Jij en Moira zijn nogal een stonerstelletje toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blowen
Ben altijd zo blij wanneer ik dat weer kan/mag
Dat zijn wo samenvattingen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef Rezania het volgende:
Joho? Was dat niet zo'n yoghurtdrink van vroeger? En dan had je een reclame waarin bejaarde verkleed als kinderen joho gingen halen bij een huisvrouw.
Hup.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er ligt er eentje in bed op me te wachten. Geen grap.
Not close enough.quote:
Maar ook een yoghurtdrink.quote:
quote:
DAAR HEB IK T TOCH OOK NIET OVER STOMMERDquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Not close enough.
[..]
Maar ook een yoghurtdrink.
[..]
Maar ik wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
DAAR HEB IK T TOCH OOK NIET OVER STOMMERD
Wij blowen wel eens jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij en Moira zijn nogal een stonerstelletje toch?
Mijn manier hoe ik jou omga/behandel niet kunnen respecteren en waarderenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eerst mij afkraken en dan weer aardig zijn enzv
Yay!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen is welkom.
En dan gaan we met DV in bad
Gevoel is lekker, maar niet als je ook nog flink dronken bent.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom wil je nu dan toch een tweede keer?
Ik doe het bijna nooitquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij blowen wel eens jaGoede vibe, altijd chill.
Ik zit alleen met mijn werk. (nou ja, stage) waardoor het gewoon amper kan. Dat is wel jammer, maar des te specialer als het weer kan
Whehehee. Ach, dat zijn wijze lessen weetje. Je hebt ook als je net begint met drinken ook wel eens een avondje dat je over de lijn gaatquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe het bijna nooitLaatste keer vorige week zaterdag (tevens eerste keer zelf gehaald) en daarvoor met kerstavond
Toen ging ik bad en heb ik inde bios gekotst![]()
Ofcourse not, daar in leiden zijn ze allemaal braafquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog nooit geblowt, weet niet of ik het ooit zal doen.
Denken dat je alles tegen mij kan makenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn manier hoe ik jou omga/behandel niet kunnen respecteren en waarderen
Booooeeehquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ofcourse not, daar in leiden zijn ze allemaal braaf
Ik weet zo drie coffeeshops te vinden in Leiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ofcourse not, daar in leiden zijn ze allemaal braaf
Was na een kerstborrel met collega's. 6 flesje grolsch gehad, dus dat kan icm weinig ervaring de trigger zijn geweestquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehee. Ach, dat zijn wijze lessen weetje. Je hebt ook als je net begint met drinken ook wel eens een avondje dat je over de lijn gaat
Zolang je er van leert is daar niets mis mee
Van drank ook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:13 schreef arachide. het volgende:
Ik blow best vaak met mijn vriend. Het is zo chill.
en je wordt er geil van
Oeeeehhquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet zo drie coffeeshops te vinden in Leiden.
Misschien moet ik dan niet gaan blowenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:13 schreef arachide. het volgende:
Ik blow best vaak met mijn vriend. Het is zo chill.
en je wordt er geil van
Fappen tot je poeder spuitquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan niet gaan blowen
Herkenbaar haha.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was na een kerstborrel met collega's. 6 flesje grolsch gehad, dus dat kan icm weinig ervaring de trigger zijn geweest
quote:
Dat is heul niet raar. Juist enorm slimquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:15 schreef Rezania het volgende:
Weet niet, drugs zou ik eigenlijk alleen willen doen met iemand die ik echt vertrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |