Halo, God Of War, Uncharted, LBP, CoD etc etc etc... sequels in een serir blijven nu eenmaal enigszins gelijk. Als je kijkt naar alle toevoegingen bovenop melee snap je de sequel ook gewoon.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:07 schreef speknek het volgende:
Ik vond Smash Melee een superleuke partygame. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Ik snap mensen niet zo die er per se een vervolg op willen, ze zijn grotendeels hetzelfde. Maar ik moet zeggen, dat heb ik bij vrijwel alle series.
Galaxy 1 >>> Galaxy 2 ook precies om die reden.
Wat stoer!quote:
Dat zijn games met een doorlopend verhaal. Dat gezegd hebbende, aan bijvoorbeeld een Assassins Creed had ik ook als genoeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Halo, God Of War, Uncharted, LBP, CoD etc etc etc... sequels in een serir blijven nu eenmaal enigszins gelijk. Als je kijkt naar alle toevoegingen bovenop melee snap je de sequel ook gewoon.
Wat maakt uit dat er een doorlopend verhaal is? Kan je dan ineens niets meer veranderen aan gameplay/features ofzo?quote:Op zondag 9 juni 2013 11:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zijn games met een doorlopend verhaal. Dat gezegd hebbende, aan bijvoorbeeld een Assassins Creed had ik ook als genoeg.
Heb het hier ook aan de praat gekregen. Bijzonder indrukwekkend voor een project van fans.quote:
Ze zijn er drie jaar mee bezig geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Heb het hier ook aan de praat gekregen. Bijzonder indrukwekkend voor een project van fans.
Snap niet dat ze zowel die als Mario Party uitbrengenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef CoExist het volgende:
Mario Kart 8 komt pas in het voorjaar van 2014.
Nu Wii Party U... Niet mijn type game.
You gotta love Nintendo!quote:
Ga elders in een topic lopen bashen AssFucker14.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL. Nintendo blijft de koe maar melken, waar Playstation steeds met nieuwe game-concepten komt, blijft Nintendo 30 jaar oude franchises uitmelken en uitmelken en uitmelken. Geen greintje originaliteit.
En het blijft goed verkopen. Dus waarom niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL. Nintendo blijft de koe maar melken, waar Playstation steeds met nieuwe game-concepten komt, blijft Nintendo 30 jaar oude franchises uitmelken en uitmelken en uitmelken. Geen greintje originaliteit.
Eind dit jaar zag ik in de trailer.quote:
> impliceren dat Sony dit niet doet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Wind Waker voor mij niet tot ik bevestigd krijg dat de geknipte dungeons er inzitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef CoExist het volgende:
Deze games worden instant buy:
Super Mario 3D World
Mario Kario 8
The Legend Of Zelda: Wind Waker
Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Waarom? Ik zou ook graag dat ze aan een F-zero/starfox/metroid werkten, maar DKC Returns was gewoon een geweldige game. Kan niet fout gaan hiermee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En dat is de nieuwe Retro game, wat een teleurstelling.
Other M had kwaaltjes, vooral qua storytelling. Qua gameplay was het veel vetter dan Primaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Omdat ik zo gehoopt had op een nieuwe Prime, vooral na de mesthoop die Other M was.
Ik vond de gameplay juist te snel bij Other M. Het was geen Metroid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Other M had kwaaltjes, vooral qua storytelling. Qua gameplay was het veel vetter dan PrimaDynamisch en snel in plaats van een beetje robuust als prime.
Nooit Metroid fusion/Zero mission gespeeld? Ook vrij snel en twee van de beste Metroid gamesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vond de gameplay juist te snel bij Other M. Het was geen Metroid.
Die 'nieuwe' Zelda is wel lame.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, al het nieuws weggewerkt. Ik vond het allemaal typisch Nintendo. Dat betekent dat de games redelijk op safe spelen, er geen grote verrassingen waren maar ook dat ik vrijwel alles op release koop
Ik vond het helemaal niet typisch Nintendo, Nintendo draaide altijd om creativiteit. Op Mario Kart na, die leuke nieuwe features heeft, vind ik het armoe troef. En Retro die precies dezelfde DK game maakt? Mijn god wat een verspilling. De aankoop van de Wii U is met zeker een jaar opgeschoven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, al het nieuws weggewerkt. Ik vond het allemaal typisch Nintendo. Dat betekent dat de games redelijk op safe spelen, er geen grote verrassingen waren maar ook dat ik vrijwel alles op release koop
Typisch Nintendo omdat alles er leuk uit ziet. Qua gameplay.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet typisch Nintendo, Nintendo draaide altijd om creativiteit. Op Mario Kart na, die leuke nieuwe features heeft, vind ik het armoe troef. En Retro die precies dezelfde DK game maakt? Mijn god wat een verspilling. De aankoop van de Wii U is met zeker een jaar opgeschoven.
Grbaseerd op een trailer van 2 minuten die flink wat vernieuwingen laat zien, hou op manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niet typisch Nintendo, Nintendo draaide altijd om creativiteit. Op Mario Kart na, die leuke nieuwe features heeft, vind ik het armoe troef. En Retro die precies dezelfde DK game maakt? Mijn god wat een verspilling. De aankoop van de Wii U is met zeker een jaar opgeschoven.
1. Pikminquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef Pheno het volgende:
Welke games moet ik gaan checken overmorgen?
Kh3!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef Pheno het volgende:
Welke games moet ik gaan checken overmorgen?
Smash, kart, worldquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:45 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het natuurlijk over Nintendo dingen. KHIII gaat naar next-gen. Dus wat er net allemaal is aangekondigd gerne. Nintendo heeft alleen hun eigen spul staan
Pikmin heb ik vorig jaar al gespeeld
Juist als je gameplay belangrijk vindt zijn hele nieuwe spelervaringen noodzakelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Typisch Nintendo omdat alles er leuk uit ziet. Qua gameplay.
Dat vind ik het aller belangrijkste.
Maar die zijn er ook. Ik heb met ZombiU bijvoorbeeld al een geweldige Wii U-titel gespeeld. En de off tv play biedt op zich al een nieuwe ervaring.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Juist als je gameplay belangrijk vindt zijn hele nieuwe spelervaringen noodzakelijk.
twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 20:54:14The Wii Fit Trainer has been announced as a new character in #SmashBros. #nintendo #e3 reageer retweet
Wtfquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Supertolll het volgende:
twitter:NintendoAmerica twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 20:54:14The Wii Fit Trainer has been announced as a new character in #SmashBros. #nintendo #e3 reageer retweet
Ok that's it, ik ga een Wii U halen als dit spel uitkomtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Supertolll het volgende:
Heb gehoord dat ze misschien onafgemaakte dungeons gaan toevoegen??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Wind Waker remake moet ik echt hebben
Geruchten. Ik betwijfel of ze die moeite nemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze misschien onafgemaakte dungeons gaan toevoegen??
Te veel werk waarschijnlijk, ik ga er niet op hopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb gehoord dat ze misschien onafgemaakte dungeons gaan toevoegen??
Dat ziet er nu meer cell-shaded uit, een pak beter zo. Trouwer aan de stijl van het origineel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:12 schreef Aether het volgende:
Lijkt dat ze de modellen aangepast hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idee had ik ook in de trailer. Belichting is nog te fel...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat ziet er nu meer cell-shaded uit, een pak beter zo. Trouwer aan de stijl van het origineel.
Idd, ik houd daar echt van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het mooi, dat heldere. Wind Waker straalt een heel fris, levendig sfeertje uit door de kleuren en de cartoonstijl.
In US wel. 45 is hier de adviesprijs...quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
New Super Luigi U staat overal voor ongeveer 40e als pre-order. Ik dacht dat hij 30 zou kosten
De eigenaar is anders best wel aardig. Ze hebben jammerlijk bijna geen tweedehands Wii(u) games.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef CoExist het volgende:
GameMania, ik koop echt geen games meer bij die 2ehandstoko. Onbeschofte vlerken hier in Leeuwarden.
Het zou idd naar zijn als ze ¤45,- vragen voor de retail versie van New Super Luigi U.
Dirk K. bedoel je? Dan heb jij andere ervaringen dan mij. Maar goed, dit is niet de plaats om te gaan namen and shamen. Ik kom er niet meer na aanleiding van een paar incidenten. Ik haal mijn games wel bij de Media-Markt, waar het personeel mij altijd wel enkele eurootjes korting geeft op nieuwe releases.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De eigenaar is anders best wel aardig. Ze hebben jammerlijk bijna geen tweedehands Wii(u) games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |