SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen woord aan gelogen... Doet het zeer dat een club als Fietstas ook in de top 5 staat tegenwoordig?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef Syntix het volgende:
top 5
blijf dat ook lkkr vasthouden eredivisielive![]()
Benzinepompen en Patatzaken in Arnhem massaal gesloten wegens personeelstekort. Er zit zowaar volk in die hal.![]()
Waarom zijn de eerste rijen bij Vitesse leeg als het stadion uitverkocht is?Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Als zelfs Feyenoord 2e wordt is alles mogelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen woord aan gelogen... Doet het zeer dat een club als Fietstas ook in de top 5 staat tegenwoordig?![]()
![]()
tr00quote:Op zondag 27 januari 2013 12:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Als zelfs Feyenoord 2e wordt is alles mogelijk![]()
![]()
Hup FietstasPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
kut commentatorquote:Op zondag 27 januari 2013 12:35 schreef Saind het volgende:
"Veel sfeer in het Gelredome"
JUUUIIIISSSTTTTT JA![]()
![]()
Leo Driessen is qua commentaar goed te vergelijken met de sfeer in het Gelredome... Een goede poging, maar helaas faalt het keer op keerquote:![]()
Opstelling Ajax: Vermeer, Alderweireld, Veltman, Moisander, Blind, Schöne, Poulsen, Eriksen, Boerrigter, De Jong, Fischer.quote:
Bank: Cillessen, Ligeon Koppers, Enoh, Lukoki, Hoesen, Sana.![]()
Fischerquote:Op zondag 27 januari 2013 12:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Opstelling Ajax: Vermeer, Alderweireld, Veltman, Moisander, Blind, Schöne, Poulsen, Eriksen, Boerrigter, De Jong, Fischer.
Bank: Cillessen, Ligeon Koppers, Enoh, Lukoki, Hoesen, Sana.
Blind![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vitesse speelt angsthazen voetbal![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:31 schreef Syntix het volgende:
top 5
blijf dat ook lkkr vasthouden eredivisielivequote:Op zondag 27 januari 2013 12:33 schreef Syntix het volgende:
Vitesse dat alleen maar een stadion een beetje vol krijgt als Ajax komtquote:Mag jij maar 1 smiley posten?quote:![]()
Wat een held die fischer
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vitesse
Dat is pas een aanval ipv laf naar achteren tikken
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 12:42:34 ]![]()
nounounou.flvquote:Op zondag 27 januari 2013 12:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk vertrekt die kneus aan het eind van het seizoen![]()
Hij had gewoon gelijk?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja dus.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:43 schreef Syntix het volgende:
Vitesse publiekzingen als ze over de middenlijn komen
alleen maar "vol" krijgen als Ajax komt
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:43 schreef Syntix het volgende:
Vitesse publiekzingen als ze over de middenlijn komen
alleen maar "vol" krijgen als Ajax komt
![]()
![]()
Boerrigter is de grootste kneus.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen en Boerrigter
2 kneuzen![]()
Boerrigter is inderdaad 10 cm groter. 1,77 om 1,87.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boerrigter is de grootste kneus.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kneusjequote:Op zondag 27 januari 2013 12:46 schreef Syntix het volgende:
nog maar een keer. Vitessedonder maar weer lkkr op naar het rechterrijtje.
![]()
![]()
Dat gaan googlen om een grap te makenquote:Op zondag 27 januari 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boerrigter is inderdaad 10 cm groter. 1,77 om 1,87.![]()
![]()
nope dat nooit.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb nog liever Sulejmani dan Boerrigter![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat wil je met Ajax en Vitesse in 1 wedstrijd______!
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Oh shit heb je hem gevonden? Zei nog zo tegen je moeder dat ze hem goed moest verstoppen![]()
![]()
Dan moet je toch eens vaker kijken naar Ajax, die spelen het beste voetbal van de Eredivisiequote:Op zondag 27 januari 2013 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat wil je met Ajax en Vitesse in 1 wedstrijd![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:49 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens vaker kijken naar Ajax, die spelen het beste voetbal van de Eredivisie![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 12:49 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens vaker kijken naar Ajax, die spelen het beste voetbal van de Eredivisie... Wat een cabaret...
![]()
Dit dus, na PEC uiteraardquote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Grifte het volgende:
Mensen die niet weten dat Willem II het beste voetbal van de Eredivisie speelt![]()
En wat deden jullie tegen Manchester City?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals Twente en PSV deden tegen Feyenoord.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals Twente en PSV deden tegen Feyenoord.
Feyenoord![]()
![]()
Ajax won met 3-1 van PSV, 1-0 van Twente...quote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals Twente en PSV deden tegen Feyenoord.
Moet je ook maar doen.![]()
Stiekem zijn club neem ik aan. Post hij vaker over dan een andere club, dus daar ga ik even van uit.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:49 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waar heb jij last van? Ik zie jou erg vaak PSVposten. Ben je er soms door geobserdeerd?
![]()
Thuis idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:51 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ajax won met 3-1 van PSV, 1-0 van Twente...
Moet je ook maar doen.![]()
1-3...quote:Op zondag 27 januari 2013 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net zoals Twente en PSV deden tegen Feyenoord.![]()
Ik gok een 12 jarige sukkeltje die niks beters te doen heeftquote:Op zondag 27 januari 2013 12:49 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waar heb jij last van? Ik zie jou erg vaak PSVposten. Ben je er soms door geobserdeerd?
![]()
Ja of gewoon uitquote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef ValHallen het volgende:
Matige pot dit. Ajax mist focus, veel passjes zijn ook net te lang of te kort.![]()
![]()
Preciesquote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef ValHallen het volgende:
Matige pot dit. Ajax mist focus, veel passjes zijn ook net te lang of te kort.![]()
hehe lolz xxDDXXxDquote:Op zondag 27 januari 2013 12:52 schreef RvLaak het volgende:
Liever terecht met 3-0 verliezen van Ajax, dan terecht volledig vernederd te worden door PEC![]()
waarom zou je voor psv zijn als er Ajax isquote:Op zondag 27 januari 2013 12:49 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waarom praat je dan meer over PSV?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
waarom zou je voor psv zijn als er Ajax is![]()
![]()
Je hebt het meer over PSV dan over Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
waarom zou je voor psv zijn als er Ajax is![]()
![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom praat je dan meer over PSV?![]()
![]()
Ik neem aan dat je die vrije trap van hem tegen VVV Venlo hebt gezien?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef ejfaar het volgende:
Derk's eerste goede actie van het seizoen![]()
Jij post vanuit het stadion?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef 75020 het volgende:
[..]
Loser zegt ie vanaf z'n zolderkamer...![]()
Ach, andersom zijn er ook fans van jullie die het alleen maar over Ajax en Ajacieden hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom praat je dan meer over PSV?![]()
Kan ze niet aanwijzen eerlijk gezegd. Kan je mij helpen?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:55 schreef 75020 het volgende:
[..]
Ach, andersom zijn er ook fans van jullie die het alleen maar over Ajax en Ajacieden hebben.![]()
Ik bedoelde dit jaar, mijn excusesquote:Op zondag 27 januari 2013 12:55 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die vrije trap van hem tegen VVV Venlo hebt gezien?![]()
Ja nogalquote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef 75020 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer naar uitwedstrijden. Maar je mist mijn punt?![]()
Ik denk hetquote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hij zit vast met zijn laptop verslag te geven voor NOS Radio Langs de Lijn.![]()
![]()
Dus als je niet in het stadion zit mag je geen commentaar hebben op een speler?quote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef 75020 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet meer naar uitwedstrijden. Maar je mist mijn punt?![]()
Eén Ruben Sosaquote:Op zondag 27 januari 2013 12:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan ze niet aanwijzen eerlijk gezegd. Kan je mij helpen?
Twee 28JRD of zoiets.
Drie, kom anders vanavond eens langs op sport.fok![]()
Is goed spreek je zoquote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef 75020 het volgende:
[..]
Eén Ruben Sosa
Twee 28JRD of zoiets.
Drie, kom anders vanavond eens langs op sport.fok
xxx![]()
Sport.fokquote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef 75020 het volgende:
[..]
Eén Ruben Sosa
Twee 28JRD of zoiets.
Drie, kom anders vanavond eens langs op sport.fok
Daar wil je niet dood gevonden joh![]()
Je mist mijn punt dus, laat maar.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als je niet in het stadion zit mag je geen commentaar hebben op een speler?![]()
Ik wil nergens dood gevonden worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sport.fok
Daar wil je niet dood gevonden joh![]()
Dat denk ik ook idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:59 schreef 75020 het volgende:
[..]
Dat vind jij omdat je mijn punt mist. Geeft niet, komt door het niveauverschil.![]()
niet echt eigenlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 12:59 schreef FL_Freak het volgende:
Is de wedstrijd interessant genoeg om in te schakelen?It Never Hurts To Help!![]()
ja, vitesse domineertquote:Op zondag 27 januari 2013 12:59 schreef FL_Freak het volgende:
Is de wedstrijd interessant genoeg om in te schakelen?![]()
Het is RubenSosa (aan elkaar dus). Volgende keer je best doen aub.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:57 schreef 75020 het volgende:
[..]
Eén Ruben Sosa
Twee 28JRD of zoiets.
Drie, kom anders vanavond eens langs op sport.fokMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Vitesse heeft meer kansen dus ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 12:59 schreef FL_Freak het volgende:
Is de wedstrijd interessant genoeg om in te schakelen?![]()
Kallas best verdediger op Nederlandse velden.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Als ze dat toch vinden xdquote:Op zondag 27 januari 2013 13:00 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als je overlijdt in het bijzijn van je familie ben je niet dood gevonden.![]()
Ligt aan je definitie van vinden... Moet je daarvoor eerst "kwijt" voor zijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:00 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als je overlijdt in het bijzijn van je familie ben je niet dood gevonden.![]()
Meer geluk dan wijsheid die redding.Ik typ straat.
Voor jou. Ik ben blij dat ik niet exact weet hoe ik je naam schrijf.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:00 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het is RubenSosa (aan elkaar dus). Volgende keer je best doen aub.![]()
Hoe kan je iets vinden als je het niet moet zoeken?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van vinden... Moet je daarvoor eerst "kwijt" voor zijn?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Vermeer probeerde nog weg te duiken, maar dat lukte niet meer. Kreeg ie hem tegen zich aan.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Kijk, DAT is nou een redding.Un dann rettet kein Kavallerie,
Maakt hem niet minder mooiquote:Op zondag 27 januari 2013 13:01 schreef LudoSanders het volgende:
Meer geluk dan wijsheid die redding.Zat mensen die claimen god "gevonden" te hebben, zonder dat ze hem eerst kwijt warenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe kan je iets vinden als je het niet moet zoeken?![]()
Haha die commentator maakt zich belachelijk.
'een goede sfeer' terwijl je de supporters van fietstas de hele tijd niet hoort
'aantrekkelijke wedstrijd' terwijl het een kutpot is![]()
Schijnbaar denk je genoeg aan me, dat je me op nummer 1 zet.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:01 schreef 75020 het volgende:
[..]
Voor jou. Ik ben blij dat ik niet exact weet hoe ik je naam schrijf.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Hij schiet hem recht op hem afPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Je lult maar, ik juich nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Schijnbaar denk je genoeg aan me, dat je me op nummer 1 zet.![]()
![]()
![]()
![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
GodverPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Zulke lelijke goals zouden niet mogen tellen.Ik typ straat.
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Kopsterk het volgende:
TOTAAL NIET LUCKY! PURE SKILL VAN SCHONE!quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Kopsterk het volgende:
TOTAAL NIET LUCKY! PURE SKILL VAN SCHONE!![]()
HahahaKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
GODENZONEN![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Als ze thuis spelen welquote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Syntix het volgende:
[..]dat kun je als psver zkr niet zeggen
![]()
zkr?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Syntix het volgende:
[..]dat kun je als psver zkr niet zeggen
Oke hij heeft gelijk, jij bent 12 jaar ofniet?![]()
![]()
Driessen moet eens ophouden met het niveau op het veld vergelijken met het niveau van zijn commentaar...![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Meestal hoor je dan alleen het uitvak. Als je BOERUH hoort zit de sfeer er daar al flink inquote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
BOERUH, is het enige wat je dan hoort.![]()
Het niveau van het Feyenoord publiek is dit seizoen niet meer wat het ooit geweest wasquote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef ValHallen het volgende:
Zo lief dat de PSV'ertjes altijd lacherig doen over Ajax supporters. Grote broer Feyenoord nadoen.![]()
![]()
Shit, worden we even goed op onze plek gezet door die die-hard Ajacieden hier.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Shit, worden we even goed op onze plek gezet door die die-hard Ajacieden hier.![]()
![]()
Vermeerquote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
oeiiii
Waarom heeft Vitesse nog geen goal?![]()
Ze hebben nog niet gescoordquote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
oeiiii
Waarom heeft Vitesse nog geen goal?![]()
Blijft aandoenlijk om te lezen hoeveel belang er wordt gehecht aan de loze kreten vanaf de tribunes
Un dann rettet kein Kavallerie,
Duidelijk te merken dat psv al gewonnen heeft dit weekend. Het arrogant afgeven op anderen is niet van de lucht. Duidelijk te merken dat ze de afgelopen 2 jaar kampioen zijn geworden. Oh wacht..quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Duidelijk te merken dat psv al gewonnen heeft dit weekend. Het arrogant afgeven op anderen is niet van de lucht. Duidelijk te merken dat ze de afgelopen 2 jaar kampioen zijn geworden. Oh wacht..![]()
Jammer dat er geen heatmapje is van het veldquote:Op zondag 27 januari 2013 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heletijd op eigen helft over spelen. Beste voetbal van de Eredivisie.![]()
Echt een baas idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef j0rdiiii het volgende:
De tering wat is die Veltman gegroeid sinds zijn knie blessure.![]()
Je hoeft dat balletje 3 meter vooruit te spelen en je speelt hem helemaal verkeerd..It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef dieselnoi het volgende:
Waarom heeft alderweireld een baardje? Is hij moslim geworden?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef JanCees het volgende:
Op deze manier wordt Ajax wel erg makkelijk kampioen hoor..![]()
![]()
Ach, mag ook wel een keer.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef JanCees het volgende:
Op deze manier wordt Ajax wel erg makkelijk kampioen hoor..![]()
Zal Velthuizen de Griezelbus al uitgelezen hebben.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Vitesse zet het goed vast achterin ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:15 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of loopt Ajax enkel te kutten in de 16? Nog weinig goede acties gezien daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |