Bezetquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
mooi meisje, het valt de jury ook op
Succes met je linkerhandquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:21 schreef BabeWatcher het volgende:
mooi meisje, het valt de jury ook op
ik keek vroegerquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan, en dat terwijl ik GTST niet eens volg.
Ik denk het? Ik heb nog niemand gehoord die daadwerkelijk goed is, ze laten de meest debiele inzendingen doorgaan. Wat de neuk?quote:
Niet echt een publiekspleaser om dat te zeggen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
voelt zich te goed voor nederland.. daarom moet ze al niet door
ik had ooit bijna een donker dinnetje met lichte ogenquote:
Geef even door dat Stickertje van Fok heeft gezegd dat ze iets aan d'r kapsones moet doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is een vriendin van een vriend van mij![]()
Almere woont ze
Ja dat. En dat moeilijke gezicht doet me ook niks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
En toch doet het me geen ene fuck als ze zingt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
maar toen zette je moeder habbo hotel uit?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik had ooit bijna een donker dinnetje met lichte ogen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geef even door dat Stickertje van Fok heeft gezegd dat ze iets aan d'r kapsones moet doen
mij ook niet, enige speciale zijn haar ogen. Maar die neigen naar 'eng'.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar toen zette je moeder habbo hotel uit?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geef even door dat Stickertje van Fok heeft gezegd dat ze iets aan d'r kapsones moet doen
GODVERquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar toen zette je moeder habbo hotel uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |