dit .... het wachten voor mij is nieuwe zelda Mario Kart en smash bross.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:54 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
WiiU heeft meer software nodig. Ubisoft geeft er wel meerdere games voor uit. Die poort ze gewoon, dat is prima. Maar de meeste andere 3rd party publishers hebben blijkbaar niets met de WiiU.
De console is net zo goed als de 360 en PS3. Dus daar zal het niet aan liggen. Dus waarom dan niet een simpele poort van Dead Island Riptide/Crysis 3/Metro Last Light/ naar de WiiU? De hardware verkoop van de WiiU is niet al te best. Maar zou het niet kunnen als meer 3d party publishers hun software releasen op de WiiU, de hardware verkoop omhoog gaat en dat zo ook de software verkoop van 3rd party games omhoog gaat?
quote:CPU and GPU both got a bump, according to uncredited source
Everyone loves a good rumour, right? Well this one is a doozy, so grab as much salt as you can before reading.
According to a poster on TV Tropes — who doesn't give a source — the recent Wii U system update has upped the clock speed of both the CPU and GPU:
The CPU and GPU are built on the same package.
CPU: IBM PowerPC 7xx-based tri-core processor "Espresso" clocked at 1.24 GHz before the 3.0.0 update, 3.24 GHz after the 3.0.0 update. This is an evolution to the Broadway chip used in the Wii, is 64 bit and uses Power6 technote When IBM has said that Nintendo has licensed the Power7 tech from IBM, Nintendo is not using it for the Wii U, explaining its backwards compatibility.
GPU: AMD Radeon High Definition processor codenamed "Latte" with an eDRAM cache built onto the die clocked at 550 MHz before the 3.0.0 update, 800 MHz after the 3.0.0 update.
http://www.nintendolife.c(...)boosted_clock_speeds
Ja ik maak het verhaal nog even af en dan gaat hij in de verkoop, heb er ook niets mee eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mij trekt lego city niet zo.. beetje saai.. langzaam op gang. Laadtijden zijn verschrikkelijk lang. ..
Blij dat ik hem niet gekocht heb.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:39 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja ik maak het verhaal nog even af en dan gaat hij in de verkoop, heb er ook niets mee eigenlijk.
En een direct tijdens de E3. voor het najaar en daarna.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:38 schreef Noppie2000 het volgende:
+ nieuwe direct morgen voor games die in de zomer uitkomen.
Si, maar dat wisten we alquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
En een direct tijdens de E3. voor het najaar en daarna.
HYPEquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar dat zeiden ze wel daar straks op twitter via hun twitter account.
Ja. Den k morgen niks speciaals, enkel release data enzo. Net als dat Game en Wario, bijna niks over bekend. die Super Luigi dlc kwam ook dees zomer? Misschien wind waker ..quote:
Klopt, Smash/Mario/Kart/X/Fire Emblem etc. zullen morgen nog niet besproken worden. Luigi DLC, G&W, Wonderful 101 e.d. welquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ja. Den k morgen niks speciaals, enkel release data enzo. Net als dat Game en Wario, bijna niks over bekend. die Super Luigi dlc kwam ook dees zomer? Misschien wind waker ..
Dus technisch gezien is er al een lijstje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Klopt, Smash/Mario/Kart/X/Fire Emblem etc. zullen morgen nog niet besproken worden. Luigi DLC, G&W, Wonderful 101 e.d. welEn pikmin 3 uiteraard
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dus technisch gezien is er al een lijstje.
voor morgen:
- G&W
- Wonderfull 101
- DLC Luigi
- Pikmin 3
- EVT. Wind waker.
En die voor de E3
- Smash bros
- Mario 3D
- Mario kart U
- (wind waker?)
- Yoshi Yarn.
- Teaser van Zelda wiiU (?)
- En verder verassingen...(?) Ze hebben zat franchises die ze nog kunnen uitbrengen. Misschien Animal crossing, F-zero. Donkey Kong..
Die hebben ze al gedaan, het gaat voor zover ik begreep uit de desbetreffende tweet enkel om de WiiU. Daarvan hebben ze ook alles al aangekondigd, Iwata zei dat er dit jaar 10 first party titels kwamen naar 3DS. zijn allemaal al aangekondigd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:56 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zo ongeveer jaEn 3DS titels uiteraard en eventuele verrassingen van titels die nog in de zomer uitkomen, maar dat lijkt me onaannemelijk. Kunnen ze net zo goed voor E3 bewaren!
Juah, maar ze hebben wel vaker aangegeven dat een Direct alleen over Wii U of 3DS zou gaan. Maar Super Luigi U is ook aangekondigd in de 3DS variantquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Die hebben ze al gedaan, het gaat voor zover ik begreep uit de desbetreffende tweet enkel om de WiiU. Daarvan hebben ze ook alles al aangekondigd, Iwata zei dat er dit jaar 10 first party titels kwamen naar 3DS. zijn allemaal al aangekondigd.
Hm klopt, maar dat was dan ook het nige. Ik verwacht, mede door wat Iwata heeft gezegt, niks meer nieuws voor de 3DS dit jaar. Natuurlijk wel meer trailers en info, maar geen nieuwe aankondigingen..quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Juah, maar ze hebben wel vaker aangegeven dat een Direct alleen over Wii U of 3DS zou gaan. Maar Super Luigi U is ook aangekondigd in de 3DS variant
Aankondigingen verwacht ik inderdaad ook niet meer,komen al genoeg nieuwe games aan die de afgelopen 2 directs zijn aangekondigd. Footage wellicht wel. We zullen het morgen zien, ik ga er weer lekker voor zittenquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hm klopt, maar dat was dan ook het nige. Ik verwacht, mede door wat Iwata heeft gezegt, niks meer nieuws voor de 3DS dit jaar. Natuurlijk wel meer trailers en info, maar geen nieuwe aankondigingen..
En waarschijnlijk nog wat Indie titels. Aangezien Nintendo die heeft omarmt. Misschien Third party footage ( watch dogs!!! ). Anders wordt het best wel karig ben ik bang. Misschien nog een pokmon spel. Pokemon snap zou ik erg waarderen, zou ook perfect zijn voor de wiiU, desnoods download only maar ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Aankondigingen verwacht ik inderdaad ook niet meer,komen al genoeg nieuwe games aan die de afgelopen 2 directs zijn aangekondigd. Footage wellicht wel. We zullen het morgen zien, ik ga er weer lekker voor zitten
Had nog geen tijd gezienquote:
En gekocht uiteraardquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef s0ul1991 het volgende:
Super Metroid is voor 30 cent beschikbaar zag ik
Zeer irritant. Geen enkele manier om het uit te zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef CoExist het volgende:
Ook maar ff Super Metroid gekocht. Leuk om weer 'ns te spelen.
Wel irritant met die Duitse schermtekst onderin beeld.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:00 schreef MhZero het volgende:
[..]
Zeer irritant. Geen enkele manier om het uit te zetten.
Zat toch ook in het origineel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef CoExist het volgende:
Ook maar ff Super Metroid gekocht. Leuk om weer 'ns te spelen.
Wel irritant met die Duitse schermtekst onderin beeld.
Ja ik snap het probleem niet, ben de game niet anders gewend.quote:
quote:Sega and Nintendo have joined forces for the release of three Sonic games exclusively on the Wii U and 3DS.
The exclusive partnership is for the next three Sonic games to be released, which Nintendo will publish. Two of these were announced during today's Nintendo Direct conference
Sega en Nintendo werken de laatste jaren alleen maar goed samen. Dit zegt dan ook veelquote:
ik nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef nomar83 het volgende:
Gaat iemand nog Luigi U downloaden als de game een maand later in een awesome groen doosje uit komt?
Hmm, twijfel. Maar als die 60e is ga ik echt niet dat dokken voor een ander karakter en wat nieuwe levels. Vind 20 ook al aardig wat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef nomar83 het volgende:
Gaat iemand nog Luigi U downloaden als de game een maand later in een awesome groen doosje uit komt?
Doosje is 30, dlc is 20. Ik ga voor het doosje. :$quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hmm, twijfel. Maar als die 60e is ga ik echt niet dat dokken voor een ander karakter en wat nieuwe levels. Vind 20 ook al aardig wat.
20 euro voor een gloednieuw spel in principe.. Of een hard modes, tsja. Ik vind het weinig. Een dlc pakket waar je zo 15 euro voor betaald voor wat extra wapens en maps etc vind ik dan weer onzin en zonde van het geld, maar ja dat ben ik. Sowieso shootersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hmm, twijfel. Maar als die 60e is ga ik echt niet dat dokken voor een ander karakter en wat nieuwe levels. Vind 20 ook al aardig wat.
Ik snap alleen niet waarom het doosje 10 meer kost.. Terwijl normale spellen even duur is als download en retail.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh als het doosje 30 is haal ik die denk ik wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |