Da's eiks nog leukerquote:
Hij was goed hèquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gezellig!
En ik heb trek na het zien van een bepaalde foto met ijs
oh zo lekker dat ijsquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's eiks nog leuker
[..]
Hij was goed hè
Als Ren dat wil, dan doen we het. En dan maken we mooie hoodies voor onze groepiesquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh zo lekker dat ijs
wil Ren dat ook?
Vorklepeltoetjeshakemethazelnootvanilleenslagroomquote:Op dinsdag 23 april 2013 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gezellig!
En ik heb trek na het zien van een bepaalde foto met ijs
Done!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Wil jij dat ff doen, ik zit alle klusjes bij te werken die op tablet / mobiel net niet handig gaan, maar wel gedaan moeten worden. Langere mailtjes typen, wat opzoekwerk in mijn eigen bestandsarchief, enz.
Inkijkfotoquote:
Nee!quote:
Yeah babyquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als Ren dat wil, dan doen we het. En dan maken we mooie hoodies voor onze groepies
LDR verjaardagstoetje is dat!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Vorklepeltoetjeshakemethazelnootvanilleenslagroom!
Light Dependent Resistor?quote:
Ik wou zeggen maybe morgen maar toen werd fiets boosquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, heb je die ook in giraffe uitvoering?![]()
quote:
Ik heb een (pre)verjaardagskaart gehad met een giraffe en schaap eropquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, heb je die ook in giraffe uitvoering?![]()
quote:
wat doen we 14 mei ?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Done!
[..]
Inkijkfoto
Ik ben blij dat mijn gezicht daar niet op staat hahaha
[..]
Nee!
Doen we 14 mei?
olliquote:
Die met Maes is superleuk jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:16 schreef sp3c het volgende:
leuke foto's
die met maes hang ik boven mijn bed
go Flyurz!
Je doet nu net of je t niet leuk vindquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Op de foto![]()
En sjoelen(nee, niet zó sjoelen
)
En Anouk-hyperen
Ja, ons!quote:
Dat zijn wel de makkelijkst recht te breien afspraken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
dat wist ik!
zo krijg je dus al die dubbele afspraken maar het zou wel een unicum zijn als ik 2x met dezelfde mensen afspreek op dezelfde avond
ik kan niet breien hoor. En MPG ook niet hoorde ikquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zijn wel de makkelijkst recht te breien afspraken.
Wie zit er over mij te roddelenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik kan niet breien hoor. En MPG ook niet hoorde ik
En dat je dan ter plekke mij belt en zegt JA NEE SORRY IK KAN NIET HIERHEEN, IK BEN NU AL HIER!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:19 schreef sp3c het volgende:
dat wist ik!
zo krijg je dus al die dubbele afspraken maar het zou wel een unicum zijn als ik 2x met dezelfde mensen afspreek op dezelfde avond
Fiets en Bart staren er wel een beetje naarquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Inkijkfoto
Ik ben blij dat mijn gezicht daar niet op staat hahaha
ik krijg er nu al hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat je dan ter plekke mij belt en zegt JA NEE SORRY IK KAN NIET HIERHEEN, IK BEN NU AL HIER!
Da's nog een grotere bende dan die routebeschrijving van je jonguh!![]()
Heb je je recept nou?quote:
Alleen fiets en bartquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fiets en Bart staren er wel een beetje naar.
nee die doos had het niet bij de hand.quote:
Op de foto wel... maar ik zei toch al dat de foto's wat vertraagd waren omdat een foto mijn aandacht even opeistequote:
Jaja, toen je die maakte stond jij ook al te kwijlen. En toek naast je ook. Minstens!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de foto wel... maar ik zei toch al dat de foto's wat vertraagd waren omdat een foto mijn aandacht even opeiste![]()
.
Kun je de foto linken?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fiets en Bart staren er wel een beetje naar.
Toek kwijlde de hele tijd al hoor, gewoon als hij weer wat eetbaars zagquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, toen je die maakte stond jij ook al te kwijlen. En toek naast je ook. Minstens!
huh, wait. Waarvan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, toen je die maakte stond jij ook al te kwijlen. En toek naast je ook. Minstens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |