Had de mijne kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar haha.
Ik heb wel eens een feestje gehad en toen na 2 shotjes en een paar biertjes echt alles onder gekotst. De trap naar boven (leuk met stoffen bekleding), de WC, de badkamer echt alles zat onder de half verteerde spaghetti
En mijn pa stond me bovenaan de trap uit te lachen in zijn onderbroek toen ik het moest schoonmaken.
Heb toen een maand of 3 geen druppel meer gedronkenWas een wijze les ;D
ik heb nog nooit ook alcohol opgehadquote:
Vooral dat nuchter gedeelte is het probleem.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is heul niet raar. Juist enorm slim
ALS mensen dingen willen proberen is mijn advies altijd: Zorg dat je weet wat je doet en zorg dat er (het liefst) een nuchter persoon bij is
We lachen er nu wel om, maar we weten dondersgoed dat wij dit later ook bij onze kinderen zullen doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had de mijne kunnen zijn
''Heb je een kater VA?''
-''Urgh, ja''
Waarop mijn vader hard muziek opzette en hard ging lachen
Wat gaan we eigenlijk doen op onze ''date''?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit ook alcohol opgehad
Oh dat zekerquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We lachen er nu wel om, maar we weten dondersgoed dat wij dit later ook bij onze kinderen zullen doen![]()
Ja, dat is zuurquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral dat nuchter gedeelte is het probleem.Als iemand het dan wil proberen willen ze zelf ook high as fuck worden.
blowenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat gaan we eigenlijk doen op onze ''date''?
Ja, daarom heb ik het ook nog niet gedaan. Ik wacht wel, tijd genoeg, dat sowieso.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, dat is zuurMaar je vind wel iemand om mee te smoken en een mooie plek en tijd daarvoor. Je moet gewoon lekker zen zijn, helemaal chill en vertrouwd voelen enzo.
Mensen onderschatten dat nog wel eens als ze een wiet chill zetten
Heb er niks tegen, maar nu serieus?quote:
Net alsof er wat van je over is behalve een overschot aan huid.quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik het ook nog niet gedaan. Ik wacht wel, tijd genoeg, dat sowieso.
Mja, na veel teringzooi met ritalin denk ik wel twee keer na voordat ik drugs gebruik.quote:
Ritalin is ook zooi, de tering.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, na veel teringzooi met ritalin denk ik wel twee keer na voordat ik drugs gebruik.
Milkshake drinken in St John?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er niks tegen, maar nu serieus?
Ik maak big macs. Nog steedaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk eigenlijk, dat is mij eigenlijk ontgaan in onze contactloze periode.
Inderdaad.quote:
De reis naar middelburg duurt 3 uur en 16 minuten, make it worthwhilequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Milkshake drinken in St John?
http://www.sintjohn.nl/
Blowen als je aangeschoten bentquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gevoel is lekker, maar niet als je ook nog flink dronken bent.
Hater.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof er wat van je over is behalve een overschot aan huid.
die milkshakes zijn fucking lekker jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De reis naar middelburg duurt 3 uur en 16 minuten, make it worthwhile
Ik kan die avond nog heel goed herinneren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Blowen als je aangeschoten bent
Ik weet niet wat er in Zeeland te doen is eigenlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
die milkshakes zijn fucking lekker ja
Heb jij een beter idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in Zeeland te doen is eigenlijkStrandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Wanneer je minder dan een uur ver weg bent.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:26 schreef Etsu het volgende:
Rez, iedereen hier gaat meeten, wanneer gaan wij?
Met de auto, met de trein, lopend, ..?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer je minder dan een uur ver weg bent.
My body is not beach-readyquote:
quote:
Met het OV.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Met de auto, met de trein, lopend, ..?
Geeft nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
My body is not beach-ready
Ik neem een vlieger meeZo'n matrasvlieger
Leer ik je dan welquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geeft niet
Ik kan niet vliegeren
Geen zorgen, dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom volgende week niet zielig doen op WhatsApp met 'ik wil je zien omg ik snak naar je![]()
![]()
'
Gaan jullie nou neuken of niet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kom volgende week niet zielig doen op WhatsApp met 'ik wil je zien omg ik snak naar je![]()
![]()
'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |