Haar man was een man, doe je even normaal?quote:
Help dan bitch ;squote:
Klacht op je bolle ogen.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
KRIJG JE TOCH LEKKER DE VINKETERING
hahaquote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Haar man was een man, doe je even normaal?
dat zei je niet, je zei: " hier een slokje water, doe maar rustig aan.schatje." toen werd.ze.rustig en gingen jullie scharenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:10 schreef wolvendagen het volgende:
vandaag da wief ook weer huile.kzeg wat is er
JA NOU NIKS :s LAAT ME MAAR EVEN HOR ZEG HET ZO WELok doei cunt hoef het niet meer te horen
Loop je nou te female white knighten.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Haar man was een man, doe je even normaal?
Ik las het alsof er iets anders opgezwollen was.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doei kus kom straks mijn opgezwollen enkels masseren.
BEK OVER MIJN NEUS ER ZIJN MENSEN DOODGEGAAN DOOR MIJN NEUS JA?!?!?quote:
Nee heb me omgedraaid en dr laten huilen. Donder opquote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat zei je niet, je zei: " hier een slokje water, doe maar rustig aan.schatje." toen werd.ze.rustig en gingen jullie scharen
Dat wil ik wel geloven jaquote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
BEK OVER MIJN NEUS ER ZIJN MENSEN DOODGEGAAN DOOR MIJN NEUS JA?!?!?
Heb ook behoeftes ja?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Loop je nou te female white knighten.
Hey wise.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik las het alsof er iets anders opgezwollen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
in dat geval goezoquote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee heb me omgedraaid en dr laten huilen. Donder op
Je moeders ingewanden mee naar buiten getrokken tijdens de bevalling?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik las het alsof er iets anders opgezwollen was.
tquote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je moeders ingewanden mee naar buiten getrokken tijdens de bevalling?
koooolerequote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
JIJ GING WOW SPELEN OPROTTENquote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey wise.Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Wow.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mag ik Haze van je jatten?quote:
Legde ze 'm bij je voeten neer?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
die berberkat had net een muis gevangen, fucking savage dat beest.
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" ze "![]()
![]()
En nee hij beet em dood en liet em liggen, no fucks wurrrr given.
Killer instinct galorequote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" ze "![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Killer instinct galore
Ze, hij, het, kat, poes, dick, who cares. Niet eens even mee spelen ofzo?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" ze "![]()
![]()
Kun je ze meteen masseren.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal mezelf eens bij jouw voeten neerleggen.
Ik slik nog liever die dooie muisquote:Op woensdag 24 april 2013 23:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Neuken terwijl we dit doen, verliezer moet slikken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
namnamnam
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als die drinkt met z'n kop erin duwen
Wow, zo realistisch.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:29 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
this dude got fucked up on 4/20 and tattoo’d aang from avatar the last air-bender onto his leg![]()
![]()
GODVERDOMME
![]()
![]()
Toeval, dat is de bijnaam van mijn geslachtsorgaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik slik nog liever die dooie muis
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Toeval, dat is de bijnaam van mijn geslachtsorgaan.
Ja, met jou?quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
http://fartgallery.tumblr.com/
deze tumblr
Ik ga jouw Cokebarbie maar eens weghalen. Mooi geweest.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef wolvendagen het volgende:
http://fartgallery.tumblr.com/
deze tumblr
Owh. Oki.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ga jouw Cokebarbie maar eens weghalen. Mooi geweest.
Haha wat.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ga jouw Cokebarbie maar eens weghalen. Mooi geweest.
Geilebeer12quote:Op woensdag 24 april 2013 23:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Joh. Je krijgt vast wel weer eens een mooie bijnaam gok ik zo.
Heul niet waar. Heb regelmatig sexytime.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gezien je activiteiten hier sta je alweer een tijd aardig droog.
Vas.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet slapen, zelfs voor jouw doen is het niveau van je "garpjes" laag.
Mn niveau is helemaal niet laag, griddie moet lachen.quote:
Onverklaarbaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mn niveau is helemaal niet laag, griddie moet lachen.
Meer een persoonlijke ervaring met een jongen in mijn klas met dreads, die had een keer stukken cake in zijn haar hangen.quote:
quote:
Jij brengt mij altijd aan het lachen, als je niet zo knap was zou ik je hitten.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Damn.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Meer een persoonlijke ervaring met een jongen in mijn klas met dreads, die had een keer stukken cake in zijn haar hangen.
Nu moest ik ook lachen.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij brengt mij altijd aan het lachen, als je niet zo knap was zou ik je hitten.
watquote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gvdquote:
Verstand op nul zetten.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef aight1 het volgende:
hoe kunnen jullie snachts nog grappig zijn
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
Heb nog een stuk chocoladetaart in de koelkast, twijfel of ik 'm nu op ga eten of niet.
Ja ik kan niet veel andersquote:
Eet op dikkerdje, ik weet dat je het wil. Even dat bruine gevaarte verorberen.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
Heb nog een stuk chocoladetaart in de koelkast, twijfel of ik 'm nu op ga eten of niet.
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toch verklaarbaarquote:
je kan hetquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
midnightquote:Op donderdag 25 april 2013 00:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
je kan het
midnightssnacks zijn supergoed voor je
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
kutaightquote:Op donderdag 25 april 2013 00:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
je kan het
midnightssnacks zijn supergoed voor je
Je kunt het hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Chloroform het volgende:
Haha jij bent echt gekquote:
Heb de taart weggegooid en ga nu 100 sit-ups doen.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef WAHRHEIT het volgende:
LOL mn chloro paint staat in haar fobo![]()
![]()
Held
wow kan je datquote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb de taart weggegooid en ga nu 100 sit-ups doen.
al jaren, wacht nog steeds op de 1e like.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef aight1 het volgende:
zitten jullie ook altijd in spanning af te wachten als je iets post op facebook
en dan bij elke like een beetje vrolijker worden
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb de taart weggegooid en ga nu 100 sit-ups doen.
Hang gewoon een stuk taart boven me, ga als een malle dan.quote:
oh sterktequote:Op donderdag 25 april 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
al jaren, wacht nog steeds op de 1e like.
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op donderdag 25 april 2013 00:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
al jaren, wacht nog steeds op de 1e like.
[ afbeelding ]
100 hapjesquote:Op donderdag 25 april 2013 00:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hang gewoon een stuk taart boven me, ga als een malle dan.
Komt goed, had al eens een reactie, maar dat was van iemand die mis had geklikt. Telt toch een beetjequote:
Zat een keer mobiel op Facebook, beetje scrollen met m'n witte iPhone 5, je weet, had ik opeens per ongeluk iemands statusupdate geshared.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt goed, had al eens een reactie, maar dat was van iemand die mis had geklikt. Telt toch een beetje
Oh ik heb echt al 50 statussen geliked tijdens scrollen onder invloed van alcoholquote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat een keer mobiel op Facebook, beetje scrollen met m'n witte iPhone 5, je weet, had ik opeens per ongeluk iemands statusupdate geshared.
Precies, hopelijk kan je daar hoop uit putten.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Komt goed, had al eens een reactie, maar dat was van iemand die mis had geklikt. Telt toch een beetje
"Vanmiddag oma begravenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh ik heb echt al 50 statussen geliked tijdens scrollen onder invloed van alcohol
rare situaties
Ik werd vandaag toegevoegd door de schoonmoeder van mn ex.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat een keer mobiel op Facebook, beetje scrollen met m'n witte iPhone 5, je weet, had ik opeens per ongeluk iemands statusupdate geshared.
accepteren en smerige leugens over je ex vertellen.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd vandaag toegevoegd door de schoonmoeder van mn ex.The fuck.
Was haar 5e vriend.
Ik dacht dat je bedoelde dat je de 5e vriend van je ex wasquote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik werd vandaag toegevoegd door de schoonmoeder van mn ex.The fuck.
Was haar 5e vriend.
whahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
accepteren en smerige leugens over je ex vertellen.
is ook wel prima op z'n tijdquote:Op donderdag 25 april 2013 00:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
whahaha![]()
neh mn ex was wel lief. Alleen net een zak bevroren doperwten in bed.
misschien moet ik dit posten op de FB van de schoonmoeder van mn ex.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
whahaha![]()
neh mn ex was wel lief. Alleen net een zak bevroren doperwten in bed.
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
Sorry chlo. Maar je bent sowieso al oogverblindend
WOWquote:Op donderdag 25 april 2013 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die hebben een fok relatie sinds gisteren, niet meegemaakt?
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die hebben een fok relatie sinds gisteren, niet meegemaakt?
10 posts per dag in crewforaquote:Op donderdag 25 april 2013 00:32 schreef aight1 het volgende:
haha chloro heeft een hoger postgemiddelde dan ik
wat een nerd xd
Ligt aan het geslacht van de bezitter van de anus.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
een man die zijn vaandel in volle glorie laat verdwijnen in andermans anus is gay.
Mja ik dacht zal ik andermans anus neerzetten maar mja mja zijwieltjes he.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt aan het geslacht van de bezitter van de anus.
Crewfora waar jij niet in kunt.quote:
zo scherp ben ik niet meer deze avond. Jij wint.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mja ik dacht zal ik andermans anus neerzetten maar mja mja zijwieltjes he.
Werd warm wakker.quote:
Heel erg prettig zelfs.quote:Op donderdag 25 april 2013 08:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Prettig nietwaar, zo'n klamme voorjaarspoes bovenop je waardoor je wakker wordt.
nu al unbanned?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:59 schreef bloodysunday het volgende:
Van mij mag er een klamme voorjaarspoes op me wakker worden, wat is je probleem?
Kan altijd zo genieten van het besef dat ze dan nog een paar dagen met mijn zooi in haar womb rondloopt.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan altijd zo genieten van het besef dat ze dan nog een paar dagen met mijn zooi in haar womb rondloopt.Beetje gewoon haar ding doen, maar wel terwijl ze 'mij' lekt. Sexy.
Ik krijg naderhand ook nog een paar keer een stijfje.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan altijd zo genieten van het besef dat ze dan nog een paar dagen met mijn zooi in haar womb rondloopt.Beetje gewoon haar ding doen, maar wel terwijl ze 'mij' lekt. Sexy.
Good sex = lovelyquote:
Herkenbaar, zeker wanneer je al vrij snel weer paringsbelust bent en je blind van drive weer in je eigen load ligt te schuiven.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik krijg naderhand ook nog een paar keer een stijfje.
HAHAquote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef 1marcelfilms het volgende:
waarom ben il geen lwa;oteotsu ser
Dat is echt een goddelijk gevoel.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar, zeker wanneer je al vrij snel weer paringsbelust bent en je blind van drive weer in je eigen load ligt te schuiven.
Damn, nu alweer al die verhaaltjes panzie?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:16 schreef Panzermaus het volgende:
Ha Notermans, you're flying with Knalpoes Airways Ltd.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:15 schreef 1marcelfilms het volgende:
waarom ben il geen lwa;oteotsu ser
Huh?quote:
Whaha idd yang enzo staan er nu ook. Wat is deze.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?die yang wel, en nog een paar die later kwamen maar jij niet?
Godverdomme heb je hem ook weerquote:Op donderdag 25 april 2013 08:59 schreef bloodysunday het volgende:
Van mij mag er een klamme voorjaarspoes op me wakker worden, wat is je probleem?
Ik blow zoveel dat ik binnen 8 seconden een kommetje vol (handen) kan opvangen om vervolgens een zaadballet op haar strakke buik te maken. Fucking hot, helemaal wanneer het gaat opdrogen.quote:
Ben weer on-cycle brah, hello 4x zoveel testosteron.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn, nu alweer al die verhaaltjes panzie?
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Spuit je niet liever diep in haar nauwe vagina?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blow zoveel dat ik binnen 8 seconden een kommetje vol (handen) kan opvangen om vervolgens een zaadballet op haar strakke buik te maken. Fucking hot, helemaal wanneer het gaat opdrogen.
Shit manquote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik blow zoveel dat ik binnen 8 seconden een kommetje vol (handen) kan opvangen om vervolgens een zaadballet op haar strakke buik te maken. Fucking hot, helemaal wanneer het gaat opdrogen.
[..]
Ben weer on-cycle brah, hello 4x zoveel testosteron.
Wel eens aangedacht om je zaadkunst te verkopen?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, Piyeh heeft iedereen erin geknald, en probeert mij er uit te houden.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?die yang wel, en nog een paar die later kwamen maar jij niet?
Heeft Piye dat gedaan, ja?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah, Piyeh heeft iedereen erin geknald, en probeert mij er uit te houden.![]()
Shit is aan.
Is al gedaan door iemand andersquote:Op donderdag 25 april 2013 09:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wel eens aangedacht om je zaadkunst te verkopen?
Ipv op haar buik op een zwart doek gooien.
Daar is denk ik wel een markt voor.
Nu wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft Piye dat gedaan, ja?
Heb je beef met hem?
Maar is die ander net zo gewild bij de vrouwmensch als Panzer?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft Piye dat gedaan, ja?
Heb je beef met hem?
[..]
Is al gedaan door iemand anders
Zal wel terecht zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 09:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Neh, hij kwam ook later hier dan ik geloof ik? Denk dat hij gewoon alleen de nieuwkomers die hij zag erin heeft gezet.
Geen "je hoort enkel tussen de bezem, de stofzuiger en een emmer sop" ?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:26 schreef Zosk het volgende:
Ik zou jou er ook proberen uit te houden hoor, Murdera.
Jij hoort tenslotte nergens bij, want je hebt dreads, hehe.
Nee, zoveel verschillende dingen kan ik niet tegelijkertijd bedenken.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen "je hoort enkel tussen de bezem, de stofzuiger en een emmer sop" ?
Is na verloop van tijd weinig nauws meer aan man, srs. Heb vaak genoeg dat ik de boel dan maar wat bij elkaar duw om nog voldoende wrijving te krijgen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Spuit je niet liever diep in haar nauwe vagina?
Tijd voor koffie.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, zoveel verschillende dingen kan ik niet tegelijkertijd bedenken.
teveel gejuiced?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is na verloop van tijd weinig nauws meer aan man, srs. Heb vaak genoeg dat ik de boel dan maar wat bij elkaar duw om nog voldoende wrijving te krijgen.Dat girth.
Daarom ass.
Heb geen ervaring met ass, hou je die dan altijd goed open met twee handen naderhand? Ass cheeks spreiden en dan je neus erin stoppen?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is na verloop van tijd weinig nauws meer aan man, srs. Heb vaak genoeg dat ik de boel dan maar wat bij elkaar duw om nog voldoende wrijving te krijgen.Dat girth.
Daarom ass.
No man fuck off.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb geen ervaring met ass, hou je die dan altijd goed open met twee handen naderhand? Ass cheeks spreiden en dan je neus erin stoppen?
Waarschijnlijk wel, ik heb bar weinig te bieden aan vrouwen en schijn een hele grote klootzak te zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:26 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Maar is die ander net zo gewild bij de vrouwmensch als Panzer?
Tomaten en wortels uit de blender, inderdaad.quote:
quote:
Serieus, je moet paperclips of knijpers gebruiken... bij sommigen nietjes.. werkt echtquote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarom ass.
Oh, jammer. Dat zou ik serieus weleens bij jou willen doen. Echter mag je dan zelf je billetjes spreiden en je anus openhouden zodat ik ondertussen lekker aan je abs kan zitten.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 09:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, jammer. Dat zou ik serieus weleens bij jou willen doen. Echter mag je dan zelf je billetjes spreiden en je anus openhouden zodat ik lekker aan je abs kan zitten.
Gelukkig maarquote:
Mongoolquote:Op donderdag 25 april 2013 09:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Godverdomme heb je hem ook weer
quote:
Niet zo bijdehand anders konker je maar weer op.quote:
Nee SA dan konker je maar op.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand anders kanker je maar weer op.
Kannelapper.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee SA dan konker je maar op.
zullen wel weer bans gaan vallen.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:38 schreef Zosk het volgende:
Het <insert enige ziekte hier die niet gebruikt mag worden om mee te schelden noch om te gebruiken als krachtterm> gehalte is een stuk hoger de laatste tijd.![]()
Haha, overkomt de beste hoor. :$quote:Op donderdag 25 april 2013 09:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Niet opgeletzt. Ik had zo mijn best gedaan voor allemaal mooie meisjes
Jij zit in een hoek ofso zeker?quote:
Hahaha. Sowieso.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Damn, alweer geil. Vrouwen zijn nog leuker dan computers.
jij welquote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Silentalarm het volgende:
Jeuj het is vandaag donderdag. Dat betekend vanavond weekend vieren![]()
![]()
Sowieso.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Boh die billetjes zou ik wel een behandeling willen geven
duidelijk een maagd.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarom ass.
Dan heb je toch gewoon tot zondag weekend mutsquote:Op donderdag 25 april 2013 10:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb geen school. Maar moet zondag wel werken.
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben voor het eerst zenuwachtig voor een examen op papierJa, rekenen herkansing
Ik ook. hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 10:57 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het hem weer niet gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
succesquote:Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben voor het eerst zenuwachtig voor een examen op papierJa, rekenen herkansing
quote:Op donderdag 25 april 2013 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige keer was ik de toets aan het maken en dacht ik bij mezelf van 'goh dit is best makkelijk, dit moet lukken'. Bam, 5
25 vragen van de 36 goed
2 vragen meer goed, en dan was het voldoende. Dus dat moet me nu gaan lukken.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
wanneer krijg ik dat soort berichten van jou? Op dit moment is krio de enige die ik op iMessage heb.quote:
Hahaha heb je krio op iMessage?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wanneer krijg ik dat soort berichten van jou? Op dit moment is krio de enige die ik op iMessage heb.
Ondanks dat je rekenskills wat te wensen overlaatquote:Op donderdag 25 april 2013 11:00 schreef VeerEli het volgende:
[..]Vorige keer was ik de toets aan het maken en dacht ik bij mezelf van 'goh dit is best makkelijk, dit moet lukken'. Bam, 5
25 vragen van de 36 goed
2 vragen meer goed, en dan was het voldoende. Dus dat moet me nu gaan lukken.
lukt je wel liefjequote:Op donderdag 25 april 2013 10:55 schreef VeerEli het volgende:
Hard op gelachen.quote:De politie won de pot met 4-3. Een speler van Nieuwegein raakte geblesseerd en moest naar het ziekenhuis, over pech gesproken.
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Politie lost 'ruzie' op met pot voetbal
[..]
Hard op gelachen.
Mja, punt is alleen dat ik soms zulke domme fouten maak. Toen liet ze ook wat fouten zien, en ik deed echt srs een facepalm. Dat is nog kutter dan dat je het gewoon niet snapt.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ondanks dat je rekenskills wat te wensen overlaatkomt het vast goed. 2 vragen erbij moet lukken.
Hi-ha-hoquote:
Thanks schatjequote:
Soort blackout op dat moment. Mag niet zeuren want zo ging het bij mij ook met wiskunde vaakquote:Op donderdag 25 april 2013 11:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja, punt is alleen dat ik soms zulke domme fouten maak. Toen liet ze ook wat fouten zien, en ik deed echt srs een facepalm. Dat is nog kutter dan dat je het gewoon niet snapt.
Jazeker, en Tha_Erik. Ze sturen allebei een beetje dezelfde foto's, moet altijd goed kijken wie het is.quote:
Gast wat heb jij met da erik?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jazeker, en Tha_Erik. Ze sturen allebei een beetje dezelfde foto's, moet altijd goed kijken wie het is.
Nu jij nog. Wat voor foto's stuur jij zoal?
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jazeker, en Tha_Erik. Ze sturen allebei een beetje dezelfde foto's, moet altijd goed kijken wie het is.
Nu jij nog. Wat voor foto's stuur jij zoal?
Ik had een dikke blackout bij wiskunde en heel veel vragen niet gemaakt maar had toch nog een 5,9 ik dacht echt wtf is this kind of sorceryquote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soort blackout op dat moment. Mag niet zeuren want zo ging het bij mij ook met wiskunde vaak
Nah, beetje overschatting van mijzelf, denk ik eerder. Ging te snel door de vragen heen, toen ik zag hoe makkelijk het was dacht ik, och dit lukt allemaal welquote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soort blackout op dat moment. Mag niet zeuren want zo ging het bij mij ook met wiskunde vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |