Daar ben ik gewoonweg niet goed genoeg voor. Maar toen ik nog als een jonge god rondreed moest ik er toch niet aan denken om aan dit soort ouwe mannen koersjes bij de BWF mee te doen.quote:
Ach zelfs Assos is volgens hun garantievoorwaarden "Not made to last", dus eigenlijk ieder jaar een nieuwe kopen, dan heb je altijd een oude en een nieuwe. En iets te ruim betekent dus dat die flubbert en geen enkele compressie ondersteuning (meer) geeft. En dat is in het moderne wielrennen bijna net zo belangrijk als in D1 trainen. Overigens moet ik toegeven dat ik er gisteren nogal op gelet heb om op het vlakke mijn hartslag onder de 120 te houden, en inderdaad, geen zware poten vandaag.quote:Op maandag 29 april 2013 12:06 schreef Patroon het volgende:
Wat vinden jullie een goede koersbroek? Ik heb 2 broeken nu 2 jaar en ze zitten niet meer goed. De Gore zit iets te ruim en die van de club is zeem niet zo goed meer. Krijg nu steeds na een rit 1-2 bultjes in de liesstreek. Voor de AGR beetje last van en na die lange rit wat erger geworden. Moet dus ff 1/2 goede nieuwe broeken hebben.
quote:Op maandag 29 april 2013 14:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
Morgen dus 401 km voor de challenge fietsenvraagje, als de batterij van me telefoon op is terwijl ik strava gebruik en ik stop er een nieuwe batterij in, kan ik dan met dezelfde rit verder gaan? Of moet ik weer een nieuwe rit starten?
Klopt helemaal. Ik ook, en vind het geen schande om dat ruiterlijk toe te geven. Maar een aantal wannabee hero's hier, zoals Okkie, zullen het wel niet met je eens zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leeftijdsgenoten van jou, mooi dat je het zelf nu inziet.
In dit topic kunnen naast Patroon en ik alleen Kaas, Grip, Yankee en Cyclinggirl met deze 'oude mannen' mee.
De rest ligt er na een strook op de kant af.
[/hapmodus]
Komt er, als je geen leasebak hebt, nog wel een paar knaken benzine geld bij als je vanuit het hoge Noorden helemaal naar de kelder van Nederland moet afdalen.quote:Op maandag 29 april 2013 13:46 schreef MarcoD het volgende:
Salden is met castelli meest het goedkoopste, aanbiedingen enzo elders niet meegenomen.
Rabo boys tijdens het WK vonden het maar troep dat Bio Racer.quote:Op maandag 29 april 2013 15:22 schreef kaasplankje het volgende:
Koersbroeken van onze club zijn tegenwoordig ook al 47.50. En dat is dan bioracer, ik ben er niet kapot van; ze gaan niet zo lang mee.
Bij ons rijden de a's knoeterhard op zo'n rondje, 43gem ofzo. Zijn allemaal klasbakken en elite/belofte. Ik ben met je eens dat ik straks wel een stap kan maken, maar zit er nu nog tussen in. Dan rij ik nu liever finale dan dat ik er halverwege af moet bij de A.quote:Op maandag 29 april 2013 16:17 schreef kaasplankje het volgende:
Patroon hoort imo ook in de A thuis.
401 km op één dag? Gekkenwerk!quote:
Als jonge god rond reed? Je deed 10u over de marmotte.quote:Op maandag 29 april 2013 16:14 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Daar ben ik gewoonweg niet goed genoeg voor. Maar toen ik nog als een jonge god rondreed moest ik er toch niet aan denken om aan dit soort ouwe mannen koersjes bij de BWF mee te doen.
Ja uiteraard!quote:Op maandag 29 april 2013 16:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Komt er, als je geen leasebak hebt, nog wel een paar knaken benzine geld bij als je vanuit het hoge Noorden helemaal naar de kelder van Nederland moet afdalen.
Webshop, ja ik weet het, en dan zeker eerst bij de lokale FM gaan passen.....
Joh maak je niet druk, ik ben er nooit goed genoeg voor geweest om met dat soort koersen mee te rijden. Maar ik weet wel, en dat zal tegenwoordig niet anders zijn, dat die ouwe knarren het helemaal niet leuk vinden wanneer er zo'n jonge god met veel te veel tijd om te trainen bij hen aan het vertrek staat om even te laten zien hoe goed hij de keien uit de straat kan fietsen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bij ons rijden de a's knoeterhard op zo'n rondje, 43gem ofzo. Zijn allemaal klasbakken en elite/belofte. Ik ben met je eens dat ik straks wel een stap kan maken, maar zit er nu nog tussen in. Dan rij ik nu liever finale dan dat ik er halverwege af moet bij de A.
@buzz:
Prima als je uit principe niet mee wil rijden met zo'n koers, ik rij voor de fun en dan liever in een cat. waar ik wat mee kan doen.
Je te goed voelen voor zo'n koers is trouwens nergens voor nodig, om 40gem te halen op zo'n rondje moet je aardig doorrijden, zitten genoeg goeden tussen die het bij de A's net niet kunnen doen.
Klopt, 10:14 best zeit om precies te zijn. Maar een dieselmotor gaat wel heul wat langer mee dan die van een Ferrari.quote:Op maandag 29 april 2013 16:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als jonge god rond reed? Je deed 10u over de marmotte.
No, not me. En Patroon ook niet schat ik zo in. Maar je zou ze de kost eens moeten geven. En ik heb dit soort walgelijke suggesties hier ook al wel eens voorbij horen komen. Ik heb het helemaal niet zo op die webshops, behalve dan Futurum als ze een aanbieding hebben. En al helemaal niet voor kleding. dat wil ik gewoon eerst zelf aanpassen. En was Buzz vandaag dus even, met de leasebak, naar Rose gereden. Kostte weer goudgeld allemaal, maar van al die verzendkosten word je ook nooit vrolijk. En dan moet je maar afwachten wanneer ze bezorgen.quote:Op maandag 29 april 2013 16:48 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja uiteraard!
gevalletje zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten?
Nou ik vind het knap hoor als je dat uitrijdt met windkracht 4 pal tegen (of mee?) op de Afsluitdijk. Maar dan ben je al met al toch zeker minimaal wel zo'n 16 uur onderweg schat ik zo in, en moet je al om 5 uur op pad om voor donker weer thuis te zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 16:58 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dus... rondje ijselmeer in de planning, afsluitdijk en de dijk tussen enkhuizen en lelystad, als er hier nog mensen denken van o daar fiets ik morgen ook gedeeltelijk langs laat maar horen. Want af en toe een wiel om in te rijden zal wel fijn zijn, ik wissel mee
Wat is je Strava profiel?quote:Op maandag 29 april 2013 17:07 schreef KolonelBroodje het volgende:
klopt ik zet me wekker om kwart over 5 en wil uiterlijk om 6 uur op de fiets zitten. ALLES VOOR DIE STRAVA TROPHIE
'k heb volgens mij vandaag nog geen negatief woord uit mijn bek laten vallen. Of wel soms? Maar ik ben het inhoudelijk geheel met je statement eens hoor.quote:Op maandag 29 april 2013 17:09 schreef Patroon het volgende:
He Buzz, is het misschien een idee om gewoon op een positieve manier met elkaar om te gaan. Niemand hier vind dat gezeul leuk, en jij zelf vast ook niet. Het is maar een houding. Niemand van ons is prof dus in feite is iedereen hier ongetalenteerd. Elkaar beter maken heeft iedereen meer aan dan elkaar neerhalen.
Desalniettemin blijft het leuk om met een stel ouwe lullen 50 km te koersen en na de tijd slap te ouwehoeren.quote:Op maandag 29 april 2013 16:25 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik ook, en vind het geen schande om dat ruiterlijk toe te geven. Maar een aantal wannabee hero's hier, zoals Okkie, zullen het wel niet met je eens zijn.
Heb je gelijk in. Die houding staat je veel beter, vandaar dat ik er over begon. Zijn we het eens!quote:Op maandag 29 april 2013 17:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
'k heb volgens mij vandaag nog geen negatief woord uit mijn bek laten vallen. Of wel soms? Maar ik ben het inhoudelijk geheel met je statement eens hoor.
http://app.strava.com/athletes/1869932quote:Op maandag 29 april 2013 17:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat is je Strava profiel?
Ik wil 1 mei wel ff kijken dan :p.
Alvast veel succesquote:Op maandag 29 april 2013 17:07 schreef KolonelBroodje het volgende:
klopt ik zet me wekker om kwart over 5 en wil uiterlijk om 6 uur op de fiets zitten. ALLES VOOR DIE STRAVA TROPHIE
Ja, dit wilde ik laatst ook even bij jou proberenquote:Op maandag 29 april 2013 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb regelmatig lui in de winkel die uitgebreid schoenen passen en dan zeggen dat ze er ff over moeten nadenken. En dan wel vragen welk type en maat het is
Ik geef dan meestal een onzinantwoord. Maatje te klein meestal
Ik vind het probleem bij vele lokale FM's altijd dat als je iets specifieks zoekt en dan net die gangbare maat niet op voorraad hebben. Nee, dan kunnen ze het voor je bestellen en daar heb ik zo de schijt over in. Dus rij ik maar naar Rose, want daar grijp je met alles in maat L nooit mis. Begrijp me goed, ik gun de lokale middenstand alles, maar als je pretendeert om A dealer van een gerenomeerd merk te zijn, zorg dan dat je ook de standaard halve maten op voorraad hebt en probeer me geen maat 44 aan te smeren wanneer ik 43,5 nodig heb. (dit ging overigens over een paar Floris Van Bommel's waarmee ik de lokale middenstand dus weer eens niet kon sponseren terwijl dit wel de intentie was omdat die schoenen overal hetzelfde kosten)quote:Op maandag 29 april 2013 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb regelmatig lui in de winkel die uitgebreid schoenen passen en dan zeggen dat ze er ff over moeten nadenken. En dan wel vragen welk type en maat het is
Doe je wel voorzichtig mijn jongen? Het worden idd 2 ritjes want je fona gaat dat niet doortellen.quote:
Jij krijgt geen hulp meerquote:Op maandag 29 april 2013 17:22 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja, dit wilde ik laatst ook even bij jou proberenBeetje jammer dat je zogenaamd geen maat 48 meer had
Ik snap niet zo waarom ze over zouden moeten nemen. Je bent toch met je eigen training bezig?quote:Op maandag 29 april 2013 09:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat doe ik pas na een tijdje, alleen bij wielklevers die het ook volhouden als het gas erop gaat, en ze ook ruim boven de 40 nog kunnen bijblijven. En als ze dan niet overnemen, na een paar keer geërgerd omkijken, dan pas de neus leegblazen.
Mooi verhaal, had vorig jaar een keer dat er 3 man achter me zaten, na 10 minuten ofzo nam er eindelijk eentje over, en meteen zakte het tempo met 4-5 km/u. Dus ik weer terug op kop, na een tijdje weer een halfbakken kopwerkpoging van een van die gasten, vroeg ie: "Ja kun je iets rustiger rijden, dan kunnen we tenminste ook ons aandeel doen"
Op de Nedereindsberg kun je ook zonder basislidmaatschap een keertje proberen. Kost geloof ik ¤10, wat je volgens mij terug krijgt als je lid wordt van Het Stadion of De Volharding.quote:Op maandag 29 april 2013 10:50 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wat een adres![]()
En alleen KNWU basislidmaatschap was voldoende toch?
Want dan moet ik wel eerst ff lid worden.
Is ook zo. Met een paar km in iemands wiel zitten is ook helemaal niks mis. Maar als iemand langer dan een half uur in mijn wiel zit zonder iets te zeggen of zonder over te nemen, begin ik het toch wel irritant te vinden.quote:Op maandag 29 april 2013 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik snap niet zo waarom ze over zouden moeten nemen. Je bent toch met je eigen training bezig?
Als ik iemand inhaal en die gaat in mijn wiel zitten, dan hoeft 'ie echt niet over te nemen. Ik rijd mijn trainingstocht namelijk als training en doe dus waar ik op dat moment mee bezig ben. En dat is niet kop over kop rijden om maar een paar km harder te rijden.
Andersom: als iemand mij inhaalt, dan ga ik in zijn wiel zitten (als het tempo me bevalt). Dan ga ik ook niet gedwongen over nemen. Hij haalde mij immers in, dus reed toch al harder.
Vergeet mij niet!quote:Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In dit topic kunnen naast Patroon en ik alleen Kaas, Grip, Yankee en Cyclinggirl met deze 'oude mannen' mee.
[/hapmodus]
Doe me dan effe een PM/DM, kan ik misschien zorgen dat ik er ook ben.quote:Op maandag 29 april 2013 13:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens een keer bij het stadion op de berg hier in Nieuwegein meerijden.
Die hebben ook vergelijkbare lidmaatschaps tarieven, 70 ¤ / jaar en je kunt vrijblijvend (of tegen een klein bedrag als aspirant lid met een soort tijdelijke verzekering) een paar keer meerijden in het begin. A, B en C categorie, elke donderdagavond en zaterdagmiddag en zondagochtend.
Zit iets in. Wel effe groeten dan als je 'm inhaalt, want anders begin je zelf met niets te zeggenquote:Op maandag 29 april 2013 18:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Is ook zo. Met een paar km in iemands wiel zitten is ook helemaal niks mis. Maar als iemand langer dan een half uur in mijn wiel zit zonder iets te zeggen of zonder over te nemen, begin ik het toch wel irritant te vinden.
Dat is misschien wel een beste groep voor Grip dan, kan ie lekker veel van leren van die ouwe lullen.quote:Op maandag 29 april 2013 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
. En de C categorie is bedoeld voor 60+.
Moet ik hem inkoppen?quote:Op maandag 29 april 2013 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En de C categorie is bedoeld voor 60+.
Daar heb ik al jaren last vanquote:Op maandag 29 april 2013 18:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vergeet mij niet!
Edit: Ah, je hebt het je al herinnerd. Volgens mij wordt je al oud, geheugenverlies en zo
Kom ik net dit nog tegen........quote:Op maandag 29 april 2013 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)s-top-gear-live.html
Nee joh, zelfs die 60 plussers met veel te veel vrije tijd rijden waarschijnlijk nog steeds boven de 38 gemiddeld. Dan moet ik me toch eerst zeker een paar maanden de tiefus trainen om te mogen hopen dat ik een uurtje een wiel zou kunnen houden. En dan moet er niet eens gedemarreerd worden of alles op de kant gezet worden, want dan ben ik gelijk gezien. Ik doe echt niet beter dan een Klimmen-Banneux-Klimmen net binnen de 5 uur. Maar probeer het wel heul lang vol te houden. Overmorgen Mons-Chimay-Mons 165 km met als optie om op de 135 km af te draaien als het niet allemaal super aanvoelt.quote:
Als ik het goed begrijp hoor..... ENDOMONDO app op je phone, auto upload, in Endomondo GPX export naar je PC en naar Strava uploaden. Dah werk tog? Voor een brakke Blackberry in ieder geval wel. Maar wellicht zijn er hier nog een paar handige harries die een betere oplossing hebben, anders dan een Garmin 800 koelkast op je stuurpen monteren.quote:Op maandag 29 april 2013 19:45 schreef the_critic het volgende:
vraag voor broertje.. Iemand hier die een tip heeft voor een app, die GPX bestanden kan afspelen? Dus waarmee je je mobiel kunt gaan gebruiken als soort van garmin?!
http://hybridgeotools.com/html/active_gpx_route_player.htmlquote:Op maandag 29 april 2013 19:45 schreef the_critic het volgende:
vraag voor broertje.. Iemand hier die een tip heeft voor een app, die GPX bestanden kan afspelen? Dus waarmee je je mobiel kunt gaan gebruiken als soort van garmin?!
gaat erom dat broertje geen dure edge wil aanschaffen.. Wel gewoon een keer een rondje wil inladen en wel nafietsen..quote:Op maandag 29 april 2013 19:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp hoor..... ENDOMONDO app op je phone, auto upload, in Endomondo GPX export naar je PC en naar Strava uploaden. Dah werk tog? Voor een brakke Blackberry in ieder geval wel. Maar wellicht zijn er hier nog een paar handige harries die een betere oplossing hebben, anders dan een Garmin 800 koelkast op je stuurpen monteren.
Verrassendquote:Op maandag 29 april 2013 20:25 schreef Oksel het volgende:
Vandaag wel een KOM gereden op een 600 meter hoge heuvel..
http://app.strava.com/segments/3962578
Was ff beentjes los fietsen, want de zon scheen. Alleen de weg stopte.
Prachtig fietsen hier..
quote:Ridden 1 time by 1 person
Ah, dat is dus precies het tegenovergestelde van wat ik bedoelde. Moet je wel iedere keer je phone er bij pakken om te kijken of je nu weer links of rechtsaf moet. Lijkt me niet echt handig. Ik heb ook niet zo'n Garmin ding (al is die rood-zwarte 500 wel mooi....maar m'n Polar doet het nog zo goed) maar wel een goed geografisch geheugen, dus kom ik er in NL-BE-DE altijd wel mee weg zonder kaart of ander hulpmiddel dan een verdwaalde ANWB paddestoel of andere richtingaanwijzer. Nadeel is wel dat je dan nog al eens op een fietspad langs de provinciale weg eindigt.quote:Op maandag 29 april 2013 20:05 schreef the_critic het volgende:
[..]
gaat erom dat broertje geen dure edge wil aanschaffen.. Wel gewoon een keer een rondje wil inladen en wel nafietsen
hij heeft al wel een manier om hem op stuur te bevestigen (en is er zelf van overtuigd dat de batterij het wel gaat volhouden) maar weet dus alleen nog niet welke app hij moet gaan gebruikenquote:Op maandag 29 april 2013 20:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ah, dat is dus precies het tegenovergestelde van wat ik bedoelde. Moet je wel iedere keer je phone er bij pakken om te kijken of je nu weer links of rechtsaf moet. Lijkt me niet echt handig. Ik heb ook niet zo'n Garmin ding (al is die rood-zwarte 500 wel mooi....maar m'n Polar doet het nog zo goed) maar wel een goed geografisch geheugen, dus kom ik er in NL-BE-DE altijd wel mee weg zonder kaart of ander hulpmiddel dan een verdwaalde ANWB paddestoel of andere richtingaanwijzer. Nadeel is wel dat je dan nog al eens op een fietspad langs de provinciale weg eindigd.
Eerst zet je het gpx bestand om naar een kml file (Google het, super easy)quote:Op maandag 29 april 2013 20:05 schreef the_critic het volgende:
[..]
gaat erom dat broertje geen dure edge wil aanschaffen.. Wel gewoon een keer een rondje wil inladen en wel nafietsen..
Dynamotje monteren, kan 'ie de batterij al fietsend opladenquote:Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef the_critic het volgende:
[..]
hij heeft al wel een manier om hem op stuur te bevestigen (en is er zelf van overtuigd dat de batterij het wel gaat volhouden) maar weet dus alleen nog niet welke app hij moet gaan gebruiken
Het was misschien iets minder wild dan het eerst leek, maar feit is wel dat het inderdaad onverantwoord was... Het had heel anders af kunnen lopen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Verhaal was dus wilder dan de afloop...maar ik herken het wel, maar heb het meer met auto's dan met andere fietsers, maar ja, mensen plakken niet zo snel in mijn wiel![]()
De N weg tussen Hilversum en Weesp heeft een fietspad aan 1 kant(links), dus als je vanuit Hilversum komt, verwachten niet alle auto's je als ze een zijweggetje inslaan of uitkomen, ze kijken maar naar 1 kant kennelijk.. heb daar al enkele auto's helemaal platgescholden als ze vlak voor of achter me opeens over het fietspad kwamen, en wel eens op een ruit gemept. Niet netjes, maar als ik bijna aangereden wordt ben ik een aso kennelijk.
Gelukkig ben ik bij mijn FM in goede handen, hij heeft m'n huidige fiets erg goed op mij afgesteld.quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan zijn er dus blijkbaar wel meer mensen met een relatief kort bovenlijf. Lijkt me dat je dan dus ook goed moet opletten op de lengte van de bovenbuis en de stuurpen en dat dus niet iedere b.v. 58 cm fiets zomaar past.
Nu al kudos! Ik hoop dat het je luktquote:
Ben toch bang dat het niet gaat lukken zonder OV kaart. Als ik lees hoe lang doorgewinterde Ivo over z'n laatste 300 km deed, dan komt deze knul nooit voor middernacht thuis. En dan nog vóór twaalven die Strava moeten uploaden om die Chalange te halen. Kun je beter je tijdzone naar Hawai verplaatsen om enige kans te hebben geklassifiseerd te worden. Maar de poging blijft bewonderenswaardig.quote:Op maandag 29 april 2013 20:53 schreef forty-two het volgende:
[..]
Nu al kudos! Ik hoop dat het je lukt
Goed bezigquote:Op maandag 29 april 2013 20:25 schreef Oksel het volgende:
Was ff beentjes los fietsen, want de zon scheen. Alleen de weg stopte.Meteen segment gemaakt, natuurlijk.
Prachtig fietsen hier..
Bij Belga mag dat, dat is gewoon de H&M of Mediamarkt van de fietsenwinkels.quote:Op maandag 29 april 2013 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Ook gewoon in NL te krijgen, en anders zijn er wel battery packs te krijgen.quote:
Lijkt me niks aan om die dan te zien als dingen waar jij "de beste" bent, ik zou het dan eigenlijk alleen willen gebruiken om zelf mijn tijd daar te verbeterenquote:Op maandag 29 april 2013 21:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Goed bezig
Er is niets beter dan plekjes vinden waar anderen met Strava nog niet geweest zijn
Zo heb ik er een zwik in Frankrijk
Iedereen hier stelt z'n eigen doelen, de een wat hoger dan de ander.quote:Op maandag 29 april 2013 21:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ben toch bang dat het niet gaat lukken zonder OV kaart. Als ik lees hoe lang doorgewinterde Ivo over z'n laatste 300 km deed, dan komt deze knul nooit voor middernacht thuis. En dan nog vóór twaalven die Strava moeten uploaden om die Chalange te halen. Kun je beter je tijdzone naar Hawai verplaatsen om enige kans te hebben geklassifiseerd te worden. Maar de poging blijft bewonderenswaardig.
Ik ben vereerdquote:Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
[/hapmodus]
Eens.quote:Op maandag 29 april 2013 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niks aan om die dan te zien als dingen waar jij "de beste" bent, ik zou het dan eigenlijk alleen willen gebruiken om zelf mijn tijd daar te verbeteren
Och, strava is maar relatief... Er is ook geen klap aan om nr 1320 te zijn op bv de Amerongseberg, en dat terwijl de beste renners daar "slechts" beloften zijn of mensen die dankzij een gps mismatch een hoog gemiddelde scoren.quote:Op maandag 29 april 2013 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niks aan om die dan te zien als dingen waar jij "de beste" bent, ik zou het dan eigenlijk alleen willen gebruiken om zelf mijn tijd daar te verbeteren
Ik zeg toch ook dat het bewonderenswaardig is. Maar je moet wel realistisch blijven als je ziet dat Ivo 18 uur over 300 km doet. Dan lijkt het mij gewoon technisch niet realistisch om wanneer je om 6 uur start, om voor twaalven weer binnen te zijn. Met een gemiddelde van 27 km p/u moet je dat dus 15 uur continue trappen, en dan hou je drie uurtjes rust over op 400 km. Maar ...quote:Op maandag 29 april 2013 21:19 schreef forty-two het volgende:
[..]
Iedereen hier stelt z'n eigen doelen, de een wat hoger dan de ander.
Je eigen grenzen verleggen is het mooie aan fietsen, ik juich iedereen toe die het doet (ook degene die het niet doet).
Als hij het niet probeert dan weet hij niet hoe het voelt, dus sabel z'n poging niet gelijk neer... Nog al demotiverend...
Waar zit je nou precies in Duitsland?quote:Op maandag 29 april 2013 21:26 schreef Oksel het volgende:
't Is echt niet dat ik het opzoek. Ga gewoon vaak links/rechts met als doel toffe weggetjes te vinden..En dat lukt me beter dan die Duutsers hier.
Woensdag met een lokaal clubje fietsen. Van die fitte 50'ers die standaard 1000hm's fietsen met elke rit. Ben benieuwd..Zal wel weer de duurste fiets en dikste poten hebben. En maar zwoegen die heuvels op hier..
Riden jullie maar een uurtje? Wij 90min minstens, straks zowat 2 uur.quote:Op maandag 29 april 2013 21:43 schreef Patroon het volgende:
Na mijn werk gelijk op de fiets naar de wielerbaan gebeukt tegen de harde wind in, ik moest nog hard doortrappen om enigszins op tijd te komen. Daar een trainingskoers gereden van 60min + 5 ronden, veel in de aanval geweest. Verschillende kopgroepen gezeten maar alles werd toch weer teruggereden, kopgroep met 3 man hield nog het langste stand (20min) we dachten, ze houden wel eens op met rijden, maar dat deden ze niet, kostte veel kracht die inspanning, 3 man is dan net te weinig. In de laatste 10min elke aanval gecounterd en in de sprint niks meer gedaan. Wedstrijd zelf was 38km/h gemiddeld.
Nu zijn de beentjes wel toe aan een rustdag.
http://app.strava.com/activities/51405658
Ja, ga straks wel naar de A's maar daar ook 60min.quote:Op maandag 29 april 2013 22:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Riden jullie maar een uurtje? Wij 90min minstens, straks zowat 2 uur.
Mijn gezicht toen ik het segment aanklikte:quote:Op maandag 29 april 2013 20:25 schreef Oksel het volgende:
Was ff beentjes los fietsen, want de zon scheen. Alleen de weg stopte.Meteen segment gemaakt, natuurlijk.
Prachtig fietsen hier..
Kort is dat zeker voor de A's. de B rijd bij ons 5 kwartier en 3 ronden.quote:Op maandag 29 april 2013 22:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, ga straks wel naar de A's maar daar ook 60min.
Heb ff log terug gekeken. 19uur gestart en 20:18 finish. Dus zelfde als jullie Bquote:Op maandag 29 april 2013 23:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kort is dat zeker voor de A's. de B rijd bij ons 5 kwartier en 3 ronden.
Wij dan 90min en 3 ronden.
Als het straks langer licht is laten ze ons langer rijden.
Ja ik ook wel. Maar nu mooi tijd om nog een uur naar huis te fietsen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind het altijd wel oke om langer te rijden, na een uurtje worden de meesten nog niet moe.
Sorry, maar dat vind ik echt onzin.quote:Op maandag 29 april 2013 21:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij Belga mag dat, dat is gewoon de H&M of Mediamarkt van de fietsenwinkels.
Succes! Ik doe het je niet na.... En kijk uit dat je niet ineens op een rommelmarkt geparkeerd staatquote:Op dinsdag 30 april 2013 04:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nou tot vanavond, ik ga iets eerder weg dan ik gister zei, fiets wel met rugzakjemaarja waar moet ik anders al dat eten laten.
waar zou zijn fiets zijn?quote:
daar hebben we glympse voor.. helaas staat die niet aan hahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:13 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat je met Strava niet iemand live kunt volgen
Dat kan wel kloppen. Bij de fietsenwinkels waar ik kom, weten ze alles van fietsen, maar kennis van kleding en schoenen is natuurlijk wat anders....quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt onzin.
Ten eerste omdat de prijzen bij Belga (qua kleding en schoenen) echt niet hoger liggen dan bij de verschillende webshops ofzo. Ten tweede omdat het aanbod groot is. Dat laatste doet misschien wat Mediamarkt-achtig en onpersoonlijk aan en dat snap ik dan ook wel weer. Op zaterdagen is het soms hectisch en kan je niet een uur bezig zijn met iemand.
We hebben de winkel dan ook verdeeld in verschillende afdelingen. Ik weet geen flikker van elektrische fietsen. Als je mij daar naar vraagt moet ik er een collega bij halen, die weet er alles vanaf. Misschien komt dat wat knuppelig over, maar ik weet dan weer alles van kleding, helmen en schoenen.
Als je bij mij een paar schoenen wil kopen kan je in elke prijsklasse zeker 5 merken passen, daarnaast durf ik wel te stellen dat m'n 'kledingcollega's' en ik inhoudelijk veel meer weten dan bij een speciaalzaak als bijvoorbeeld Cycletrend.
Wil je echt mooie en dure spulletjes, dan ga je naar Harkstede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |