quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef DonRaja het volgende:
Pijnlijk: ruim een kwartier spelen in eigen huis en 0 doelpogingen...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje ligt toch wat zuidelijker dan Duitsland.
18:30, maar goed, klokkijken is lastig voor je, ik snap het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:03 schreef Caland het volgende:
Faalteam dat Real, in 20 minuten niet eens een keer kunnen scoren.
Tegen Real Madrid.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:03 schreef LWD-Godius het volgende:
Vastgeklemd op eigenhelft in eigen stadion.
OH SHIT DIE ZIT HARD!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:03 schreef Thas het volgende:
[..]
18:30, maar goed, klokkijken is lastig voor je, ik snap het.
Narsingh wel ja. Assaidi niet. Die heeft gewoon bij willekeur zijn dan. Dost kan ik niet beoordelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat gold ook voor Bas Dost en Assaidi
Edit: En Narsingh
Damn, ik moet even bijkomen van deze sneer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:03 schreef Thas het volgende:
[..]
18:30, maar goed, klokkijken is lastig voor je, ik snap het.
Dat is toch zo, vorig jaar hadden jullie toen al een paar kansen en een afgekeurd doelpunt.quote:
Bij Feyenoord hebben ze nog een cassette met de CL-tune...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:02 schreef DonRaja het volgende:
Pijnlijk: ruim een kwartier spelen in eigen huis en 0 doelpogingen...
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij Feyenoord hebben ze nog een cassette met de CL-tune...
[..]
Toen was Real al geplaatst en speelde ze met een B team.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is toch zo, vorig jaar hadden jullie toen al een paar kansen en een afgekeurd doelpunt.
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Damn, ik moet even bijkomen van deze sneer.
Feyenoord heeft volgens mij dit millennium nog geen CL gespeeldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
oke manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
Het wordt toch eens tijd voor een goal van real.
Star Trek Voyagerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef FL_Freak het volgende:
Het wordt toch eens tijd voor een goal van real.
[..]
Oh ja, klopt...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Toen was Real al geplaatst en speelde ze met een B team.
inb4 2002quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord heeft volgens mij dit millennium nog geen CL gespeeld
2002 voor het laatst toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft volgens mij dit millennium nog geen Europese prijs gepaktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen dan half zo snelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax is gewoon lekker aan het breien ala barcelona
Dat was toch UEFA?quote:
Jij denkt dat ik troll?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt toch eens tijd dat vervelende users zoals jij een ontzegging krijgen tot posten in VBL.
Jij doet hetzelfde hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het wordt toch eens tijd dat vervelende users zoals jij een ontzegging krijgen tot posten in VBL.
mochten ze willenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax is gewoon lekker aan het breien ala barcelona
Ja 3e plaats in poule toch?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er moet nog ff wat WD40 tussen de stoomwals en het is klaar.quote:
quote:
Cruijff en Neeskens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Zou echt baas zijn als straks Litmanen en Kluivert erin komen voor Sana en Poulsen
0-0 is gewoon een prima stand.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
Doelpoging, nu is het niet meer pijnlijk.
Bergkampquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Zou echt baas zijn als straks Litmanen en Kluivert erin komen voor Sana en Poulsen
Neeskens heeft net wat vuvuzela's weggekopt, die is even wat minder in vorm.quote:
Kluivert bestuurt dat geblesseerdenkarretje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Ja man, en dat Sjaak Swart nog een strafschop neemt en El Salvador uiteindelijk de winnende maakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Je hebt er niet zoveel kijk op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef Ferdii het volgende:
Weer eriksen die de bal niet meekrijgt
Die gast gaat elke week slechter spelen
30equote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag me af tot welke minuut Ajax dit volhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |