Heerlijke nostalgie, maar toch... Ergens wil ik wachten op account-gebonden games.quote:
Super Metroid... <3quote:
Dus gewoon niet gebruiken, heb je zelf in de handquote:Op dinsdag 30 april 2013 00:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Die herstelpunten zijn wel een tikkeltje jammer. Het is erg verleidelijk om die te gaan gebruiken om elke kleine voortgang te bewaren. Dat maakt het wat te makkelijk, geluk (gewoon tig keer hetzelfde stukje proberen tot het goed gaat) gaat dan boven vaardigheid.
quote:"We originally planned to release a few first-party titles for Wii U during the first half of this year, but no big titles are scheduled for release before Pikmin 3 in July [in Japan] because we decided to take time to add the final touches to ensure that consumers fully feel that they are valuable titles. The brand of a franchise would be completely degraded without customer satisfaction.
"The reason for the delayed release of our first-party titles was the fact that completing the games released at the same time as the launch of Wii U required more development resources than expected, so some staff members from development teams working on other titles had to help complete them. In short, the development teams of Pikmin 3 and other future games were understaffed during that period."
Iwata also said that software development is becoming more challenging as consumers are being more selective about purchases.
"It is true that it is becoming increasingly challenging to meet the expectations of consumers who are willing to pay $50-$60 for a game, and it is difficult to break even unless a huge number of units is sold all over the world, so it cannot be denied that software development is becoming more challenging.
"Among such packaged software, however, the sales of popular games are much larger than in the past. Therefore, if we create more hit games, the software development business can still be very profitable. All games break even if they sell millions of copies worldwide, so we will continue to do our best to develop games which have high sales potential."
http://www.computerandvid(...)s-were-understaffed/
http://www.gamechup.com/w(...)rsed-by-wiikey-team/quote:It looks like the Wii U has been broken apart by the WiiKey team.
WiiKey is a site that sells products with which you can use your Wii in ways that Nintendo doesn’t want. They have also found a way to bypass the Wii U’s defenses and have claimed that they have got a hack working.
Third-party developers won’t be pleased with this development, although, if it turns out to be true, Nintendo may sell more Wii U systems and gain a good install base.
Here’s what they’ve written on their site.
Yes, its real – we have now completely reversed the WiiU drive authentication, disk encryption, file system, and everything else needed for this next generation K3y. Stay tuned for updates!
Take this as a rumour, since unless people have officially confirmed it to be working, it’s still unverified for now. The team was responsible for releasing the first ever hack for the Wii back in 2007, so this could be as legit as it gets.
Update: We have the features of the device. It’s called the WiiKey U.
Play your Wii U and Wii games from any USB media!
Compatible with all Wii U models and regions
User friendly intuitive interface
No soldering required
Multi-language support
Supports most popular file systems, including EXT4/3/2, Max OS X, and NTFS
Powerful embedded Linux system
High-speed USB2 interface
Firmware and FPGA fully in-system updatable from USB media
Recovery mode – it is always possible to recover from a bad flash
Stylish USB remote with powered USB hub and charger function
Bulletproof high quality hardware (not manufactured in China!)
Sounds good, doesn’t it? But there’s no mention of region lock bypass, so personally it’s pretty useless for me.
WBMC zou wel awesome zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef s0ul1991 het volgende:
Wii U hacked, Drive Authentication Reversed by WiiKey Team
[..]
http://www.gamechup.com/w(...)rsed-by-wiikey-team/
Hacken of niet, ik blijf altijd het originele spul kopen. Ik zou ook nooit m'n console willen laten kraken. Dan is ie niet meer origineelquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
And so much for third party for Wii U. Als nintendo-'fans' als een malle racen naar R4-kaartje, dan is dit ook snel bekekenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
full priced..quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:17 schreef CoExist het volgende:
Ik snap dat hacken ook niet zo. Mid-jaren '90 had ik een SNES met WildCard copybox en 200+ games. Ik wist van ellende niet meer wat ik moest spelen.
Ik koop nu al jaren full priced games op de dag van release. Dan maar wat minder games in de kast, ik heb er wel meer plezier van.
d00med!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:46 schreef Aether het volgende:
Engelse winkelketen verlaagt prijs naar £149 (¤175)!
http://direct.asda.com/Ni(...)4365,default,pd.html
Wanneer werd de Gamecube ¤99?quote:
Geen idee? Voor mijn gevoel wel wat later nog. Ten tijde van Mario Strikers ofzo? Toen kwam volgens mij die witte Cube.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Wanneer werd de Gamecube ¤99?
Pas na 1½ à 2 jaar toch?
Ruime twee jaar (GC kwam mei 2002 in Europa)quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee? Voor mijn gevoel wel wat later nog. Ten tijde van Mario Strikers ofzo? Toen kwam volgens mij die witte Cube.
Dat is een stuk sneller dan ik me kan herinneren!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Ruime twee jaar (GC kwam mei 2002 in Europa)
[ afbeelding ]
quote:A number of blockbuster Wii U games will be released from summer until the end of the year, one of which is a new 3D Mario title. Although CVG is not yet able to confirm what the others will be, a new Mario Kart will debut in playable form at E3.
The marketing campaign will commence at the Los Angeles event (although some claim sooner), where the 3D Mario game will also be playable on the show floor. The title will be released before October, pending development delays.
http://www.computerandvid(...)3d-mario-by-october/
Balenquote:
Wut? Simpel man!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, Mario World is best pittig.Flink aantal keer doodgegaan in de eerste wereld al.
De besturing is wat anders dan in de New-serie. Ik moet echt weer wennen.quote:
Is er nog een snelheidsverschil ivm de Europese versie?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De besturing is wat anders dan in de New-serie. Ik moet echt weer wennen.
Geen idee. Ik heb in 93 voor het laatst de SNES-versie gespeeld denk ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Is er nog een snelheidsverschil ivm de Europese versie?
Niet de GBA versie?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb in 93 voor het laatst de SNES-versie gespeeld denk ik
Ik merk vooral verschil in helderheid, scherpte enzo. Kan ook liggen aan de HDMI-kabel natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:51 schreef Aether het volgende:
[..]
Is er nog een snelheidsverschil ivm de Europese versie?
Zeg maar 'dag' tegen mijn vrije tijd wanneer deze d/l uitkomtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we feel that we added enough hints for people to figure out what they need to do, we noticed that a number of people completely missed those hints and got stuck. Of course, they can always ask Miiverse for a solution, but giving you a solution on a silver platter obviously doesn’t feel as rewarding as it is to solve one by yourself. So more hints were added in this patch.
Apart from addressing that issue, we also improved the game and fixed a number of other issues. So without further ado: the full release notes:
• Improved the flow of the game after reaching the room with the ‘thing’
• Added another super-secret area
• Fixed a bug where Toki Tori was invisible after returning to the game
• Fades between levels now fade the audio too
• Simplified the puzzle in the underwater passage
• Fixed an issue when the TokiDex was completed in the photo room
• Some back- and foreground elements got a fresh coat of paint
• When all the collectibles in a level (or the entire game) are collected a melody will play to notify the player
• Fixed a rare bug where the player completed the game, but the end scene wouldn’t trigger
• Various level tweaks, based on Miiverse feedback
The patch is currently at Nintendo’s rigorous testing facility, so it will hopefully be available within a couple of weeks. We’ll keep you posted on that! Meanwhile, as always, feel free to let us know your thoughts on this!When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Gaat dit niet over Unityquote:'Nintendo wil Wii U geschikt maken voor mobiele games'
Nintendo is volgens The Japan Times bezig om zijn Wii U geschikt te maken voor smartphoneapplicaties. Dit om het aanbod van games voor de spelcomputer te stimuleren.
The Japan Times heeft dit vernomen van bronnen binnen Nintendo. De uitgever zou naar verschillende app-makers toe zijn gestapt en hen speciale software aanbieden om de mobiele applicaties naar de Wii U over te zetten. Deze apps, games in het bijzonder, zouden dan eenvoudig ook op Nintendo's digitale winkel voor de Wii U kunnen verschijnen, de eShop.
De retailgames van Nintendo zijn op de dag van lancering ook via dit digitale kanaal te downloaden. Ook worden er kleinere, goedkopere games op aangeboden. Ontwikkelaars kunnen zelf hun prijs vaststellen en bepalen wanneer zij consumenten kortingen willen geven.
Ik las ergens anders ook smartphone apps, maar sommige daarvan worden ook met Unity gemaakt dacht ik, dus het zou kunnen.quote:Op maandag 6 mei 2013 12:18 schreef Aether het volgende:
[..]
Gaat dit niet over Unity
https://gdc2013.nintendo.com/
Ach ja, ik herkende de naam van ongeveer 5 titels die genoemd werden en er zat geen Mario bij (uiteraard) dus ik lig er niet wakker vanquote:
Jammer als je 1 console wilt om alles op te kunnen spelen, maar daarvoor moest je al nooit bij Nintendo zijn en ik had ook nooit verwacht dat dat opeens zou veranderen met de Wii U. Dat heeft volgens mij meer te maken met de Gamepad dan dat de Wii U niet goed loopt trouwens.quote:
48? Ik zou al blij zijn met 10quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Jammer als je 1 console wilt om alles op te kunnen spelen, maar daarvoor moest je al nooit bij Nintendo zijn en ik had ook nooit verwacht dat dat opeens zou veranderen met de Wii U. Dat heeft volgens mij meer te maken met de Gamepad dan dat de Wii U niet goed loopt trouwens.
Anyway, ik denk dat er aan het eind van het leven van de Wii U wel minstens 48 games op zijn uitgekomen die exclusief waren voor de Wii U en die ik echt wel wil spelen. Nintendo koop je voor Nintendo-games.
WiiU heeft meer software nodig. Ubisoft geeft er wel meerdere games voor uit. Die poort ze gewoon, dat is prima. Maar de meeste andere 3rd party publishers hebben blijkbaar niets met de WiiU.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Jammer als je 1 console wilt om alles op te kunnen spelen, maar daarvoor moest je al nooit bij Nintendo zijn en ik had ook nooit verwacht dat dat opeens zou veranderen met de Wii U. Dat heeft volgens mij meer te maken met de Gamepad dan dat de Wii U niet goed loopt trouwens.
Anyway, ik denk dat er aan het eind van het leven van de Wii U wel minstens 48 games op zijn uitgekomen die exclusief waren voor de Wii U en die ik echt wel wil spelen. Nintendo koop je voor Nintendo-games.
dit .... het wachten voor mij is nieuwe zelda Mario Kart en smash bross.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
WiiU heeft meer software nodig. Ubisoft geeft er wel meerdere games voor uit. Die poort ze gewoon, dat is prima. Maar de meeste andere 3rd party publishers hebben blijkbaar niets met de WiiU.
De console is net zo goed als de 360 en PS3. Dus daar zal het niet aan liggen. Dus waarom dan niet een simpele poort van Dead Island Riptide/Crysis 3/Metro Last Light/ naar de WiiU? De hardware verkoop van de WiiU is niet al te best. Maar zou het niet kunnen als meer 3d party publishers hun software releasen op de WiiU, de hardware verkoop omhoog gaat en dat zo ook de software verkoop van 3rd party games omhoog gaat?
quote:CPU and GPU both got a bump, according to uncredited source
Everyone loves a good rumour, right? Well this one is a doozy, so grab as much salt as you can before reading.
According to a poster on TV Tropes — who doesn't give a source — the recent Wii U system update has upped the clock speed of both the CPU and GPU:
The CPU and GPU are built on the same package.
CPU: IBM PowerPC 7xx-based tri-core processor "Espresso" clocked at 1.24 GHz before the 3.0.0 update, 3.24 GHz after the 3.0.0 update. This is an evolution to the Broadway chip used in the Wii, is 64 bit and uses Power6 technote When IBM has said that Nintendo has licensed the Power7 tech from IBM, Nintendo is not using it for the Wii U, explaining its backwards compatibility.
GPU: AMD Radeon High Definition processor codenamed "Latte" with an eDRAM cache built onto the die clocked at 550 MHz before the 3.0.0 update, 800 MHz after the 3.0.0 update.
http://www.nintendolife.c(...)boosted_clock_speeds
Ja ik maak het verhaal nog even af en dan gaat hij in de verkoop, heb er ook niets mee eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mij trekt lego city niet zo.. beetje saai.. langzaam op gang. Laadtijden zijn verschrikkelijk lang. ..
Blij dat ik hem niet gekocht heb.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja ik maak het verhaal nog even af en dan gaat hij in de verkoop, heb er ook niets mee eigenlijk.
En een direct tijdens de E3. voor het najaar en daarna.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:38 schreef Noppie2000 het volgende:
+ nieuwe direct morgen voor games die in de zomer uitkomen.
Si, maar dat wisten we alquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
En een direct tijdens de E3. voor het najaar en daarna.
HYPEquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar dat zeiden ze wel daar straks op twitter via hun twitter account.
Ja. Den k morgen niks speciaals, enkel release data enzo. Net als dat Game en Wario, bijna niks over bekend. die Super Luigi dlc kwam ook dees zomer? Misschien wind waker ..quote:
Klopt, Smash/Mario/Kart/X/Fire Emblem etc. zullen morgen nog niet besproken worden. Luigi DLC, G&W, Wonderful 101 e.d. welquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja. Den k morgen niks speciaals, enkel release data enzo. Net als dat Game en Wario, bijna niks over bekend. die Super Luigi dlc kwam ook dees zomer? Misschien wind waker ..
Dus technisch gezien is er al een lijstje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Klopt, Smash/Mario/Kart/X/Fire Emblem etc. zullen morgen nog niet besproken worden. Luigi DLC, G&W, Wonderful 101 e.d. welEn pikmin 3 uiteraard
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dus technisch gezien is er al een lijstje.
voor morgen:
- G&W
- Wonderfull 101
- DLC Luigi
- Pikmin 3
- EVT. Wind waker.
En die voor de E3
- Smash bros
- Mario 3D
- Mario kart U
- (wind waker?)
- Yoshi Yarn.
- Teaser van Zelda wiiU (?)
- En verder verassingen...(?) Ze hebben zat franchises die ze nog kunnen uitbrengen. Misschien Animal crossing, F-zero. Donkey Kong..
Die hebben ze al gedaan, het gaat voor zover ik begreep uit de desbetreffende tweet enkel om de WiiU. Daarvan hebben ze ook alles al aangekondigd, Iwata zei dat er dit jaar 10 first party titels kwamen naar 3DS. zijn allemaal al aangekondigd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zo ongeveer jaEn 3DS titels uiteraard en eventuele verrassingen van titels die nog in de zomer uitkomen, maar dat lijkt me onaannemelijk. Kunnen ze net zo goed voor E3 bewaren!
Juah, maar ze hebben wel vaker aangegeven dat een Direct alleen over Wii U of 3DS zou gaan. Maar Super Luigi U is ook aangekondigd in de 3DS variantquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Die hebben ze al gedaan, het gaat voor zover ik begreep uit de desbetreffende tweet enkel om de WiiU. Daarvan hebben ze ook alles al aangekondigd, Iwata zei dat er dit jaar 10 first party titels kwamen naar 3DS. zijn allemaal al aangekondigd.
Hm klopt, maar dat was dan ook het énige. Ik verwacht, mede door wat Iwata heeft gezegt, niks meer nieuws voor de 3DS dit jaar. Natuurlijk wel meer trailers en info, maar geen nieuwe aankondigingen..quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Juah, maar ze hebben wel vaker aangegeven dat een Direct alleen over Wii U of 3DS zou gaan. Maar Super Luigi U is ook aangekondigd in de 3DS variant
Aankondigingen verwacht ik inderdaad ook niet meer,komen al genoeg nieuwe games aan die de afgelopen 2 directs zijn aangekondigd. Footage wellicht wel. We zullen het morgen zien, ik ga er weer lekker voor zittenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hm klopt, maar dat was dan ook het énige. Ik verwacht, mede door wat Iwata heeft gezegt, niks meer nieuws voor de 3DS dit jaar. Natuurlijk wel meer trailers en info, maar geen nieuwe aankondigingen..
En waarschijnlijk nog wat Indie titels. Aangezien Nintendo die heeft omarmt. Misschien Third party footage ( watch dogs!!! ). Anders wordt het best wel karig ben ik bang. Misschien nog een pokémon spel. Pokemon snap zou ik erg waarderen, zou ook perfect zijn voor de wiiU, desnoods download only maar ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Aankondigingen verwacht ik inderdaad ook niet meer,komen al genoeg nieuwe games aan die de afgelopen 2 directs zijn aangekondigd. Footage wellicht wel. We zullen het morgen zien, ik ga er weer lekker voor zitten
Had nog geen tijd gezienquote:
En gekocht uiteraardquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef s0ul1991 het volgende:
Super Metroid is voor 30 cent beschikbaar zag ik
Zeer irritant. Geen enkele manier om het uit te zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef CoExist het volgende:
Ook maar ff Super Metroid gekocht. Leuk om weer 'ns te spelen.
Wel irritant met die Duitse schermtekst onderin beeld.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:00 schreef MhZero het volgende:
[..]
Zeer irritant. Geen enkele manier om het uit te zetten.
Zat toch ook in het origineel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef CoExist het volgende:
Ook maar ff Super Metroid gekocht. Leuk om weer 'ns te spelen.
Wel irritant met die Duitse schermtekst onderin beeld.
Ja ik snap het probleem niet, ben de game niet anders gewend.quote:
quote:Sega and Nintendo have joined forces for the release of three Sonic games exclusively on the Wii U and 3DS.
The exclusive partnership is for the next three Sonic games to be released, which Nintendo will publish. Two of these were announced during today's Nintendo Direct conference
Sega en Nintendo werken de laatste jaren alleen maar goed samen. Dit zegt dan ook veelquote:
ik nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef nomar83 het volgende:
Gaat iemand nog Luigi U downloaden als de game een maand later in een awesome groen doosje uit komt?
Hmm, twijfel. Maar als die 60e is ga ik echt niet dat dokken voor een ander karakter en wat nieuwe levels. Vind 20 ook al aardig wat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef nomar83 het volgende:
Gaat iemand nog Luigi U downloaden als de game een maand later in een awesome groen doosje uit komt?
Doosje is 30, dlc is 20. Ik ga voor het doosje. :$quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hmm, twijfel. Maar als die 60e is ga ik echt niet dat dokken voor een ander karakter en wat nieuwe levels. Vind 20 ook al aardig wat.
20 euro voor een gloednieuw spel in principe.. Of een hard modes, tsja. Ik vind het weinig. Een dlc pakket waar je zo 15 euro voor betaald voor wat extra wapens en maps etc vind ik dan weer onzin en zonde van het geld, maar ja dat ben ik. Sowieso shootersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hmm, twijfel. Maar als die 60e is ga ik echt niet dat dokken voor een ander karakter en wat nieuwe levels. Vind 20 ook al aardig wat.
Ik snap alleen niet waarom het doosje 10 meer kost.. Terwijl normale spellen even duur is als download en retail.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh als het doosje 30 is haal ik die denk ik wel ja
Meer overhead he, dat zit bij normale spellen al inbegrepenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom het doosje 10 meer kost.. Terwijl normale spellen even duur is als download en retail.
omdat de download DLC is waar je het origineel voor nodig heb. de 30 euro boxed versie is een stand alonequote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom het doosje 10 meer kost.. Terwijl normale spellen even duur is als download en retail.
Omdat het doosje als stand-alone draait.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maken ze een download een keer goedkoper, is het nog niet goed...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat verschil minimaal tijdens de gameplaybeelden.quote:
Wat hij zegt klopt opzich wel toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
Trouwens dit slaat nergens op.
http://nintendoeverything(...)ms-wii-u-on-twitter/
Ja bij dit soort games maakt het geen drol uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat verschil minimaal tijdens de gameplaybeelden.
Als ik een spel download voelt het niet voor mij dat ik het bezit. Daarom prefereer ik een doosje + disc.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maken ze een download een keer goedkoper, is het nog niet goed...
Het liefst heb ik download eigenlijk, geen CD'tjes wisselen. Maar dit ding heeft een te kleine schijf om te downloaden dus daarom koop ik de spellen in de winkel. Bovendien blijkt vaak dat je het wel ergens goedkoper kan krijgen dan de download.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als ik een spel download voelt het niet voor mij dat ik het bezit. Daarom prefereer ik een doosje + disc.
Disc wisselen vind ik zo'n non-aRgument. Maar als het voor jouw telt moet je dat vooral doen. Ik koop ook voor de rest van mijn spellen geen dlc, ook nooit gedaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Het liefst heb ik download eigenlijk, geen CD'tjes wisselen. Maar dit ding heeft een te kleine schijf om te downloaden dus daarom koop ik de spellen in de winkel. Bovendien blijkt vaak dat je het wel ergens goedkoper kan krijgen dan de download.
Ja het is puur iets persoonlijks natuurlijk. Ik vind Steam bijvoorbeeld echt geweldig, alhoewel ik alleen nog maar Football Manager speel op mijn pc. Gewoon in een keer alles bij de hand. Wat dat betreft had de Xbox een mooi systeem waarbij je gewoon het doosje kocht en het spel op de schijf kon zetten. Dan heb je allebeiquote:Op zondag 19 mei 2013 12:09 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Disc wisselen vind ik zo'n non-aRgument. Maar als het voor jouw telt moet je dat vooral doen. Ik koop ook voor de rest van mijn spellen geen dlc, ook nooit gedaan.
De CPU was toch overclocked van 1,2 naar 3.4 Ghz?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ja het is puur iets persoonlijks natuurlijk. Ik vind Steam bijvoorbeeld echt geweldig, alhoewel ik alleen nog maar Football Manager speel op mijn pc. Gewoon in een keer alles bij de hand. Wat dat betreft had de Xbox een mooi systeem waarbij je gewoon het doosje kocht en het spel op de schijf kon zetten. Dan heb je allebei
Mijn E-shop laadt overigens echt gigantisch veel sneller merkte ik vandaag. Of mijn internet is wat anders gaan doen of Nintendo heeft iets gedaan. Of het ligt eraan dat ik niet meteen als 1e de E-shop laadt zodra dat ding aan staat, zou ook nog kunnen.
Maar daar moet je de schijf bij het opstarten altijd in je xbox hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat dat betreft had de Xbox een mooi systeem waarbij je gewoon het doosje kocht en het spel op de schijf kon zetten. Dan heb je allebei
Nou ja, de spellen laden wat sneller en je kan het geluid van je tv boven je xbox uit horen komen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:53 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh echt? Wist ik niet, dan schiet het nog niet op
Komt wel wat zinnigs uit, ben het wel eens met wat hij zegtquote:Op zondag 19 mei 2013 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/de-kwestie-over-nintendo/
Ben het eigenlijk roerend eens met Boris. Wat meer marketing zou Nintendo goed doen, dan maar een extern bedrijf daar voor inhuren.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/de-kwestie-over-nintendo/
Was dat wel een 'nieuwe' Marioquote:Op zondag 19 mei 2013 20:15 schreef speknek het volgende:
Het is een positief verhaal, maar ze hebben een nieuwe Mario uitgebracht en geen 5 miljoen consoles verkocht.
Ja, maar doorgaans betaal je niet 400 voor 1 gamequote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was dat wel een 'nieuwe' Mario![]()
Al zijn die 2d platform Mario's wel populairder toch?
Ja, vind het niet zo erg dat het dit jaar rustig gaat met de nieuwe releases.quote:En nog zo veel Wii-spellen die ik ook moet spelen
Hetzelfde als vorig jaar dus: het kleinere hokje is voor afspraken, de rest is om te gamen als je graag in een wachtrij wil staanquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:55 schreef Noppie2000 het volgende:
Nintendo heeft evenveel ruimte op de E3 beursvloer als Sony en Microsoft, voor de mensen die denken dat Nintendo het niet serieus neemt: onzin
http://kotaku.com/nintend(...)ooth-at-e3-509471272
Zeer zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hetzelfde als vorig jaar dus: het kleinere hokje is voor afspraken, de rest is om te gamen als je graag in een wachtrij wil staan
Er staat ook veel van andere uitgevers. Vorige keer ook 10x namco holiday resort of zo, een wii partygame. Het zegt nog niets, maar we zien het over enkele weken. Ze komen echt wel met games. maar ze zijn een stuk minder er omheen aanwezig. Ik heb nog geen roundtable-afspraak gezien, normaal zijn er twee. Maar een gewone afspraak is ook prima, ik haat namelijk wachtrijenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:11 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zeer zekerMaar mensen waren veelal onder de indruk dat Nintendo met maar 4 games ofzo zou komen en dat alles al bekend is. Vind het best veel ruimte voor 4 games
Van de Wii U NL Facebook.quote:Op 11 juni, om 16:00, is er een nieuwe Nintendo Direct, gericht op toekomstige Wii U-spellen! Kijk je ook? http://ow.ly/lkeOT
Kirby Super Star gekocht. Je krijgt 30% korting als je Kirby's Adventure hebt.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:58 schreef Aether het volgende:
Wii U Virtual Console 23 mei
Kirby's Dream Course (Nintendo, ¤7.99 / £5.49) — This is the US version of the game.
Kirby Super Star (Nintendo, ¤7.99 / £5.49) — This is the US version of the game.
http://www.nintendolife.c(...)load_23rd_may_europe
Tsja, zó kan het ook. Ik kijk in ieder geval uit naar de 3D mario. Wat hopen we eigenlijk? Voortborduren op Galaxy? Sunshine? of toch iets als 64 of tóch iets compleets anders / nieuws?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
http://www.mcvuk.com/news(...)x-one-reveal/0116135
iets nieuws. Galaxy 2 vond ik al minder dan deel 1, nog een deel trek ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Tsja, zó kan het ook. Ik kijk in ieder geval uit naar de 3D mario. Wat hopen we eigenlijk? Voortborduren op Galaxy? Sunshine? of toch iets als 64 of tóch iets compleets anders / nieuws?
IMO was galaxy 2 beter dan 1. Ik heb dan ook Galaxy 2 uit gespeeld terwijl ik bij galaxy 1 maar 23 sterren heb gehaald ofzo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
iets nieuws. Galaxy 2 vond ik al minder dan deel 1, nog een deel trek ik niet.
Ik verwacht een nieuwe 3D Mario. Er is al gezegd dat er geen Galaxy 3 komt, en ik denk niet dat ze ooit nog terugkeren naar Sunshine. Misschien iets dat dichter licht bij 3D Land van de 3DS: Geen enorme open werelden maar recht-zo-die-gaat leveltjes met een vlaggenmast aan het eind, maar dan natuurlijk veel groter uitgewerkt dan in 3D Land is gedaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat hopen we eigenlijk? Voortborduren op Galaxy? Sunshine? of toch iets als 64 of tóch iets compleets anders / nieuws?
Oh man dan heb je straks net Galaxy 1 uitgespeeld en dan kom je er al spelende achter dat er een game is die nóg beter is!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Galaxy 1 bij laatste wereld, Galaxy 2 nog niet gespeeld, maar wil dat nog wel eens gaan doen.
Ik heb destijds Galaxy 1 helemaal uitgespeeld maar had nog nooit van deel 2 gehoord tot een paar weken geledenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oh man dan heb je straks net Galaxy 1 uitgespeeld en dan kom je er al spelende achter dat er een game is die nóg beter is!
En of!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:09 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Ik heb destijds Galaxy 1 helemaal uitgespeeld maar had nog nooit van deel 2 gehoord tot een paar weken geledenZo te horen moet ik die dus nog eens kopen?
Er is weinig mooier dan zoiets ontdekken, dat je echt helemaal op kan gaan in een spel. En op de Gamecube met Tales of Symphonia en Pikminquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oh man dan heb je straks net Galaxy 1 uitgespeeld en dan kom je er al spelende achter dat er een game is die nóg beter is!
Ik snap hem niet/.quote:
Ik wil gamepad met scherm uit...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Aether het volgende:
New Super Mario Bros U Patch Coming - Pro Controller Support Added
http://neogaf.com/forum/showpost.php?p=60153453
Die stemmen zijn verschrikkelijkquote:
Originele Amerikaanse stemmenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die stemmen zijn verschrikkelijk
Dan hoop ik dat deze gelokaliseerd wordt. Volgens mij leven alle stemacteurs nog. Toch?quote:
Geen idee..?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat deze gelokaliseerd wordt. Volgens mij leven alle stemacteurs nog. Toch?
Nee, de nederlandse dagobert is dood geloof ik, die speelde vroeger in het zonnetje in huis met johnny kraaikamp.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat deze gelokaliseerd wordt. Volgens mij leven alle stemacteurs nog. Toch?
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Nee, de nederlandse dagobert is dood geloof ik, die speelde vroeger in het zonnetje in huis met johnny kraaikamp.
Sacco van der Made - IMDb
ja in 1997 al
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik las ergens dat Pokemon X is ingediend voor trademarks zooi in australië, maar dat het is aangegeven als '' multiplatform. '' Wat dus zou betekenen dat het voor de wiiU komt.
Super mario 3D land is ook ingediend als Multi platform, en donkey kong country returns ook. Dat laatste weten we nu dat daar een 3D remake van is nu..
Ook het nieuwe 3D mario avontuur is gemaakt door de makers van galaxy en land 3D... Zou het kunnen betekenen dat ze het gaan porten? en dat dat dus de '' 3D mario '' word?
Is niet bekend nee, uur geruchten. Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dacht dat het van Pokemon al een tijdje bekend was. Heb ik een week geleden ofzo ook al gelezen iig. Van Mario zou wel erg jammer zijn als ze met een port komen als grote 3D Mario ipv een echte nieuwe. Niet dat ik die al gespeeld heb ofzo en hij zal vast leuk zijn, maar ergens voelt het toch een beetje jammer aangezien ze het toch best groots aangekondigd hebben.
Bronquote:"For the first time, simultaneously worldwide!"
Masahiro Sakurai has taken to Twitter to confirm what we perhaps already knew — next week's E3-flavoured Nintendo Direct will contain footage of the new Super Smash Bros. title.
The tweet — which has been translated by Kotaku — reads as follows:
Notice: On the June 11th 11PM Nintendo Direct, the first footage of the new Smash Bros will be aired for the first time. For the first time, simultaneously worldwide! Don't miss it.
The new game will be hitting both the Wii U and 3DS. Excited yet?
Elkaar uit de arena slaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef CoExist het volgende:
ik heb er nooit een flauw benul van wat ik moet doen...
Uh je betaald ¤15,99 en je krijgt ¤15,- ? Zal inderdaad wel Belgisch zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef ooble het volgende:
Heeft iemand ervaring met http://www.eshopcodes.be ?
Oh, daar las ik over heen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:52 schreef Noppie2000 het volgende:
Smash is juist geweldig in al zijn simpelheid, hor kan je het nou weer niet snappen?
GGMM, aangekonsigd ja. Footage is nu pas duidelijk.
Halo, God Of War, Uncharted, LBP, CoD etc etc etc... sequels in een serir blijven nu eenmaal enigszins gelijk. Als je kijkt naar alle toevoegingen bovenop melee snap je de sequel ook gewoon.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:07 schreef speknek het volgende:
Ik vond Smash Melee een superleuke partygame. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Ik snap mensen niet zo die er per se een vervolg op willen, ze zijn grotendeels hetzelfde. Maar ik moet zeggen, dat heb ik bij vrijwel alle series.
Galaxy 1 >>> Galaxy 2 ook precies om die reden.
Wat stoer!quote:
Dat zijn games met een doorlopend verhaal. Dat gezegd hebbende, aan bijvoorbeeld een Assassins Creed had ik ook als genoeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Halo, God Of War, Uncharted, LBP, CoD etc etc etc... sequels in een serir blijven nu eenmaal enigszins gelijk. Als je kijkt naar alle toevoegingen bovenop melee snap je de sequel ook gewoon.
Wat maakt uit dat er een doorlopend verhaal is? Kan je dan ineens niets meer veranderen aan gameplay/features ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zijn games met een doorlopend verhaal. Dat gezegd hebbende, aan bijvoorbeeld een Assassins Creed had ik ook als genoeg.
Heb het hier ook aan de praat gekregen. Bijzonder indrukwekkend voor een project van fans.quote:
Ze zijn er drie jaar mee bezig geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Heb het hier ook aan de praat gekregen. Bijzonder indrukwekkend voor een project van fans.
Snap niet dat ze zowel die als Mario Party uitbrengenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef CoExist het volgende:
Mario Kart 8 komt pas in het voorjaar van 2014.
Nu Wii Party U... Niet mijn type game.
You gotta love Nintendo!quote:
Ga elders in een topic lopen bashen AssFucker14.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL. Nintendo blijft de koe maar melken, waar Playstation steeds met nieuwe game-concepten komt, blijft Nintendo 30 jaar oude franchises uitmelken en uitmelken en uitmelken. Geen greintje originaliteit.
En het blijft goed verkopen. Dus waarom niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL. Nintendo blijft de koe maar melken, waar Playstation steeds met nieuwe game-concepten komt, blijft Nintendo 30 jaar oude franchises uitmelken en uitmelken en uitmelken. Geen greintje originaliteit.
Eind dit jaar zag ik in de trailer.quote:
> impliceren dat Sony dit niet doet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Wind Waker voor mij niet tot ik bevestigd krijg dat de geknipte dungeons er inzitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef CoExist het volgende:
Deze games worden instant buy:
Super Mario 3D World
Mario Kario 8
The Legend Of Zelda: Wind Waker
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Waarom? Ik zou ook graag dat ze aan een F-zero/starfox/metroid werkten, maar DKC Returns was gewoon een geweldige game. Kan niet fout gaan hiermee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dat is de nieuwe Retro game, wat een teleurstelling.
Other M had kwaaltjes, vooral qua storytelling. Qua gameplay was het veel vetter dan Primaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Omdat ik zo gehoopt had op een nieuwe Prime, vooral na de mesthoop die Other M was.
Ik vond de gameplay juist te snel bij Other M. Het was geen Metroid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Other M had kwaaltjes, vooral qua storytelling. Qua gameplay was het veel vetter dan PrimaDynamisch en snel in plaats van een beetje robuust als prime.
Nooit Metroid fusion/Zero mission gespeeld? Ook vrij snel en twee van de beste Metroid gamesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vond de gameplay juist te snel bij Other M. Het was geen Metroid.
Die 'nieuwe' Zelda is wel lame.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, al het nieuws weggewerkt. Ik vond het allemaal typisch Nintendo. Dat betekent dat de games redelijk op safe spelen, er geen grote verrassingen waren maar ook dat ik vrijwel alles op release koop
Ik vond het helemaal niet typisch Nintendo, Nintendo draaide altijd om creativiteit. Op Mario Kart na, die leuke nieuwe features heeft, vind ik het armoe troef. En Retro die precies dezelfde DK game maakt? Mijn god wat een verspilling. De aankoop van de Wii U is met zeker een jaar opgeschoven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, al het nieuws weggewerkt. Ik vond het allemaal typisch Nintendo. Dat betekent dat de games redelijk op safe spelen, er geen grote verrassingen waren maar ook dat ik vrijwel alles op release koop
Typisch Nintendo omdat alles er leuk uit ziet. Qua gameplay.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet typisch Nintendo, Nintendo draaide altijd om creativiteit. Op Mario Kart na, die leuke nieuwe features heeft, vind ik het armoe troef. En Retro die precies dezelfde DK game maakt? Mijn god wat een verspilling. De aankoop van de Wii U is met zeker een jaar opgeschoven.
Grbaseerd op een trailer van 2 minuten die flink wat vernieuwingen laat zien, hou op manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet typisch Nintendo, Nintendo draaide altijd om creativiteit. Op Mario Kart na, die leuke nieuwe features heeft, vind ik het armoe troef. En Retro die precies dezelfde DK game maakt? Mijn god wat een verspilling. De aankoop van de Wii U is met zeker een jaar opgeschoven.
1. Pikminquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef Pheno het volgende:
Welke games moet ik gaan checken overmorgen?
Kh3!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef Pheno het volgende:
Welke games moet ik gaan checken overmorgen?
Smash, kart, worldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het natuurlijk over Nintendo dingen. KHIII gaat naar next-gen. Dus wat er net allemaal is aangekondigd gerne. Nintendo heeft alleen hun eigen spul staan
Pikmin heb ik vorig jaar al gespeeld
Juist als je gameplay belangrijk vindt zijn hele nieuwe spelervaringen noodzakelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Typisch Nintendo omdat alles er leuk uit ziet. Qua gameplay.
Dat vind ik het aller belangrijkste.
Maar die zijn er ook. Ik heb met ZombiU bijvoorbeeld al een geweldige Wii U-titel gespeeld. En de off tv play biedt op zich al een nieuwe ervaring.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Juist als je gameplay belangrijk vindt zijn hele nieuwe spelervaringen noodzakelijk.
twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 20:54:14The Wii Fit Trainer has been announced as a new character in #SmashBros. #nintendo #e3 reageer retweet
Wtfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Supertolll het volgende:
twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 20:54:14The Wii Fit Trainer has been announced as a new character in #SmashBros. #nintendo #e3 reageer retweet
Ok that's it, ik ga een Wii U halen als dit spel uitkomtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Supertolll het volgende:
Heb gehoord dat ze misschien onafgemaakte dungeons gaan toevoegen??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Wind Waker remake moet ik echt hebben
Geruchten. Ik betwijfel of ze die moeite nemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze misschien onafgemaakte dungeons gaan toevoegen??
Te veel werk waarschijnlijk, ik ga er niet op hopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze misschien onafgemaakte dungeons gaan toevoegen??
Dat ziet er nu meer cell-shaded uit, een pak beter zo. Trouwer aan de stijl van het origineel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Aether het volgende:
Lijkt dat ze de modellen aangepast hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idee had ik ook in de trailer. Belichting is nog te fel...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat ziet er nu meer cell-shaded uit, een pak beter zo. Trouwer aan de stijl van het origineel.
Idd, ik houd daar echt van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het mooi, dat heldere. Wind Waker straalt een heel fris, levendig sfeertje uit door de kleuren en de cartoonstijl.
In US wel. 45 is hier de adviesprijs...quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
New Super Luigi U staat overal voor ongeveer 40e als pre-order. Ik dacht dat hij 30 zou kosten
De eigenaar is anders best wel aardig. Ze hebben jammerlijk bijna geen tweedehands Wii(u) games.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef CoExist het volgende:
GameMania, ik koop echt geen games meer bij die 2ehandstoko. Onbeschofte vlerken hier in Leeuwarden.
Het zou idd naar zijn als ze ¤45,- vragen voor de retail versie van New Super Luigi U.
Dirk K. bedoel je? Dan heb jij andere ervaringen dan mij. Maar goed, dit is niet de plaats om te gaan namen and shamen. Ik kom er niet meer na aanleiding van een paar incidenten. Ik haal mijn games wel bij de Media-Markt, waar het personeel mij altijd wel enkele eurootjes korting geeft op nieuwe releases.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De eigenaar is anders best wel aardig. Ze hebben jammerlijk bijna geen tweedehands Wii(u) games.
In AC3 is al een stukje piraten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Best flauw
Misschien toch maar downloaden, maar dat zie ik dan wel. Heb net ff 7 spellen bij Gamemania in de pre-order gezet
Ik overweeg overigens om Assassins Creed toch maar eens te halen. Die nieuwste die gaat komen ziet er tof uit (want piraten, yarrrrr) en de reviews zijn wel goed, dus toch maar eens AC3 proberen om te kijken of het concept wat voor mij is. Die is vast wel ergens voor weinig geld op te pikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |