Verrassendquote:Op maandag 29 april 2013 20:25 schreef Oksel het volgende:
Vandaag wel een KOM gereden op een 600 meter hoge heuvel..
http://app.strava.com/segments/3962578
Was ff beentjes los fietsen, want de zon scheen. Alleen de weg stopte.
Prachtig fietsen hier..
quote:Ridden 1 time by 1 person
Ah, dat is dus precies het tegenovergestelde van wat ik bedoelde. Moet je wel iedere keer je phone er bij pakken om te kijken of je nu weer links of rechtsaf moet. Lijkt me niet echt handig. Ik heb ook niet zo'n Garmin ding (al is die rood-zwarte 500 wel mooi....maar m'n Polar doet het nog zo goed) maar wel een goed geografisch geheugen, dus kom ik er in NL-BE-DE altijd wel mee weg zonder kaart of ander hulpmiddel dan een verdwaalde ANWB paddestoel of andere richtingaanwijzer. Nadeel is wel dat je dan nog al eens op een fietspad langs de provinciale weg eindigt.quote:Op maandag 29 april 2013 20:05 schreef the_critic het volgende:
[..]
gaat erom dat broertje geen dure edge wil aanschaffen.. Wel gewoon een keer een rondje wil inladen en wel nafietsen
hij heeft al wel een manier om hem op stuur te bevestigen (en is er zelf van overtuigd dat de batterij het wel gaat volhouden) maar weet dus alleen nog niet welke app hij moet gaan gebruikenquote:Op maandag 29 april 2013 20:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ah, dat is dus precies het tegenovergestelde van wat ik bedoelde. Moet je wel iedere keer je phone er bij pakken om te kijken of je nu weer links of rechtsaf moet. Lijkt me niet echt handig. Ik heb ook niet zo'n Garmin ding (al is die rood-zwarte 500 wel mooi....maar m'n Polar doet het nog zo goed) maar wel een goed geografisch geheugen, dus kom ik er in NL-BE-DE altijd wel mee weg zonder kaart of ander hulpmiddel dan een verdwaalde ANWB paddestoel of andere richtingaanwijzer. Nadeel is wel dat je dan nog al eens op een fietspad langs de provinciale weg eindigd.
Eerst zet je het gpx bestand om naar een kml file (Google het, super easy)quote:Op maandag 29 april 2013 20:05 schreef the_critic het volgende:
[..]
gaat erom dat broertje geen dure edge wil aanschaffen.. Wel gewoon een keer een rondje wil inladen en wel nafietsen..
Dynamotje monteren, kan 'ie de batterij al fietsend opladenquote:Op maandag 29 april 2013 20:34 schreef the_critic het volgende:
[..]
hij heeft al wel een manier om hem op stuur te bevestigen (en is er zelf van overtuigd dat de batterij het wel gaat volhouden) maar weet dus alleen nog niet welke app hij moet gaan gebruiken
Het was misschien iets minder wild dan het eerst leek, maar feit is wel dat het inderdaad onverantwoord was... Het had heel anders af kunnen lopen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Verhaal was dus wilder dan de afloop...maar ik herken het wel, maar heb het meer met auto's dan met andere fietsers, maar ja, mensen plakken niet zo snel in mijn wiel![]()
De N weg tussen Hilversum en Weesp heeft een fietspad aan 1 kant(links), dus als je vanuit Hilversum komt, verwachten niet alle auto's je als ze een zijweggetje inslaan of uitkomen, ze kijken maar naar 1 kant kennelijk.. heb daar al enkele auto's helemaal platgescholden als ze vlak voor of achter me opeens over het fietspad kwamen, en wel eens op een ruit gemept. Niet netjes, maar als ik bijna aangereden wordt ben ik een aso kennelijk.
Gelukkig ben ik bij mijn FM in goede handen, hij heeft m'n huidige fiets erg goed op mij afgesteld.quote:Op zondag 28 april 2013 23:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dan zijn er dus blijkbaar wel meer mensen met een relatief kort bovenlijf. Lijkt me dat je dan dus ook goed moet opletten op de lengte van de bovenbuis en de stuurpen en dat dus niet iedere b.v. 58 cm fiets zomaar past.
Nu al kudos! Ik hoop dat het je luktquote:
Ben toch bang dat het niet gaat lukken zonder OV kaart. Als ik lees hoe lang doorgewinterde Ivo over z'n laatste 300 km deed, dan komt deze knul nooit voor middernacht thuis. En dan nog vóór twaalven die Strava moeten uploaden om die Chalange te halen. Kun je beter je tijdzone naar Hawai verplaatsen om enige kans te hebben geklassifiseerd te worden. Maar de poging blijft bewonderenswaardig.quote:Op maandag 29 april 2013 20:53 schreef forty-two het volgende:
[..]
Nu al kudos! Ik hoop dat het je lukt
Goed bezigquote:Op maandag 29 april 2013 20:25 schreef Oksel het volgende:
Vandaag wel een KOM gereden op een 600 meter hoge heuvel..
http://app.strava.com/segments/3962578
Was ff beentjes los fietsen, want de zon scheen. Alleen de weg stopte.Meteen segment gemaakt, natuurlijk.
Prachtig fietsen hier..
Bij Belga mag dat, dat is gewoon de H&M of Mediamarkt van de fietsenwinkels.quote:Op maandag 29 april 2013 17:19 schreef Tommeke het volgende:
Ik heb regelmatig lui in de winkel die uitgebreid schoenen passen en dan zeggen dat ze er ff over moeten nadenken. En dan wel vragen welk type en maat het is
Ik geef dan meestal een onzinantwoord. Maatje te klein meestal
Ook gewoon in NL te krijgen, en anders zijn er wel battery packs te krijgen.quote:
Lijkt me niks aan om die dan te zien als dingen waar jij "de beste" bent, ik zou het dan eigenlijk alleen willen gebruiken om zelf mijn tijd daar te verbeterenquote:Op maandag 29 april 2013 21:08 schreef forty-two het volgende:
[..]
Goed bezig
Er is niets beter dan plekjes vinden waar anderen met Strava nog niet geweest zijn
Zo heb ik er een zwik in Frankrijk
Iedereen hier stelt z'n eigen doelen, de een wat hoger dan de ander.quote:Op maandag 29 april 2013 21:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ben toch bang dat het niet gaat lukken zonder OV kaart. Als ik lees hoe lang doorgewinterde Ivo over z'n laatste 300 km deed, dan komt deze knul nooit voor middernacht thuis. En dan nog vóór twaalven die Strava moeten uploaden om die Chalange te halen. Kun je beter je tijdzone naar Hawai verplaatsen om enige kans te hebben geklassifiseerd te worden. Maar de poging blijft bewonderenswaardig.
Ik ben vereerdquote:Op maandag 29 april 2013 12:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Leeftijdsgenoten van jou, mooi dat je het zelf nu inziet.
In dit topic kunnen naast Patroon en ik alleen Kaas, Grip, Yankee en Cyclinggirl met deze 'oude mannen' mee.
De rest ligt er na een strook op de kant af.
[/hapmodus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |