95 PM's inmiddels jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:10 schreef Rave_NL het volgende:
Iemand anders ook last van die inboxspam?
LMB?quote:
Wat is dat blok aan het eind van de pijp dan? Dat heb ik nooit eerder gezien.quote:
Proest!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef Rave_NL het volgende:
Loopt die kraai nou op een torpedo in te pikken?
hahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef Rave_NL het volgende:
Loopt die kraai nou op een torpedo in te pikken?
Daar zit de mats inquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is dat blok aan het eind van de pijp dan? Dat heb ik nooit eerder gezien.
Ah, de blackbox. Ik dacht dat die altijd in een tas zat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar zit de mats in
Nee, dat is voor de simulator.
Kan in een tas zitten, maar is ook "montabel".quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, de blackbox. Ik dacht dat die altijd in een tas zat.
Is een THT, tracking head trainer. Op dat kastje kun je de wapenhandelingen aflezen na een actie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is dat blok aan het eind van de pijp dan? Dat heb ik nooit eerder gezien.
En de info kan op de simulator gebruikt wordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is een THT, tracking head trainer. Op dat kastje kun je de wapenhandelingen aflezen na een actie.
Ik zie het na inzoomen, zit mobiel. Het is de STPT.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de info kan op de simulator gebruikt worden
Het blijft een mooi wapen die Stingerquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zie het na inzoomen, zit mobiel. Het is de STPT.
Yup.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het blijft een mooi wapen die Stinger![]()
De Lua, heeft die nog stingers?
Zeker mooie dingen! Heb er eenmaal in mogen zitten, meerdere malen gezien op de GT, ook een monster geluid dat er vanaf komtquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:14 schreef jitzzzze het volgende:
Kom er nu pas achter, maar er stond een M3 GTS![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:
Dit niet iets voor je? Heb je nog zat werk aanquote:
Ik heb genoeg werk aan mijn eigen wagen, maar dank je voor het meedenkenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit niet iets voor je? Heb je nog zat werk aan
[ afbeelding ]
Is het trollen op je andere forum saai geworden?quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb genoeg werk aan mijn eigen wagen, maar dank je voor het meedenken
Op fok krijg je gewoon leukere reactiesquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is het trollen op je andere forum saai geworden?
BMWquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zijn leuke auto's inderdaad. Maar ik hou het lekker bij mijn eigen BMW.
Moet je nagaan over een paar jaartjes!quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker mooie dingen! Heb er eenmaal in mogen zitten, meerdere malen gezien op de GT, ook een monster geluid dat er vanaf komt
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Moet je nagaan over een paar jaartjes!
Als je lang genoeg bent om voorin te mogen zitten!
whahahahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga toch voor deze:
[ afbeelding ]
De 635 CSi gemaakt door M GmbH.
Of de 850i:
[ afbeelding ]
Die 850i moet je van houden; you hate it or you love it.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Mooi die bovenste.
Nee, als het aan mij ligt:
[ afbeelding ]
True, is ook niet heel veel gemaakt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, die 850i zie je amper meer op de weg.
van een auto, het model moet je idd houden. Multipla is ook een icoon, maar dan van lelijkheid, net als het Koningslied, maar toch rijden mensen er in.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die 850i moet je van houden; you hate it or you love it.
Die uit jouw post is ook mooi.
Dit is toch wel mijn alltime favourite:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik word het creatiefst tijdens SOG...quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
whahahaha![]()
Jij bent op dreef vandaag
Uiteindelijk heeft iedereen zijn/haar eigen favoriete merk en model. Nog belangrijker is dat je auto doet wat hij moet doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
van een auto, het model moet je idd houden. Multipla is ook een icoon, maar dan van lelijkheid, net als het Koningslied, maar toch rijden mensen er in.
Blij dat ik gewoon ergens in het midden zit met een MPV
Papiertje al bijna binnen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik word het creatiefst tijdens SOG...
Klopt, we lachen wel, maar als we stilstaan langs de weg kunnen we wel huillachen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft iedereen zijn/haar eigen favoriete merk en model. Nog belangrijker is dat je auto doet wat hij moet doen.
Parabensquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik word het creatiefst tijdens SOG...
Precies. Zo ben ik een BMW rijder en als het aan mij ligt staat er nooit meer een ander merk voor de deur. Daarnaast vind ik de touring modellen erg mooi, dus dat zal ook wel blijven denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, we lachen wel, maar als we stilstaan langs de weg kunnen we wel huillachen.
Zelf ben ik een Ford rijder, en zal dat denk ik ook wel blijven, geen fartsniffer of blokkendoos voor mij.
De belangrijkste hordes zijn over een maand. Daarna krijg ik de kans om mij verbaal te verweren, en daar schijn ik weinig moeite mee te hebben.quote:
Dit gedrocht:quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies. Zo ben ik een BMW rijder en als het aan mij ligt staat er nooit meer een ander merk voor de deur. Daarnaast vind ik de touring modellen erg mooi, dus dat zal ook wel blijven denk ik.
Maar eeuh, wat is een fartsniffer?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik m'n ticket niet had verkocht, de volgende keer iig een stuk minder shotjes
Jaa nou 't is echt niet meer leuk van wat ik nu hoor dat ik allemaal heb gefliktquote:
Succesquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De belangrijkste hordes zijn over een maand. Daarna krijg ik de kans om mij verbaal te verweren, en daar schijn ik weinig moeite mee te hebben.
Eeuhm; it takes one to know one?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ze waren wel het volk met de grootste handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ze waren wel het volk met de grootste handen.Thafuck wat een slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik weet al wat jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah toe nou, ik had juist zoiets lekkers in gedachten
Ga jij nu maar eerst eens leren zuipen ipv te klagen als een melkmuiltje dat je een paar mixen door elkaar gedronken hep.quote:
Alsof jij niet lam kan gaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij nu maar eerst eens leren zuipen ipv te klagen als een melkmuiltje dat je een paar mixen door elkaar gedronken hep.
Zaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan jij gedachten lezen? Wat had ik dan in mijn hoofd?
iets wat ik vast niet weten wil.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan jij gedachten lezen? Wat had ik dan in mijn hoofd?
En ik dacht juist aan een gerecht met een rookworst.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
iets wat ik vast niet weten wil.
Nee, vandaag een salade met gerookte kipfilet, pistachios, peccorino kaas (geschaaft) met een rundersteak gebakken in boter.
(lotusss is op dieet)
Ik heb nog wat Struiykblikken liggen, boerenkool met worstquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik dacht juist aan een gerecht met een rookworst.
Hier bami.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
iets wat ik vast niet weten wil.
Nee, vandaag een salade met friet, sambal, knoflooksaus, kaas (twee plakjes) met kalfsdöner in een aluminium bakje.
(lotusss is op dieet)
Ook lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Struiykblikken liggen, boerenkool met worst
Meh. Klinkt al klote, laat staan als je het echt ziet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:50 schreef Pumatje het volgende:
Overigens vandaag ben ik maar in die PRTL geklommen in Oirschot.
Kanonnen waren erafgehaald zoals ik al zei, en hij wordt gebruikt als berg oefening materiaal, alles krom en er al uit gesloopt. Hun oude speeltje, een Leopard1, was zeker op
.
Die baret bij die vent linksquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef AchJa het volgende:
Wat is deze?![]()
![]()
![]()
Wat een fucking kneuzenkermis...
Ik ben niet snel sprakeloos, maar bij deze...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef AchJa het volgende:
Wat is deze?![]()
![]()
![]()
Wat een fucking kneuzenkermis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |