Dat ze dat flesje uit het koelkastje achter zich pakken waar de fles nog afgesloten in staat moet je dan wel even negeren.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef CapnIzzy het volgende:
Omdat ze achter de bar er ook gewoon kraanwaterslootwater in doen. Dop gooien ze weg, zodat je niet kan controleren of het fles al aangebroken was.
Dit dus. Gewoon weer een maatregel om extra op de kosten te drukken en zelf wel de hoofdprijs mogen ontvangen. Je wordt genaait waar je bij staat. Zo kan ik als klacht ook wel dat graftakke evenementen bier opgeven. Bah.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:20 schreef CapnIzzy het volgende:
Omdat ze achter de bar er ook gewoon kraanwaterslootwater in doen. Dop gooien ze weg, zodat je niet kan controleren of het fles al aangebroken was.
huh? ik volg je niet. het gaat om dit geval om geld verdienen onder het mom van veiligheid. wat heeft een park en een pistool daarmee te maken?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:10 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wat is dit voor een poep argumentatie, dan zou jij dus met een mes door de ingang van het park kunnen want "iemand anders zou ook een pistool kunnen meenemen"
Hmm zal hem anders brengen, je hebt van die mensen die klagen dat ze een boete hebben voor te hard rijden terwijl anderen door rood rijden met drank op. Dus het goed proberen te praten van iets door ergere voorbeelden erbij te halenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
huh? ik volg je niet. het gaat om dit geval om geld verdienen onder het mom van veiligheid. wat heeft een park en een pistool daarmee te maken?
quote:Op woensdag 24 april 2013 07:48 schreef __Saviour__ het volgende:
t mee naar huis neemt om met winst op internet te verkopen. Want niemand wil natuurlijk een flesje zonder dop.
Wat is het dan logisch volgens die redenatie dat als je om kraanwater vraagt je het gratis meekrijgt.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon weer een maatregel om extra op de kosten te drukken en zelf wel de hoofdprijs mogen ontvangen. Je wordt genaait waar je bij staat. Zo kan ik als klacht ook wel dat graftakke evenementen bier opgeven. Bah.
De 1e moet ik nog tegenkomen. Vaak zat het verhaal gekregen dat je dan maar uit de gootsteen op et toilet moet gaan drinken.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Wat is het dan logisch volgens die redenatie dat als je om kraanwater vraagt je het gratis meekrijgt.
Eigen dop eerst!quote:
Wat een buttservice. Westen van het land zeker?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De 1e moet ik nog tegenkomen. Vaak zat het verhaal gekregen dat je dan maar uit de gootsteen op et toilet moet gaan drinken.
Tonko Dopquote:Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt heeft zelfs deze gast gewoon twee doppen.
[ afbeelding ]
Ik kom op veel festivals en evenementen maar heb nog nooit evenementenbier gedronken..quote:Op woensdag 24 april 2013 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zo kan ik als klacht ook wel dat graftakke evenementen bier opgeven. Bah.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |