website/page1/page7/h2ming_video.htmlquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:18 schreef Druid het volgende:
Is er ergens een stream met een van de vaste camera's op de dam? Op de NOS zie je af en toe een stukje erewacht/fanfare maar dat switcht snel weer weg.
Guess what: ik kom ook uit de 90's.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kom uit de 90's, pauper. Niemand gebruikt Latijn meeer
404quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:37 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
je kan deze proberen: http://hdtv.webcam.nl/website/page1/page7/h2ming_video.html
Waar de neuk heb je dan Latijn geleerdquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Guess what: ik kom ook uit de 90's.
Op school.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waar de neuk heb je dan Latijn geleerd
quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, dat wordt nu dus niet meer gegeven
Op welke pauperschool zit jij dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou maakte ik op de basisschool wel mijn huiswerk waardoor ik mij bij het selecte groepje gymnasiasten mocht voegen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Echt? Ik kon ook gymnasium doen maar heb mezelf toen maar verwezen naar tweetalig Atheneum, Grieks enzo is niks voor mijquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:43 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou maakte ik op de basisschool wel mijn huiswerk waardoor ik mij bij het selecte groepje gymnasiasten mocht voegen.
Goede athenea bieden dat aan, en gymnasiasten krijgen het toch wel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat heeft dat, buiten godsdienst, te maken met het vakkenpakket?quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:44 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Openbare non-godsdienstige bekende school
cheers, zie de collega's staanquote:Op dinsdag 30 april 2013 11:39 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
http://hdtv.webcam.nl/web(...)streaming_video.html
Er wordt bij ons op school gewoon geen Latijn gegeven, ik kon tussen 2 scholen kiezen en bij deze school kon ik VWO in 't Engels doen en heb dat toen gekozen, was wel iets handiger als Grieks vond ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heeft dat, buiten godsdienst, te maken met het vakkenpakket?
Grieks is geen Latijns he.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Er wordt bij ons op school gewoon geen Latijn gegeven, ik kon tussen 2 scholen kiezen en bij deze school kon ik VWO in 't Engels doen en heb dat toen gekozen, was wel iets handiger als Grieks vond ik.
Jammer dat je Nederlands zo achtergesteld is gebleven.quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Er wordt bij ons op school gewoon geen Latijn gegeven, ik kon tussen 2 scholen kiezen en bij deze school kon ik VWO in 't Engels doen en heb dat toen gekozen, was wel iets handiger als Grieks vond ik.
Ahjoh, 8 op het diploma is fine with mequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jammer dat je Nederlands zo achtergesteld is gebleven.
Wat heeft ie om zn nek hangen? Halskruis?quote:
Welke het is weet ik niet. Hij heeft redelijk veel onderscheidingen ontvangen:quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat heeft ie om zn nek hangen? Halskruis?
Grenadiers vooraan!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:01 schreef Wachtmeesteres het volgende:
Heb ons nieuwe Ceremoniele reservetenue ook al even voorbij zien komen
diverse (bestuurs)functies bij de Leidse Studenten Vereniging "Minerva" (1979-1986), waaronder presidiaat Koninklijke Leidsche Studenten Vereeniging tot Vrijwillige Oefening in den Wapenhandel "Pro Patria"quote:Op dinsdag 30 april 2013 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke het is weet ik niet. Hij heeft redelijk veel onderscheidingen ontvangen:
http://www.parlement.com/id/vg09llkw4tze/j_c_hans_van_baalen
Ik gokte al dat jij dat interessant zou vinden.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:06 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
diverse (bestuurs)functies bij de Leidse Studenten Vereniging "Minerva" (1979-1986), waaronder presidiaat Koninklijke Leidsche Studenten Vereeniging tot Vrijwillige Oefening in den Wapenhandel "Pro Patria"
Niet dat ik dat niet wist maar toch leuk dat het op zijn persoonlijke pagina vermeld staat, ondanks dat hij erdoor in het verleden meerdere malen in opspraak mee is gekomen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gokte al dat jij dat interessant zou vinden.
Op verzoek van Bredebroertje.quote:
Ook geen Staatsinrichting gehad op school zo te zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ga Amalia wel trouwen als ze 30 is, krijgen we Koning BB
Leren jullie echt níets meer over staatsinrichting op school?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ga Amalia wel trouwen als ze 30 is, krijgen we Koning BB
Jawel, ok eerst prins BB dan.. Dan treedt Willem af en wordt zij Koningin, dan verover ik de wereldquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook geen Staatsinrichting gehad op school zo te zien.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel, ok eerst prins BB dan.. Dan treedt Willem af en wordt zij Koningin, dan verover ik de wereld
Google maar eens en zoek maar uit waarom hetquote:
Nou, Prins BB danquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Google maar eens en zoek maar uit waarom het
Koningin Wilhelmina en Prins Hendrik,
Koningin Juliana en Prins Bernard en
Koningin Beatrix en Prins Claus was.
Zie je het patroon?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook geen Staatsinrichting gehad op school zo te zien.
Jullie zijn allejezus oud, we get itquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Leren jullie echt níets meer over staatsinrichting op school?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:00 schreef m.k het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allejezus oud, we get it
Dus jij hebt zelfs het Wilhelmus niet ingestudeerd?quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik dacht al, wtf is dit nou weer
Geenquote:Op dinsdag 30 april 2013 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk vervangend vak is er voor in de plaats gekomen?
Dat had ik moeten hebben ja. Leeraar was chronish ziek ofzoquote:[imgmoeten hebb//i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 30 april 2013 14:13 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Had je geen maatschappijleer?
*chronisch.quote:Op dinsdag 30 april 2013 14:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat had ik moeten hebben ja. Leeraar was chronish ziek ofzo
Ik heb in groep 5 en 6 van de basisschool gewoon goed opgelet qua werkwoordsvormen en iets meer boeken gelezen dan alleen de Pinkeltje-reeks.quote:
Zekers.quote:
Zelfs ik niet neequote:Op dinsdag 30 april 2013 14:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus jij hebt zelfs het Wilhelmus niet ingestudeerd?
En inmiddels afgezakt naar het VMBO? Niks mis mee, maar dan heeft of je basisschool gefaald, of je hebt echt een belabberde instelling. Zonde!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Echt? Ik kon ook gymnasium doen maar heb mezelf toen maar verwezen naar tweetalig Atheneum, Grieks enzo is niks voor mij
Dat lag natuurlijk al een tijdje klaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 15:15 schreef MaryMouse het volgende:
De KM is snel met het hernoemen.
[ afbeelding ]
foto van twitter
Dat besef ik hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat lag natuurlijk al een tijdje klaar
Nee, er kwam wat tussen. Is het jou wel gelukt?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat besef ik hoor
Is het jou nog gelukt om vanochtend bij het IJ te komen?
Die Joanna heeft tenminste haar huillie-momentje kunnen pakken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
Van de zes demonstratieplekken in Amsterdam zijn er vijf leeg gebleven. Op de zesde stonden 80 tot 90 man. Des te meer frappant omdat de organisatie vanmorgen nog enkele duizenden mensen verwachtte.
Het valt dus wel mee met de populariteit van een Republiek. Kan dan nu dat gezeur ophouden?
Ja, maar ik kwam bij het PTA erachter dat ik mijn fototoestel thuis had laten liggen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, er kwam wat tussen. Is het jou wel gelukt?
Heel contrast met 1980, dat viel mij ook al op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
Van de zes demonstratieplekken in Amsterdam zijn er vijf leeg gebleven. Op de zesde stonden 80 tot 90 man. Des te meer frappant omdat de organisatie vanmorgen nog enkele duizenden mensen verwachtte.
Het valt dus wel mee met de populariteit van een Republiek. Kan dan nu dat gezeur ophouden?
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:43 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die Joanna heeft tenminste haar huillie-momentje kunnen pakken.
Mooi, was dus wel de moeite waard?quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar ik kwam bij het PTA erachter dat ik mijn fototoestel thuis had laten liggen.
Het was erg rustig achter het CS, had prima zicht
Echt een bizar verschil inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heel contrast met 1980, dat viel mij ook al op.
quote:
We zijn nog niet aan het einde van het topic hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Echt een bizar verschil inderdaad.
Ik post weer mobiel en zal geen nieuw topic openen.
Klopt!quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vind het jammer dat ik het gemist heb, maar soms zijn er belangrijkere dingen.
het eind is in zicht; dus kan maar beter duidelijk zijnquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
We zijn nog niet aan het einde van het topic hoor.
[..]
Klopt!
Ik baal alleen dat ik mijn fototoestel niet bij mij had. De foto's met mijn mobieltje zijn waardeloos.
Ik ben al aan het zoeken of mensen al foto's online gezet hebben. Er waren meerdere mensen met een beste camera en telezoom.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het eind is in zicht; dus kan maar beter duidelijk zijn
Foto's met mobiel zijn altijd ruk. Er is nog nooit een kwalitatief goede foto uit een mobiel gekomen.
ja, zijn leuke foto's van de KM.quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken of mensen al foto's online gezet hebben. Er waren meerdere mensen met een beste camera en telezoom.
Tot nu toe alleen maar goede foto's van de KM zelf gevonden.
twitter:landmacht twitterde op dinsdag 30-04-2013 om 16:55:50".. Als het echt nodig is, staat u er. .." aldus #koning Willem-Alexander in speciale dagorder #troon #landmacht http://t.co/PLnFyAgnM4 reageer retweet
SPOILER: grote fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:13 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, weer Gerdie Verbeet op NL1.
Kan er geen referendum komen om haar weer als kamervoorzitter te krijgen?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef Nibb-it het volgende:
Straks het Koningslied, wat een ellende.
Pffquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:31 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=c32_1367332518
De wimpel, die ik nog zo met ductape heb vastgemaakt aan de vlaggenstok is toch weggewaaidquote:
Amateur dat je der bentquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De wimpel, die ik nog zo met ductape heb vastgemaakt aan de vlaggenstok is toch weggewaaid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |