quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef DonRaja het volgende:
Pijnlijk: ruim een kwartier spelen in eigen huis en 0 doelpogingen...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje ligt toch wat zuidelijker dan Duitsland.
18:30, maar goed, klokkijken is lastig voor je, ik snap het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Faalteam dat Real, in 20 minuten niet eens een keer kunnen scoren.
Tegen Real Madrid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Vastgeklemd op eigenhelft in eigen stadion.
OH SHIT DIE ZIT HARD!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:03 schreef Thas het volgende:
[..]
18:30, maar goed, klokkijken is lastig voor je, ik snap het.
Narsingh wel ja. Assaidi niet. Die heeft gewoon bij willekeur zijn dan. Dost kan ik niet beoordelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat gold ook voor Bas Dost en Assaidi
Edit: En Narsingh
Damn, ik moet even bijkomen van deze sneer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:03 schreef Thas het volgende:
[..]
18:30, maar goed, klokkijken is lastig voor je, ik snap het.
Dat is toch zo, vorig jaar hadden jullie toen al een paar kansen en een afgekeurd doelpunt.quote:
Bij Feyenoord hebben ze nog een cassette met de CL-tune...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef DonRaja het volgende:
Pijnlijk: ruim een kwartier spelen in eigen huis en 0 doelpogingen...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben ze nog een cassette met de CL-tune...
[..]
Toen was Real al geplaatst en speelde ze met een B team.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is toch zo, vorig jaar hadden jullie toen al een paar kansen en een afgekeurd doelpunt.
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Damn, ik moet even bijkomen van deze sneer.
Feyenoord heeft volgens mij dit millennium nog geen CL gespeeldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
oke manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
Het wordt toch eens tijd voor een goal van real.
Star Trek Voyagerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
Het wordt toch eens tijd voor een goal van real.
[..]
Oh ja, klopt...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toen was Real al geplaatst en speelde ze met een B team.
inb4 2002quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft volgens mij dit millennium nog geen CL gespeeld
2002 voor het laatst toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft volgens mij dit millennium nog geen Europese prijs gepaktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen dan half zo snelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax is gewoon lekker aan het breien ala barcelona
Dat was toch UEFA?quote:
Jij denkt dat ik troll?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt toch eens tijd dat vervelende users zoals jij een ontzegging krijgen tot posten in VBL.
Jij doet hetzelfde hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt toch eens tijd dat vervelende users zoals jij een ontzegging krijgen tot posten in VBL.
mochten ze willenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax is gewoon lekker aan het breien ala barcelona
Ja 3e plaats in poule toch?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moet nog ff wat WD40 tussen de stoomwals en het is klaar.quote:
quote:
Cruijff en Neeskens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Zou echt baas zijn als straks Litmanen en Kluivert erin komen voor Sana en Poulsen
0-0 is gewoon een prima stand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
Doelpoging, nu is het niet meer pijnlijk.
Bergkampquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Zou echt baas zijn als straks Litmanen en Kluivert erin komen voor Sana en Poulsen
Neeskens heeft net wat vuvuzela's weggekopt, die is even wat minder in vorm.quote:
Kluivert bestuurt dat geblesseerdenkarretje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Ja man, en dat Sjaak Swart nog een strafschop neemt en El Salvador uiteindelijk de winnende maakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Je hebt er niet zoveel kijk op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef Ferdii het volgende:
Weer eriksen die de bal niet meekrijgt
Die gast gaat elke week slechter spelen
30equote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag me af tot welke minuut Ajax dit volhoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Treurig inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wachten op de 0-1“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom, we knuppelen 'm neerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
Ronaldo kijkt boos naar Sana.
Wat een flikker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Welke van de 2?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een flikker
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]Serieus? Dacht dat die wel aan kwaliteit verloren waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bescherm dat jochie maar weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben het over Blind op de NOS?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef Saekerhett het volgende:
Geöliede wonderkuiten, bitch please
Zelden zo gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sana heeft hem net afgewezenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een flikker
Sana toch?quote:
Eriksen speelt juist de bal vooruit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:11 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bescherm dat jochie maar weer
Tot nu toe heeft hij alleen Tikkies terug gegeven of balverlies geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
49% balbezit voor Ajax, 51% voor Real.quote:
Elshof is wel ok.quote:
Dan klik je er toch niet opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:13 schreef Symphonic het volgende:
kap eens met die spoilers, die zijn al niet grappig meer
Vermeerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:13 schreef Gwunnik het volgende:
Van Rhijn, Alderweireld spelen goed...
Welke wedstrijd kijk jij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eriksen speelt juist de bal vooruit.
quote:
Voor is prima, zolang het niet tijdens isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef Harvest89 het volgende:
Laat van Rhijn maar lekker veel spelen voor het WK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
#careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Je zou bijna denken dat hij voor real madrid speelt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Eriksen speelt de bal weer achteruit, zag je het.
Bosmongolen daarquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef onlogisch het volgende:
Grueter trapt ook weer een paar open deuren open in
Die ene staat er alleen nog maar in omdat de AOW leeftijd is verhoogd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Het lijkt wel alsof Ajax een middenvelder mist...
hè wat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax verdient de 1-0. Grootste kansen zijn vooralsnog voor Ajax
Zet je PlayStation even uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef dieselnoi het volgende:
quote:
Apen lek gestokenquote:
Fifa aant spelen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef dieselnoi het volgende:
Anders ga je er even serieus op in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
De bal moet gewoon goed zijn dus terecht dat hij er over zeikt.
PES aan het spelenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef dieselnoi het volgende:
Niet weten dat deze ballen niet van Ajax zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lekker Veldje lekkere ballen.
Ajax alles lekker voor elkaar
Was dat niet Dortmund - Ajax?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Vorige reeks CL wedstrijden was er ook een wedstrijd bij waar ze elke keer een nieuwe bal wilden.
Ja, ik zei het nu net ook al. Ligt aan de bal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:20 schreef Gwunnik het volgende:
Nog maar n keer, 2 weken geleden was er ook al een CL pot met heel veel lekke ballen toch?
Zeik dan ook niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus wat een kanker commentaar heeft de Nos weer en nee Sport 1 schaf ik niet aan ik heb EL al.
Ik vind hem er ook meer uitzien als een blanke die teveel zelfbruiner smeert dan een negerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, heeft Sana nou roots in Afrika of zo of familie met een zonnebank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |