iets nieuws. Galaxy 2 vond ik al minder dan deel 1, nog een deel trek ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Tsja, zó kan het ook. Ik kijk in ieder geval uit naar de 3D mario. Wat hopen we eigenlijk? Voortborduren op Galaxy? Sunshine? of toch iets als 64 of tóch iets compleets anders / nieuws?
IMO was galaxy 2 beter dan 1. Ik heb dan ook Galaxy 2 uit gespeeld terwijl ik bij galaxy 1 maar 23 sterren heb gehaald ofzo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
iets nieuws. Galaxy 2 vond ik al minder dan deel 1, nog een deel trek ik niet.
Ik verwacht een nieuwe 3D Mario. Er is al gezegd dat er geen Galaxy 3 komt, en ik denk niet dat ze ooit nog terugkeren naar Sunshine. Misschien iets dat dichter licht bij 3D Land van de 3DS: Geen enorme open werelden maar recht-zo-die-gaat leveltjes met een vlaggenmast aan het eind, maar dan natuurlijk veel groter uitgewerkt dan in 3D Land is gedaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wat hopen we eigenlijk? Voortborduren op Galaxy? Sunshine? of toch iets als 64 of tóch iets compleets anders / nieuws?
Oh man dan heb je straks net Galaxy 1 uitgespeeld en dan kom je er al spelende achter dat er een game is die nóg beter is!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Galaxy 1 bij laatste wereld, Galaxy 2 nog niet gespeeld, maar wil dat nog wel eens gaan doen.
Ik heb destijds Galaxy 1 helemaal uitgespeeld maar had nog nooit van deel 2 gehoord tot een paar weken geledenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oh man dan heb je straks net Galaxy 1 uitgespeeld en dan kom je er al spelende achter dat er een game is die nóg beter is!
En of!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:09 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Ik heb destijds Galaxy 1 helemaal uitgespeeld maar had nog nooit van deel 2 gehoord tot een paar weken geledenZo te horen moet ik die dus nog eens kopen?
Er is weinig mooier dan zoiets ontdekken, dat je echt helemaal op kan gaan in een spel. En op de Gamecube met Tales of Symphonia en Pikminquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Oh man dan heb je straks net Galaxy 1 uitgespeeld en dan kom je er al spelende achter dat er een game is die nóg beter is!
Ik snap hem niet/.quote:
Ik wil gamepad met scherm uit...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:18 schreef Aether het volgende:
New Super Mario Bros U Patch Coming - Pro Controller Support Added
http://neogaf.com/forum/showpost.php?p=60153453
Die stemmen zijn verschrikkelijkquote:
Originele Amerikaanse stemmenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die stemmen zijn verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |