Eens.quote:Op maandag 29 april 2013 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niks aan om die dan te zien als dingen waar jij "de beste" bent, ik zou het dan eigenlijk alleen willen gebruiken om zelf mijn tijd daar te verbeteren
Och, strava is maar relatief... Er is ook geen klap aan om nr 1320 te zijn op bv de Amerongseberg, en dat terwijl de beste renners daar "slechts" beloften zijn of mensen die dankzij een gps mismatch een hoog gemiddelde scoren.quote:Op maandag 29 april 2013 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me niks aan om die dan te zien als dingen waar jij "de beste" bent, ik zou het dan eigenlijk alleen willen gebruiken om zelf mijn tijd daar te verbeteren
Ik zeg toch ook dat het bewonderenswaardig is. Maar je moet wel realistisch blijven als je ziet dat Ivo 18 uur over 300 km doet. Dan lijkt het mij gewoon technisch niet realistisch om wanneer je om 6 uur start, om voor twaalven weer binnen te zijn. Met een gemiddelde van 27 km p/u moet je dat dus 15 uur continue trappen, en dan hou je drie uurtjes rust over op 400 km. Maar ...quote:Op maandag 29 april 2013 21:19 schreef forty-two het volgende:
[..]
Iedereen hier stelt z'n eigen doelen, de een wat hoger dan de ander.
Je eigen grenzen verleggen is het mooie aan fietsen, ik juich iedereen toe die het doet (ook degene die het niet doet).
Als hij het niet probeert dan weet hij niet hoe het voelt, dus sabel z'n poging niet gelijk neer... Nog al demotiverend...
Waar zit je nou precies in Duitsland?quote:Op maandag 29 april 2013 21:26 schreef Oksel het volgende:
't Is echt niet dat ik het opzoek. Ga gewoon vaak links/rechts met als doel toffe weggetjes te vinden..En dat lukt me beter dan die Duutsers hier.
Woensdag met een lokaal clubje fietsen. Van die fitte 50'ers die standaard 1000hm's fietsen met elke rit. Ben benieuwd..Zal wel weer de duurste fiets en dikste poten hebben. En maar zwoegen die heuvels op hier..
Riden jullie maar een uurtje? Wij 90min minstens, straks zowat 2 uur.quote:Op maandag 29 april 2013 21:43 schreef Patroon het volgende:
Na mijn werk gelijk op de fiets naar de wielerbaan gebeukt tegen de harde wind in, ik moest nog hard doortrappen om enigszins op tijd te komen. Daar een trainingskoers gereden van 60min + 5 ronden, veel in de aanval geweest. Verschillende kopgroepen gezeten maar alles werd toch weer teruggereden, kopgroep met 3 man hield nog het langste stand (20min) we dachten, ze houden wel eens op met rijden, maar dat deden ze niet, kostte veel kracht die inspanning, 3 man is dan net te weinig. In de laatste 10min elke aanval gecounterd en in de sprint niks meer gedaan. Wedstrijd zelf was 38km/h gemiddeld.
Nu zijn de beentjes wel toe aan een rustdag.
http://app.strava.com/activities/51405658
Ja, ga straks wel naar de A's maar daar ook 60min.quote:Op maandag 29 april 2013 22:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Riden jullie maar een uurtje? Wij 90min minstens, straks zowat 2 uur.
Mijn gezicht toen ik het segment aanklikte:quote:Op maandag 29 april 2013 20:25 schreef Oksel het volgende:
Vandaag wel een KOM gereden op een 600 meter hoge heuvel..
http://app.strava.com/segments/3962578
Was ff beentjes los fietsen, want de zon scheen. Alleen de weg stopte.Meteen segment gemaakt, natuurlijk.
Prachtig fietsen hier..
Kort is dat zeker voor de A's. de B rijd bij ons 5 kwartier en 3 ronden.quote:Op maandag 29 april 2013 22:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, ga straks wel naar de A's maar daar ook 60min.
Heb ff log terug gekeken. 19uur gestart en 20:18 finish. Dus zelfde als jullie Bquote:Op maandag 29 april 2013 23:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Kort is dat zeker voor de A's. de B rijd bij ons 5 kwartier en 3 ronden.
Wij dan 90min en 3 ronden.
Als het straks langer licht is laten ze ons langer rijden.
Ja ik ook wel. Maar nu mooi tijd om nog een uur naar huis te fietsen.quote:Op maandag 29 april 2013 23:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind het altijd wel oke om langer te rijden, na een uurtje worden de meesten nog niet moe.
Sorry, maar dat vind ik echt onzin.quote:Op maandag 29 april 2013 21:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Bij Belga mag dat, dat is gewoon de H&M of Mediamarkt van de fietsenwinkels.
Succes! Ik doe het je niet na.... En kijk uit dat je niet ineens op een rommelmarkt geparkeerd staatquote:Op dinsdag 30 april 2013 04:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Nou tot vanavond, ik ga iets eerder weg dan ik gister zei, fiets wel met rugzakjemaarja waar moet ik anders al dat eten laten.
waar zou zijn fiets zijn?quote:
daar hebben we glympse voor.. helaas staat die niet aan hahaquote:Op dinsdag 30 april 2013 08:13 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat je met Strava niet iemand live kunt volgen
Dat kan wel kloppen. Bij de fietsenwinkels waar ik kom, weten ze alles van fietsen, maar kennis van kleding en schoenen is natuurlijk wat anders....quote:Op dinsdag 30 april 2013 03:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik echt onzin.
Ten eerste omdat de prijzen bij Belga (qua kleding en schoenen) echt niet hoger liggen dan bij de verschillende webshops ofzo. Ten tweede omdat het aanbod groot is. Dat laatste doet misschien wat Mediamarkt-achtig en onpersoonlijk aan en dat snap ik dan ook wel weer. Op zaterdagen is het soms hectisch en kan je niet een uur bezig zijn met iemand.
We hebben de winkel dan ook verdeeld in verschillende afdelingen. Ik weet geen flikker van elektrische fietsen. Als je mij daar naar vraagt moet ik er een collega bij halen, die weet er alles vanaf. Misschien komt dat wat knuppelig over, maar ik weet dan weer alles van kleding, helmen en schoenen.
Als je bij mij een paar schoenen wil kopen kan je in elke prijsklasse zeker 5 merken passen, daarnaast durf ik wel te stellen dat m'n 'kledingcollega's' en ik inhoudelijk veel meer weten dan bij een speciaalzaak als bijvoorbeeld Cycletrend.
Wil je echt mooie en dure spulletjes, dan ga je naar Harkstede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |