quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je doet toch niks behalve voetbal kijken en kaassouffles en rijst met ragout eten ()
Ja lach maar, misselijk mannetje.quote:
Ja. Gisterochtend appte Pax mij: ik kan goed koken, heb rijst gekookt.quote:
Ik kijk nu zo en dan schuin met mijn hoofd:quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Gisterochtend appte Pax mij: ik kan goed koken, heb rijst gekookt.
Ik: rijst smorgens?
Hij: ja met ragout![]()
![]()
fixedquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
Ho kut, dit is nummer 957, BL wat doe je
Terecht wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kijk nu zo en dan schuin met mijn hoofd:.
Ja 4 euroquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga. Weg.
PS. Ik krijg die JoHo samenvatting nog wel he?
Stoerquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik doe heel de dag al niks anders dan films kijken, muziek luisteren en prosecco drinken
Applequote:
Komt omdat je een mongool bent.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja 4 euroIk ben zwaar geruineerd door die joho miskoop
Niet leren?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik doe heel de dag al niks anders dan films kijken, muziek luisteren en prosecco drinken
Zolang je t niet op mij doet, vind ik t goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Doe ik de laatste tijd best vaak als in hier ben.
Ik heb 4S?quote:
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang je t niet op mij doet, vind ik t goed.
Mein hard doet peijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sorry, dit was de druppel. Ik maak het uit.
Naar?quote:
Ik standaard. Ik kan beter mobiel modden dan normaalquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
Kijk al die mensen stoer doen met hun MacBook en laptops
Deze baas zit al een uur op z'n telefoon te FOK!ken
Ik vind dat typen irritant. Moest jij niet werken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik standaard. Ik kan beter mobiel modden dan normaal
alsjeblieftquote:
Dr zit een tegenover mijquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:47 schreef Etsu het volgende: [..] Boyssss, ik weet dat jullie seks en piemels te kort hebben maar doe 't ff rustig. Ok? ktnxbai
Ik ook! Een Corgiquote:
weer TT change?quote:
Pauze isverlengdquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat typen irritant. Moest jij niet werken?
TNG?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
Slome downloads.![]()
Ik wil TNG season 3 kijken.
Onbevlekt? Kijk eens wat hier rondhangt manquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Deze TT lokte mij naar dit prachtig stuk onbevlekte internet.
OMIJNGODquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik een heel leuk album voor jou:
http://imgur.com/a/nWC5b
De hommo's zijn gearriveerd, het is alweer wit bevlekt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Deze TT lokte mij naar dit prachtig stuk onbevlekte internet.
Prima! 2 weken vakantie en dan examens. Het klinkt vreemd, maar ik kijk al jaren naar dit moment uitquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen we verder pratenhow's life dushi
JAAAquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Prima! 2 weken vakantie en dan examens. Het klinkt vreemd, maar ik kijk al jaren naar dit moment uit
Ik wil ook wietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb wiet liggen maar geen shag en mijn ouders zijn thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |