Halo, God Of War, Uncharted, LBP, CoD etc etc etc... sequels in een serir blijven nu eenmaal enigszins gelijk. Als je kijkt naar alle toevoegingen bovenop melee snap je de sequel ook gewoon.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:07 schreef speknek het volgende:
Ik vond Smash Melee een superleuke partygame. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Ik snap mensen niet zo die er per se een vervolg op willen, ze zijn grotendeels hetzelfde. Maar ik moet zeggen, dat heb ik bij vrijwel alle series.
Galaxy 1 >>> Galaxy 2 ook precies om die reden.
Wat stoer!quote:
Dat zijn games met een doorlopend verhaal. Dat gezegd hebbende, aan bijvoorbeeld een Assassins Creed had ik ook als genoeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Halo, God Of War, Uncharted, LBP, CoD etc etc etc... sequels in een serir blijven nu eenmaal enigszins gelijk. Als je kijkt naar alle toevoegingen bovenop melee snap je de sequel ook gewoon.
Wat maakt uit dat er een doorlopend verhaal is? Kan je dan ineens niets meer veranderen aan gameplay/features ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zijn games met een doorlopend verhaal. Dat gezegd hebbende, aan bijvoorbeeld een Assassins Creed had ik ook als genoeg.
Heb het hier ook aan de praat gekregen. Bijzonder indrukwekkend voor een project van fans.quote:
Ze zijn er drie jaar mee bezig geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Heb het hier ook aan de praat gekregen. Bijzonder indrukwekkend voor een project van fans.
Snap niet dat ze zowel die als Mario Party uitbrengenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef CoExist het volgende:
Mario Kart 8 komt pas in het voorjaar van 2014.
Nu Wii Party U... Niet mijn type game.
You gotta love Nintendo!quote:
Ga elders in een topic lopen bashen AssFucker14.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL. Nintendo blijft de koe maar melken, waar Playstation steeds met nieuwe game-concepten komt, blijft Nintendo 30 jaar oude franchises uitmelken en uitmelken en uitmelken. Geen greintje originaliteit.
En het blijft goed verkopen. Dus waarom niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL. Nintendo blijft de koe maar melken, waar Playstation steeds met nieuwe game-concepten komt, blijft Nintendo 30 jaar oude franchises uitmelken en uitmelken en uitmelken. Geen greintje originaliteit.
Eind dit jaar zag ik in de trailer.quote:
> impliceren dat Sony dit niet doet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Wind Waker voor mij niet tot ik bevestigd krijg dat de geknipte dungeons er inzitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef CoExist het volgende:
Deze games worden instant buy:
Super Mario 3D World
Mario Kario 8
The Legend Of Zelda: Wind Waker
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Waarom? Ik zou ook graag dat ze aan een F-zero/starfox/metroid werkten, maar DKC Returns was gewoon een geweldige game. Kan niet fout gaan hiermee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dat is de nieuwe Retro game, wat een teleurstelling.
Other M had kwaaltjes, vooral qua storytelling. Qua gameplay was het veel vetter dan Primaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Omdat ik zo gehoopt had op een nieuwe Prime, vooral na de mesthoop die Other M was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |