QFTquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Boskamp heeft altijd gelijk, behalve als het over Feyenoord gaat.
Wtf doet dit hier?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:49 schreef Doublepain het volgende:
18:00 Voorbeschouwing
19:00 Genk - Stuttgart
21:00 Steaua - Ajax
23:15 Samenvattingen
23:30 Darts
Leer het onsquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:49 schreef Cara het volgende:
Ik vermeed even een ejaculatie van driessen
ja manquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om duidelijk te maken tot hoelaat de samenvattingen duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax begon wat leek op een halve aanval dus dan weet je waar zn hand naar toe gaatquote:
Boeiuhquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef Saekerhett het volgende:
Wat speelt Ajax verschrikkelijk naïef.
dit is heiligschennis, Boskamp heeft gewoon altijd gelijk ook al gaat het over karaoke zangersquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Boskamp heeft altijd gelijk, behalve als het over Feyenoord gaat.
Helemaal niet, Derkens backt me upquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit is heiligschennis, Boskamp heeft gewoon altijd gelijk ook al gaat het over karaoke zangers
hij moet nog wel wat oefenen op z'n Nederlandsquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef Evertjan het volgende:
Wist je dat op de training Siggy de na de andere bal in het goal schiet?
Fijn dat ik nu weet dat jij koffie paktquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax scoort nog wel in de tweede helft, nu lekker wat koffie pakken.
geroyeerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal niet, Derkens backt me up
Hopelijk smaakt het naar theequote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax scoort nog wel in de tweede helft, nu lekker wat koffie pakken.
Zou het hem wel boeien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd of Stijn denkt dat Ajax nog scoort.
Boskamp had geen gelijk over André. Dat is een houten klaas.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit is heiligschennis, Boskamp heeft gewoon altijd gelijk ook al gaat het over karaoke zangers
KUS ME KLOTEquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Boskamp had geen gelijk over André. Dat is een houten klaas.
Fijn dat je het fijn vindt. Ga je nu de hele avond haten op mij? Zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Fijn dat ik nu weet dat jij koffie pakt
jawelquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef ejfaar het volgende:
Is niet de eerste keer dat Eriksen dit gebeurt
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen...![]()
Wisselen die mongool
quote:
dit dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef Cara het volgende:
Wat is die eriksen soms een verschrikkelijk onprofessionele kneus. Zal nooit een echte topper worden.
Wie bij ajaxquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:54 schreef Cara het volgende:
Wat is die eriksen soms een verschrikkelijk onprofessionele kneus. Zal nooit een echte topper worden.
Blindquote:
propaganda, minstens 10xquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
Eriksen 0x balverlies btw, even voor de zeikerds
Die corner was een vorm van balverlies.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
Misschien moet hij bij de volgende corner gewoon 45 minuten bij die cornervlag blijven staan, dan wint gaat Ajax zeker doorquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
ik zal hem even appenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet hij bij de volgende corner gewoon 45 minuten bij die cornervlag blijven staan, dan wint gaat Ajax zeker door
Zeg dan ook meteen dat hij 0x de bal hadquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
Eh nee. Zijn eerste bal was al direct verlies. Kijk het maar terug.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
de 3 perfecte steekpassen en 2 goede acties beldenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg dan ook meteen dat hij 0x de bal had
Sowieso geen 0x aangezien hij de bal verloor na die mooie actie waarna hij uit frustratie een bal wegtrapte en een gele kaart kreeg.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
Zijn eerste balcontact was een pass naar Poulsen ofzo, dus lieg niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eh nee. Zijn eerste bal was al direct verlies. Kijk het maar terug.
of staan wachten bij de verkeerde hoek, terwijl de bal in de andere hoek ligtquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet hij bij de volgende corner gewoon 45 minuten bij die cornervlag blijven staan, dan wint gaat Ajax zeker door
probeer deze eensquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Sierd, moet ik die Licor 43 eens proberen?
Sinds de 45+2 min dan zeker.quote:
Is dit serieusquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
probeer deze eens
[ afbeelding ]
Uitstekend wijntje voor de Feria.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
probeer deze eens
[ afbeelding ]
Waar te koop?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
probeer deze eens
[ afbeelding ]
dan moet je misschien maar weer eens wiskunde gaan oefenen, want 0x is onzin.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee haha wel leuke grap, heb smakelijk gelachen
Doelpunten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef RubenSosa het volgende:
zijn er geen gifjes van de doelpunten bij steau-ajax?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
probeer deze eens
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zijn eerste balcontact was een pass naar Poulsen ofzo, dus lieg niet.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Sowieso geen 0x aangezien hij de bal verloor na die mooie actie waarna hij uit frustratie een bal wegtrapte en een gele kaart kreeg.
mwah 1 of 2x dan, hoogstensquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef Seam het volgende:
[..]
dan moet je misschien maar weer eens wiskunde gaan oefenen, want 0x is onzin.
Ik dacht het maar 1-0 stond?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:58 schreef RubenSosa het volgende:
zijn er geen gifjes van de doelpunten bij steau-ajax?
Dat hij hoopt dat de Nederlandse ploeg doorgaat? Belachelijk zeg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Haha wel grappig dat Leo bijna klaarkwam toen Sigthorsson alleen op het doel afging. Komt zijn ware aard toch weer even boven
die mooie actie compenseert dat welquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:56 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Sowieso geen 0x aangezien hij de bal verloor na die mooie actie waarna hij uit frustratie een bal wegtrapte en een gele kaart kreeg.
Wat, dat hij toch een voetballiefhebber blijkt te zijn? Leo is gewoon enthousiast.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Haha wel grappig dat Leo bijna klaarkwam toen Sigthorsson alleen op het doel afging. Komt zijn ware aard toch weer even boven
quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
dus rendement betekent niks voor jou?quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
die mooie actie compenseert dat wel
Zo hard heb ik hem nog nooit horen schreeuwenquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat hij hoopt dat de Nederlandse ploeg doorgaat? Belachelijk zeg.
Doelpunt dan.quote:
Jij bent echt tering dom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hey jordi alles goed, Ajax speelt kut hè
totoquote:
dat je een keer balverlies lijdt tijdens een aanvallende actie, tja dat heeft zelfs messi dus dat vind ik niet zo ergquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:00 schreef Seam het volgende:
[..]
dus rendement betekent niks voor jou?
Ik hoop ook dat ajax een vol midweeks programma houdt voorlopigquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat hij hoopt dat de Nederlandse ploeg doorgaat? Belachelijk zeg.
Nee in de meeste kwamen Vermeer, van Rhijn en Poulsen in voor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef Seam het volgende:
Conclusie: 4 belachelijke en belabberde momenten, waarvan 3 met Eriksen in de hoofdrol.
Topspelers zijn overal bij betrokkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:01 schreef Seam het volgende:
Conclusie: 4 belachelijke en belabberde momenten, waarvan 3 met Eriksen in de hoofdrol.
Inderdaad. Blijkt hij al die tijd gewoon commentaar te geven op een Nederlands zenderquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
1e in competitie, prima hoor.quote:
De handsbal, de gele kaart en de corner. Allemaal belachelijke momenten. Dit is niet zijn wedstrijd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee in de meeste kwamen Vermeer, van Rhijn en Poulsen in voor.
Wij zijn er al uit.quote:
Logisch antwoord. Maarja, wat verwacht je van boertjes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:03 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
1e in competitie, prima hoor.
Geen koffie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
Even snel 2 broodjes met leverkaas gemaakt. Bekertje melk er bij. Heerlijk.
Als het je zus was stonden we nu te lachenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
Die Fischer mag trouwens ook wel eens geel krijgen voor dat belachelijke gedoe tegen de scheidsrechter. Als het Strootman was geweest stond dit topic nu vol met gefrustreerde reacties
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, anders had ik dat wel gezegd lijkt me.
Handsbal werd niet gezien dus ga daar niet over oordelen, gele kaart heeft verder geen invloed op de wedstrijd - het is geen verdedigende middenvelder, en corner tja als je daar om gaat lopen janken, verder ook geen invloed op het resultaat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:04 schreef Seam het volgende:
[..]
De handsbal, de gele kaart en de corner. Allemaal belachelijke momenten. Dit is niet zijn wedstrijd.
Je kan beter, ik voel het.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als het je zus was stonden we nu te lachen
Wtf.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)wmUZrnC_GZ0QWD5oDgCQ
Die corner was 100% het doel in gegaan, geen invloed noemt ie dan. sukkelquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Handsbal werd niet gezien dus ga daar niet over oordelen, gele kaart heeft verder geen invloed op de wedstrijd - het is geen verdedigende middenvelder, en corner tja als je daar om gaat lopen janken, verder ook geen invloed op het resultaat.
De terugspeelbal die Vermeer pakt was een enorme fout en de fout van Rhijn die de 0-1 veroorzaakt ook, dat je daar niet over begint zegt wel genoeg over de manier hoe jij naar Eriksen kijkt, blind.
Hahahah nepsupporter XDXDquote:
Was te verwachten, mijn avond is geslaagdquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die actie
Die pass op Fischer
Die pass op Siggy
De Jong speelt verdedigend en bij druk zetten wel goed, in de aanval is hij niets helaas.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen weer de enige aanspeelbare middenvelder in de opbouw. Het is toch moeilijk spel maken als je alleen de bal naar je backs kan passen, dan krijg je hem 9 van de 10 keer toch weer terug.
Dat getreuzel bij die cornerquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die actie
Die pass op Fischer
Die pass op Siggy
Boerrigter is door hem gepasseerdquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zou Lukoki voor Cuenca brengen, laatstgenoemde heeft sinds zijn debuut bij Ajax nog geen man gepasseerd.
Eerstgenoemde ook niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zou Lukoki voor Cuenca brengen, laatstgenoemde heeft sinds zijn debuut bij Ajax nog geen man gepasseerd.
Wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:07 schreef tompsv18 het volgende:
Oke en nu? Wat is daar erg aan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat grappig, in het echt werken er ook alleen maar buitenlanders bij de kfc.
Zeg ik dat er iets erg aan is?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke en nu? Wat is daar erg aan?
De grensrechter telt niet.quote:
GGMM is xenofoobquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke en nu? Wat is daar erg aan?
Vaarwelquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef Tyron het volgende:
Ik ga weer kijken, mij zien jullie terug bij weer een prachtige actie van Ajax. brb
Nee, maar ik vraag jouw mening erover. Mag dat niet ofzo?quote:
Dus Rapid - Steaua wordt gelijk?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Op Boekarest wint Boekarest aldus Johan Derksen
Je vroeg 'wat is daar erg aan', waarmee je aangeeft dat ik zou vinden dat dat erg is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar ik vraag jouw mening erover. Mag dat niet ofzo?
yup!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Rapid - Steaua wordt gelijk?
Heeft hij niet gezegd. Waar slaat dit op?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Ik geef niets aan. Een simpele nee was genoeg om dit af te sluiten, maar toch wil je Mr. Bigstar uithangen hier.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vroeg 'wat is daar erg aan', waarmee je aangeeft dat ik zou vinden dat dat erg is.
Raar figuur.
WAT NOU PULK? NU WIL IK HET WETEN!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef KNAK het volgende:
nu toch mn beeldscherm schoonmaken, die pulk zak aan de rechterkant van mn scherm
Da's de Burger King, bij de KFC heb je wel eens verdwaalde Nederlandersquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat grappig, in het echt werken er ook alleen maar buitenlanders bij de kfc.
Waarom zou ik 'nee' antwoorden op een open vraag?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geef niets aan. Een simpele nee was genoeg om dit af te sluiten, maar toch wil je Mr. Bigstar uithangen hier.
Loopt met zijn eigen domheid te koop.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geef niets aan. Een simpele nee was genoeg om dit af te sluiten, maar toch wil je Mr. Bigstar uithangen hier.
Op Boekarest?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Evertjan het volgende:
Danger is his middle namequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou Poulsen het expres doen? Zolang wachten met de bal passen dat je nog maar 1 afspeelmogelijkheid overhoudt?
Je hoeft niets. Waar zeg ik dat? Je voelde je aangevallen toen ik zei dat je het misschien wel erg vond. Wanneer je niets erg vond was een simpele 'nee' dus genoeg geweest.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik 'nee' antwoorden op een open vraag?
Raar figuur.
Daar nog niet klaar mee zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lekker Far Cry 3 spele met Ajax op het 2e scherm
Ja, blijft m'n vraag waarom ik nee zou antwoorden op een open vraag.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hoeft niets. Waar zeg ik dat? Je voelde je aangevallen toen ik zei dat je het misschien wel erg vond. Wanneer je niets erg vond was een simpele 'nee' dus genoeg geweest.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet weten dat Ajax de beste club van de wereld is
QFTquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Paul het volgende:
Mensen die Paul niet serieus nemenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet weten dat Tom Tomsk de beste club van de wereld is
Ik snap alles, maar jij blijkbaar niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, blijft m'n vraag waarom ik nee zou antwoorden op een open vraag.
Maar je snapt het duidelijk niet. Geeft niks.
Het is toch Cuencgod?quote:
Mijn soort? Je bedoelt mensen? Oke man.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap alles, maar jij blijkbaar niet.
Discussie is voor mij nu ook gesloten, omdat ik niet met jouw soort normaal de discussie aan kan gaan.
Nee Mod's.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn soort? Je bedoelt mensen? Oke man.
Lang geleden paultje lang geleden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Paul het volgende:
Jawel, was een flauwe grap van mijquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef Trebo het volgende:
Haha opmerking over modjes mogen niet
Iemand met een sterke worp?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm vaag, iemand blijkt vuurwerk te hebben gegooid terwijl er geen publiek mocht zijn...vreemd
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, was een flauwe grap van mij
quote:
Zit Kuyt op de bank?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm vaag, iemand blijkt vuurwerk te hebben gegooid terwijl er geen publiek mocht zijn...vreemd
Fischerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |