Dat mag dan weer nietquote:Op woensdag 24 april 2013 07:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter nog: eigen flesje water meenemen.
klinkt logischquote:Op woensdag 24 april 2013 07:48 schreef Funkel het volgende:
Het gaat erom dat men de fles, met dop erop op de grond gooien. Moet je dan eens kijken wat er gebeurt als men er op gaat staan..
Een fles zonder dop wordt gewoon platgetrapt.
Tja, dat kan op een hele hoop zaken. Ik vermoed eerder de genoemde economische overwegingen.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:04 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
klinkt logisch
je kan lelijk je enkel breken door zo'n flesje
dan raken alle foto's overbelicht?quote:Op woensdag 24 april 2013 08:11 schreef RapperSjors het volgende:
Anders gebeurd er dit TS
[ afbeelding ]
Dat cynisme is niet jouw schuld, de wereld zit nou eenmaal zo kut in elkaar.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik vind die verklaring van dat op de grond gooien best aannemelijk klinken, maar ik kan me toch niet aan het idee onttrekken dat het ook te maken heeft met het niet kunnen hervullen van het flesje.
wanneer ben ik zo cynisch geworden
Heerlijk gifje.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:11 schreef RapperSjors het volgende:
Anders gebeurd er dit TS
[ afbeelding ]
Dit dus. Problem solvedquote:
Ik heb altijd wel één dop bij me.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:14 schreef ikjijallebei het volgende:
Niet weten dat je zelf een dop naar binnen mee moet smokkelen.
Wie weet dat nou niet__
Ik heb er nooit aan gedacht.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:14 schreef ikjijallebei het volgende:
Niet weten dat je zelf een dop naar binnen mee moet smokkelen.
Wie weet dat nou niet__
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |