2x achter elkaar is overdreven, dat is waar.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Goed dat die kutpotloden uit de OP zijn.
Hier verderquote:
Nee, hij past de Caland tactiek toe. Als hij zich iets aantrekt doet hij net alsof hij er niets om geeft.quote:
Stop. Ik heb te vaak om je moeten gniffelen vandaag. Het wordt ongezond zo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
Goed dat die kutpotloden uit de OP zijn.
Lijkt Reitsma inderdaad wel, die smerige oude rascist.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:46 schreef Ferdii het volgende:
Lukoki en serero niet uit elkaar halen![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Driessen zou zeggen "Ah, Lukoki is er weer".
Best racistisch van hem dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Driessen zou zeggen "Ah, Lukoki is er weer".
"Aaaah!"quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef Geo4kant het volgende:
Is die kerel aan het klaar komen ofso
Paal net.quote:
Wishful thinkingquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
volgens mij zit Leo op een spijker
Nu zit hij natuurlijk flink te balen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Behalve mij niks nee. Op wat grappen van GGMM na dan.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Hele wedstrijd geen 1 kans maar wel 64% balbezit. Nu 3 grote kansen in 1 minuut
die grappen heb ik geloof ik ook gemist, zal nog even terug gaan lezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Behalve mij niks nee. Op wat grappen van GGMM na dan.
Jij kent hem?quote:
Werkt die voor Brazzers?quote:
Kwaliteits neger uit de B1.quote:
Wie zou dat bedacht hebben?quote:
Ok.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:50 schreef zatoichi het volgende:
Ajax moet niet met die neon kleuren spelen. Dat werd celtic ook fataal toen ze met hun 2-0 voorsprong op bezoek kwamen in de galgenwaard.
Kenneth uit Nimma.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep 15 jarige junior van PSV. Is fan van Narsingh en Messi.
Geen Sparta?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kenneth uit Nimma.
Bij NEC weggehaald.
Dat shirt van Ajax zou niet misstaan bij FC Tsjernobyl.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:50 schreef zatoichi het volgende:
Ajax moet niet met die neon kleuren spelen. Dat werd celtic ook fataal toen ze met hun 2-0 voorsprong op bezoek kwamen in de galgenwaard.
Die hadden geen Paal.quote:
Strootbaas werd ie eerst genoemd, dat herinner ik me ook nog.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Diegene die ooit met Strootgod begin, geen idee.
Zijn gemaakt in Japanquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat shirt van Ajax zou niet misstaan bij FC Tsjernobyl.
Bedankt voor je herhalingquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe maar verlengen en penalties. Zijn ze lekker moe in het weekend
Suently en Memphis.quote:
Ze spelen tegen ADO he..quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe maar verlengen en penalties. Zijn ze lekker moe in het weekend
En de Strootquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootbaas werd ie eerst genoemd, dat herinner ik me ook nog.
Die ook ja.quote:
Straks is het half één, daar kunnen ze al helemaal niet tegen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het is een uur later in Boekarest. Normaal liggen de Ajax-spelertjes al lang op hun bedje. En dan nog verlenging. Steaua gaat door.
de Stroot zei ik al na 2 wedstrijden in het stadion volgens mijquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Verlengen + strafschop en ajax wint
Lekker moe jatoch
Paalmeister.quote:
En die spelers zijn 's nachts ook nog eens in de weer met skimapparatuur, topsport!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Het is een uur later in Boekarest. Normaal liggen de Ajax-spelertjes al lang op hun bedje. En dan nog verlenging. Steaua gaat door.
nee. Das Lukoki.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Hahaha Serero das toch die pannenkoek
Oh gaan we leuk doen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, maar niemand leest jouw posts toch?
Jij blijkbaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, maar niemand leest jouw posts toch?
Spreek mij eens niet tegen.quote:
Doe eens normaal. Tyron leest misschien mee.quote:
Spoilerquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef TLC het volgende:
Die goal van Dani in de verlenging tegen Atletico Madrid![]()
![]()
Had hij maar wat voetballende kwaliteiten van van Persiequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef GSbrder het volgende:
Wat heeft die Boerrighter toch een van Persie-hoofd.
Zolang hij maar geen cultuur-Marokkaan is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef GSbrder het volgende:
Wat heeft die Boerrighter toch een van Persie-hoofd.
Sorry dat wij Europees spelen (nu nog dan)quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
Nu moeten we langer op het darten wachten. Kut Ajax
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
Nu moet ik langer op WIDM wachten. Kut Ajax
AJAXquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef tompsv18 het volgende:
Nu moeten we langer op het darten wachten. Kut Ajax
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Tyton leest misschien mee.
Leek Blind maar op z'n vaderquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Had hij maar wat voetballende kwaliteiten van van Persie
Je excuses aanbieden is inderdaad wel het minste wat je kon doen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Sorry dat wij Europees spelen (nu nog dan)
Ik ben er van overtuigd dat ik dankzij dit soort wedstrijden de 80 niet haalquote:
hoezo zou die keeper van psv meelezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Tyton leest misschien mee.
Ik had dat bedacht man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
de Stroot zei ik al na 2 wedstrijden in het stadion volgens mij
Die 100 pingels toen tijdens Jong Oranje - Jong Engeland in de halve finale.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat ik dankzij dit soort wedstrijden de 80 niet haal
Wat kinderachtig. Quotes editten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoezo zou die keeper van psv meelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle Egel
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef S0nic het volgende:
Chelsea - Praag:potverdomme nog aan toe zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
even 5 min naar de studio ipv naar dat gelul van Driessen luisteren aub
RTL7 is commercieelquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef tompsv18 het volgende:
even 5 min naar de studio ipv naar dat gelul van Driessen luisteren aub
Fantastisch..quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef Moody het volgende:
Oja Ajax was vandaag. Hoe doen ze het?
Jong Oranje volg ik niet echt. Maar dit doet gewoon bijna pijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die 100 pingels toen tijdens Jong Oranje - Jong Engeland in de halve finale.
Ja maar jij bent ook een baasquote:
Nee man. Cuenca.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef DonRaja het volgende:
Blind was wel de beste man aan Ajaxzijde.
Hi Ha Hoquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een woedeuitbarsting van Frank.
Wanprestatie dit.
Heb je een momentje, ik bel hem even om dit door te geven.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een woedeuitbarsting van Frank.
Wanprestatie dit.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een baasZou dus zomaar kunnen.
Zelfs de Cruijff van 35 jaar geleden had niet meegekund met het tempo van tegenwoordigquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Zet de boer in of cruijff hadden we dit allang al gewonnen
Davy verzon het toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]Maar weet eigenlijk ook niet.
Ik gun jou de rechten van Strootgod wel hoor.
Strootgod heb ik zeker niet verzonnen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]Maar weet eigenlijk ook niet.
Ik gun jou de rechten van Strootgod wel hoor.
Nee hij had The Zank bedacht.quote:
Doe nou niet, straks leest Tong meequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Zelfs de Cruijff van 35 jaar geleden had niet meegekund met het tempo van tegenwoordig
Tong leest altijd mee toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks leest Tong mee
Vincent Bijlo leest in elk geval niet mee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks leest Tong mee
Ja doeiquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zouden eigenlijk Erica Terpstra in het doel moeten leggen.
Nee man. Live topics gaan te snel voor hem.quote:
Zonder spytool kunnen we ook niet het uitzoeken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootgod heb ik zeker niet verzonnen hoorMisschien de Stroot of Strootbaas, maar ik moest zelfs wennen aan 'Strootgod'
Hey Stijn.quote:
Was een vrij onbekende user in het PSV topic.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zonder spytool kunnen we ook niet het uitzoeken.
metsjfiksingquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef RijstNatie het volgende:
Volgens mij hebbe die roemenen doping op
Wat heb je daar als Feyenoorder aan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Typisch het volgende:
Lekker dit, dat ADO er maar gebruik van mag maken.
Alsof ADO dat lukt met hun crisiselftalquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Typisch het volgende:
Epo xD xDquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef RijstNatie het volgende:
Volgens mij hebbe die roemenen doping op
Euh wie deed voor de wedstrijd denigrerend over wiequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Moody het volgende:
Ze doen wel denigrerend naar Steaua. Ajax stelt qua club Europees gezien toch niet veel meer voor dan Steaua tegenwoordig
Als ze van PSV verliezen hebben ze nog alle kans op plek 2.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heb je daar als Feyenoorder aan?
Niet echt, stadion van Steaua zit zelfs voller dan die van Ajax. Ze overklassen met allesquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Moody het volgende:
Ze doen wel denigrerend naar Steaua. Ajax stelt qua club Europees gezien toch niet veel meer voor dan Steaua tegenwoordig
Had je naar MvG kunnen kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef j0rdiiii het volgende:
was het maar in de 11e minuut beslist
Nopequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Moody het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Typisch het volgende:
Dan staan ze nog 3 punten achter met een veel slechter doelsaldo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ze van PSV verliezen hebben ze nog alle kans op plek 2.
nog een reden waarom ze nu wel ineens winnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ADO dat lukt met hun crisiselftal
jawel. Hier moet je van winnen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Moody het volgende:
Ah oké.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
nog een reden waarom ze nu wel ineens winnen
Feyenoord heeft wel een wat gemakkelijker programma dan Ajax. Maargoed, laten we het weer over deze wedstrijd hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan staan ze nog 3 punten achter met een veel slechter doelsaldo.
maar ok.
wel zielig voor die roemenen jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef dieselnoi het volgende:
Volgende ronde Chelsea
Dat wordt een ware afslachting
Ja, en een veel slechter elftal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel een wat gemakkelijker programma dan Ajax.
Neuh, Steaua kan wel winnen van Chelseaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef dieselnoi het volgende:
Volgende ronde Chelsea
Er kan zo worden overdreven. Als zelfs Sparta Praag dichtbij is tegen Chelsea.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef dieselnoi het volgende:
Volgende ronde Chelsea
Bla bla bla Jij snapt het ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef dieselnoi het volgende:
Volgende ronde Chelsea
ze wilden André ook nog krijgen maar dat misluktequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef ZuidGrens het volgende:
ik wist niet dat ajax zo veel denen in het elftal had
Kom je achter in de 97e minuutquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word echt schijtziek van Driessen. Ik denk dat ik het geluid maar ga muten.
maar goed dat ajax dat dan doet :-pquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, Steaua kan wel winnen van Chelsea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |