Dr zit een tegenover mijquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:47 schreef Etsu het volgende: [..] Boyssss, ik weet dat jullie seks en piemels te kort hebben maar doe 't ff rustig. Ok? ktnxbai
Ik ook! Een Corgiquote:
weer TT change?quote:
Pauze isverlengdquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat typen irritant. Moest jij niet werken?
TNG?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
Slome downloads.![]()
Ik wil TNG season 3 kijken.
Onbevlekt? Kijk eens wat hier rondhangt manquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Deze TT lokte mij naar dit prachtig stuk onbevlekte internet.
OMIJNGODquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik een heel leuk album voor jou:
http://imgur.com/a/nWC5b
De hommo's zijn gearriveerd, het is alweer wit bevlekt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Monopoly het volgende:
Deze TT lokte mij naar dit prachtig stuk onbevlekte internet.
Prima! 2 weken vakantie en dan examens. Het klinkt vreemd, maar ik kijk al jaren naar dit moment uitquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen we verder pratenhow's life dushi
JAAAquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Prima! 2 weken vakantie en dan examens. Het klinkt vreemd, maar ik kijk al jaren naar dit moment uit
Ik wil ook wietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb wiet liggen maar geen shag en mijn ouders zijn thuis
Echt? Ik ga toch werken en verhuizen (samenwonen, dus ik vermaak me wel)quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
JAAA3 maanden vakantie is echt lekker, maar op n gegeven moment gaat t wel vervelen hoor
heb t al 4 jaar achterelkaar gedaan
ZIJ DOEN DAT SOORT DINGEN NIET. ZIJ WACHTEN TOT HET HUWELIJK OKE ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onbevlekt? Kijk eens wat hier rondhangt man
Star Trek: The New Generation?????quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het plaatje zelf gaf ook geen hint?
Ik heb een datum geprikt: 16 mei ga ik beginnen met verven en schoonmaken, dan verhuizenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt? Ik ga toch werken en verhuizen (samenwonen, dus ik vermaak me wel)
Omg, wtf.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Star Trek: The New Generation?????
Ik doe het sowieso nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ZIJ DOEN DAT SOORT DINGEN NIET. ZIJ WACHTEN TOT HET HUWELIJK OKE ?![]()
Nog steeds? Jij lijkt 80 als je eruit komt, met al die rimpels.quote:
Oh, Star Trek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
En het plaatje zelf gaf ook geen hint?
quote:
Nu ik naar beneden kijk, heb je gelijk ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog steeds? Jij lijkt 80 als je eruit komt, met al die rimpels.
Oh wat leuk! Ben ik een keer welkom als het klaar is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een datum geprikt: 16 mei ga ik beginnen met verven en schoonmaken, dan verhuizen
so closequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is next, niet new.En tegenwoordig op bluray.
Er ligt er eentje in bed op me te wachten. Geen grap.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg mannen voor, hoor.
Iedereen is welkom.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Ben ik een keer welkom als het klaar is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |