quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik had het beloofd en realiseer nu pas hoe lang het is
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:33 schreef Etsu het volgende:
Gister had ik een feest en deden we waarheid durven en doen.
Ik koos 'doen' en toen moest ik mn onderbroek uitdoen en laten zien
Heb maar geweigerd en toen moest ik een shotje vodka nemen
ik wil weten of ik weer veel geld cash met 0x gewerkt te hebbenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neewat een kutsite. Ik probeerde het gister ook al maar het werkt niet.
fuck youquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik wil weten of ik weer veel geld cash met 0x gewerkt te hebben
Misschien is volgend schooljaar beterquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik had het beloofd en realiseer nu pas hoe lang het is
vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
7 en een half uur reizen om LB te meeten, waar ben ik mee bezig
No offense
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan nog altijd naar Sassem komen, ik kom tegenwoordig overal.
En misschien is er deze zomer een meet waar we elkaar zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien is volgend schooljaar beter
Kan makkelijk tijdens je examensquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien is volgend schooljaar beter
4 euro hadden we afgesproken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
fuck you10 euro voor die samenvatting die in mijn goddelijke bezit is geweest.
Dat bepaal ik zelf wel, ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe maar niet.Het enige bezienswaardige hier is de Mac.
Stomme ouders laten dat niet toequote:
Nee, ik ga dan op het station staan zodat je de trein niet uit kan.quote:
Tsssssssk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan op het station staan zodat je de trein niet uit kan.
Ja maar ik heb een psychische stoornis en jij hebt geen gerechtvaardigd vertrouwen omdat 4 euro voor een samenvatting die in MIJN bezit is geweest totaal niet marktconform is!!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
4 euro hadden we afgesproken.
aanbod en aanvaarding.
dat maakt een overeenkomst
nu moet ik betalen en jij leveren.
anders zal ik je in gebrekke moeten stellen.
Lekker je pener door een koper kabel heen douwen, geil.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tsssssssk.
Oke, het blijft bij internetseks. Mij ook best.
Ben je zo dik?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik ga dan op het station staan zodat je de trein niet uit kan.
Nee, maar ik heb een erg lang derde been.quote:
Ben je onder curatele gesteld dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een psychische stoornis en jij hebt geen gerechtvaardigd vertrouwen om 4 euro voor een samenvatting die in MIJN bezit is geweest totaal niet marktconform is!!!!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb een erg lang derde been.
Denken dat ik dat mijn goddelijke, allemachtige pener aandoe.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker je pener door een koper kabel heen douwen, geil.
Geen zin in rechtengeblaat van jou, sst.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is niet relevant. Ik heb een psychische stoornis waarvan rapporten zijn.
Koperen kabel in je pener dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik dat mijn goddelijke, allemachtige pener aandoe.Moet 'm sparen voor de volgende jongen.
omggggg jij begintquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin in rechtengeblaat van jou, sst.
Geef mij maar weer de schuld jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Paxcon het volgende:
hommotopicje dit
wat doe ik hier
etsu, jouw schuld
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld ja![]()
Sodemieter gewoon een eind op en ga heel ver uit m'n buurt vandaan en kom NOOIT meer bij mij thuis en raak me NOOIT meer aan, uberhaupt NIET aankijken.
aw. dan heb ik nog liever een neger.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koperen kabel in je pener dan? [ afbeelding ]
In je pener?quote:
Doe normaal, relnicht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld ja![]()
Sodemieter gewoon een eind op en ga heel ver uit m'n buurt vandaan en kom NOOIT meer bij mij thuis en raak me NOOIT meer aan, uberhaupt NIET aankijken.
Ik ben een volwassen stoere, sterke kerel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk dat t bedtijd is voor jou, dikke kus.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een volwassen stoere, sterke kerel.
SPOILER: The internet is a tough place full of tough guys.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik weet niet hoe vaak ik 't moet zeggen, maar voor de laatste keer:quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben een volwassen stoere, sterke kerel.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]WTF dat is Pax!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF PAX????!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]SPOILER: The internet is a tough place full of tough guys.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dildo naar zijn ouders sturen, met een briefje erbij dat hij die bij jou heeft laten liggen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin dat ik je leven gewoon kapot ga maken.
Goeie! Ik weet waar hij woont.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dildo naar zijn ouders sturen, met een briefje erbij dat hij die bij jou heeft laten liggen.
Je gaat nu al slapen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
Rez, ik ga zo slapen, wil je nog even een slaapliedje voor het slapen gaan?
ik lig al. Er kan nog eentje bijquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
Rez, ik ga zo slapen, wil je nog even een slaapliedje voor het slapen gaan?
Jij bent echt een walgelijk persoon.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is nog maar het begin dat ik je leven gewoon kapot ga maken.
HA!quote:
Boehoehoequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
Godverdomme, wat is NS ook een klotekuthoerentyfusbedrijf
Vandaag van Grunn naar R'dam moest ik 3,5 uur reizen en 3x overstappen omdat ze bezig waren met spoorwerkzaamheden tussen Zwolle en Amersfoort. Zou morgen afgelopen zijn.
Wil ik morgen terug naar Grunn, zijn er nu werkzaamheden tussen R'dam en Utrecht___!!!
Ik ga maandag wel terug ofzo.
12:00 - 17:30.quote:Op zondag 28 april 2013 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent echt een walgelijk persoon.
[..]
HA!
Om 12 uur moeten werken en dan nu al gaan pitten.quote:Op zondag 28 april 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
12:00 - 17:30.
5,5 uur.
5,5 x 2 = 11 uur.
11 x ¤7,50 = ¤82,50
HA!
dattequote:Op zondag 28 april 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
12:00 - 17:30.
5,5 uur.
5,5 x 2 = 11 uur.
11 x ¤7,50 = ¤82,50
HA!
Gast, ik ben gister uitgeweest en ben moequote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om 12 uur moeten werken en dan nu al gaan pitten.
Nee, je bent pussy. Zure pussy waar een kind uit komt.quote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik ben gister uitgeweest en ben moe
haaahaaquote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
Omg paxje help m'n MacBook loopt vast en doet niks meer omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |