Een kat die zijn ballen zoekt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je mag mijn jeweetwel katert wel tekenen
Nee ja dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie je DM. naar foto's in een emmer linken op het forum bleek laatst al niet heel handig.
alsof je aan mij iets kan verpestenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kanIk wil mensen niet beledigen
doe jezelf als poppetje!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kanIk wil mensen niet beledigen
ik keek eroverheenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Heb ik al, in het vorige topic
quote:
De inkijk van Grees!quote:
en echt ... 'ish?quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef sp3c het volgende:
trouwens ik ging vroeg slapen
* sp3c pakt de wandelstok en schuivelt naar bed
maar kan bij mij hooguit verbeteren. Erger dan Hermanquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Altijd als ik iemand maak zeggen ze LIJKT NIE
doe het!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Altijd als ik iemand maak zeggen ze LIJKT NIE
Herman is veel ergerdude:{wquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar kan bij mij hooguit verbeteren. Erger dan Hermankan het niet worden toch?
Ja hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
BOHHHHHHHHHHH![]()
Mag die op Facebook? Met jou getagd?
Maar had je die al of heb je die nou in een kwartier gemaakt ofzo? Nee toch?quote:
quote:
.. ja.. Want ik zei MISSCHIEN MORGEN en toen zei fiets WAT NOU MORGEN VANDAAG NUUUUquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar had je die al of heb je die nou in een kwartier gemaakt ofzo? Nee toch?
Waarom vuurwerk?quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar JJdJ en MPG vinden me op Herman lijken....zag laatst iemand me zelfs de Herman van KSC noemen.........
Trouwens heb mijn icon voor 14 mei al rond hoor: [ afbeelding ]
Hahahaha omgquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.. ja.. Want ik zei MISSCHIEN MORGEN en toen zei fiets WAT NOU MORGEN VANDAAG NUUUU
Heldinquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.. ja.. Want ik zei MISSCHIEN MORGEN en toen zei fiets WAT NOU MORGEN VANDAAG NUUUU
Echt, dat zou wat zijn he.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha omgWat superknap!
En extraspeciaalvoormijgemaakt![]()
FOK! Knokploeg!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo knap als je zoiets zo kunt maken, laat staan zo retesnel
Als ze je niet toelaten daar in Breda ga ik ze slaan!
Sjoelstenen door hun gebit rammenquote:
Bewaar je hem voor als ik er mss nog eens een shirt van wil laten drukken oid?quote:
Is goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Bewaar je hem voor als ik er mss nog eens een shirt van wil laten drukken oid?
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo knap als je zoiets zo kunt maken, laat staan zo retesnel
Als ze je niet toelaten daar in Breda ga ik ze slaan!
HAHAHA, nou je het zegtquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aww, doet me denken aan Toothless van How to Train Your Dragon
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:03 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga, Fiets ligt al te slapen en ik ben ook wel moe![]()
![]()
Heb hier net met een vriend van me knetterstoned een enorme berg kip gegeten van de KFC hier om de hoek.quote:
nu nog de straat op voor kentuckyquote:Op woensdag 24 april 2013 00:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb hier net met een vriend van me knetterstoned een enorme berg kip gegeten van de KFC hier om de hoek.
Aanrader als je honger hebt!
Waar is de intekenlijst te vinden?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:43 schreef Greys het volgende:
Ik moet toch eens rap gaan beginnen met het huggen van 101 mensen trouwens
Ik ga de komende ESF- en sjoelmeets idd maar tot knuffelmeets omdopenquote:
Ik kom jou binnenkort huggen en irl ben ik voor jou een vreemd mens...en verder ben ik sws vreemdquote:Op woensdag 24 april 2013 00:43 schreef Greys het volgende:
En weer een klein doeltje afgestreept
http://mirandadayzero.blogspot.nl/
Ik moet toch eens rap gaan beginnen met het huggen van 101 mensen trouwens
Oh en een orchidee kopen
Ik wil ook op de lijst! Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga de komende ESF- en sjoelmeets idd maar tot knuffelmeets omdopen
Van de 101 moeten er 50 personen onbekenden zijn (huuuu, eng) maar met de overige 51 kom ik met jullie een heel eind dan ja denk ik. Whoei. Moeten wel bewijsfoto's van zijn...
Jij wordt mijn opperopperopper-hugsterquote:Op woensdag 24 april 2013 00:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kom jou binnenkort huggen en irl ben ik voor jou een vreemd mens...en verder ben ik sws vreemd![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wordt mijn opperopperopper-hugster![]()
Da's nog een pluspunt.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga de komende ESF- en sjoelmeets idd maar tot knuffelmeets omdopen
Van de 101 moeten er 50 personen onbekenden zijn (huuuu, eng) maar met de overige 51 kom ik met jullie een heel eind dan ja denk ik. Whoei. Moeten wel bewijsfoto's van zijn...
quote:Op woensdag 24 april 2013 00:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe je wel je survival masker af als je Greys knuffelt?
Bij dames weet ik mij wel te gedragen.quote:
Welke eten we nu dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:42 schreef Cat22 het volgende:
Twee maaltijdsalades mét korting gehaald.De couscouskipabrikozenversie was er alleen voor de volle prijs, dus daar ga ik over een paar dagen nog naar op jacht.
omkleden is overratedquote:Op woensdag 24 april 2013 11:46 schreef RenRen- het volgende:
Zoh, naar huis, lunchen, omkleden en weer de stad in
ik wil er een beetje fatsoenlijk bijlopen als ik mijn exdocenten vertel dat ik faal in het leven. BUT AT LEAST I LOOK OKAY.quote:
Dat is ook een manier...quote:Op woensdag 24 april 2013 11:52 schreef sp3c het volgende:
je brengt het ook verkeerd
je moet zeggen dat je opleiding je heeft gefaald in het leven!
22... Maar ik wil gewoon wat doen, niet nu al beginnen aan een eenzaam kunstenaarsbestaanquote:Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef sp3c het volgende:
besides, je hebt nog tijd zat![]()
hoe oud ben je nou, 25?
toen ik zo oud was als jou deed ik heel de dag niets anders dan bier drinken, gamen en ijshockey kijken en kijk wat er van mij terecht is gekomen
Iets met beef.quote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 24 april 2013 12:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iets met beef.
En morgen iets met gemarineerde kip.
*salade eet*quote:
Toch niet van dequote:Op woensdag 24 april 2013 12:38 schreef Toekito het volgende:
Jeej
Ik heb net vlaai op bij jarige collega
Multivlaaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |