Je lult maar, ik juich nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:03 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Schijnbaar denk je genoeg aan me, dat je me op nummer 1 zet.
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Kopsterk het volgende:
TOTAAL NIET LUCKY! PURE SKILL VAN SCHONE!
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:04 schreef Kopsterk het volgende:
TOTAAL NIET LUCKY! PURE SKILL VAN SCHONE!
Als ze thuis spelen welquote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Syntix het volgende:
[..]dat kun je als psver zkr niet zeggen
zkr?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:05 schreef Syntix het volgende:
[..]dat kun je als psver zkr niet zeggen
quote:
Meestal hoor je dan alleen het uitvak. Als je BOERUH hoort zit de sfeer er daar al flink inquote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
BOERUH, is het enige wat je dan hoort.
Het niveau van het Feyenoord publiek is dit seizoen niet meer wat het ooit geweest wasquote:Op zondag 27 januari 2013 13:06 schreef ValHallen het volgende:
Zo lief dat de PSV'ertjes altijd lacherig doen over Ajax supporters. Grote broer Feyenoord nadoen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Shit, worden we even goed op onze plek gezet door die die-hard Ajacieden hier.
Vermeerquote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
oeiiii
Waarom heeft Vitesse nog geen goal?
Ze hebben nog niet gescoordquote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
oeiiii
Waarom heeft Vitesse nog geen goal?
Duidelijk te merken dat psv al gewonnen heeft dit weekend. Het arrogant afgeven op anderen is niet van de lucht. Duidelijk te merken dat ze de afgelopen 2 jaar kampioen zijn geworden. Oh wacht..quote:
?quote:Op zondag 27 januari 2013 13:08 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Duidelijk te merken dat psv al gewonnen heeft dit weekend. Het arrogant afgeven op anderen is niet van de lucht. Duidelijk te merken dat ze de afgelopen 2 jaar kampioen zijn geworden. Oh wacht..
Jammer dat er geen heatmapje is van het veldquote:Op zondag 27 januari 2013 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heletijd op eigen helft over spelen. Beste voetbal van de Eredivisie.
Echt een baas idd.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:10 schreef j0rdiiii het volgende:
De tering wat is die Veltman gegroeid sinds zijn knie blessure.
Ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef dieselnoi het volgende:
Waarom heeft alderweireld een baardje? Is hij moslim geworden?
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef JanCees het volgende:
Op deze manier wordt Ajax wel erg makkelijk kampioen hoor..
Ach, mag ook wel een keer.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:14 schreef JanCees het volgende:
Op deze manier wordt Ajax wel erg makkelijk kampioen hoor..
Vitesse zet het goed vast achterin ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:15 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of loopt Ajax enkel te kutten in de 16? Nog weinig goede acties gezien daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |