Had nog geen tijd gezienquote:
En gekocht uiteraardquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:22 schreef s0ul1991 het volgende:
Super Metroid is voor 30 cent beschikbaar zag ik
Zeer irritant. Geen enkele manier om het uit te zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef CoExist het volgende:
Ook maar ff Super Metroid gekocht. Leuk om weer 'ns te spelen.
Wel irritant met die Duitse schermtekst onderin beeld.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:00 schreef MhZero het volgende:
[..]
Zeer irritant. Geen enkele manier om het uit te zetten.
Zat toch ook in het origineel?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:59 schreef CoExist het volgende:
Ook maar ff Super Metroid gekocht. Leuk om weer 'ns te spelen.
Wel irritant met die Duitse schermtekst onderin beeld.
Ja ik snap het probleem niet, ben de game niet anders gewend.quote:
quote:Sega and Nintendo have joined forces for the release of three Sonic games exclusively on the Wii U and 3DS.
The exclusive partnership is for the next three Sonic games to be released, which Nintendo will publish. Two of these were announced during today's Nintendo Direct conference
Sega en Nintendo werken de laatste jaren alleen maar goed samen. Dit zegt dan ook veelquote:
ik nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef nomar83 het volgende:
Gaat iemand nog Luigi U downloaden als de game een maand later in een awesome groen doosje uit komt?
Hmm, twijfel. Maar als die 60e is ga ik echt niet dat dokken voor een ander karakter en wat nieuwe levels. Vind 20 ook al aardig wat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef nomar83 het volgende:
Gaat iemand nog Luigi U downloaden als de game een maand later in een awesome groen doosje uit komt?
Doosje is 30, dlc is 20. Ik ga voor het doosje. :$quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hmm, twijfel. Maar als die 60e is ga ik echt niet dat dokken voor een ander karakter en wat nieuwe levels. Vind 20 ook al aardig wat.
20 euro voor een gloednieuw spel in principe.. Of een hard modes, tsja. Ik vind het weinig. Een dlc pakket waar je zo 15 euro voor betaald voor wat extra wapens en maps etc vind ik dan weer onzin en zonde van het geld, maar ja dat ben ik. Sowieso shootersquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Hmm, twijfel. Maar als die 60e is ga ik echt niet dat dokken voor een ander karakter en wat nieuwe levels. Vind 20 ook al aardig wat.
Ik snap alleen niet waarom het doosje 10 meer kost.. Terwijl normale spellen even duur is als download en retail.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:00 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh als het doosje 30 is haal ik die denk ik wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |