Geen topic kaap, excuus was voor het falen met de TT. Nib-itt postte door het slotje heenquote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
topic kaap, en dan nog als excuus aanvoeren te lang niet op FOK! geweest
Had niet gezien dat Nibb-it door het slotje heen postequote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Geen topic kaap, excuus was voor het falen met de TT. Nib-itt postte door het slotje heen.
quote:
Ik ben een machtig man.quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had niet gezien dat Nibb-it door het slotje heen poste
[..]Foei zoutje
quote:
Hé de drunken night posterquote:
Kloon confirmedquote:
Dat waren nog tijdenquote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef hcwp het volgende:
Je leest niet goed. er staat (pantser) infanterie. Er zijn vast functies binnen de infanterie die een cluster twee eis hebben..
Verder, toen de mannen nog van staal waren en de schepen van hout, hadden mariniers andere hobbies: [ afbeelding ]
Beterschap voor broertje.quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Broertje met gebroken oogkas en zware hersenschudding in ziekenhuis opgenomenNare sport dat voetbal.
Trap tegen z'n kop gehad? Gelukkig heb ik me al uitgeschrevenquote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Broertje met gebroken oogkas en zware hersenschudding in ziekenhuis opgenomenNare sport dat voetbal.
Stakkerquote:
Grappig, toen de lua nog pantser had hadden we dezelfde fiegroep (zoals dat toen heette) als de cav.quote:Op zondag 28 april 2013 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Sinds wanneer kan je een PAINF functie vervullen met Cluster 2 ?
[ afbeelding ]]
que?quote:
Jaaa jaquote:
Slaap lekker Thaboelquote:
Strakjes op het werkquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met apen de laatste tijd
Haal gewoon dat spul dat Meindl zelf verkoopt, kan weinig fout gaan lijkt me....quote:Op maandag 29 april 2013 11:04 schreef Kutpax het volgende:
Zo maar even wat G-wax bijenwax en waterproof spray halen voor m'n Meindls. Ze kunnen wel gepoetst/gewaxt worden.. niemand weet alleen hoe en wat omdat het zo verwarrend is.
Hebben ze daar niet, Granger's werkt ook prima.quote:Op maandag 29 april 2013 11:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haal gewoon dat spul dat Meindl zelf verkoopt, kan weinig fout gaan lijkt me....
LOL.. jij zou zeker ook Kiwi op je Meindls smeren?quote:Op maandag 29 april 2013 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon dit gebruiken, werkt prima
[ afbeelding ]
waterdicht en glimmen als een hondenlul in de maneschijn.quote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, stuk antiek dat je d'r bent..
Heb je enig idee wat er gebeurd met die kisten als je dat gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |