quote:Op maandag 29 april 2013 13:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel vinden in je opmerking over de vit B12, hoewel men ook door het drinken van melk en eten van eieren voldoende binnen kan krijgen.
Het lijkt er een beetje op dat het communicatieprobleem ligt bij het woord "vegetariër". Er zijn namelijk een hoop manieren om vegetariër te zijn waarmee je echt te weinig voedingsstoffen binnen krijgt. En zelfs de vormen waarbij je gewoon melk en eieren eet lijken nog steeds extra voorzichtigheid te gebieden bij intake van o.a. proteïnen. Iets waar vleeseters weinig over na hoeven te denken simpelweg omdat ons lichaam daar op is ingesteld.quote:Op maandag 29 april 2013 13:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Vervang vlees voor dierlijke producten, dan klopt het wat je zegt en dat maakt dat vegetariers geen probleem hebben. Een vegetarisch dieet kan gewoon zonder suplementen, een veganistisch dieet of zelfs rauw is een ander verhaal(alhoewel ik me afvraag of rauw met wel vlees een tekort zou geven, ik denk van wel, maar dan juist aan de plantaardige kant).
Dat de mens een omnivoor is en dus vlees kan eten, betekent niet dat hij vlees hoeft te eten om te overleven.quote:Op maandag 29 april 2013 12:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Klopt. Ik baseer me dan ook op het beste dat we hebben qua informatie: het empirische feit dat vlees al sinds de oudheid algemeen deel uitmaakt van het menselijk dieet. Dat vereist een flinke investering van mensen om dat voor elkaar te krijgen, en de natuur heeft de neiging om verspilling eruit te selecteren. Het is dan wat mij betreft alleszins redelijk om te veronderstellen dat vlees van belang is voor de mens.
Tja, dan heb je vette pech als je bij Molurus gaat etenquote:Op maandag 29 april 2013 13:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dacht altijd dat m'n vrouw het een beetje overdreef (die is al vanaf haar 14e vegetariër) tot ik zelf 2.5 jaar geleden volledig ben geswitched. De complete aggressiviteit waarmee je soms benadert wordt... te idioot voor woorden.
Maar als ik dan zeg dat ik het voornamelijk heb gedaan vanwege jarenlange maag- darmproblemen is het ineens wel weer goed? Stel je voor dat je het doet uit empathie?
Vlees eten is niet een kwestie van "oh, we komen toevallig een stukje vlees tegen, dat eten we ook maar". Om structureel vlees te kunnen eten moet je jagen en plannen. Het vereist zoals gezegd een investering van mensen die veel verder gaat dan hier en daar een plantje dat je tegenkomt eten.quote:Op maandag 29 april 2013 13:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat de mens een omnivoor is en dus vlees kan eten, betekent niet dat hij vlees hoeft te eten om te overleven.
Mensen kunnen overleven op diëten die variëren van 100% plantaardig tot 100% dierlijk.
Vitamine B12 is een belangrijk vitamine om op te letten voor vegetariërs en veganisten, omdat het alleen voorkomt in dierlijke producten als vlees, vis, zuivel en eieren. Als vegetariër kun je voldoende vitamine B12 uit zuivel en eieren halen.quote:Op maandag 29 april 2013 13:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat ik hier lees is dat mensen voor hun B12 afhankelijk zijn van consumptie waar andere primaten kunnen steunen op B12 producerende bacterien. Wij hebben die bacteriën wel maar door verschillen in anatomie bereiken die bacteriën niet de locaties om de B12 af te geven.
Wat dat betreft zijn mensen dus wel afhankelijk van vlees voor voldoende B12. Tegenwoordig kunnen we supplementen nemen om voor een gebrek aan B12 (en enkele andere voedingsstoffen) te compenseren maar om dan te doen alsof mensen niet ge-evolueerd zijn om afhankelijk(er) te zijn van vlees vind ik niet echt correct.
Ook vind ik het niet echt relevant want de hamvraag (hihi) is natuurlijk "waarom zou je geen vlees moeten/mogen eten". En dan hebben we het ineens over ethiek en niet meer over genetica en voeding gerelateerde wetenschap.
Dan kom ik niet bij hem eten, simpelquote:Op maandag 29 april 2013 13:37 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Tja, dan heb je vette pech als je bij Molurus gaat eten
Als iemand beter geen vlees kan eten vanwege maag- en darmproblemen kun je bij mij op alle begrip rekenen hoor.quote:Op maandag 29 april 2013 13:37 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Tja, dan heb je vette pech als je bij Molurus gaat eten
Dan weiger je mijn vrouw bij de deur, maar ik mag binnenkomen? Nee, dank jequote:Op maandag 29 april 2013 13:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als iemand beter geen vlees kan eten vanwege maag- en darmproblemen kun je bij mij op alle begrip rekenen hoor.Dat had ik al een aantal keer gezegd volgens mij.
Maar met voedingsvoorkeuren die zijn gebaseerd op vegetarisch hippie-idealisme hoef je bij mij inderdaad niet aan te komen. Ga dan maar ergens anders eten.
Er zijn vele ''eerste mensachtige'' gevonden uit de oertijd en daar zitten ook ''mensachtige'' bijquote:Op maandag 29 april 2013 13:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vlees eten is niet een kwestie van "oh, we komen toevallig een stukje vlees tegen, dat eten we ook maar". Om structureel vlees te kunnen eten moet je jagen en plannen. Het vereist zoals gezegd een investering van mensen die veel verder gaat dan hier en daar een plantje dat je tegenkomt eten.
Dan moet die investering ook de moeite waard zijn, anders doe je dat niet.
Bron?quote:Op maandag 29 april 2013 13:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er zijn vele ''eerste mensachtige'' gevonden uit de oertijd en daar zitten ook ''mensachtige'' bij
die uitsluitend plantaardig aten
Ik reageerde dan ook op het 'empathie' gedeelte...quote:Op maandag 29 april 2013 13:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als iemand beter geen vlees kan eten vanwege maag- en darmproblemen kun je bij mij op alle begrip rekenen hoor.Dat had ik al een aantal keer gezegd volgens mij.
Maar met voedingsvoorkeuren die zijn gebaseerd op vegetarisch hippie-idealisme hoef je bij mij inderdaad niet aan te komen. Ga dan maar ergens anders eten.
Tja, er zijn ook bergen aan vleeseters die een ongezond dieet erop na houden. Als we gewoon praten over vegetarier tegenover vleeseter dan hebben we het in beide gevallen over een gevarieerd en gezond eetpatroon, als je de foute dieeten erbij moet gaan halen kom je nergens en het is niet eerlijk een gezond eetpatroon te vergelijken met een ongezond eetpatroon.quote:Op maandag 29 april 2013 13:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt er een beetje op dat het communicatieprobleem ligt bij het woord "vegetariër". Er zijn namelijk een hoop manieren om vegetariër te zijn waarmee je echt te weinig voedingsstoffen binnen krijgt. En zelfs de vormen waarbij je gewoon melk en eieren eet lijken nog steeds extra voorzichtigheid te gebieden bij intake van o.a. proteïnen. Iets waar vleeseters weinig over na hoeven te denken simpelweg omdat ons lichaam daar op is ingesteld.
De meest liberale vorm van vegetarier zijn is dus niet per se ongezond. Net zoals dat het werken in een fabriek zonder hekken niet ongezond is. Zolang je maar weet waar je mee bezig bent en je discipline hebt om op te blijven letten.
Als ik dan toch al apart ga koken mag ze best meehappen hoor. Maar als ze zonder jou op bezoek komt hoeft ze niet te verwachten dat ik dan apart voor haar ga koken. Daar houdt het wel op.quote:Op maandag 29 april 2013 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan weiger je mijn vrouw bij de deur, maar ik mag binnenkomen? Nee, dank je
Onwaarschijnlijk aangezien bijna alle moderne primaten minimaal (soms) insecten en vogel-eieren eten. Alleen Gorilla's lijken daar in anders te zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 13:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er zijn vele ''eerste mensachtige'' gevonden uit de oertijd en daar zitten ook ''mensachtige'' bij
die uitsluitend plantaardig aten, mensen én dieren passen zich aan aan de omstandigheden
en leefomgeving om zich te kunnen voeden.
Hippie-idealisme? Het zou je sieren als mod van dit subforum om eens wat betere woorden te kiezen.quote:Op maandag 29 april 2013 13:41 schreef Molurus het volgende:
Alsof dat plantje hier en daar tegenkomen zo simpel was, toe molurus, dat weet je best...quote:Op maandag 29 april 2013 13:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vlees eten is niet een kwestie van "oh, we komen toevallig een stukje vlees tegen, dat eten we ook maar". Om structureel vlees te kunnen eten moet je jagen en plannen. Het vereist zoals gezegd een investering van mensen die veel verder gaat dan hier en daar een plantje dat je tegenkomt eten.
Dan moet die investering ook de moeite waard zijn, anders doe je dat niet.
Maar nee hoor, het gaat echt niet om het princiepe erachter waar jij tegen bent!quote:Op maandag 29 april 2013 13:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit. Erg jammer is het.quote:Op maandag 29 april 2013 13:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar nee hoor, het gaat echt niet om het princiepe erachter waar jij tegen bent!
Je ziet het echt niet he, dat je verdacht veel lijkt om een extremere gelovige die niet om kan gaan met andersdenkenden.
Hij maakt zelf ook de analogie met het geloofstopic, maar zie nu dat hij de religieuze fanaat is die alles wat niet in zijn straatje past verwerpt.quote:Op maandag 29 april 2013 13:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar nee hoor, het gaat echt niet om het princiepe erachter waar jij tegen bent!
Je ziet het echt niet he, dat je verdacht veel lijkt om een extremere gelovige die niet om kan gaan met andersdenkenden.
Heb je strakkies tenminste iets om terug te lezenquote:Op maandag 29 april 2013 13:51 schreef Feeeeble het volgende:
Kan niet alles meelezen want ik ben eigenlijk aan het werkKut!
Ja, misschien zelfs wel topic #3quote:Op maandag 29 april 2013 13:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je strakkies tenminste iets om terug te lezen
Ik zeg ook nergens dat het super moeilijk is. Slechts dat je toch meer moet opletten. Het gevolg is ook anders. Als je als vegetariër je behoeften consistent verkeerd inschat loop je kans om de meest vreemde zenuwziekten en andere problemen op te lopen. Als je als vleeseter te veel naar binnen schrokt in je leven loop je kans om op je 50ste, 60ste te overlijden aan hart en vaatziekten.quote:Op maandag 29 april 2013 13:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, er zijn ook bergen aan vleeseters die een ongezond dieet erop na houden. Als we gewoon praten over vegetarier tegenover vleeseter dan hebben we het in beide gevallen over een gevarieerd en gezond eetpatroon, als je de foute dieeten erbij moet gaan halen kom je nergens en het is niet eerlijk een gezond eetpatroon te vergelijken met een ongezond eetpatroon.
Het is echt zo dat bij vegetarisch er net zo weinig problemen zijn om alles binnen te krijgen wat je nodig hebt als bij een dieet met vlees, dat omdat die dierlijke producten er wel in zitten.
Het is een vooroordeel dat je daar heel voorzichtig mee moet zijn, met 2 keer per week een eitje zit je namelijk al goed om maar wat te noemen(pin me er niet geheel op vast, misschien zijn het we 2/ 1/2 eitje of juist iets minder).
Misschien komt er een deel 3, maar daar ga ik niet op wachten, ik heb een keer eenquote:Op maandag 29 april 2013 14:00 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ja, misschien zelfs wel topic #3ben benieuwd...
Maar toch vind ik live meelezen () altijd leuker
Als die Oegandees zou weten dat ik - bij wijze van spreken - liever stiere(n?)ballen eet dan geite(n?)ballen zou ik het op prijs stellen dat 'ie daar rekening mee houdt. Het MOET niet, maar ik zou het wel waarderen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat veel Afrikanen niet veel voedsel hebben klopt. Dat geldt overigens niet voor het armste land, Oeganda.. als ze daar iets niet missen is het voedsel, maar dat terzijde.
Het gaat mij meer om de vanzelfsprekendheid van je aanpassen aan de gebruiken van de gastheer. Als mijn gastheer een Oegandees is, dan wil ik graag dineren conform zijn gebruiken, en niet mijn eigen gebruiken.
[..]
Als ze die echt niet lusten, zeker. Maar zoals gezegd, dat vind ik wel echt iets anders dan iets dat ik alleen maar kan uitleggen als een culturele voorkeur. En dan is wat mij betreft de culturele standaard van de gastheer maatgevend.
En dan ga je dus niet tegen je Oegandese gastheer zeggen: "ik eet uit principe geen vlees, en oh ja, bij aanvang van de maaltijd wil ik dat iedereen 2 minuten stil is." ("En kan ik patat met mayonaise krijgen in plaats van deze maispasta?")
Het restaurant waar ik mijn trouwfeest heb gegeven vond het een uitdaging om een geheel vegetarisch menu neer te zetten (en voor 2 personen veganistisch). Die gasten moesten maar eten wat wij wildenquote:Op maandag 29 april 2013 14:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als die Oegandees zou weten dat ik - bij wijze van spreken - liever stiere(n?)ballen eet dan geite(n?)ballen zou ik het op prijs stellen dat 'ie daar rekening mee houdt. Het MOET niet, maar ik zou het wel waarderen.
Ik hou er dus wel rekening mee als er iemand bij me komt eten die vegetariër is. Het gaat er mij met name om dat iemand het leuk heeft en lekker eet als hij/zij bij me op bezoek komt. Wat is er dan zo erg aan om je menu een beetje aan te passen? Ik zie het probleem niet zo.
Maar ook vleeseters moeten ook op de rest van de voedingsstoffen letten om problemen te voorkomen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het super moeilijk is. Slechts dat je toch meer moet opletten. Het gevolg is ook anders. Als je als vegetariër je behoeften consistent verkeerd inschat loop je kans om de meest vreemde zenuwziekten en andere problemen op te lopen. Als je als vleeseter te veel naar binnen schrokt in je leven loop je kans om op je 50ste, 60ste te overlijden aan hart en vaatziekten.
Beiden vormen van onnadenkendheid hebben gevolgen maar die gevolgen zijn dramatisch anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Bedoel je met variatie ; wel/niet vis op de menu, hoe wordt vis eten gezien/meegenomen in het oordeel ?quote:Op maandag 29 april 2013 14:13 schreef erodome het volgende:
Ik ken wel wat (single) mannen die vegetarier zijn, maar dat zijn dan ook wel hele echte alto's. Bij de vrouwen die ik ken die vegetarier zijn zie ik veel meer variatie in hoe ze verder zijn, daar zitten echte carrieremiepjes tussen, hele gewone vrouwen en alto's, bij mannen ken ik (zonder vrouw ernaast) geen buiten de groep echte alto's. Bij degene met vrouw ernaast weet ik niet zeker of ze ook al vegetarier waren voor de relatie.
Ik heb eigenlijk bijna elke situatie wat dat betreft wel meegemaakt. Maar wat ik het vaakst zie is vegetariërs die (voor wat voor reden dan ook) zeggen dat ze vegetarisch zijn en niet-vegetariers die dan nieuwsgierig zijn naar hoe ze bepaalde problemen oplossen. Iets wat vaak prima gaat maar in sommige gevallen door de vegetarier als vervelend wordt ervaren (omdat ze steeds dezelfde vragen moeten beantwoorden) waarna het waarschijnlijk gaat voelen als aanval.quote:Op maandag 29 april 2013 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
*Vegetariër meldt!
Ik heb het eerste deel niet gelezen en het tweede ook maar gescand maar las wel wat over (verbale) 'agressiviteit' jegens vegetariërs en die ervaring heb ik ook. Niet met elke vleeseter natuurlijk, maar wel regelmatig. Vaak hoor ik ook dat vegetariërs altijd iedereen willen 'bekeren', maar daar kan ik mijzelf (of veel andere vega's of veganisten ook) niet op betrappen hoor.
Dat vind ik echt vreemd trouwens. Lijkt net alsof hij wat te kort komt.quote:Op maandag 29 april 2013 14:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar ook vleeseters moeten ook op de rest van de voedingsstoffen letten om problemen te voorkomen.
Ik neem mijn zoon even als vb, als ik hem echt vrij zou laten erin zou hij alleen vlees eten, nou ja en komkommer dan
Zou aan een hoop andere factoren kunnen liggen natuurlijk.quote:Die moet ik echt bij de les houden met gevarieerd eten, nu is hij weleens op vakantie geweest met opa en oma en daar teveel verwend met wat hij mocht eten, dus hij kwam terug als een lijk, doodmoe, wit, helemaal niet lekker in zijn vel. Een paar dagen gewoon gezond eten loste dat weer op.
Mijn punt was dus dat het verschil groot is doordat de gevolgen bij het een kortetermijn is en bij het ander langetermijn.quote:Op de langere termijn zal teveel op alleen vlees leunen veel grotere gevolgen hebben, want we hebben een stuk meer nodig dan alleen b12 en het is ook nog eens zo dat de verschillende voedingsstoffen met elkaar in balans moeten zijn om goed opgenomen te worden.
Dus nee, ik ben het hier niet mee eens, je moet altijd op je dieet letten en dat is niet meer of minder bij een vegetarisch dieet.
Ach, moet je eens proberen te vertellen dat je geen fruit eetquote:Op maandag 29 april 2013 14:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bijna elke situatie wat dat betreft wel meegemaakt. Maar wat ik het vaakst zie is vegetariërs die (voor wat voor reden dan ook) zeggen dat ze vegetarisch zijn en niet-vegetariers die dan nieuwsgierig zijn naar hoe ze bepaalde problemen oplossen. Iets wat vaak prima gaat maar in sommige gevallen door de vegetarier als vervelend wordt ervaren (omdat ze steeds dezelfde vragen moeten beantwoorden) waarna het waarschijnlijk gaat voelen als aanval.
Iedereen die iets doet wat "buiten de norm" valt zal zich uiteindelijk buitengesloten en aangevallen voelen. Zo voel ik ook onevenredige aandacht voor het feit dat ik geen alcohol drink. Mensen vinden het maar vreemd maar ik heb geleerd dat dat nieuwsgierigheid is en niet minachting.
Ik drink ook geen alcohol maar heb daar nooit eenzelfde gevoel gekregen. Sterker nog; ik krijg alleen maar positieve reacties of mensen die het vreemd vinden maar 'whatever', zeg maar. Vegetariërs worden m.i. vaak beschuldigd te koop te lopen met hun dieet maar soms kan je niet anders. Ik ga niet als iemand mij telkens versch. soorten eten (vlees) aanbiedt blijven zeggen 'nee, dank je' of 'ik lust het niet'. Het is makkelijker om dan gewoon aan te geven gewoon geen vlees te eten ('waarom?' - 'ik ben vegetariër'. Dus dan kan je weinig anders).quote:Op maandag 29 april 2013 14:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bijna elke situatie wat dat betreft wel meegemaakt. Maar wat ik het vaakst zie is vegetariërs die (voor wat voor reden dan ook) zeggen dat ze vegetarisch zijn en niet-vegetariers die dan nieuwsgierig zijn naar hoe ze bepaalde problemen oplossen. Iets wat vaak prima gaat maar in sommige gevallen door de vegetarier als vervelend wordt ervaren (omdat ze steeds dezelfde vragen moeten beantwoorden) waarna het waarschijnlijk gaat voelen als aanval.
Iedereen die iets doet wat "buiten de norm" valt zal zich uiteindelijk buitengesloten en aangevallen voelen. Zo voel ik ook onevenredige aandacht voor het feit dat ik geen alcohol drink. Mensen vinden het maar vreemd maar ik heb geleerd dat dat nieuwsgierigheid is en niet minachting.
Meestal onbegrip voor de keuze waarin je de variatie voor jezelf beperkt en dwingend aan je eventuele partner wil opleggen.quote:Op maandag 29 april 2013 14:16 schreef ChipsZak. het volgende:
*Vegetariër meldt!
Ik heb het eerste deel niet gelezen en het tweede ook maar gescand maar las wel wat over (verbale) 'agressiviteit' jegens vegetariërs en die ervaring heb ik ook. Niet met elke vleeseter natuurlijk, maar wel regelmatig. Vaak hoor ik ook dat vegetariërs altijd iedereen willen 'bekeren', maar daar kan ik mijzelf (of veel andere vega's of veganisten ook) niet op betrappen hoor. Ik kom echt niet aan met 'hey, ik ben vegetariër; moet je ook worden!' (of iets in die richting) en tòch moet ik mij constant verantwoorden, een discussie beginnen of word ik gek genoemd, .
En verder;
Heb ik wel eens iemand horen roepen. Die kreeg ook scheve blikken.quote:Op maandag 29 april 2013 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach, moet je eens proberen te vertellen dat je geen fruit eet
Mijn partner BBQ't erop los en bestelt elke x spareribs als ik vega taco's bestel, niks aan het handje.quote:Op maandag 29 april 2013 14:29 schreef Natural-Cool het volgende:
[..]
Meestal onbegrip voor de keuze waarin je de variatie voor jezelf beperkt en dwingend aan je eventuele partner wil opleggen.
Wow... nog zo'n gek? Dacht dat ik de enige was.quote:Op maandag 29 april 2013 14:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heb ik wel eens iemand horen roepen. Die kreeg ook scheve blikken.
"Wat.. totaal geen fruit?? NOOIT??"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Pfff. Ik ken een stel wat op dit moment zwanger is die alleen patat en vlees eten. Verder niks. Groente flikkeren ze zo in de prullenbak als ze het per ongeluk op de hamburger vinden.quote:Op maandag 29 april 2013 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wow... nog zo'n gek? Dacht dat ik de enige was.
Vreemde gang van zaken inderdaad! Erg jammer!quote:Op maandag 29 april 2013 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien komt er een deel 3, maar daar ga ik niet op wachten, ik heb een keer een
ban gehad van 48 uur omdat ik iemand (en dat was nog maar een geintje) Autist noemde dus
in een topic waar een Mod iemand laat uitschelden voor Debiel met een afwijking ga ik
niet verder in discussie.
Die keuze heb ik gelukkig, net zoals ik de keuze heb om géén vlees te eten als ik dat niet
wil.
Ik heb nog steeds geen reactie van Molurus op mijn ''bron'' en ik lees wel mee hoorquote:Op maandag 29 april 2013 14:43 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Vreemde gang van zaken inderdaad! Erg jammer!
Ga je helemaal niks meer posten nu?
Ben benieuwd of die reactie nog gaat komen...quote:Op maandag 29 april 2013 14:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen reactie van Molurus op mijn ''bron'' en ik lees wel mee hoor
quote:Op maandag 29 april 2013 14:47 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die reactie nog gaat komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |