Arme Toek.quote:
Geen Eckte Limburgse vlaai voor RenRen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:16 schreef RenRen- het volgende:
Multivlaai bananenvlaai met harde bodem jumandere vlaai
Awwww.quote:
die shit lijkt me toch goorquote:Op woensdag 24 april 2013 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen Eckte Limburgse vlaai voor RenRen.
Abrikozen, kers, appel... ja, allemaal bizarre smaken. Banaan is dan veel inheemser.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
die shit lijkt me toch goormet rare smaken. Banaan
neppe vlaai
*krak*quote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
die shit lijkt me toch goormet rare smaken. Banaan
neppe vlaai
Inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Abrikozen, kers, appel... ja, allemaal bizarre smaken. Banaan is dan veel inheemser.
Meer voor onsquote:Op woensdag 24 april 2013 13:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen Eckte Limburgse vlaai voor RenRen.
Vind ik in taart gewoon allemaal goorquote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Abrikozen, kers, appel... ja, allemaal bizarre smaken. Banaan is dan veel inheemser.
Rotterdam is beter in hamburgers, vorklepelkoffie en sjoel.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad.
Misschien in rotterdam ja.in het kwadraat.
Aha! Het ligt dus toch aan jou en niet aan onze vlaai!quote:
en gezelligheidquote:Op woensdag 24 april 2013 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rotterdam is beter in hamburgers, vorklepelkoffie en sjoel.
En wat vindt Biet ervan?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:38 schreef Greys het volgende:
"Wij zullen zorgen dat uw woning altijd bereikbaar blijft voor de hulpdiensten".
Wat leuk, Bleiswijk heeft kennelijk Sint Bernard honden aangeschaft voor de hulpverlening
Want dit is al sinds vrijdag de situatie (en nee, tussen die berg en de tuin zit geen paadje, maar slechts 8 centimeter ruimte ofzo.)
[ afbeelding ]
neehee, er zijn gewoon geen jullievlaai die ik lust! Needs more flavors!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aha! Het ligt dus toch aan jou en niet aan onze vlaai!
Kijkze en trust.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
en gezelligheidondanks de ietwat besmeurde naam
Ik ga ff filmpje kijken en slapen, vannacht werken
Kijk, hier vinden we elkaar weer.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
neehee, er zijn gewoon geen jullievlaai die ik lust! Needs more flavors!![]()
Of ik eet gewoon geen vlaai.
Italiaans ijs
Truste, ik hoop op weinig storingenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
en gezelligheidondanks de ietwat besmeurde naam
Ik ga ff filmpje kijken en slapen, vannacht werken
ik kan kruipend een ijsje halen... Maar ik doe het niet... Lijnen jongequote:Op woensdag 24 april 2013 13:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, hier vinden we elkaar weer.![]()
Hmmm.... Ik had voor dadelijk een smoothie in gedachten, maar nu heb ik zin in een versch ijsje van den Italiaan hier in de stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |