SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lees hier meestal ook gewoon een beetje mee.quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij wel, maar met beeld erbij lijkt het me toch wat leuker.
Dat voetbal kan me maar weinig schelen.![]()
![]()
Bedankt, kon deze niet vindenquote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
http://plazilla.com/knvb-(...)n-promotiedegradatie![]()
![]()
![]()
Is ZWO - UTR een leukere wedstrijd?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Hebben ook alleen maar de optie gelicht om er nog geld voor te vangen, die gaat in de zomer definitief weg.quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Castillion zal nooit het Ajax-niveau gaan halen ben ik bang.![]()
Switch.quote:Op zondag 28 april 2013 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Open wedstrijd, veel kansen over en weer. Zwolle was even aan het heersen. Leuke pot.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Fey 2-0 Pellèquote:Op zondag 28 april 2013 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe leuk Feyenoord is maar PEC-Utrecht is leukPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
OMG lekkere goalPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ze maken wel mooie doelpunten vandaag bij Feyenoord.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ze maken wel mooie doelpunten vandaag bij Feyenoord.![]()
kzie het net ja, gaat aardig gelijk op of?quote:Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Zwanzig.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
PEC heeft de overhand.quote:Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kzie het net ja, gaat aardig gelijk op of?![]()
Zwolle was net aan het heersen, nu weer een beetje op adem beide ploegen. Zwolle is wel de betere partij op het moment.quote:Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kzie het net ja, gaat aardig gelijk op of?![]()
Heracles had beter thuis kunnen blijven.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
KOEKOEK!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Lexie, die kreeg zelfs hij niet meer over.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Heracles = Groningen.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
En het wordt gewoon dikke cijfers Immers zelfs Lexie scoort!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Mooi uitgespeeld..It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Nee, maar wel meer weerstand.quote:Op zondag 28 april 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had jij nou serieus verwacht dat heracles zou winnen?!?
#shreyas![]()
![]()
Pelle toch ook wel lijkt mij?quote:Op zondag 28 april 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
Assist Janmaat.
Die staat in m'n team.
Littlerabbit![]()
Als De Schaak wat doelgerichter was stond het al 4 of 5 -0quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Als je een uitwedstrijd gaat spelen met een 3-mans verdediging vraag je om problemen. Bovendien staat er voor Heracles nauwelijks meer iets op het spel, ik zie tenminste totaal niet dat ze ergens voor spelen. Het mooie is dat Feyenoords doelsaldo zo ongelofelijk slecht is dat ze PSV nooit meer kunnen achterhalenquote:Op zondag 28 april 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had jij nou serieus verwacht dat heracles zou winnen?!?
#shreyas
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
En mertens?quote:Op zondag 28 april 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
Assist Janmaat.
Die staat in m'n team.
LittlerabbitMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Als puur hypothetisch gezien Clasie ook nog 3 kansen had gemist 8-0quote:Op zondag 28 april 2013 15:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als De Schaak wat doelgerichter was stond het al 4 of 5 -0![]()
Ha, daar ben jequote:Op zondag 28 april 2013 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je een uitwedstrijd gaat spelen met een 3-mans verdediging vraag je om problemen. Bovendien staat er voor Heracles nauwelijks meer iets op het spel, ik zie tenminste totaal niet dat ze ergens voor spelen. Het mooie is dat Feyenoords doelsaldo zo ongelofelijk slecht is dat ze PSV nooit meer kunnen achterhalen. Nog zitten billen knijpen gisteren?
![]()
Ik ga bij Heracles solliciteren als verdediger. Ik ben 2.04 m en niet heel traag. Moet genoeg zijn om bij Heracles als centrale verdediger in de basis te staan.![]()
Kan je ook houthakken?quote:Op zondag 28 april 2013 15:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga bij Heracles solliciteren als verdediger. Ik ben 2.04 m en niet heel traag. Moet genoeg zijn om bij Heracles als centrale verdediger in de basis te staan.![]()
En daarbij heeft PSV het beste middenveld, aanval en ook gewoon selectie van Nederland.quote:Op zondag 28 april 2013 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je een uitwedstrijd gaat spelen met een 3-mans verdediging vraag je om problemen. Bovendien staat er voor Heracles nauwelijks meer iets op het spel, ik zie tenminste totaal niet dat ze ergens voor spelen. Het mooie is dat Feyenoords doelsaldo zo ongelofelijk slecht is dat ze PSV nooit meer kunnen achterhalen![]()
Het probleem is alleen dat ze daar het liefst zonder verdedigers spelen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga bij Heracles solliciteren als verdediger. Ik ben 2.04 m en niet heel traag. Moet genoeg zijn om bij Heracles als centrale verdediger in de basis te staan.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Solliciteer ik wel als aanvaller. Ben 1.87 m en ook niet de traagste. Moet genoeg zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 15:06 schreef Kopsterk het volgende:
je hebt er nog een paar gemistquote:Op zondag 28 april 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het eens met je analyse.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het eens met je analyse.
Everton.![]()
Optyfen nerd.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ja man, ik geef gewoon toe dat Ajax flink mazzel heeft gehad. Je had in de rust ook met 2-0 achter kunnen staan en dat wordt het een zeer lastige wedstrijd. Maar goed, het is pas de eerste wedstrijd dit seizoen die Ajax wint terwijl ze niet overtuigend waren. Op basis van de tweede helft was het wel een verdiende overwinning trouwens, al is dat in deze fase van de competitie niet zo relevant. Het gaat nu gewoon om de punten pakken, zakelijk winnen, wedstrijden over de streep trekken, etc.quote:Op zondag 28 april 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha, daar ben je. Nog zitten billen knijpen gisteren?
Hands
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
ah, oké.quote:Op zondag 28 april 2013 15:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja man, ik geef gewoon toe dat Ajax flink mazzel heeft gehad. Je had in de rust ook met 2-0 achter kunnen staan en dat wordt het een zeer lastige wedstrijd. Maar goed, het is pas de eerste wedstrijd dit seizoen die Ajax wint terwijl ze niet overtuigend waren. Op basis van de tweede helft was het wel een verdiende overwinning trouwens, al is dat in deze fase van de competitie niet zo relevant. Het gaat nu gewoon om de punten pakken, zakelijk winnen, wedstrijden over de streep trekken, etc.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Waarom scherm jij je voetbalmanager team af?quote:Op zondag 28 april 2013 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
uiteraard, maar dat spreekt zo voor zich dat ik hem niet meer op noem.![]()
sjiek hoorquote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Kweeniequote:Op zondag 28 april 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom scherm jij je voetbalmanager team af?Hey, ik had gelijk jongens, moeten jullie kijken.quote:![]()
Dat was nooit 25 meter.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat is puur tactiek van René.quote:Op zondag 28 april 2013 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom scherm jij je voetbalmanager team af?![]()
Ja zeker, dat vind ik nog steeds, hun verdediging is om te janken natuurlijk, vandaar die 8 nederlagen. Het is natuurlijk triest als je als topclub een kwart van je wedstrijden gewoon verliest. Maar goed, des te groter is prestatie van Ajax, niet het beste elftal en hebben en toch kampioen wordenquote:Op zondag 28 april 2013 15:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En daarbij heeft PSV het beste middenveld, aanval en ook gewoon selectie van Nederland.
quote:Op zondag 28 april 2013 15:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja zeker, dat vind ik nog steeds, hun verdediging is om te janken natuurlijk, vandaar die 8 nederlagen. Het is natuurlijk triest als je als topclub een kwart van je wedstrijden gewoon verliest. Maar goed, des te groter is prestatie van Ajax, niet het beste elftal en hebben en toch kampioen worden
Middenveld is gewoon kut man.Je kwetst me hier meequote:Hou op.
![]()
Ajax heeft wel het beste elftal. Er zouden misschien 3 spelers van PSV bij Ajax in de basis staan.quote:Op zondag 28 april 2013 15:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja zeker, dat vind ik nog steeds, hun verdediging is om te janken natuurlijk, vandaar die 8 nederlagen. Het is natuurlijk triest als je als topclub een kwart van je wedstrijden gewoon verliest. Maar goed, des te groter is prestatie van Ajax, niet het beste elftal en hebben en toch kampioen worden![]()
Koeman blijft maar langs de lijn staan te schreeuwen, ga gewoon lekker in het zonnetje zitten.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Na een grondige profielschets van de user GGMM. Bleek ook hij het woord homo veelal als scheldwoord te hanteren. Je moet er dus niet al teveel waarde aan hechten.quote:![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
Koeman blijft maar langs de lijn staan te schreeuwen, ga gewoon lekker in het zonnetje zitten.RED ONS HENNIEGOD![]()
ik vind rood overdreven.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
10 10 10 10?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Geef dan gewoon geel.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Van Loo
Kan iemand mij dit uitleggen: Wat DENKT die Pasveer als hij zo naar die bal gaat bij 3-0 achter? Dat heeft toch he-le-maal geen zin?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dat heeft er bar weinig mee te maken. Geloof dat pasveer ook rood kreeg in almelo.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
Heeft Feyenoord de scheids mee?Wat een verrassing zeg.
Op de golfbaan toen?quote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heeft er bar weinig mee te maken. Geloof dat pasveer ook rood kreeg in almelo.![]()
Kuipers fluit de wedstrijd toch niet?quote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
![]()
Van Bommel wel, al is zijn ervaring, scheidsrechtermanipulatie en provocerend gedrag wel van enige waarde soms. Strootman en Toivonen zijn gewoon toppers allen Dikke Domme Dick haalt er totaal niet het maximale uit. Dick is niet in staat geweest om het beste uit zijn spelers te halen of spelers beter te laten spelen. Hij is gewoon een faalhaas en hoofdverantwoordelijke voor het niet goedlopende middenveld.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feyenoord weer gered door een penal.![]()
![]()
![]()
Ok? Dat heeft bar weinig met deze overtreding/situatie te maken.quote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat heeft er bar weinig mee te maken. Geloof dat pasveer ook rood kreeg in almelo.![]()
Paljic > Van LooOp maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Bosz: "PAK DIE BAL!"
v/d Hoorn gaat er bebloed af. Heeft een beste shop in het gezicht gehad van ploeg genoot. Afgelopen deze pot voor hem.![]()
Beetje maar.quote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef GGMM het volgende:
![]()
Nee, het is zo triest om te zien, aangezien hij er zo hard in faalt. Daarnaast is hij zo oud dat hij altijd te laat komt.quote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef Shreyas het volgende:
Van Bommel wel, al is zijn ervaring, scheidsrechtermanipulatie en provocerend gedrag wel van enige waarde soms.
Maar goed, eigenlijk heb ikniet zo veel zin in deze discussie.![]()
![]()
Jammer. Dan kan hij ook geen gele kaart meer halen in verband met Ajacied422 zijn manager.quote:Op zondag 28 april 2013 15:16 schreef Monopoly het volgende:
v/d Hoorn gaat er bebloed af. Heeft een beste shop in het gezicht gehad van ploeg genoot. Afgelopen deze pot voor hem.![]()
Haha, jij leest die lappen tekst echtquote:Op zondag 28 april 2013 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is zo triest om te zien, aangezien hij er zo hard in faalt. Daarnaast is hij zo oud dat hij altijd te laat komt.
Maar goed, eigenlijk heb ikniet zo veel zin in deze discussie.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Je moeder op de golfbaan.quote:was precies dezelfde situatie. Was trouwens niet in almelo maar in Arnhem.quote:Op zondag 28 april 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok? Dat heeft bar weinig met deze overtreding/situatie te maken.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Nee, ik las alleen de eerste zin.quote:Op zondag 28 april 2013 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Haha, jij leest die lappen tekst echt![]()
![]()
Pelle
Vind je dat leuk?quote:Op zondag 28 april 2013 15:17 schreef Tchock het volgende:
Wat een doelpuntrijk weekend dit. Heerlijk.![]()
Ajax
Roken is zooooooooooooo nederlandsquote:Op zondag 28 april 2013 15:18 schreef NY_Giant het volgende:
Echt weer zoooo Nederlands om hier rood voor te geven...
roken is zooooooooooooooooooooo![]()
knjbquote:Op zondag 28 april 2013 15:18 schreef NY_Giant het volgende:
Echt weer zoooo Nederlands om hier rood voor te geven...![]()
![]()
Madame_Paonquote:Op zondag 28 april 2013 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
?
die hebben toch geen kansen, het is rust man![]()
Harry van de Sunweb.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
TwenteFC, kun je je computer even aandoen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
LG Optimus G, wat een faal apparaat
Corner RKC.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Zit op de flaptop, om pc aan te doen moet ik opstaan.quote:Op zondag 28 april 2013 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
TwenteFC, kun je je computer even aandoen?![]()
![]()
Je quote de verkeerde ,blijf eens van het bier af.quote:Op zondag 28 april 2013 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
TwenteFC is momenteel nog het You Never Walk Alone aan het zingen.![]()
Nee.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 15:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zit op de flaptop, om pc aan te doen moet ik opstaan.![]()
Laat maar
92 km/u
quote:
nou nou nou. Misselijkmakend om mijn falen op alcohol te gooien.quote:Op zondag 28 april 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde ,blijf eens van het bier af.![]()
doeiquote:Op zondag 28 april 2013 15:23 schreef Kopsterk het volgende:
Tijd om maar eens zelf te gaan voetballen. Het is verdomd lekker weer.I feel kinda Locrian today![]()
Je maakt wel overdreven veel fouten vandaag.quote:Op zondag 28 april 2013 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nou nou nou. Misselijkmakend om mijn falen op alcohol te gooien.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
biedt niemand dit als service aan trouwens?![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:21 schreef j0rdiiii het volgende:
jammer dat er weer misbruik van wordt gemaakt
had ik ook al met mijn zelf bedachte 'corner ajax'![]()
Dat heb ik bedacht.![]()
![]()
Vitesse wordt geen 2de meer.quote:Op zondag 28 april 2013 15:24 schreef CaptainCookie het volgende:
Nou op naar de mooiste wedstrijd van dit weekend gr.
Nietes.quote:Op zondag 28 april 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit wordt een ordinaire ''Welles-Nietes'' discussie.![]()
Corner fetish?quote:Op zondag 28 april 2013 15:26 schreef GGMM het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=GGMM&about=corner¬intopic=0![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:26 schreef GGMM het volgende:
http://fok.nl/sherlock/?by=GGMM&about=corner¬intopic=0
AFCA!![]()
rot op manquote:private host oid, wat jij dus zelf hebt gemaakt zeg maarquote:21 februari, even kijken wanneer ik begon danquote:Op zondag 28 april 2013 15:26 schreef GGMM het volgende:
Patjakker.quote:Op zondag 28 april 2013 15:26 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 15:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
rot op man
[..]
private host oid, wat jij dus zelf hebt gemaakt zeg maar
[..]
21 februari, even kijken wanneer ik begon danDan weet iedereen mijn Naam,adres en telefoonnummer.
![]()
Laat gaan Roderick.quote:Op zondag 28 april 2013 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan weet iedereen mijn Naam,adres en telefoonnummer.
![]()
Niemand is daar in geïnteresseerd.quote:Op zondag 28 april 2013 15:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Dan weet iedereen mijn Naam,adres en telefoonnummer.
![]()
Was dit niet vlak nadat hij zijn pik op het internet had gepost?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ordinaire leugenaar gewoon.quote:Op zondag 28 april 2013 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en dan ggmm
[..]
dat lijkt mij duidelijk![]()
in ieder geval niet om die wedstrijd van feyenoordquote:
dat maakt allemaal niks uit namelijk, ajax is al kampioen![]()
Nee ik ook niet om Feyenoord.quote:Op zondag 28 april 2013 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
in ieder geval niet om die wedstrijd van feyenoord
dat maakt allemaal niks uit namelijk, ajax is al kampioen
Wel om PEC ZwolleKan zo maar ff 9e staan zometeen.
![]()
v/d Hoorn heeft een gescheurde lip en wordt op dit moment gehecht. Valt allemaal dus wel mee.
Kreeg een beste tik op z'n waffel, leek erger dan dat het was.![]()
VBL / [NOS @ CL] Ajax - Real Madrid #3 Komt wel goed schatjequote:Op zondag 28 april 2013 15:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en dan ggmm
[..]
dat lijkt mij duidelijk![]()
quote dan die hele post dat ik niet hoef te klikkenquote:Op zondag 28 april 2013 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [NOS @ CL] Ajax - Real Madrid #3 Komt wel goed schatje![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [NOS @ CL] Ajax - Real Madrid #3 Komt wel goed schatjenee
![]()
Jammer voor je.quote:![]()
Overigens heb ik liever dat je door mij bedachte hypes niet meer gebruikt. Het zou je sieren je eigen dingen te verzinnen.![]()
Makkelijk scoren noemen ze datquote:Op zondag 28 april 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer voor je.![]()
Overigens heb ik liever dat je door mij bedachte hypes niet meer gebruikt. Het zou je sieren je eigen dingen te verzinnen.![]()
Maar als niemand anders het gebruikt, dan is het geen hype meer..quote:Op zondag 28 april 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer voor je.![]()
Het geldt ook alleen voor j0rdiii.quote:Op zondag 28 april 2013 15:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Maar als niemand anders het gebruikt, dan is het geen hype meer..![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer voor je.![]()
Overigens heb ik liever dat je door mij bedachte hypes niet meer gebruikt. Het zou je sieren je eigen dingen te verzinnen.jonge hou je bek nou maarquote:
jemig ik ga wel weg tering man![]()
![]()
Sowieso staan wij 9e bij winst toch ?quote:Op zondag 28 april 2013 15:37 schreef Tchock het volgende:
Als Feyenoord er nog drie maakt staat Zwolle negende bij deze stand. Linkerrijtje bitch![]()
Oke sorry :Squote:Op zondag 28 april 2013 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
jonge hou je bek nou maar
Jazeker. Tenzij Heracles wint natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso staan wij 9e bij winst toch ?![]()
Ga naar buiten, 't is lekker weer.quote:Op zondag 28 april 2013 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
jonge hou je bek nou maar
Zwolle Europa inquote:Op zondag 28 april 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 28 april 2013 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als Feyenoord er nog 3 maakt heeft Heracles tenminste 7 doelpunten nodig om te winnen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jazeker. Tenzij Heracles wint natuurlijk.![]()
Dat zie ik niet gebeuren, dus hopelijk pakken we de 3 puntenquote:Op zondag 28 april 2013 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jazeker. Tenzij Heracles wint natuurlijk.![]()
![]()
Inderdaad! Al is Utrecht wel beter in de fase na de rust.quote:Op zondag 28 april 2013 15:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, dus hopelijk pakken we de 3 punten![]()
De Utrechtse storm even doorstaan, die worden moe. Gebrek aan ervaring met zoveel jonkies.quote:Op zondag 28 april 2013 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad! Al is Utrecht wel beter in de fase na de rust.
Klich of Gravenbeek of Benson scoort in de 75e minuut en we winnen met 2-1![]()
![]()
Te makkelijk
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Jammer dat van Loo hem niet neer maaidePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Dit is echt niveau Groningen
quote:Op zondag 28 april 2013 15:44 schreef FredVleespet het volgende:
Ik denk dat Heracles niet meer wint nu![]()
![]()
Heeft ie het koud?quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |