SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lees hier meestal ook gewoon een beetje mee.quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van mij wel, maar met beeld erbij lijkt het me toch wat leuker.
Dat voetbal kan me maar weinig schelen.![]()
![]()
Bedankt, kon deze niet vindenquote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
http://plazilla.com/knvb-(...)n-promotiedegradatie![]()
![]()
![]()
Is ZWO - UTR een leukere wedstrijd?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Hebben ook alleen maar de optie gelicht om er nog geld voor te vangen, die gaat in de zomer definitief weg.quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Castillion zal nooit het Ajax-niveau gaan halen ben ik bang.![]()
Switch.quote:Op zondag 28 april 2013 14:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Open wedstrijd, veel kansen over en weer. Zwolle was even aan het heersen. Leuke pot.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Fey 2-0 Pellèquote:Op zondag 28 april 2013 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe leuk Feyenoord is maar PEC-Utrecht is leukPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
OMG lekkere goalPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ze maken wel mooie doelpunten vandaag bij Feyenoord.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef AFCNiels het volgende:
Ze maken wel mooie doelpunten vandaag bij Feyenoord.![]()
kzie het net ja, gaat aardig gelijk op of?quote:Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Zwanzig.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
PEC heeft de overhand.quote:Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kzie het net ja, gaat aardig gelijk op of?![]()
Zwolle was net aan het heersen, nu weer een beetje op adem beide ploegen. Zwolle is wel de betere partij op het moment.quote:Op zondag 28 april 2013 15:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kzie het net ja, gaat aardig gelijk op of?![]()
Heracles had beter thuis kunnen blijven.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
KOEKOEK!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Lexie, die kreeg zelfs hij niet meer over.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Heracles = Groningen.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
En het wordt gewoon dikke cijfers Immers zelfs Lexie scoort!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Mooi uitgespeeld..It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Nee, maar wel meer weerstand.quote:Op zondag 28 april 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had jij nou serieus verwacht dat heracles zou winnen?!?
#shreyas![]()
![]()
Pelle toch ook wel lijkt mij?quote:Op zondag 28 april 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
Assist Janmaat.
Die staat in m'n team.
Littlerabbit![]()
Als De Schaak wat doelgerichter was stond het al 4 of 5 -0quote:PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Als je een uitwedstrijd gaat spelen met een 3-mans verdediging vraag je om problemen. Bovendien staat er voor Heracles nauwelijks meer iets op het spel, ik zie tenminste totaal niet dat ze ergens voor spelen. Het mooie is dat Feyenoords doelsaldo zo ongelofelijk slecht is dat ze PSV nooit meer kunnen achterhalenquote:Op zondag 28 april 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
had jij nou serieus verwacht dat heracles zou winnen?!?
#shreyas
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
En mertens?quote:Op zondag 28 april 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
Assist Janmaat.
Die staat in m'n team.
LittlerabbitMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Als puur hypothetisch gezien Clasie ook nog 3 kansen had gemist 8-0quote:Op zondag 28 april 2013 15:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als De Schaak wat doelgerichter was stond het al 4 of 5 -0![]()
Ha, daar ben jequote:Op zondag 28 april 2013 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je een uitwedstrijd gaat spelen met een 3-mans verdediging vraag je om problemen. Bovendien staat er voor Heracles nauwelijks meer iets op het spel, ik zie tenminste totaal niet dat ze ergens voor spelen. Het mooie is dat Feyenoords doelsaldo zo ongelofelijk slecht is dat ze PSV nooit meer kunnen achterhalen. Nog zitten billen knijpen gisteren?
![]()
Ik ga bij Heracles solliciteren als verdediger. Ik ben 2.04 m en niet heel traag. Moet genoeg zijn om bij Heracles als centrale verdediger in de basis te staan.![]()
Kan je ook houthakken?quote:Op zondag 28 april 2013 15:06 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ga bij Heracles solliciteren als verdediger. Ik ben 2.04 m en niet heel traag. Moet genoeg zijn om bij Heracles als centrale verdediger in de basis te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |