En ik weet al wat jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah toe nou, ik had juist zoiets lekkers in gedachten
Ga jij nu maar eerst eens leren zuipen ipv te klagen als een melkmuiltje dat je een paar mixen door elkaar gedronken hep.quote:
Alsof jij niet lam kan gaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga jij nu maar eerst eens leren zuipen ipv te klagen als een melkmuiltje dat je een paar mixen door elkaar gedronken hep.
Zaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan jij gedachten lezen? Wat had ik dan in mijn hoofd?
iets wat ik vast niet weten wil.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan jij gedachten lezen? Wat had ik dan in mijn hoofd?
En ik dacht juist aan een gerecht met een rookworst.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
iets wat ik vast niet weten wil.
Nee, vandaag een salade met gerookte kipfilet, pistachios, peccorino kaas (geschaaft) met een rundersteak gebakken in boter.
(lotusss is op dieet)
Ik heb nog wat Struiykblikken liggen, boerenkool met worstquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik dacht juist aan een gerecht met een rookworst.
Hier bami.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
iets wat ik vast niet weten wil.
Nee, vandaag een salade met friet, sambal, knoflooksaus, kaas (twee plakjes) met kalfsdöner in een aluminium bakje.
(lotusss is op dieet)
Ook lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nog wat Struiykblikken liggen, boerenkool met worst
Meh. Klinkt al klote, laat staan als je het echt ziet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:50 schreef Pumatje het volgende:
Overigens vandaag ben ik maar in die PRTL geklommen in Oirschot.
Kanonnen waren erafgehaald zoals ik al zei, en hij wordt gebruikt als berg oefening materiaal, alles krom en er al uit gesloopt. Hun oude speeltje, een Leopard1, was zeker op
.
Die baret bij die vent linksquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef AchJa het volgende:
Wat is deze?![]()
![]()
![]()
Wat een fucking kneuzenkermis...
Ik ben niet snel sprakeloos, maar bij deze...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef AchJa het volgende:
Wat is deze?![]()
![]()
![]()
Wat een fucking kneuzenkermis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |