Een kat die zijn ballen zoekt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je mag mijn jeweetwel katert wel tekenen
Nee ja dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je DM. naar foto's in een emmer linken op het forum bleek laatst al niet heel handig.
alsof je aan mij iets kan verpestenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kanIk wil mensen niet beledigen
doe jezelf als poppetje!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kanIk wil mensen niet beledigen
ik keek eroverheenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Heb ik al, in het vorige topic
quote:
De inkijk van Grees!quote:
en echt ... 'ish?quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
trouwens ik ging vroeg slapen
* sp3c pakt de wandelstok en schuivelt naar bed
maar kan bij mij hooguit verbeteren. Erger dan Hermanquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Altijd als ik iemand maak zeggen ze LIJKT NIE
doe het!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Altijd als ik iemand maak zeggen ze LIJKT NIE
Herman is veel ergerdude:{wquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar kan bij mij hooguit verbeteren. Erger dan Hermankan het niet worden toch?
Ja hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
BOHHHHHHHHHHH![]()
Mag die op Facebook? Met jou getagd?
Maar had je die al of heb je die nou in een kwartier gemaakt ofzo? Nee toch?quote:
quote:
.. ja.. Want ik zei MISSCHIEN MORGEN en toen zei fiets WAT NOU MORGEN VANDAAG NUUUUquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar had je die al of heb je die nou in een kwartier gemaakt ofzo? Nee toch?
Waarom vuurwerk?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar JJdJ en MPG vinden me op Herman lijken....zag laatst iemand me zelfs de Herman van KSC noemen.........
Trouwens heb mijn icon voor 14 mei al rond hoor: [ afbeelding ]
Hahahaha omgquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.. ja.. Want ik zei MISSCHIEN MORGEN en toen zei fiets WAT NOU MORGEN VANDAAG NUUUU
Heldinquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.. ja.. Want ik zei MISSCHIEN MORGEN en toen zei fiets WAT NOU MORGEN VANDAAG NUUUU
Echt, dat zou wat zijn he.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha omgWat superknap!
En extraspeciaalvoormijgemaakt![]()
FOK! Knokploeg!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo knap als je zoiets zo kunt maken, laat staan zo retesnel
Als ze je niet toelaten daar in Breda ga ik ze slaan!
Sjoelstenen door hun gebit rammenquote:
Bewaar je hem voor als ik er mss nog eens een shirt van wil laten drukken oid?quote:
Is goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bewaar je hem voor als ik er mss nog eens een shirt van wil laten drukken oid?
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo knap als je zoiets zo kunt maken, laat staan zo retesnel
Als ze je niet toelaten daar in Breda ga ik ze slaan!
HAHAHA, nou je het zegtquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww, doet me denken aan Toothless van How to Train Your Dragon
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga, Fiets ligt al te slapen en ik ben ook wel moe![]()
![]()
Heb hier net met een vriend van me knetterstoned een enorme berg kip gegeten van de KFC hier om de hoek.quote:
nu nog de straat op voor kentuckyquote:Op woensdag 24 april 2013 00:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb hier net met een vriend van me knetterstoned een enorme berg kip gegeten van de KFC hier om de hoek.
Aanrader als je honger hebt!
Waar is de intekenlijst te vinden?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:43 schreef Greys het volgende:
Ik moet toch eens rap gaan beginnen met het huggen van 101 mensen trouwens
Ik ga de komende ESF- en sjoelmeets idd maar tot knuffelmeets omdopenquote:
Ik kom jou binnenkort huggen en irl ben ik voor jou een vreemd mens...en verder ben ik sws vreemdquote:Op woensdag 24 april 2013 00:43 schreef Greys het volgende:
En weer een klein doeltje afgestreept
http://mirandadayzero.blogspot.nl/
Ik moet toch eens rap gaan beginnen met het huggen van 101 mensen trouwens
Oh en een orchidee kopen
Ik wil ook op de lijst! Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga de komende ESF- en sjoelmeets idd maar tot knuffelmeets omdopen
Van de 101 moeten er 50 personen onbekenden zijn (huuuu, eng) maar met de overige 51 kom ik met jullie een heel eind dan ja denk ik. Whoei. Moeten wel bewijsfoto's van zijn...
Jij wordt mijn opperopperopper-hugsterquote:Op woensdag 24 april 2013 00:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kom jou binnenkort huggen en irl ben ik voor jou een vreemd mens...en verder ben ik sws vreemd![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wordt mijn opperopperopper-hugster![]()
Da's nog een pluspunt.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga de komende ESF- en sjoelmeets idd maar tot knuffelmeets omdopen
Van de 101 moeten er 50 personen onbekenden zijn (huuuu, eng) maar met de overige 51 kom ik met jullie een heel eind dan ja denk ik. Whoei. Moeten wel bewijsfoto's van zijn...
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe je wel je survival masker af als je Greys knuffelt?
Bij dames weet ik mij wel te gedragen.quote:
Welke eten we nu dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:42 schreef Cat22 het volgende:
Twee maaltijdsalades mét korting gehaald.De couscouskipabrikozenversie was er alleen voor de volle prijs, dus daar ga ik over een paar dagen nog naar op jacht.
omkleden is overratedquote:Op woensdag 24 april 2013 11:46 schreef RenRen- het volgende:
Zoh, naar huis, lunchen, omkleden en weer de stad in
ik wil er een beetje fatsoenlijk bijlopen als ik mijn exdocenten vertel dat ik faal in het leven. BUT AT LEAST I LOOK OKAY.quote:
Dat is ook een manier...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef sp3c het volgende:
je brengt het ook verkeerd
je moet zeggen dat je opleiding je heeft gefaald in het leven!
22... Maar ik wil gewoon wat doen, niet nu al beginnen aan een eenzaam kunstenaarsbestaanquote:Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef sp3c het volgende:
besides, je hebt nog tijd zat![]()
hoe oud ben je nou, 25?
toen ik zo oud was als jou deed ik heel de dag niets anders dan bier drinken, gamen en ijshockey kijken en kijk wat er van mij terecht is gekomen
Iets met beef.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 april 2013 12:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets met beef.
En morgen iets met gemarineerde kip.
*salade eet*quote:
Toch niet van dequote:Op woensdag 24 april 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
Jeej
Ik heb net vlaai op bij jarige collega
Multivlaaiquote:
Arme Toek.quote:
Geen Eckte Limburgse vlaai voor RenRen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef RenRen- het volgende:
Multivlaai bananenvlaai met harde bodem jumandere vlaai
Awwww.quote:
die shit lijkt me toch goorquote:Op woensdag 24 april 2013 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen Eckte Limburgse vlaai voor RenRen.
Abrikozen, kers, appel... ja, allemaal bizarre smaken. Banaan is dan veel inheemser.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
die shit lijkt me toch goormet rare smaken. Banaan
neppe vlaai
*krak*quote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
die shit lijkt me toch goormet rare smaken. Banaan
neppe vlaai
Inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Abrikozen, kers, appel... ja, allemaal bizarre smaken. Banaan is dan veel inheemser.
Meer voor onsquote:Op woensdag 24 april 2013 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen Eckte Limburgse vlaai voor RenRen.
Vind ik in taart gewoon allemaal goorquote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Abrikozen, kers, appel... ja, allemaal bizarre smaken. Banaan is dan veel inheemser.
Rotterdam is beter in hamburgers, vorklepelkoffie en sjoel.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad.
Misschien in rotterdam ja.in het kwadraat.
Aha! Het ligt dus toch aan jou en niet aan onze vlaai!quote:
en gezelligheidquote:Op woensdag 24 april 2013 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rotterdam is beter in hamburgers, vorklepelkoffie en sjoel.
En wat vindt Biet ervan?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:38 schreef Greys het volgende:
"Wij zullen zorgen dat uw woning altijd bereikbaar blijft voor de hulpdiensten".
Wat leuk, Bleiswijk heeft kennelijk Sint Bernard honden aangeschaft voor de hulpverlening
Want dit is al sinds vrijdag de situatie (en nee, tussen die berg en de tuin zit geen paadje, maar slechts 8 centimeter ruimte ofzo.)
[ afbeelding ]
neehee, er zijn gewoon geen jullievlaai die ik lust! Needs more flavors!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aha! Het ligt dus toch aan jou en niet aan onze vlaai!
Kijkze en trust.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
en gezelligheidondanks de ietwat besmeurde naam
Ik ga ff filmpje kijken en slapen, vannacht werken
Kijk, hier vinden we elkaar weer.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
neehee, er zijn gewoon geen jullievlaai die ik lust! Needs more flavors!![]()
Of ik eet gewoon geen vlaai.
Italiaans ijs
Truste, ik hoop op weinig storingenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
en gezelligheidondanks de ietwat besmeurde naam
Ik ga ff filmpje kijken en slapen, vannacht werken
ik kan kruipend een ijsje halen... Maar ik doe het niet... Lijnen jongequote:Op woensdag 24 april 2013 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, hier vinden we elkaar weer.![]()
Hmmm.... Ik had voor dadelijk een smoothie in gedachten, maar nu heb ik zin in een versch ijsje van den Italiaan hier in de stad.
Biet vindt het awesomequote:Op woensdag 24 april 2013 13:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat vindt Biet ervan?![]()
Het is echt bizar hoe vaak jouw wijk op de schop gaat.
500 meter kruipen red ik niet, maar daar zit wel een nieuwe ijssalon dus ik vind dat ik eigenlijk wel verplicht ben om deze uit te gaan testen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik kan kruipend een ijsje halen... Maar ik doe het niet... Lijnen jonge
Bietjequote:Op woensdag 24 april 2013 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Biet vindt het awesomeDaar mag het nog wel een jaar zo van blijven.
The hilllllls are aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiive enzo.
Maar tis nu al zo sinds vrijdag en ik ben er een pietsie klaar mee dat mijn hele huis vol zand komt hahaha. Verder vind ik het zelf ook wel lollig ende avontuurlijk.
Maar als je hier in de straat een rolstoel of kinderwagen hebt ben je dus al dagen de lul
I think I'm very sorry! Haha.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
500 meter kruipen red ik niet, maar daar zit wel een nieuwe ijssalon dus ik vind dat ik eigenlijk wel verplicht ben om deze uit te gaan testen.![]()
Damn you RenRen! *schudt vuist*
Ze hebben donderdagmiddag en vrijdagochtend alle bestrating verwijderd, toen lag de stoep er nog. Vrijdagmiddag hebben ze alleen de stoep nog verwijderd en er bergen zand neergekwakt. Tis nu dinsdag en tis nog steeds zoquote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bietje![]()
Zijn ze wel bezig met werkzaamheden of vonden ze het gewoon lollig om de straat vast overhoop te halen, zo net voor het weekend?
Omgquote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben donderdagmiddag en vrijdagochtend alle bestrating verwijderd, toen lag de stoep er nog. Vrijdagmiddag hebben ze alleen de stoep nog verwijderd en er bergen zand neergekwakt. Tis nu dinsdag en tis nog steeds zo
* MPG has a jealous.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Boooooh! Zo met de makkelijke stoel op het balkon in het zonnetje is echt heerlijk.![]()
Heb ik mijn tuin niet eens voor nodig.
Wel iets van raambedekking?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG has a jealous.
Ik zit hier in een hok met aan zonkant 5 grote ramen die niet open kunnen en geen airco.
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG has a jealous.
Ik zit hier in een hok met aan zonkant 5 grote ramen die niet open kunnen en geen airco.
3 van de 5 ramen hebben een luxaflexquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Greys het volgende:
Ik krijg net PM van iemand die ook interesse in het sjoelen heeft
Ons Joan?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Greys het volgende:
dat ben ik. Halloquote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Greys het volgende:
Ja en zie dm voor de inlog!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef Murmeli het volgende:
Gezellig!!!
staan er al foto's van maandag online?
en ken iemand mij dan opnieuw de inlog geven?
Jaaaa daar is ze alquote:
Even over mezelf: Ik heb een aantal jaar sjoelervaring. Dit heb ik opgedaan tijdens de basisschool op regenachtige dagen, tijdens ponykampen met regen, bij de oma van mijn vriend die door ons haar sjoelniveau voor de avonden waarop prijzen zoals kilo's kaas te winnen waren op peil hield. Ook hadden/hebben mijn ouders een echte wedstrijdsjoelbak en een beginnersbak in huis. Mijn personal highscore weet ik helaas niet meer, maar dat ga ik gewoon opnieuw zetten.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en zie dm voor de inlog!
[..]
Jaaaa daar is ze al
Kom je uit de regio? En wat leuk dat je sjoelen koel vindt
Oh, dan moet je ons maar wat kneepjes van het sjoelvak bijbrengen, je klinkt als een goeiequote:Op woensdag 24 april 2013 14:38 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Even over mezelf: Ik heb een aantal jaar sjoelervaring. Dit heb ik opgedaan tijdens de basisschool op regenachtige dagen, tijdens ponykampen met regen, bij de oma van mijn vriend die door ons haar sjoelniveau voor de avonden waarop prijzen zoals kilo's kaas te winnen waren op peil hield. Ook hadden/hebben mijn ouders een echte wedstrijdsjoelbak en een beginnersbak in huis. Mijn personal highscore weet ik helaas niet meer, maar dat ga ik gewoon opnieuw zetten.
Ik woonde eerder meer in de regio dan nu. Maar ben vaak op doorreis door R'dam.
Ho es effe!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan moet je ons maar wat kneepjes van het sjoelvak bijbrengen, je klinkt als een goeie
De heren uit onze sjoelclub hebben af en toe wat moeite de stenen binnen de bak te houden, de dames kunnen het stukken beter
Jij klinkt alsof je te goed bent. Straks maak je Greys in.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:38 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Even over mezelf: Ik heb een aantal jaar sjoelervaring. Dit heb ik opgedaan tijdens de basisschool op regenachtige dagen, tijdens ponykampen met regen, bij de oma van mijn vriend die door ons haar sjoelniveau voor de avonden waarop prijzen zoals kilo's kaas te winnen waren op peil hield. Ook hadden/hebben mijn ouders een echte wedstrijdsjoelbak en een beginnersbak in huis. Mijn personal highscore weet ik helaas niet meer, maar dat ga ik gewoon opnieuw zetten.
Ik woonde eerder meer in de regio dan nu. Maar ben vaak op doorreis door R'dam.
Maaslandlaan! Lekkere smaakjes en je kunt er op het terras coupes eten. Confuso blijft toch favoriet maar een ijsbaan op loopafstand is wel heel slecht voor me.quote:
Bekertje koud waterquote:Op woensdag 24 april 2013 15:19 schreef MPG het volgende:
IJs?
Waar?
Zit ik dan met m'n zakje McWorteltjes...
Zolang je er heen loopt....quote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maaslandlaan! Lekkere smaakjes en je kunt er op het terras coupes eten. Confuso blijft toch favoriet maar een ijsbaan op loopafstand is wel heel slecht voor me.
Autocorrect schreef ijsbaan.quote:
Ik wel!quote:
Moet jij niet slapen?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:28 schreef Toekito het volgende:
Wie wil er op de Meent ijsje voor me halen?
Als ik hier in de trein stap, kan ik blijven zitten tot Rotjeknor, maar ik wil bij Eindhoven toch echt wel linksaf, naar eigen huis en haardquote:Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef Toekito het volgende:
Mijn huis staat langs de snelweg dus dat valt mee
Voor fiets is dat best een eindje lopen, toch?quote:
Flauwquote:Op woensdag 24 april 2013 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor fiets is dat best een eindje lopen, toch?
Wijvenfilmquote:Op woensdag 24 april 2013 15:42 schreef Toekito het volgende:
Alles is Familiezonde van mijn geld geweest
Alles is liefde had ook wel een verrassend beginquote:Op woensdag 24 april 2013 15:45 schreef Toekito het volgende:
Vond alles is liefde wel grappig
Heb ook Het Bombardement nog liggen maar heb ik in bios al gezien.
Ja! Ik dacht meteen aan jou.quote:
Omkoperijquote:Op woensdag 24 april 2013 15:51 schreef Toekito het volgende:
Als je ijsje komt brengen mag je de films lenen Takaiki
En daar is geen woord van gelogen.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Omkoperij![]()
Jammer voor jou ben ik heeeeeeel erg geduldig
quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:49 schreef Greys het volgende:
Afgelopen maandag was echt bizar, toen vielen bij sommigen de stenen over het 'schotje' zo in de vakjes![]()
Bij de heren dan. De dames sjoelen elegant en vakkundig!
Ik denk dat murmel een bladzijdje achter liepquote:
In Weirdquote:Op woensdag 24 april 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:
damn jullie met je ijsjes
hubba, waar hebben ze kaneel ijs ?
Die kaneelijs van de AH is goed te nassen hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
ah ijs :/
niets zo lekker als vers ijsin delft en in schiedam , en en en rotterdam , en vlaardingen
nomnom
zal het eens proberen...quote:Op woensdag 24 april 2013 16:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die kaneelijs van de AH is goed te nassen hoor
En je krijgt er nu een wup bij, als je genoeg koopt.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die kaneelijs van de AH is goed te nassen hoor
ja sorry ik loop wel vaker een beetje achter. jullie zijn zo snel.quote:Op woensdag 24 april 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat murmel een bladzijdje achter liep
dat vette onderstreepte neem ik terug....quote:Op woensdag 24 april 2013 16:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja sorry ik loop wel vaker een beetje achter. jullie zijn zo snel.
en ik ben aan het koken en huishouden enzo.
vooral koken. huishouden haat ik.
Swiffersquote:Op woensdag 24 april 2013 16:34 schreef Murmeli het volgende:
Oh dan doe ik hem ook in mijn denkbeeldige auto!
Weet iemand nog een leuk ootootje voor mij voor weinig (oud swiftje of toyota starslet of iets van die trant)?
(ja ik weet dat ik gewoon op internet kan zoeken, maar stel dat iemand net zijn ouwe barrel weg wilde doen ofzoow...)
Ik heb geen wup wel een schoonzus voor jequote:
heb je zelf verdiend aan je gevreet maandagquote:
ze hing in de lift van schoolquote:Op woensdag 24 april 2013 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb geen wup wel een schoonzus voor je
[..]
heb je zelf verdiend aan je gevreet maandag
Nu een salade want balansdag 2 enzo
Moet je in het meettopic even aan sp3c vragen.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je in het meettopic even aan sp3c vragen.
Want ik snap het niet meer.
ik had het over sex met meerderjarigen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet je in het meettopic even aan sp3c vragen.
Want ik snap het niet meer.
MPGquote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand hier ooit in Parijs overnacht? Ik wil graag maar Parijs maar het is zo duurdus misschien willen we dichterbij versailles slapen maar ik vind het enorm ingewikkeld
moet je eerst je hele vraag in het Limburgs zetten schat.quote:
oy halp vlaai?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet je eerst je hele vraag in het Limburgs zetten schat.
RENRENquote:
JIJ SNAPT MIJN ALLERBESTENSTE LIMBURGSquote:
Klote caps.quote:
** voldoende? Ik heb net voor 5 nachten iets geboekt en was dat bedrag wat jij noemde nog niet eens kwijt en prima zoover beoordelingquote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JIJ SNAPT MIJN ALLERBESTENSTE LIMBURGSik wil naar parijs met moeders en geen 500 euro voor 3 nachten neertellen, heb jij tips? Mag ook een stukje buiten Parijs, ik wil sowieso naar Versailles en het Louvre en winkels. Dus die richting op.
Ja, helaas meerdere malen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand hier ooit in Parijs overnacht? Ik wil graag maar Parijs maar het is zo duurdus misschien willen we dichterbij versailles slapen maar ik vind het enorm ingewikkeld
Wij hebben toen een schappelijk geprijsd hotel gehad in de wijk Puteaux La Defense. Geen idee hoe dat ligt tov Versailles, maar het centrum (en louvre) waren met de metro goed te doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JIJ SNAPT MIJN ALLERBESTENSTE LIMBURGSik wil naar parijs met moeders en geen 500 euro voor 3 nachten neertellen, heb jij tips? Mag ook een stukje buiten Parijs, ik wil sowieso naar Versailles en het Louvre en winkels. Dus die richting op.
Als er maar geen gedeelde plee is ben ik allang gelukkig.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
** voldoende? Ik heb net voor 5 nachten iets geboekt en was dat bedrag wat jij noemde nog niet eens kwijt en prima zoover beoordeling
ik mag je niet dmenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
** voldoende? Ik heb net voor 5 nachten iets geboekt en was dat bedrag wat jij noemde nog niet eens kwijt en prima zoover beoordeling
Naar, blijft een raar woordquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, helaas meerdere malen.
Waarom wil je daarheen? Ik vind het maar een nare stad.
ik wil musea bezoeken, winkelen en ik vind het een mooie stad, op de irritante kutzigeuners na die je om de 5 meter tegenkomt langs de seinequote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, helaas meerdere malen.
Waarom wil je daarheen? Ik vind het maar een nare stad.
Dankjequote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben toen een schappelijk geprijsd hotel gehad in de wijk Puteaux La Defense. Geen idee hoe dat ligt tov Versailles, maar het centrum (en louvre) waren met de metro goed te doen.
dat wil je nietquote:
Joh ga jij nou even lekker je kleurplaat in kleuren en hou je klep als grote mensen tegen elkaar praten..quote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat wil je nietJJ zegt je terug te dmen, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet. Dan belooft die Greys jou te dmen en dan alsnog krijg je niks
Wij hebben in Hotel Dauphin gezeten.quote:
ik ga zo lekker naar DH mag dat ook?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Joh ga jij nou even lekker je kleurplaat in kleuren en hou je klep als grote mensen tegen elkaar praten..
RenRen- je hebt een DM
O.a. het Louvre is inderdaad erg OK.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik wil musea bezoeken, winkelen en ik vind het een mooie stad, op de irritante kutzigeuners na die je om de 5 meter tegenkomt langs de seine
Hebben ze daar ook sjoelkroegen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
ESF meet in Parijs hoor ik?
Mooi, voor doel 59 moet ik ook naar Parijs!
We kunnen het ze leren.quote:
Je krijgt daar zelfs 10 bonuspunten voor elke fransman die je raakt met een sjoelsteen. En 25 bonuspunten als hij daardoor knock-out gaatquote:
"Ah wie! sjeu de Sjoelsteen!"quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
We kunnen het ze leren.
"Bonjour, on va sjoelen."
"Pardon?"
"Sjoelen! C'est avec des disques dans un réservoir!"
Thalys vanuit Rotterdamquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind Parijs niks aan.
Geen idee wat het is, mooie stad, veel te zien, maar ik ben er twee keer geweest en daar kan ik nog heel lang op teren geloof ik. In de tussentijd ben ik wel een keer of 6 inLonden
geweest.
En om deze egopost te eindigen: ik heb dus geen info voor je RenRen, behalve dat de TGV erg goed te doen is vanuit Brussel. Maar toen ben ik ook net voor Parijs uitgestapt.
ik ben er nog voor de ESF-meetquote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
ESF meet in Parijs hoor ik?
Mooi, voor doel 59 moet ik ook naar Parijs!
Anders heeft Elisa nog wel een tas met hulpmiddeltjesquote:Op donderdag 25 april 2013 09:46 schreef Murmeli het volgende:
Oh enne.....neuken? Wasda?
Daar heb ik een ex voor geloof ik
of een dier.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Da's geen neuken. neuken doe je met een mens.
Ja maar... dan toch niet met een ex.... blijf dan bij elkaarquote:Op donderdag 25 april 2013 09:58 schreef Murmeli het volgende:
Da's geen neuken. neuken doe je met een mens.
ja, een aap is ook een dierquote:
Que, no argent? suce ma bite !quote:Op donderdag 25 april 2013 11:07 schreef RenRen- het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik alleen naar Parijs ga
En ik kan geen Frans
zeep ? of ham ?quote:
ja maar daarmee beledig je mensen hun moeders voor hoeren als je gewoon een jus d'orange vraagtquote:
Londenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind Parijs niks aan.
Geen idee wat het is, mooie stad, veel te zien, maar ik ben er twee keer geweest en daar kan ik nog heel lang op teren geloof ik. In de tussentijd ben ik wel een keer of 6 inLonden
geweest.
En om deze egopost te eindigen: ik heb dus geen info voor je RenRen, behalve dat de TGV erg goed te doen is vanuit Brussel. Maar toen ben ik ook net voor Parijs uitgestapt.
Wat is dat? Stick it?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:44 schreef Takaiki het volgende:
'Va t'en!' voor de zigeunertjes bij de Seine
Ja? Oh daar moet ik dan eens op zoeken, want ik kan mezelf voorstellen en daarna zeggen dat ik geen frans kan.quote:
Toek leeft!quote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Toekito het volgende:
Takaiki zelfs ik leef nog na 11 dagen Hongarije. Met Engels/Duits in de mix kan ke daar prima terecht.
Joa: optiefen, pleurt op enz.quote:Op donderdag 25 april 2013 12:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is dat? Stick it?
[..]
Ja? Oh daar moet ik dan eens op zoeken, want ik kan mezelf voorstellen en daarna zeggen dat ik geen frans kan.Ik kan ook nog links en rechts zeggen
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:02 schreef Toekito het volgende:
Zo blij heb ik mijn familie nog nooit zien doen daarom hoor Takaiki
Ik geef geen garantiesquote:Op donderdag 25 april 2013 13:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daar ga ik een aantekening van makenIk hoop dat ze me dan niet gaan slaan
Smakelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 13:04 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga maar eens een maaltijdsalade soldaat maken![]()
Hongarije vond ik lastig met Engelsquote:Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef Toekito het volgende:
Takaiki zelfs ik leef nog na 11 dagen Hongarije. Met Engels/Duits in de mix kan ke daar prima terecht.
Ik zal het doorgeven hihihiquote:Op donderdag 25 april 2013 09:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja maar... dan toch niet met een ex.... blijf dan bij elkaar
Dat denk ik ook wel. Je hebt het veel lastiger in Wallonie als Ollander zijndequote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
in frankrijk kun je tegenwoordig ( helemaal in toeristengebieden ) makkelijk uit de voeten met engels. dat ze te arrogant zijn om t te spreken heb ik nog nooit meegemaakt![]()
weet wel dat ze het heel sympathiek vinden als je n beetjefrans
probeert te lullen. Ik heb twee keer in de zomervakantie een roadtrip door frankrijk gemaakt en ik leef ook nog, dus komt goed
Ik heb nooit het idee gehad dat ze te arrogant zijn, maar misschien een beetje bang. En ik ben als de dood om Frans te praten omdat ik écht alleen kan zeggen hoe ik heet. Vorig jaar probeerde men wel voor mij een beetje om me te begrijpen, dat vond ik zooo lief.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
in frankrijk kun je tegenwoordig ( helemaal in toeristengebieden ) makkelijk uit de voeten met engels. dat ze te arrogant zijn om t te spreken heb ik nog nooit meegemaakt![]()
weet wel dat ze het heel sympathiek vinden als je n beetjefrans
probeert te lullen. Ik heb twee keer in de zomervakantie een roadtrip door frankrijk gemaakt en ik leef ook nog, dus komt goed
Ik moest pleisters hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef littledrummergirl het volgende:
ik stond vorig jaar voor mijn vriend in de pharmacie omdat zijn allergiepillen op waren.. stond ik daar " oui, alergique pour le eeeehm fleurs!!!, yeux tres rouge"
uiteindelijk wel gelukt maar t duurde ff
wij talenwondersquote:Op donderdag 25 april 2013 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moest pleisters hebbenIn fucking montmartre, dus wij naar beneden, komen een apotheek tegen. Toen wees ik maar naar mijn voet en zei AU. En dat hielp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |