Ik kan al die namen nooit onthoudenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef tralalala het volgende:
Beter weer een type Tessa Belinfante ofzo.
Benny is nog steeds bedroefdquote:
Elke slechte auditie is door vanavond. Wat een bagger aflevering.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Yo, yo, yo
Mijn leven was zwaar, ik duw mijn haar
Ik doe wat raar, en mijn auditie is klaar
Door?
Dat merken we, je bent beter in fipo'squote:
Behalve Engelse leraar Met Baar en Gitaar!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke slechte auditie is door vanavond. Wat een bagger aflevering.
bedanktquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat merken we, je bent beter in fipo's
Deed het voor mij ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Behalve Engelse leraar Met Baar en Gitaar!
als ik er 1 weet slaag ik er niet in om een lapo te maken, als ik ongemerkt de lapo maak schiet mij geen TT te binnenquote:
Die battlequote:Op vrijdag 26 april 2013 22:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tessa Belinfante
Lennie van Zandwijk
dat dusquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
als ik er 1 weet slaag ik er niet in om een lapo te maken, als ik ongemerkt de lapo maak schiet mij geen TT te binnen
ik ook, Olli is coolquote:
Geweldig ja!quote:
Waarom wachten we dan steeds zo lang op een nieuw topicquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
In een Live-topic hoeft de sluiter niet te openen
Siwi-eusquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke slechte auditie is door vanavond. Wat een bagger aflevering.
Doe mij maar die ene rooie van UK, met bolle wangetjesquote:
Die hadden gewoon allebei door gemoetenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geweldig ja!
Alleen jammer van Angela
Ik vond het vorige week al bagger, maar nu zijn de audities nog shitter en nóg meer geleuter. Pleur op met dat Amerikaanse concept, blegh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Siwi-eus?
Ik vind het wel een toffe aflevering
Doe maar ja, graagquote:
True. Ik vind er geen reet aan. Er is geen interactie met juryleden, het is een hoop in elkaar gestudeerde 'interviews' tussen kandidaten en ik moet poepen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het vorige week al bagger, maar nu zijn de audities nog shitter en nóg meer geleuter. Pleur op met dat Amerikaanse concept, blegh.
als ze die even af kunnen zetten, ik heb het idee dat ik er 1 van kenquote:
Hmm, wat ver weg. Online te bestellen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nja, gewoon zo'n normale dus. Van blijdorp.
Nee..quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hmm, wat ver weg. Online te bestellen?
Ik ben m niet zelf gaan halen, dus Mega-olli heb ik nog niet mogen ontmoeten. Zondag wel naar fey-heracles.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook, en sta met grote olli op de foto
klokkenspel misschien. Hij weet wel waar de klepel hangtquote:
ohquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nja, gewoon zo'n normale dus. Van blijdorp.
En dan hadden we het idd nog niet eens over de jury.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
True. Ik vind er geen reet aan. Er is geen interactie met juryleden, het is een hoop in elkaar gestudeerde 'interviews' tussen kandidaten en ik moet poepen.
Net als dat blonde meisje van 15. Zo spontaan ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:14 schreef Cee het volgende:
Laat me raden: ze vinden het bagger en daarna vragen ze om een tweede lied en dat wordt een gospelnummer en dat doen ze beter en dan zijn ze wel door.
van de anderquote:
ik had de jongste al op 30 geschatquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die andere 22, had haar 30 geschat.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze hebben zeker weer een groepentekort.
wel mooi gezichtje heeft zequote:
Ik vrees dat laatste..quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
Gaat er nog een ECHT goede komen vanavond of helemaal niks?
Dat is geen talent.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:19 schreef Cee het volgende:
Welkom bij het team van Gordon, waar je niks hoeft te kunnen, alleen het hebben van een piemp is vereist.
De doelgroep is doof en blind?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:20 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik niet meer tot de doelgroep hoor voor deze show. Wat een baggerzooi.
Ik denk dat ik na 10 jaar eindelijk talentenshowverzadigd raak.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:20 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik niet meer tot de doelgroep hoor voor deze show. Wat een baggerzooi.
Die zusjes waren toch echt zusjesquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:19 schreef Cee het volgende:
Welkom bij het team van Gordon, waar je niks hoeft te kunnen, alleen het hebben van een piemp is vereist.
Bezetquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
mooi meisje, het valt de jury ook op
Succes met je linkerhandquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
mooi meisje, het valt de jury ook op
ik keek vroegerquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, en dat terwijl ik GTST niet eens volg.
Ik denk het? Ik heb nog niemand gehoord die daadwerkelijk goed is, ze laten de meest debiele inzendingen doorgaan. Wat de neuk?quote:
Niet echt een publiekspleaser om dat te zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
voelt zich te goed voor nederland.. daarom moet ze al niet door
ik had ooit bijna een donker dinnetje met lichte ogenquote:
Geef even door dat Stickertje van Fok heeft gezegd dat ze iets aan d'r kapsones moet doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is een vriendin van een vriend van mij![]()
Almere woont ze
Ja dat. En dat moeilijke gezicht doet me ook niks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
En toch doet het me geen ene fuck als ze zingt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
maar toen zette je moeder habbo hotel uit?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik had ooit bijna een donker dinnetje met lichte ogen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geef even door dat Stickertje van Fok heeft gezegd dat ze iets aan d'r kapsones moet doen
mij ook niet, enige speciale zijn haar ogen. Maar die neigen naar 'eng'.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar toen zette je moeder habbo hotel uit?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geef even door dat Stickertje van Fok heeft gezegd dat ze iets aan d'r kapsones moet doen
GODVERquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar toen zette je moeder habbo hotel uit?
Gamma.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ali, als je een X een kwartslag draait heb je nog steeds een X, geen +
Ze lijkt me zo bekend, maar zal wel toeval zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
Zou me overigens ook niks verbazen als Ali dr ook gewoon al kent
Ali is ook een Almeerder, ik kom hem wel eens tegenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef iBenny het volgende:
Zou me overigens ook niks verbazen als Ali dr ook gewoon al kent
Klopt. Ik ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ali is ook een Almeerder, ik kom hem wel eens tegen
Ja, ik snap nu hoe hij op w van stamppot is gekomen. Ook al geen hersencellen.quote:
Dat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Dat ziet er niet goed uit volgende week
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Dat ziet er niet goed uit volgende week
quote:
Doen ze het uberhaupt goed?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:26 schreef tralalala het volgende:
Doen programma's van Wendy het alleen goed na talentenjachten ofzo?
Half Almere zit op FOK! Straks word ik nog ontmaskerdquote:
quote:
Juist Beyonce-meisjesquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
tijd om echte muziek erop te zetten.. na 2 uur beyonce en andere troep te hebben gehoord kan ik uren luisteren naar goede liedjes
gewoon even rond een speeltuin wachten, dan zien ze je vanzelf een keer opduikenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Half Almere zit op FOK! Straks word ik nog ontmaskerd
quote:
quote:
Tot morgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:28 schreef Cee het volgende:
Nou, het was weer uit te houden dankzij jullie! Tot morgen op de Beeb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |