Geen topic kaap, excuus was voor het falen met de TT. Nib-itt postte door het slotje heenquote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
topic kaap, en dan nog als excuus aanvoeren te lang niet op FOK! geweest
Had niet gezien dat Nibb-it door het slotje heen postequote:Op zondag 28 april 2013 22:26 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Geen topic kaap, excuus was voor het falen met de TT. Nib-itt postte door het slotje heen.
quote:
Ik ben een machtig man.quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had niet gezien dat Nibb-it door het slotje heen poste
[..]Foei zoutje
quote:
Hé de drunken night posterquote:
Kloon confirmedquote:
Dat waren nog tijdenquote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef hcwp het volgende:
Je leest niet goed. er staat (pantser) infanterie. Er zijn vast functies binnen de infanterie die een cluster twee eis hebben..
Verder, toen de mannen nog van staal waren en de schepen van hout, hadden mariniers andere hobbies: [ afbeelding ]
Beterschap voor broertje.quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Broertje met gebroken oogkas en zware hersenschudding in ziekenhuis opgenomenNare sport dat voetbal.
Trap tegen z'n kop gehad? Gelukkig heb ik me al uitgeschrevenquote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef hoogvlieger het volgende:
Broertje met gebroken oogkas en zware hersenschudding in ziekenhuis opgenomenNare sport dat voetbal.
Stakkerquote:
Grappig, toen de lua nog pantser had hadden we dezelfde fiegroep (zoals dat toen heette) als de cav.quote:Op zondag 28 april 2013 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Sinds wanneer kan je een PAINF functie vervullen met Cluster 2 ?
[ afbeelding ]]
que?quote:
Jaaa jaquote:
Slaap lekker Thaboelquote:
Strakjes op het werkquote:
quote:Op maandag 29 april 2013 10:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat heb jij opeens met apen de laatste tijd
Haal gewoon dat spul dat Meindl zelf verkoopt, kan weinig fout gaan lijkt me....quote:Op maandag 29 april 2013 11:04 schreef Kutpax het volgende:
Zo maar even wat G-wax bijenwax en waterproof spray halen voor m'n Meindls. Ze kunnen wel gepoetst/gewaxt worden.. niemand weet alleen hoe en wat omdat het zo verwarrend is.
Hebben ze daar niet, Granger's werkt ook prima.quote:Op maandag 29 april 2013 11:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Haal gewoon dat spul dat Meindl zelf verkoopt, kan weinig fout gaan lijkt me....
LOL.. jij zou zeker ook Kiwi op je Meindls smeren?quote:Op maandag 29 april 2013 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Gewoon dit gebruiken, werkt prima
[ afbeelding ]
waterdicht en glimmen als een hondenlul in de maneschijn.quote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, stuk antiek dat je d'r bent..
Heb je enig idee wat er gebeurd met die kisten als je dat gebruikt?
Niet met de nieuwe GTX Meindls. Sowieso al geen hoogglans leer, maar nubuck.quote:Op maandag 29 april 2013 11:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
waterdicht en glimmen als een hondenlul in de maneschijn.
quote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef Rave_NL het volgende:
Erwin, stuk antiek dat je d'r bent..
Heb je enig idee wat er gebeurd met die kisten als je dat gebruikt?
Zal ER een worst zijn. Die blijft wel smeren hoorquote:Op maandag 29 april 2013 11:24 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Niet met de nieuwe GTX Meindls. Sowieso al geen hoogglans leer, maar nubuck.
Het hele punt is juist dat ze waterdicht blijven door er niets op te smeren.quote:Op maandag 29 april 2013 11:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
waterdicht en glimmen als een hondenlul in de maneschijn.
Probleem is alleen wel dat je het leer vertieft door er niks op te smeren, dus je moet er iets op smeren, maar niemand weet wat, hoe en waarom omdat de onderhoudsmiddelen niet op het KPU bijgeleverd worden en er geen uitleg over gegeven wordt.quote:Op maandag 29 april 2013 11:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het hele punt is juist dat ze waterdicht blijven door er niets op te smeren.
Die heb ik ook nog steeds hoor. Maar dan wel in het blauw.quote:Op maandag 29 april 2013 11:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Toen ik nog bij defensie zat hadden we geen Kiwi of andere verwende troep.
Gewoon een zwart blik schoenpoets samen met dit:
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik ben hopeloos bejaard
dat setje verstrekken ze dus nog steeds. Heb er twee hier thuis liggenquote:Op maandag 29 april 2013 11:35 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog steeds hoor. Maar dan wel in het blauw.
Dat zoiets de landelijke pers haalt. Ik verbaas me er keer op keer over.quote:Op maandag 29 april 2013 11:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Whehehe, dit is wat voor Jitzzze
KLB / Bert uit Sesamstraat van balkon gegooid en landt in boom
quote:Op maandag 29 april 2013 11:50 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat zoiets de landelijke pers haalt. Ik verbaas me er keer op keer over.
Als je per sé niet met DT de trein in wil dan is dit wellicht een optie? Vrienden daar? daar omkleden?quote:Op maandag 29 april 2013 12:22 schreef Pumatje het volgende:
Ik wil 5 mei naar de dam. Ik ga altijd naar de greb, maar wil eens wat anders. Hebben jullie tips over hoe ik het beste zon reisje kan organiseren. Parkeren zal wel niet makkelijk gaan, maar om nu met mijn DT in de trein te gaan zitten...
Ook de plek waar ik kan staan. Militairen kunnen overal tussen gaan staan, of is er daarvoor een aparte plek gereserveerd. Als er trouwens meer gegadigden zijn, kom mee .
4 mei iddquote:Op maandag 29 april 2013 12:24 schreef Nibb-it het volgende:
Staat daar niks over op de site van het Nationaal Comité?
Bedoel je niet 4 mei?
Ja, ik heb wel wat familie in Adam wonen. Ik regel watquote:Op maandag 29 april 2013 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als je per sé niet met DT de trein in wil dan is dit wellicht een optie? Vrienden daar? daar omkleden?
Anders zie ik geen optie. Of naar zo een P+R plek met de auto gaan (bij oa de Arena) en dan daar ff met de tram in DT verder reizen.
Aanmelden voor de herdenking op de Dam hoeft volgens mij niet. Moet overigens voor de herdenking in de Nieuwe Kerk wel.quote:Op maandag 29 april 2013 12:51 schreef Pumatje het volgende:
En verder? het programma? Waar moet ik staan? Wat is de keus? Hoe meld ik me aan? Etc.
quote:Op maandag 29 april 2013 12:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel wat familie in Adam wonen. Ik regel wat
Als je ruim op tijd bent kun je gewoon in de vakken die beschikbaar zijn voor het publiek gaan staan. Er is geen specifiek vak voor militairen in uniform die uit eigen beweging gaan.quote:Op maandag 29 april 2013 12:51 schreef Pumatje het volgende:
En verder? het programma? Waar moet ik staan? Wat is de keus? Hoe meld ik me aan? Etc.
Ik zit eraan te denken te gaan ja, in mijn veteranen tenue. (mits ik me goed voel)quote:Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef Pumatje het volgende:
Prima. Dan doen we dat.
Meer mensen richting de Dam?
Ik kijk wel uit.quote:Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef Pumatje het volgende:
Prima. Dan doen we dat.
Meer mensen richting de Dam?
quote:
Neem m'n eigen bier wel meequote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Fijn, 1 uur in de rij staan voor een te duur festival biertje
Ik geloof niet dat je alcohol kan krijgen in die omgeving!quote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Fijn, 1 uur in de rij staan voor een te duur festival biertje
Maak dat BB maar eens wijs. Die kan nog geen 5 biertjes wegtikken zonder in z'n eigen kots te rollenquote:Op maandag 29 april 2013 13:11 schreef Amootje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je alcohol kan krijgen in die omgeving!
quote:Op maandag 29 april 2013 13:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maak dat BB maar eens wijs. Die kan nog geen 5 biertjes wegtikken zonder in z'n eigen kots te rollen
Ik heb mijn verdomde DT jasje nog steeds niet gvd.. :/quote:Op maandag 29 april 2013 14:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Vraagje: Als je als niet ingedeelde militair morgen op eigen gelegenheid op de Dam wil staan, is het voorgeschreven tenue dan DT of GLT? Ben even in de MP bundels aan het bladeren maar kom niet echt iets tegen over de Koninklijke inhuldigingsceremonie.
Burgertenue met oranje element.quote:Op maandag 29 april 2013 14:10 schreef hoogvlieger het volgende:
Vraagje: Als je als niet ingedeelde militair morgen op eigen gelegenheid op de Dam wil staan, is het voorgeschreven tenue dan DT of GLT? Ben even in de MP bundels aan het bladeren maar kom niet echt iets tegen over de Koninklijke inhuldigingsceremonie.
Probeer mezelf een beetje te onderscheiden van het plebs nou goed.quote:Op maandag 29 april 2013 14:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Burgertenue met oranje element.
Doe jezelf een plezier.
In je eentje in een uniform tussen de dronken boeren. Ik hoop dat je tenue met dikke huid is.quote:Op maandag 29 april 2013 14:23 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Probeer mezelf een beetje te onderscheiden van het plebs nou goed.
Wij arme reservisten hebben zo weinig gelegenheid om eens in DT te lopen dat we meteen de kans aangrijpen (als ik een DT zou hebben)quote:Op maandag 29 april 2013 14:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In je eentje in een uniform tussen de dronken boeren. Ik hoop dat je tenue met dikke huid is.
In mn eentje had ik het naw niet gedaan. Ga met een collega van me.quote:Op maandag 29 april 2013 14:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In je eentje in een uniform tussen de dronken boeren. Ik hoop dat je tenue met dikke huid is.
Ach, dat verschil blijf je houden.quote:Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Wij arme reservisten hebben zo weinig gelegenheid om eens in DT te lopen dat we meteen de kans aangrijpen (als ik een DT zou hebben).
Maar de inhuldiging is toch op een doordeweekse dag?quote:Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Wij arme reservisten hebben zo weinig gelegenheid om eens in DT te lopen dat we meteen de kans aangrijpen (als ik een DT zou hebben).
Kroning staat er niet tussen, maar ik zou denken DTquote:Op maandag 29 april 2013 14:32 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
In mn eentje had ik het naw niet gedaan. Ga met een collega van me.
Maar terugkomend op de vraag: DT of GLT?
Huehuequote:Op maandag 29 april 2013 14:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar de inhuldiging is toch op een doordeweekse dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |