Nou he? Daar verbleken toch alle andere problemen bij?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Moeder verhuisd? Wat een draaaaaama, cry me a river
We zijn niet verbaasd.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben ze ook niet voor niets kapotgeschoten
pief paf poefquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef Cee het volgende:
Kan er geen bloods of crips lid voorbij komen rijden nu?
Alleen vanwege haar bruine snee.quote:
Ze moeten gewoon kappen met dat gelul en gepraat tussendoor ook. Heel het programma verkracht, doodzonde.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:01 schreef Greys het volgende:
Nou ik sla X factor voortaan over denk ik.
D'r is nóg meer onzinnig geleuter en geloei tussendoor.
En deze maar 13 keer zeggen dat ze niet zielig wil doen maar ondertussen wel 14 keer d'r verhaal vertellen
ben ik zo voorspelbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Inderdaad.. ben er gewoon ondersteboven van.. zoveel leed..quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? Daar verbleken toch alle andere problemen bij?
Je dacht dat ie een natuurlijk dood was gestorven?quote:
dat is idd wel zonde, negerinnen hebben altijd mooi zwart glanzend haarquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
trouwens, ik wil ook nog klagen over negers die hun haar hebben geblondeerd
Nou, een zwaar leven. Poehee, Tommy en Ienie Minie hebben het minder zwaar in een aflevering van Sesamstraatquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad.. ben er gewoon ondersteboven van.. zoveel leed..
Nou ik zie wel graag wat variatie. 100 keer Bruno Mars, daarvoor ga ik niet elke vrijdag kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
Beetje rappers moeten door om het concept te onderstrepen
Ja, da's waarquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ik zie wel graag wat variatie. 100 keer Bruno Mars, daarvoor ga ik niet elke vrijdag kijken
Kan ik daar ook een polsbandje van kopen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
Echt respect, is je moeder naar Amerika gegaan voor vage clips en je vader is er nog en heeft net als een heleboel andere vaders aan de drugs gezeten en dat ze zich vanuit dat diepe, diepe, gitzwarte dal toch op heeft weten te krabbelen om iets te maken van haar leven door met een opengereten legging 3 toonhoogten te laag een liedje uit de jaren '90 matig te rappen.
meer korte reclameblokken, de vorige duurde nog geen 5 minuten, daarna slechts 10 minuten x-factorquote:
Ik heb ze in riemformaat, is dat ook oké?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik daar ook een polsbandje van kopen?
Yo, yo, yoquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
'je staat ondertussen je haar te duwen en zware teksten te rappen'!
Tessaquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef tralalala het volgende:
Beter weer een type Tessa Belinfante ofzo.
Denk dat ie 2/3e van het boek opgegeten heeft, dus het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef Pheno het volgende:
Mark van der Linde een boek geschreven? Noou dat moet een dikke pil zijn!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Yo, yo, yo
Mijn leven was zwaar, ik duw mijn haar
Ik doe wat raar, en mijn auditie is klaar
Door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |