Dat mag dan weer nietquote:Op woensdag 24 april 2013 07:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter nog: eigen flesje water meenemen.
klinkt logischquote:Op woensdag 24 april 2013 07:48 schreef Funkel het volgende:
Het gaat erom dat men de fles, met dop erop op de grond gooien. Moet je dan eens kijken wat er gebeurt als men er op gaat staan..
Een fles zonder dop wordt gewoon platgetrapt.
Tja, dat kan op een hele hoop zaken. Ik vermoed eerder de genoemde economische overwegingen.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:04 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
klinkt logisch
je kan lelijk je enkel breken door zo'n flesje
dan raken alle foto's overbelicht?quote:Op woensdag 24 april 2013 08:11 schreef RapperSjors het volgende:
Anders gebeurd er dit TS
[ afbeelding ]
Dat cynisme is niet jouw schuld, de wereld zit nou eenmaal zo kut in elkaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vind die verklaring van dat op de grond gooien best aannemelijk klinken, maar ik kan me toch niet aan het idee onttrekken dat het ook te maken heeft met het niet kunnen hervullen van het flesje.
wanneer ben ik zo cynisch geworden
Heerlijk gifje.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:11 schreef RapperSjors het volgende:
Anders gebeurd er dit TS
[ afbeelding ]
Dit dus. Problem solvedquote:
Ik heb altijd wel één dop bij me.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:14 schreef ikjijallebei het volgende:
Niet weten dat je zelf een dop naar binnen mee moet smokkelen.
Wie weet dat nou niet__
Ik heb er nooit aan gedacht.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:14 schreef ikjijallebei het volgende:
Niet weten dat je zelf een dop naar binnen mee moet smokkelen.
Wie weet dat nou niet__
eigenlijk slaat dat nergens op, want als je echt wil kun je van een leeg flesje zonder dop vast ook wel een of ander steek- of snijwapen fabriceren.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:39 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Heb dit eens na gevraagd omdat ik dit mij ook af vroeg.
Volgens de gemeenten is dit omdat je een vol flesje in een sok kunt doen en iemand ernstig letsel toe kunt brengen.
Ja, maar dan ben je toch even bezig en dan heeft de beveiliging je al lang in de smiezen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
eigenlijk slaat dat nergens op, want als je echt wil kun je van een leeg flesje zonder dop vast ook wel een of ander steek- of snijwapen fabriceren.
dat moet je ook in de privacy van een dixie doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je toch even bezig en dan heeft de beveiliging je al lang in de smiezen.
Geen reden tot assertiviteit als je ook FOK! hebt waar je online en anoniem je vraag kunt plempen.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:43 schreef Ceviche het volgende:
TS, je had het natuurlijk ook gewoon kunnen vragen.
Is dat die ene van One Direction?quote:Op woensdag 24 april 2013 08:11 schreef RapperSjors het volgende:
Anders gebeurd er dit TS
[ afbeelding ]
Dat was een schoen! (Harry Styles/One Direction incident)quote:Op woensdag 24 april 2013 08:11 schreef RapperSjors het volgende:
Anders gebeurd er dit TS
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 april 2013 10:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen reden tot assertiviteit als je ook FOK! hebt waar je online en anoniem je vraag kunt plempen.
Dit, mijn broer is beveiliger, en dit is inderdaad de reden waarom ze dat doen, kan heel makkelijk je enkel verzwikken of struikelenquote:Op woensdag 24 april 2013 07:48 schreef Funkel het volgende:
Het gaat erom dat men de fles, met dop erop op de grond gooien. Moet je dan eens kijken wat er gebeurt als men er op gaat staan..
Een fles zonder dop wordt gewoon platgetrapt.
Jawel hoor, ik heb meerdere keren meegemaakt dat meegenomen plastic flesjes gewoon naar binnen mogen, maar dan wel zonder dop.quote:
volgens mij past de standaard dop er niet opquote:Op woensdag 24 april 2013 11:35 schreef LethalNinja het volgende:
Een flesje met een dop (vol) heeft best wat massa. Als er onrust uitbreekt kunnen volle flesjes behoorlijk wat schade aanrichten. Bij alle festivals etc wordt er streng op gelet, altijd vragen mensen weer om een flesje met dop maar dat gebeurt niet. Behalve bij een blonde chick met leuk gezicht en mooie voorgevel :x.
Zelf een dop meenemen is wel een goede tip
Dat mag natuurlijk ook niet, maar ik ben het wel met je eens. Het is gewoon een handig excuus.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef Eenskijken het volgende:
Veiligheid is onzinargument. Je kan namelijk ook een zakmes bij je hebben.
Het is gewoon oplichterij om meer geld te verdienen.
Ik heb nog nooit mijn enkel verzwikt door op een zakmes te trappen, maar wel door op een volle fles te staan.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef Eenskijken het volgende:
Wat is dit voor een poep argumentatie, dan zou jij dus met een mes door de ingang van het park kunnen want "iemand anders zou ook een pistool kunnen meenemen"quote:Op woensdag 24 april 2013 12:06 schreef Eenskijken het volgende:
Dat ze dat flesje uit het koelkastje achter zich pakken waar de fles nog afgesloten in staat moet je dan wel even negeren.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef CapnIzzy het volgende:
Omdat ze achter de bar er ook gewoon kraanwaterslootwater in doen. Dop gooien ze weg, zodat je niet kan controleren of het fles al aangebroken was.
Dit dus. Gewoon weer een maatregel om extra op de kosten te drukken en zelf wel de hoofdprijs mogen ontvangen. Je wordt genaait waar je bij staat. Zo kan ik als klacht ook wel dat graftakke evenementen bier opgeven. Bah.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef CapnIzzy het volgende:
Omdat ze achter de bar er ook gewoon kraanwaterslootwater in doen. Dop gooien ze weg, zodat je niet kan controleren of het fles al aangebroken was.
huh? ik volg je niet. het gaat om dit geval om geld verdienen onder het mom van veiligheid. wat heeft een park en een pistool daarmee te maken?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat is dit voor een poep argumentatie, dan zou jij dus met een mes door de ingang van het park kunnen want "iemand anders zou ook een pistool kunnen meenemen"
Hmm zal hem anders brengen, je hebt van die mensen die klagen dat ze een boete hebben voor te hard rijden terwijl anderen door rood rijden met drank op. Dus het goed proberen te praten van iets door ergere voorbeelden erbij te halenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? ik volg je niet. het gaat om dit geval om geld verdienen onder het mom van veiligheid. wat heeft een park en een pistool daarmee te maken?
quote:Op woensdag 24 april 2013 07:48 schreef __Saviour__ het volgende:
t mee naar huis neemt om met winst op internet te verkopen. Want niemand wil natuurlijk een flesje zonder dop.
Wat is het dan logisch volgens die redenatie dat als je om kraanwater vraagt je het gratis meekrijgt.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon weer een maatregel om extra op de kosten te drukken en zelf wel de hoofdprijs mogen ontvangen. Je wordt genaait waar je bij staat. Zo kan ik als klacht ook wel dat graftakke evenementen bier opgeven. Bah.
De 1e moet ik nog tegenkomen. Vaak zat het verhaal gekregen dat je dan maar uit de gootsteen op et toilet moet gaan drinken.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is het dan logisch volgens die redenatie dat als je om kraanwater vraagt je het gratis meekrijgt.
Eigen dop eerst!quote:
Wat een buttservice. Westen van het land zeker?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De 1e moet ik nog tegenkomen. Vaak zat het verhaal gekregen dat je dan maar uit de gootsteen op et toilet moet gaan drinken.
Tonko Dopquote:Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt heeft zelfs deze gast gewoon twee doppen.
[ afbeelding ]
Ik kom op veel festivals en evenementen maar heb nog nooit evenementenbier gedronken..quote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zo kan ik als klacht ook wel dat graftakke evenementen bier opgeven. Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |