quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je doet toch niks behalve voetbal kijken en kaassouffles en rijst met ragout eten ()
Ja lach maar, misselijk mannetje.quote:
Ja. Gisterochtend appte Pax mij: ik kan goed koken, heb rijst gekookt.quote:
Ik kijk nu zo en dan schuin met mijn hoofd:quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Gisterochtend appte Pax mij: ik kan goed koken, heb rijst gekookt.
Ik: rijst smorgens?
Hij: ja met ragout![]()
![]()
fixedquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Ho kut, dit is nummer 957, BL wat doe je
Terecht wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kijk nu zo en dan schuin met mijn hoofd:.
Ja 4 euroquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga. Weg.
PS. Ik krijg die JoHo samenvatting nog wel he?
Stoerquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik doe heel de dag al niks anders dan films kijken, muziek luisteren en prosecco drinken
Applequote:
Komt omdat je een mongool bent.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja 4 euroIk ben zwaar geruineerd door die joho miskoop
Niet leren?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik doe heel de dag al niks anders dan films kijken, muziek luisteren en prosecco drinken
Zolang je t niet op mij doet, vind ik t goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe ik de laatste tijd best vaak als in hier ben.
Ik heb 4S?quote:
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je t niet op mij doet, vind ik t goed.
Mein hard doet peijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sorry, dit was de druppel. Ik maak het uit.
Naar?quote:
Ik standaard. Ik kan beter mobiel modden dan normaalquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
Kijk al die mensen stoer doen met hun MacBook en laptops
Deze baas zit al een uur op z'n telefoon te FOK!ken
Ik vind dat typen irritant. Moest jij niet werken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik standaard. Ik kan beter mobiel modden dan normaal
alsjeblieftquote:
Dr zit een tegenover mijquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:47 schreef Etsu het volgende: [..] Boyssss, ik weet dat jullie seks en piemels te kort hebben maar doe 't ff rustig. Ok? ktnxbai
Ik ook! Een Corgiquote:
weer TT change?quote:
Pauze isverlengdquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat typen irritant. Moest jij niet werken?
TNG?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
Slome downloads.![]()
Ik wil TNG season 3 kijken.
Onbevlekt? Kijk eens wat hier rondhangt manquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Deze TT lokte mij naar dit prachtig stuk onbevlekte internet.
OMIJNGODquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik een heel leuk album voor jou:
http://imgur.com/a/nWC5b
De hommo's zijn gearriveerd, het is alweer wit bevlekt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Deze TT lokte mij naar dit prachtig stuk onbevlekte internet.
Prima! 2 weken vakantie en dan examens. Het klinkt vreemd, maar ik kijk al jaren naar dit moment uitquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen we verder pratenhow's life dushi
JAAAquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Prima! 2 weken vakantie en dan examens. Het klinkt vreemd, maar ik kijk al jaren naar dit moment uit
Ik wil ook wietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb wiet liggen maar geen shag en mijn ouders zijn thuis
Echt? Ik ga toch werken en verhuizen (samenwonen, dus ik vermaak me wel)quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAAA3 maanden vakantie is echt lekker, maar op n gegeven moment gaat t wel vervelen hoor
heb t al 4 jaar achterelkaar gedaan
ZIJ DOEN DAT SOORT DINGEN NIET. ZIJ WACHTEN TOT HET HUWELIJK OKE ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onbevlekt? Kijk eens wat hier rondhangt man
Star Trek: The New Generation?????quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het plaatje zelf gaf ook geen hint?
Ik heb een datum geprikt: 16 mei ga ik beginnen met verven en schoonmaken, dan verhuizenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt? Ik ga toch werken en verhuizen (samenwonen, dus ik vermaak me wel)
Omg, wtf.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Star Trek: The New Generation?????
Ik doe het sowieso nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ZIJ DOEN DAT SOORT DINGEN NIET. ZIJ WACHTEN TOT HET HUWELIJK OKE ?![]()
Nog steeds? Jij lijkt 80 als je eruit komt, met al die rimpels.quote:
Oh, Star Trek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het plaatje zelf gaf ook geen hint?
quote:
Nu ik naar beneden kijk, heb je gelijk ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog steeds? Jij lijkt 80 als je eruit komt, met al die rimpels.
Oh wat leuk! Ben ik een keer welkom als het klaar is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een datum geprikt: 16 mei ga ik beginnen met verven en schoonmaken, dan verhuizen
so closequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is next, niet new.En tegenwoordig op bluray.
Er ligt er eentje in bed op me te wachten. Geen grap.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg mannen voor, hoor.
Iedereen is welkom.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ben ik een keer welkom als het klaar is?
Jij en Moira zijn nogal een stonerstelletje toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blowen
Ben altijd zo blij wanneer ik dat weer kan/mag
Dat zijn wo samenvattingen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
Joho? Was dat niet zo'n yoghurtdrink van vroeger? En dan had je een reclame waarin bejaarde verkleed als kinderen joho gingen halen bij een huisvrouw.
Hup.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er ligt er eentje in bed op me te wachten. Geen grap.
Not close enough.quote:
Maar ook een yoghurtdrink.quote:
quote:
DAAR HEB IK T TOCH OOK NIET OVER STOMMERDquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Not close enough.
[..]
Maar ook een yoghurtdrink.
[..]
Maar ik wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
DAAR HEB IK T TOCH OOK NIET OVER STOMMERD
Wij blowen wel eens jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij en Moira zijn nogal een stonerstelletje toch?
Mijn manier hoe ik jou omga/behandel niet kunnen respecteren en waarderenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eerst mij afkraken en dan weer aardig zijn enzv
Yay!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen is welkom.
En dan gaan we met DV in bad
Gevoel is lekker, maar niet als je ook nog flink dronken bent.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom wil je nu dan toch een tweede keer?
Ik doe het bijna nooitquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij blowen wel eens jaGoede vibe, altijd chill.
Ik zit alleen met mijn werk. (nou ja, stage) waardoor het gewoon amper kan. Dat is wel jammer, maar des te specialer als het weer kan
Whehehee. Ach, dat zijn wijze lessen weetje. Je hebt ook als je net begint met drinken ook wel eens een avondje dat je over de lijn gaatquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe het bijna nooitLaatste keer vorige week zaterdag (tevens eerste keer zelf gehaald) en daarvoor met kerstavond
Toen ging ik bad en heb ik inde bios gekotst![]()
Ofcourse not, daar in leiden zijn ze allemaal braafquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog nooit geblowt, weet niet of ik het ooit zal doen.
Denken dat je alles tegen mij kan makenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn manier hoe ik jou omga/behandel niet kunnen respecteren en waarderen
Booooeeehquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ofcourse not, daar in leiden zijn ze allemaal braaf
Ik weet zo drie coffeeshops te vinden in Leiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ofcourse not, daar in leiden zijn ze allemaal braaf
Was na een kerstborrel met collega's. 6 flesje grolsch gehad, dus dat kan icm weinig ervaring de trigger zijn geweestquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehee. Ach, dat zijn wijze lessen weetje. Je hebt ook als je net begint met drinken ook wel eens een avondje dat je over de lijn gaat
Zolang je er van leert is daar niets mis mee
Van drank ook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:13 schreef arachide. het volgende:
Ik blow best vaak met mijn vriend. Het is zo chill.
en je wordt er geil van
Oeeeehhquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet zo drie coffeeshops te vinden in Leiden.
Misschien moet ik dan niet gaan blowenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:13 schreef arachide. het volgende:
Ik blow best vaak met mijn vriend. Het is zo chill.
en je wordt er geil van
Fappen tot je poeder spuitquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan niet gaan blowen
Herkenbaar haha.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was na een kerstborrel met collega's. 6 flesje grolsch gehad, dus dat kan icm weinig ervaring de trigger zijn geweest
quote:
Dat is heul niet raar. Juist enorm slimquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:15 schreef Rezania het volgende:
Weet niet, drugs zou ik eigenlijk alleen willen doen met iemand die ik echt vertrouw.
Had de mijne kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar haha.
Ik heb wel eens een feestje gehad en toen na 2 shotjes en een paar biertjes echt alles onder gekotst. De trap naar boven (leuk met stoffen bekleding), de WC, de badkamer echt alles zat onder de half verteerde spaghetti
En mijn pa stond me bovenaan de trap uit te lachen in zijn onderbroek toen ik het moest schoonmaken.
Heb toen een maand of 3 geen druppel meer gedronkenWas een wijze les ;D
ik heb nog nooit ook alcohol opgehadquote:
Vooral dat nuchter gedeelte is het probleem.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is heul niet raar. Juist enorm slim
ALS mensen dingen willen proberen is mijn advies altijd: Zorg dat je weet wat je doet en zorg dat er (het liefst) een nuchter persoon bij is
We lachen er nu wel om, maar we weten dondersgoed dat wij dit later ook bij onze kinderen zullen doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had de mijne kunnen zijn
''Heb je een kater VA?''
-''Urgh, ja''
Waarop mijn vader hard muziek opzette en hard ging lachen
Wat gaan we eigenlijk doen op onze ''date''?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit ook alcohol opgehad
Oh dat zekerquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We lachen er nu wel om, maar we weten dondersgoed dat wij dit later ook bij onze kinderen zullen doen![]()
Ja, dat is zuurquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral dat nuchter gedeelte is het probleem.Als iemand het dan wil proberen willen ze zelf ook high as fuck worden.
blowenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat gaan we eigenlijk doen op onze ''date''?
Ja, daarom heb ik het ook nog niet gedaan. Ik wacht wel, tijd genoeg, dat sowieso.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, dat is zuurMaar je vind wel iemand om mee te smoken en een mooie plek en tijd daarvoor. Je moet gewoon lekker zen zijn, helemaal chill en vertrouwd voelen enzo.
Mensen onderschatten dat nog wel eens als ze een wiet chill zetten
Heb er niks tegen, maar nu serieus?quote:
Net alsof er wat van je over is behalve een overschot aan huid.quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik het ook nog niet gedaan. Ik wacht wel, tijd genoeg, dat sowieso.
Mja, na veel teringzooi met ritalin denk ik wel twee keer na voordat ik drugs gebruik.quote:
Ritalin is ook zooi, de tering.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, na veel teringzooi met ritalin denk ik wel twee keer na voordat ik drugs gebruik.
Milkshake drinken in St John?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er niks tegen, maar nu serieus?
Ik maak big macs. Nog steedaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk, dat is mij eigenlijk ontgaan in onze contactloze periode.
Inderdaad.quote:
De reis naar middelburg duurt 3 uur en 16 minuten, make it worthwhilequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Milkshake drinken in St John?
http://www.sintjohn.nl/
Blowen als je aangeschoten bentquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gevoel is lekker, maar niet als je ook nog flink dronken bent.
Hater.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof er wat van je over is behalve een overschot aan huid.
die milkshakes zijn fucking lekker jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De reis naar middelburg duurt 3 uur en 16 minuten, make it worthwhile
Ik kan die avond nog heel goed herinneren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Blowen als je aangeschoten bent
Ik weet niet wat er in Zeeland te doen is eigenlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
die milkshakes zijn fucking lekker ja
Heb jij een beter idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in Zeeland te doen is eigenlijkStrandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wanneer je minder dan een uur ver weg bent.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
Rez, iedereen hier gaat meeten, wanneer gaan wij?
Met de auto, met de trein, lopend, ..?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer je minder dan een uur ver weg bent.
My body is not beach-readyquote:
quote:
Met het OV.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Met de auto, met de trein, lopend, ..?
Geeft nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
My body is not beach-ready
Ik neem een vlieger meeZo'n matrasvlieger
Leer ik je dan welquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geeft niet
Ik kan niet vliegeren
Geen zorgen, dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom volgende week niet zielig doen op WhatsApp met 'ik wil je zien omg ik snak naar je![]()
![]()
'
Gaan jullie nou neuken of niet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom volgende week niet zielig doen op WhatsApp met 'ik wil je zien omg ik snak naar je![]()
![]()
'
omg etsu ik snak naar jeeequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
'
Mag ik hopen voor jou ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat gaat niet gebeuren.
De kans is even groot als jij verliefd wordt op een Y-persoon.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan jullie nou neuken of niet?
well thenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
De kans is even groot als jij verliefd wordt op een Y-persoon.
is goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leer ik je dan welMoet ik je wel ingraven anders word je meegesleurd
Damn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
7 en een half uur reizen om LB te meeten, waar ben ik mee bezig
No offense
best lang jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
No offense
kan je niet bij dr blijven slapen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
No offense
Mijn oudersquote:
Ik gok dat dat geen optie isquote:
Neequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
paxje kan jij bij je salarisstrook van ah plaza?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik had het beloofd en realiseer nu pas hoe lang het is
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
Gister had ik een feest en deden we waarheid durven en doen.
Ik koos 'doen' en toen moest ik mn onderbroek uitdoen en laten zien
Heb maar geweigerd en toen moest ik een shotje vodka nemen
ik wil weten of ik weer veel geld cash met 0x gewerkt te hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neewat een kutsite. Ik probeerde het gister ook al maar het werkt niet.
fuck youquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil weten of ik weer veel geld cash met 0x gewerkt te hebben
Misschien is volgend schooljaar beterquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik had het beloofd en realiseer nu pas hoe lang het is
vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
No offense
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan nog altijd naar Sassem komen, ik kom tegenwoordig overal.
En misschien is er deze zomer een meet waar we elkaar zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien is volgend schooljaar beter
Kan makkelijk tijdens je examensquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien is volgend schooljaar beter
4 euro hadden we afgesproken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fuck you10 euro voor die samenvatting die in mijn goddelijke bezit is geweest.
Dat bepaal ik zelf wel, ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe maar niet.Het enige bezienswaardige hier is de Mac.
Stomme ouders laten dat niet toequote:
Nee, ik ga dan op het station staan zodat je de trein niet uit kan.quote:
Tsssssssk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan op het station staan zodat je de trein niet uit kan.
Ja maar ik heb een psychische stoornis en jij hebt geen gerechtvaardigd vertrouwen omdat 4 euro voor een samenvatting die in MIJN bezit is geweest totaal niet marktconform is!!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
4 euro hadden we afgesproken.
aanbod en aanvaarding.
dat maakt een overeenkomst
nu moet ik betalen en jij leveren.
anders zal ik je in gebrekke moeten stellen.
Lekker je pener door een koper kabel heen douwen, geil.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tsssssssk.
Oke, het blijft bij internetseks. Mij ook best.
Ben je zo dik?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan op het station staan zodat je de trein niet uit kan.
Nee, maar ik heb een erg lang derde been.quote:
Ben je onder curatele gesteld dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een psychische stoornis en jij hebt geen gerechtvaardigd vertrouwen om 4 euro voor een samenvatting die in MIJN bezit is geweest totaal niet marktconform is!!!!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een erg lang derde been.
Denken dat ik dat mijn goddelijke, allemachtige pener aandoe.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker je pener door een koper kabel heen douwen, geil.
Geen zin in rechtengeblaat van jou, sst.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Ik heb een psychische stoornis waarvan rapporten zijn.
Koperen kabel in je pener dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik dat mijn goddelijke, allemachtige pener aandoe.Moet 'm sparen voor de volgende jongen.
omggggg jij begintquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in rechtengeblaat van jou, sst.
Geef mij maar weer de schuld jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Paxcon het volgende:
hommotopicje dit
wat doe ik hier
etsu, jouw schuld
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld ja![]()
Sodemieter gewoon een eind op en ga heel ver uit m'n buurt vandaan en kom NOOIT meer bij mij thuis en raak me NOOIT meer aan, uberhaupt NIET aankijken.
aw. dan heb ik nog liever een neger.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koperen kabel in je pener dan? [ afbeelding ]
In je pener?quote:
Doe normaal, relnicht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld ja![]()
Sodemieter gewoon een eind op en ga heel ver uit m'n buurt vandaan en kom NOOIT meer bij mij thuis en raak me NOOIT meer aan, uberhaupt NIET aankijken.
Ik ben een volwassen stoere, sterke kerel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk dat t bedtijd is voor jou, dikke kus.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een volwassen stoere, sterke kerel.
SPOILER: The internet is a tough place full of tough guys.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik weet niet hoe vaak ik 't moet zeggen, maar voor de laatste keer:quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een volwassen stoere, sterke kerel.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]WTF dat is Pax!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF PAX????!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]SPOILER: The internet is a tough place full of tough guys.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dildo naar zijn ouders sturen, met een briefje erbij dat hij die bij jou heeft laten liggen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin dat ik je leven gewoon kapot ga maken.
Goeie! Ik weet waar hij woont.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dildo naar zijn ouders sturen, met een briefje erbij dat hij die bij jou heeft laten liggen.
Je gaat nu al slapen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
Rez, ik ga zo slapen, wil je nog even een slaapliedje voor het slapen gaan?
ik lig al. Er kan nog eentje bijquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
Rez, ik ga zo slapen, wil je nog even een slaapliedje voor het slapen gaan?
Jij bent echt een walgelijk persoon.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin dat ik je leven gewoon kapot ga maken.
HA!quote:
Boehoehoequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
Godverdomme, wat is NS ook een klotekuthoerentyfusbedrijf
Vandaag van Grunn naar R'dam moest ik 3,5 uur reizen en 3x overstappen omdat ze bezig waren met spoorwerkzaamheden tussen Zwolle en Amersfoort. Zou morgen afgelopen zijn.
Wil ik morgen terug naar Grunn, zijn er nu werkzaamheden tussen R'dam en Utrecht___!!!
Ik ga maandag wel terug ofzo.
12:00 - 17:30.quote:Op zondag 28 april 2013 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent echt een walgelijk persoon.
[..]
HA!
Om 12 uur moeten werken en dan nu al gaan pitten.quote:Op zondag 28 april 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
12:00 - 17:30.
5,5 uur.
5,5 x 2 = 11 uur.
11 x ¤7,50 = ¤82,50
HA!
dattequote:Op zondag 28 april 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
12:00 - 17:30.
5,5 uur.
5,5 x 2 = 11 uur.
11 x ¤7,50 = ¤82,50
HA!
Gast, ik ben gister uitgeweest en ben moequote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om 12 uur moeten werken en dan nu al gaan pitten.
Nee, je bent pussy. Zure pussy waar een kind uit komt.quote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik ben gister uitgeweest en ben moe
haaahaaquote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
Omg paxje help m'n MacBook loopt vast en doet niks meer omg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |