abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:17:48 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_125634595

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Wie loopt waar en wanneer google docs

[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 23-04-2013 12:28:30 ]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_125634633
bedankt voor het openen. ^O^
pi_125634795
Jep thanks MaleDuck!

Voor de mensen die de Golden Tenloop al eens gelopen hebben; hoe druk is het 5km parcours? Ik had een regionaal loopje in gedachte om mijn 5km PR te verbreken maar dan moet ik dus werken. Alle andere loopjes die ik kan vinden in Mei zijn op dagen dat ik moet werken. IJsselsteinloop is ook nog een optie, maar die is een week voor de Vestingloop hier in Den Bosch.

Ik ben bang dat de Golden Tenloop te druk is om lekker op tijd te lopen. Klopt dit of heb ik een verkeerd beeld in mijn hoofd zitten?
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:26:36 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125634839
Als je de ruimte wilt hebben, moet je maar zorgen dat je vooraan loopt :)
F means you're fucked
pi_125634896
Ik ga mijn schoenen ook maar weer eens aantrekken. Over 12 dagen mijn eerste 5K!

(vandaag les 23; 10-12-12 minuten)
pi_125634975
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef YUR het volgende:
Als je de ruimte wilt hebben, moet je maar zorgen dat je vooraan loopt :)
:D

Duidelijk, ik denk dat ik dat PR dan maar in training ga proberen te verbreken.
The sun in your Eyes
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 12:52:41 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_125635601
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:31 schreef Onama het volgende:

[..]

Duidelijk, ik denk dat ik dat PR dan maar in training ga proberen te verbreken.
Of gewoon ook de IJsselsteinloop doen? Omdat het kan?

Ik loop een week later de Marikenloop :)

Filmpjes van Hilversum staat online trouwen, we zijn echt op alle mogelijke manieren vastgelegd _O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:58:01 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125635762
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef Onama het volgende:
Jep thanks MaleDuck!

Voor de mensen die de Golden Tenloop al eens gelopen hebben; hoe druk is het 5km parcours? Ik had een regionaal loopje in gedachte om mijn 5km PR te verbreken maar dan moet ik dus werken. Alle andere loopjes die ik kan vinden in Mei zijn op dagen dat ik moet werken. IJsselsteinloop is ook nog een optie, maar die is een week voor de Vestingloop hier in Den Bosch.

Ik ben bang dat de Golden Tenloop te druk is om lekker op tijd te lopen. Klopt dit of heb ik een verkeerd beeld in mijn hoofd zitten?
http://www.fides.nl/compo(...)des-run-circuit.html
:)
Deze loopjes (behalve Delft en Naaldwijk) zijn goed te doen wb drukte.
pi_125636098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:28 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik ga mijn schoenen ook maar weer eens aantrekken. Over 12 dagen mijn eerste 5K!

(vandaag les 23; 10-12-12 minuten)
Spannend!!
pi_125636187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:58 schreef GotC het volgende:

[..]

http://www.fides.nl/compo(...)des-run-circuit.html
Deze loopjes (behalve Delft en Naaldwijk) zijn goed te doen wb drukte.
Thanks! Had op dutch-runners gekeken maar hier staan er toch wat meer. Misschien dat ik die in Delft ga doen. Die is dan misschien wat drukker, maar valt wel precies tussen de Cityrun in Roermond en de Vestingloop in Den Bosch. En ik ben dan vrij ook.

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Of gewoon ook de IJsselsteinloop doen? Omdat het kan?

Ik loop een week later de Marikenloop :)

Filmpjes van Hilversum staat online trouwen, we zijn echt op alle mogelijke manieren vastgelegd _O_
Jep betreft tijd zijn IJsselstein of Delft de enige opties in Mei. Ik ga even kijken welke het beste uitkomt tegen die tijd. Mooie aan Delft is wel dat ik dan twee weken rust heb voor de Vestingloop. Mooie aan IJsseltein is dat ik er vrij snel ben met het OV. Een van de twee gaat gebeuren. Ga wel pas na Roermond een besluit nemen denk ik.
The sun in your Eyes
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:12:45 #11
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125636271
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:10 schreef Onama het volgende:

[..]

Thanks! Had op dutch-runners gekeken maar hier staan er toch wat meer. Misschien dat ik die in Delft ga doen. Die is dan misschien wat drukker, maar valt wel precies tussen de Cityrun in Roermond en de Vestingloop in Den Bosch. En ik ben dan vrij ook.

[..]

Jep betreft tijd zijn IJsselstein of Delft de enige opties in Mei. Ik ga even kijken welke het beste uitkomt tegen die tijd. Mooie aan Delft is wel dat ik dan twee weken rust heb voor de Vestingloop. Mooie aan IJsseltein is dat ik er vrij snel ben met het OV. Een van de twee gaat gebeuren. Ga wel pas na Roermond een besluit nemen denk ik.
Leuk dat je in Roermond meedoet :D
Ik kom denk ik wel kijken, heb verder geen plannen voor Koninginnedag. Heb nog getwijfeld om zelf mee te doen, maar gisteren pas te horen gekregen dat vriendlief moet werken en ik mezelf moet gaan vermaken.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_125636276
Hier ook maar even de vraag neerleggen:

Gisteren de CWCM gemailed met de vraag of ik kan up- of downgraden al naar gelang training bij het event van komend september. 10K is de veilige optie, maar HM de toffe optie. Deze optie ís haalbaar, mits ik redelijk blessurevrij blijf.

Ze raden me aan om voor de HM te registeren en proberen dan wel om te zetten voor als het écht niet anders kan (als ik écht maar 10 kan lopen), maar ik vind 't maar wat, inschrijven voor de HM daar dit jaar! :o
Ja doei.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:14:28 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125636334
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook maar even de vraag neerleggen:

Gisteren de CWCM gemailed met de vraag of ik kan up- of downgraden al naar gelang training bij het event van komend september. 10K is de veilige optie, maar HM de toffe optie. Deze optie ís haalbaar, mits ik redelijk blessurevrij blijf.

Ze raden me aan om voor de HM te registeren en proberen dan wel om te zetten voor als het écht niet anders kan (als ik écht maar 10 kan lopen), maar ik vind 't maar wat, inschrijven voor de HM daar dit jaar! :o
Ondanks het feit dat ik de vraag niet kan vinden, geef ik je toch een antwoord:

Niet miepen, gewoon doen.
F means you're fucked
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:14:43 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125636343
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Ondanks het feit dat ik de vraag niet kan vinden, geef ik je toch een antwoord:

Ik zocht ook de vraag..
pi_125636353
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:08 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Spannend!!
Ja dat kun je wel zeggen. Wordt een hele uitdaging om in één stuk te rennen, dat is nog nooit gelukt. Maar de vorige les kwam ik dichtbij, 2x 15 minuten met 2 minuten wandelen tussendoor.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:15:19 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125636366
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:10 schreef Onama het volgende:

[..]

[..]

Gezellig! Delft is wel goed druk, maar wel een leuke loop om te doen. Mooi door het centrum enzo O+
Gewoon op tijd het juiste startvak in en gaan :7
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:15:50 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125636386
Volgende TT: niet miepen, gewoon doen!

ik doe zelf ook geregeld mee aan miepen, I know :X
pi_125636484
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Leuk dat je in Roermond meedoet :D
Ik kom denk ik wel kijken, heb verder geen plannen voor Koninginnedag. Heb nog getwijfeld om zelf mee te doen, maar gisteren pas te horen gekregen dat vriendlief moet werken en ik mezelf moet gaan vermaken.
Jaren in Roermond gewoond en heb er nog een aantal vrienden rondzwerven. Als je jezelf moet gaan vermaken dan iseen wedstrijdje toch de ideale manier. :D Rustig richting Roermond in de ochtend, rondwandelen door het centrum want er is genoeg te doen. Wedstrijdje lopen en borrelen bij de Gouden Appel (mijn stamkroeg). Kan me geen betere Koninginnedag voorstellen! *O*
The sun in your Eyes
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:18:39 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125636487
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef Quoi het volgende:
Volgende TT: niet miepen, gewoon doen!

ik doe zelf ook geregeld mee aan miepen, I know :X
Je bent een vrouw, dus het is een ingecalculeerd risico :P
F means you're fucked
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:20:20 #20
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125636559
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Onama het volgende:

[..]

Jaren in Roermond gewoond en heb er nog een aantal vrienden rondzwerven. Als je jezelf moet gaan vermaken dan iseen wedstrijdje toch de ideale manier. :D Rustig richting Roermond in de ochtend, rondwandelen door het centrum want er is genoeg te doen. Wedstrijdje lopen en borrelen bij de Gouden Appel (mijn stamkroeg). Kan me geen betere Koninginnedag voorstellen! *O*
Klinkt leuk en gezellig inderdaad.....ik zag op de site dat inschrijven nog mogelijk was....maar heb sinds de Venloop geen 5km meer gerend, dus denk dat dat niet zo heel verstandig is -O-
pi_125636592
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Gezellig! Delft is wel goed druk, maar wel een leuke loop om te doen. Mooi door het centrum enzo O+
Gewoon op tijd het juiste startvak in en gaan :7
Sorry, met Delft bedoelde ik dit loopje: http://www.dekoplopers.nl/nl/kopjesloop/ (uit jouw lijstje). Die is dan weer heel rustig.
The sun in your Eyes
pi_125636606
Vanavond maar eens beginnen met het vervolg van start to run.

Keep running als deze net zo goed is opgesteld als start to run hoop ik snel mee te kunnen doen met de 10K!
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:22:11 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125636629
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef Onama het volgende:

[..]

Sorry, met Delft bedoelde ik dit loopje: http://www.dekoplopers.nl/nl/kopjesloop/ (uit jouw lijstje). Die is dan weer heel rustig.
Ohh _O- Ik dacht de Golden Ten. Kopjesloop is idd rustig.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:23:23 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125636663
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef Onama het volgende:

[..]

Die heeft zeker ook een snel parcours. Geschikt om een PR te lopen :) Ook andere loopjes in Delft overigens: Delftse Houtloop, Bertusloop, Kerkpolderloop, Kwartaalloop.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:23:53 #25
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125636686
@Onama, dit is ook wel een leuke: De Royal Ten in Den Haag
pi_125636840
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef Quoi het volgende:

[..]

Die heeft zeker ook een snel parcours. Geschikt om een PR te lopen :) Ook andere loopjes in Delft overigens: Delftse Houtloop, Bertusloop, Kerkpolderloop, Kwartaalloop.
Cool, dan denk ik dat het gewoon die gaat worden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef GotC het volgende:
@Onama, dit is ook wel een leuke: De Royal Ten in Den Haag
Ziet er inderdaad ook erg leuk uit, maar valt samen met de Vestingloop, wat mijn hoofdnummer voor de maand Mei is.

En nu ga ik lopen, zit al een uur met de hardloopkleren aan smoesjes te verzinnen om niet te gaan. :')
The sun in your Eyes
pi_125637065
De vraag was inderdaad wat impliciet ja :')
Maar 't blijft wel heel wat :o
Ja doei.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:36:41 #28
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125637098
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Welnee. Je maakt het zelf veel meer dan het is. :6
F means you're fucked
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:39:00 #29
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125637174
Gewoon een keertje doorlopen tot de 21 :P
pi_125637211
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Ja dat kun je wel zeggen. Wordt een hele uitdaging om in één stuk te rennen, dat is nog nooit gelukt. Maar de vorige les kwam ik dichtbij, 2x 15 minuten met 2 minuten wandelen tussendoor.
Dan mag je de volgende les 10-20 met maar 1 minuut wandelen tussendoor. Die had ik afgelopen zaterdag en dat ging prima en was best een kick!!
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:45:56 #31
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125637386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:39 schreef Quoi het volgende:
Gewoon een keertje doorlopen tot de 21 :P
Of 22.
pi_125637463
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
En je hebt nog tijd zat. Gaat dus wel lukken.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:52:49 #33
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125637636
En als je blijft denken: "Maar straks raak ik geblesseerd? Wat nou als ik geblesseerd raak?" .... dan kom je helemaal nergens en hoef je je nooit meer ergens voor in te schrijven.

Gewoon goed en bewust trainen om de kans op blessures zijn klein mogelijk te houden.

En mocht je onverhoopt toch geblesseerd raken: Jammer. Volgende keer beter. Het hoort er helaas bij.
F means you're fucked
pi_125637846
Da's wel waar natuurlijk :Y maar het is dit keer wel een reis naar Ierland, en niet even de HM van de club op de hoek :P
Ja doei.
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:00:46 #35
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125637937
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Da's wel waar natuurlijk :Y maar het is dit keer wel een reis naar Ierland, en niet even de HM van de club op de hoek :P
Da's nog geen reden om terughoudend te zijn. Hooguit om extra bewust om te gaan met de trainingsarbeid :Y

Als je er van uit gaat dat het goed gaat en dat je naar een schitterend doel toewerkt, kun je er ook nog eens meer van genieten :s)
F means you're fucked
pi_125638081
Helemaal waar. Ik ga gewoon een week een huisje boeken daar. (althans, even met Mr.Mo overleggen), het is precies na de deadline van m'n scriptie, dus kan dan sowieso wel wat vakantie gebruiken, en mocht ik onverhoopt niet kunnen rennen, dan gaan we sowieso kijken en daar een mooie vakantie vieren O+ ^O^
Ja doei.
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:05:48 #37
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125638118
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Helemaal waar. Ik ga gewoon een week een huisje boeken daar. (althans, even met Mr.Mo overleggen), het is precies na de deadline van m'n scriptie, dus kan dan sowieso wel wat vakantie gebruiken, en mocht ik onverhoopt niet kunnen rennen, dan gaan we sowieso kijken en daar een mooie vakantie vieren O+ ^O^
Dat klinkt al een stuk beter ^O^ O+
F means you're fucked
pi_125638325
Vanochtend bij de fysio geweest voor een hardloopanalyse. Het is haar opgevallen dat ik een haklander ben, haha. Ze gaat de videobeelden bespreken met een collega waarna ik een advies krijg. Ze gaat me helpen te leren op m'n voorvoet te landen.

Op die manier zou ik mijn achillespees minder belasten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef YUR het volgende:
En als je blijft denken: "Maar straks raak ik geblesseerd? Wat nou als ik geblesseerd raak?" .... dan kom je helemaal nergens en hoef je je nooit meer ergens voor in te schrijven.

Gewoon goed en bewust trainen om de kans op blessures zijn klein mogelijk te houden.

En mocht je onverhoopt toch geblesseerd raken: Jammer. Volgende keer beter. Het hoort er helaas bij.
Yep, gewoon inschrijven en goed trainen. Dan heb je een leuk doel om naar te werken, is een soort van stok achter de deur. Als het niet lukt, jammer inderdaad.
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:15:24 #39
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125638500
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanochtend bij de fysio geweest voor een hardloopanalyse. Het is haar opgevallen dat ik een haklander ben, haha. Ze gaat de videobeelden bespreken met een collega waarna ik een advies krijg. Ze gaat me helpen te leren op m'n voorvoet te landen.

Op die manier zou ik mijn achillespees minder belasten.

[..]

Yep, gewoon inschrijven en goed trainen. Dan heb je een leuk doel om naar te werken, is een soort van stok achter de deur. Als het niet lukt, jammer inderdaad.
Een hardloopminded fysio ^O^
F means you're fucked
pi_125638567
Mr.Mo vindt het een plan!
Ja doei.
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:17:31 #41
236410 MaleDuck
pi_125638582
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's nog geen reden om terughoudend te zijn. Hooguit om extra bewust om te gaan met de trainingsarbeid :Y

Als je er van uit gaat dat het goed gaat en dat je naar een schitterend doel toewerkt, kun je er ook nog eens meer van genieten :s)
Dat is ook wel iets wat ik nu wel uit de voorbereiding voor de Roparun heb geleerd, wat ik meer en meer zal gaan toepassen :Y Meer de weg van de geleidelijkheid bewandelen in de trainingsopbouw :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:19:25 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125638662
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo vindt het een plan!
Tof *O*
F means you're fucked
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:20:59 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125638741
Ik heb een fysio gevonden bij wie ik even langs kan komen voor een soort gratis screening. Bekijkt of je behandeling nodig hebt ja/nee. Verbonden aan atteletiekvereniging :P Maandagochtend van 7:00 - 9:00 ^O^
pi_125638837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Een hardloopminded fysio ^O^

Initiëel wegens een achillespeesontsteking naar de sportfysio geweest. Door haar eigen blessure (wintersport) moest ik naar een andere fysio.

Ik ben vervolgens ook op bezoek geweest bij de manueel therapeut (dezelfde praktijk) voor nek- en schouderklachten. Zij heeft me doorverwezen naar een psychosomatische therapeut (eveneens zelfde praktijk) waar ik gisteren ben geweest. Dit om mij tips & tricks mee te geven voor ontspanning op het werk omdat deze klachten voornamelijk uit stress voortkomen.

Vandaag weer bij de manueel therapeut geweest, zij wilde mij op de loopband voor een loopanalyse omdat ze mijn loophouding wil beoordelen (een slecht houding kan leiden tot nek- en schouderklachten). Zij gaat de beelden dus verder bespreken met de eerste sportfysio. :P

Vrijdag ga ik weer naar de fysio om m'n kuitspier los te masseren. :')

In de afgelopen 2 maanden ben ik al bij vijf verschillende fysiotherapeuten geweest. :D :'( :D
pi_125638848
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:14 schreef YUR het volgende:

Ik sluit me hierbij aan!

Miepen:
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef Onama het volgende:
Doen:
quote:
Personal best 5 km of 24m:23s which is a 1m:22s improvement.

http://www.endomondo.com/workouts/180357193/8482042
Ik ben blij *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik hoop dat dit het voor jou gaat oplossen. Houding kan echt het verschil maken. Dan nemen we volgend jaar revanche op de CPC. Vond het zo tof dat je kwam kijken naar de lopers terwijl je zelf geblesseerd was. ^O^
The sun in your Eyes
pi_125638992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:40 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Dan mag je de volgende les 10-20 met maar 1 minuut wandelen tussendoor. Die had ik afgelopen zaterdag en dat ging prima en was best een kick!!
Ik vond 2x 15 minuten ook best een kick, maar ook wel afzien.

Vandaag ontzettend last van m'n enkels en verzuurde onderbenen (echt al heel snel). Les ook niet uitgelopen. Tijdens de 2e sessie (12 min) 2 keer een paar stappen gewandeld en de 3e sessie (12 min) maar half gelopen. Laten we hopen dat ik gewoon m'n dag niet heb.

Positieve kant, les 25 is al een half uur lopen, dus als ik dat over 4 dagen aan zou moeten kunnen, zal het over 12 dagen ook wel moeten lukken. Ik denk dat ik les 23 morgen overnieuw ga lopen, en zaterdag les 24 (10 en 20 minuten)
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:33:00 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125639244
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:27 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Ik vond 2x 15 minuten ook best een kick, maar ook wel afzien.

Vandaag ontzettend last van m'n enkels en verzuurde onderbenen (echt al heel snel). Les ook niet uitgelopen. Tijdens de 2e sessie (12 min) 2 keer een paar stappen gewandeld en de 3e sessie (12 min) maar half gelopen. Laten we hopen dat ik gewoon m'n dag niet heb.

Positieve kant, les 25 is al een half uur lopen, dus als ik dat over 4 dagen aan zou moeten kunnen, zal het over 12 dagen ook wel moeten lukken. Ik denk dat ik les 23 morgen overnieuw ga lopen, en zaterdag les 24 (10 en 20 minuten)
Die 5km ga je echt gewoon ownen hoor! ^O^
pi_125639465
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:33 schreef GotC het volgende:

[..]

Die 5km ga je echt gewoon ownen hoor! ^O^
Ik kan nog 4 of 5 keer trainen. Moet goed komen *O*

Is het bij hardlopen ook zo dat wedstrijden makkelijker zijn/voelen dan in je eentje een rondje?
pi_125639582
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Is het bij hardlopen ook zo dat wedstrijden makkelijker zijn/voelen dan in je eentje een rondje?
Zeker weten :Y
The sun in your Eyes
pi_125639672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:23 schreef Onama het volgende:

Ik hoop dat dit het voor jou gaat oplossen. Houding kan echt het verschil maken. Dan nemen we volgend jaar revanche op de CPC. Vond het zo tof dat je kwam kijken naar de lopers terwijl je zelf geblesseerd was. ^O^
Ja, dat gaan we volgend jaar zeker doen!

De sfeer op zo'n evenement is zo geweldig dat ik dat niet wilde missen. Het was ook een leuk excuus om bij een vriendin in Den Haag langs te gaan. :P
pi_125639873
Uit de algemene voorwaarden:
quote:
This race is characterized by high elevation, hills, extreme distances, uneven terrain, roots, rocks and general trail conditions found along a coastline. It may be hot, cold, wet, snowy, windy and generally stormy. If I participate I could die or be seriously injured.
Ja doei.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:08:19 #52
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125640592
quote:

[..]

Ja! Lekker meegezogen worden met de andere lopers, de sfeer..alles! No way dat je bv gaat wandelen de laatste paar honderd meter met al die klappende mensen O+
pi_125641098
Oeps.. Thuis gekomen en lekker even op de bank neergeploft. Ruim half uurtje later schrik ik wakker.
Wat water in m`n gezicht gooien, omkleden en dan snel m`n horloge testen! Ben benieuwd :D
pi_125641467
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

_O-
pi_125641705
quote:

[..]

_O- Die laatste regel ook.

Wanneer is dat te doen, in welk jaargetijde (ivm die sneeuw?).
pi_125641940
Eind september :)
Ja doei.
pi_125643738
Voor de mensen die graag met muziek hardlopen:

http://jog.fm/

Vul je BPM in en de website geeft je een lijst nummers die dat matchen. Vervolgens kun je die dan weer selecteren op genre etc. Het is dat ik zelf altijd zonder muziek loop, anders had ik hier al veel gebruik van gemaakt.
The sun in your Eyes
pi_125644487
quote:

[..]

Zeg niet dat ze je niet gewaarschuwd hebben! ;) Haha.

Zo, na m`n middagdutje een stukje gaan lopen. Voor het eerst met m`n horloge en HRM. Eerste km even wennen om iets om je borst te hebben, maar geen armband meer om hoeven is _O_ !
Zo te zien zijn GPS, HR enzo redelijk accuraat. EN toch in zowel Runkeeper als Endomondo te importeren *O* (waarom nu wel? Geen idee)

http://www.endomondo.com/workouts/180424537/8850231

Ik ben zeer tevreden met de Timex so far!
@Jero_Nimo: Nogmaals BEDANKT voor de tip! Balen dat je zelf te laat bent nu je Garmin overleden is man :(

[ Bericht 5% gewijzigd door Levitas op 23-04-2013 16:52:01 ]
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:47:55 #59
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125644552
quote:

[..]

Je leeft en gaat dood. Feit.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_125645142
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zo, na m`n middagdutje een stukje gaan lopen. Voor het eerst met m`n horloge en HRM. Eerste km even wennen om iets om je borst te hebben, maar geen armband meer om hoeven is _O_ !
Ja zonder die armband ,dat was ook iets wat mij bijzonder goed deed toen ik overstapte op een horloge.
  dinsdag 23 april 2013 @ 17:08:15 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125645343
Daar is geen speld tussen te krijgen ;)
  dinsdag 23 april 2013 @ 17:15:26 #62
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_125645603
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:27 schreef Onama het volgende:

Vul je BPM in en de website geeft je een lijst nummers die dat matchen. Vervolgens kun je die dan weer selecteren op genre etc. Het is dat ik zelf altijd zonder muziek loop, anders had ik hier al veel gebruik van gemaakt.
Helemaal top! Mijn held _O_
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_125646505
quote:

Top, thanks! Ik loop eigenlijk nooit meer met muziek, maar om te oefenen met 180 stappen per minuut kan ik wel iets gebruiken. Morgen maar even muziekjes uitzoeken :D
pi_125646686
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef Levitas het volgende:

[..]

Zo te zien zijn GPS, HR enzo redelijk accuraat. EN toch in zowel Runkeeper als Endomondo te importeren *O* (waarom nu wel? Geen idee)

http://www.endomondo.com/workouts/180424537/8850231

Ik ben zeer tevreden met de Timex so far!
@Jero_Nimo: Nogmaals BEDANKT voor de tip! Balen dat je zelf te laat bent nu je Garmin overleden is man :(
Erg mooi dat je blij bent met het horloge! Mooi ook dat 'ie toch met runkeeper werkt, al is endomondo natuurlijk veel socialer hier ;). Lekker rondje heb je gelopen, best een lage hartslag, vooral in het begin. Weet je ook je max-hartslag, zodat je bijvoorbeeld met zones kan gaan trainen enzo?

Mijn Garmin is ondertussen onderweg naar zijn maker, die kerel aan de telefoon zei dat ze wel een nieuwe zouden opsturen aangezien hij eerst ook al problemen had met de GPS-verbinding af en toe. Dat zou dus wel erg mooi zijn! Helaas is de nieuwe nooit op tijd terug voor de wedstrijd zondag, dat wordt dus even op gevoel lopen, aangezien ik met de wedstrijd een telefoon niet fijn vind en ook geen armhoes heb. Nou ja, dan maar gewoon op kop blijven lopen, zit ik altijd goed :D.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Eind september :)
Dat is die wedstrijd die je laatst op een filmpje liet zien, dat je over rotsen moest rennen enzo? Die zag er inderdaad wel erg gevaarlijk uit, maar wel erg gaaf ook! Als je maar wel voorzichtig doet dan :P.
pi_125646720
woepie, donderdag ga ik m'n schoenen kopen en advies vragen. *O*
Werewolf
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 17:53:42 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_125646862
Ik zou eigenlijk vandaag weet gaan lopen. Maar ik denk dag ik mezelf nog een dagje rust gun :@ Gewoon, omdat het kan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:13:56 #67
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125647311
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:23 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik sluit me hierbij aan!

Miepen:

[..]

Doen:

[..]

Ik ben blij *O*

[..]

Dat is ook precies mijn 5KM tijd :D
Dus de 10 en 5 hebben we nu gelijk.
Maar aangezien ik nu nog moet lopen ga ik proberen de 5 aan te scherpen ook :@

Tot over een half uur :W
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:16:55 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125647375
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:13 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dat is ook precies mijn 5KM tijd :D
Dus de 10 en 5 hebben we nu gelijk.
Maar aangezien ik nu nog moet lopen ga ik proberen de 5 aan te scherpen ook :@

Tot over een half uur :W
Ik voel een competitie à la slacker vs Yur :D
  dinsdag 23 april 2013 @ 18:18:02 #69
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125647407
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:16 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik voel een competitie à la slacker vs Yur :D
It's on })
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_125647455
Ik zit een beetje te twijfelen of ik mezelf ook niet even een rustdag extra zal gunnen en dan morgen zelf even een rondje zal gaan rennen. M'n voeten zijn nog steeds moe :')
pi_125647538
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:19 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen of ik mezelf ook niet even een rustdag extra zal gunnen en dan morgen zelf even een rondje zal gaan rennen. M'n voeten zijn nog steeds moe :')
Nu geen zin, dan toch gewoon lekker morgen? Prima idee hoor.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_125647785
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:18 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

It's on })
Hé dat is geen half uur he! Kom op rennen! Ik verwacht je over 20 minuten terug! :D
pi_125647894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:45 schreef Jero_nimo het volgende:
Erg mooi dat je blij bent met het horloge! Mooi ook dat 'ie toch met runkeeper werkt, al is endomondo natuurlijk veel socialer hier . Lekker rondje heb je gelopen, best een lage hartslag, vooral in het begin. Weet je ook je max-hartslag, zodat je bijvoorbeeld met zones kan gaan trainen enzo?
Ik ga Endomondo én Runkeeper gebruiken. Endomondo omdat dat idd socialer hier is ( :P ) en Runkeeper omdat ik daar nog een trainingsschema in heb staan die ik volg. Als ik klaar ben met dat schema kan ik altijd nog helemaal overstappen of Endomondo :)

Eerlijk gezegd had ik best wel moeite met het rondje vandaag. Het was warmer dan ik had verwacht, had slecht geslapen vannacht, heb vrij intensief gewerkt vanochtend van 6:00 tot 10:00 met irritante, zware werkschoenen en ben gaan lopen net na een middagdutje. Ben toch wel benieuwd hoe m`n hartslag dan is op een optimale dag ;)
Geen idee wat m`n max-hartslag is, althans niets anders dan wat de Timex software voor me heeft berekend op basis van leeftijd..
pi_125648421
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:35 schreef Levitas het volgende:

[..]
Het was warmer dan ik had verwacht
Ja dat had ik ook! Had m'n lange tight aan, maar dat was nergens voor nodig
pi_125649011
Oeps. Ik was nogal druk met het automatiseren van m'n slaapkamerlamp en dat ik bericht krijg als hij braaf de tijd van m'n wekker naar lampje heeft gestuurd dat ik de tijd ben vergeten en nu sowieso te laat ben om op de baan te trainen. Mogen dus maar rennen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 april 2013 @ 19:08:52 #76
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125649018
Net voor het eten klein rondje van 5 gelopen. Het was nog steeds zwaar. Ook voor de benen :{
  dinsdag 23 april 2013 @ 19:12:31 #77
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125649168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 18:18 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

It's on })
Maar de winst is voor Onama.
http://www.endomondo.com/workouts/180520918/7102294

25:47. Er zat echt niet meer in.
pi_125649636
Pff moest na 2,65 km stoppen omdat ik ineens last kreeg van m'n kuiten en hamstring. Heb dit gevoel nog nooit gehad misschien vermoeidheid in de benen? Ademhaling was goed en conditioneel kon ik nog wel even door ...

Hebben hier meer mensen weleens last van?
  dinsdag 23 april 2013 @ 19:33:16 #79
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125650044
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:23 schreef Claire-l het volgende:
Pff moest na 2,65 km stoppen omdat ik ineens last kreeg van m'n kuiten en hamstring. Heb dit gevoel nog nooit gehad misschien vermoeidheid in de benen? Ademhaling was goed en conditioneel kon ik nog wel even door ...

Hebben hier meer mensen weleens last van?
Veel getraind laatste tijd?
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 19:58:10 #80
155227 crew  Guppy
dus
pi_125651129
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:08 schreef hatsaflats het volgende:
Oeps. Ik was nogal druk met het automatiseren van m'n slaapkamerlamp en dat ik bericht krijg als hij braaf de tijd van m'n wekker naar lampje heeft gestuurd dat ik de tijd ben vergeten en nu sowieso te laat ben om op de baan te trainen. Mogen dus maar rennen.
Het heeft zo moeten zijn :*
pi_125651146
@ MaleDuck is het nu zeker dat je de Roparun mee gaat lopen? Hoe ben je in een team terecht gekomen? Het klinkt wel zwaar maar wat zal het een goed gevoel geven als je over de finish gekomen bent!
pi_125651412
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Veel getraind laatste tijd?
3x per week. Zondag mee gedaan aan de cityrun 5k. Hou maar even een extra rustdag wellicht dat dat helpt
  dinsdag 23 april 2013 @ 20:06:23 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125651557
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:03 schreef Claire-l het volgende:

[..]

3x per week. Zondag mee gedaan aan de cityrun 5k. Hou maar even een extra rustdag wellicht dat dat helpt
Dan zou het goed kunnen dat die nog in de benen zit ja. Dan ga je vaak toch wat harder dus dan is je lichaam toch iets meer vermoeid.
pi_125651611
quote:

Helaas alleen voor Iphone geen Android. volgens mij..
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_125651780
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:07 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Helaas alleen voor Iphone geen Android. volgens mij..
Mja, ik vind het ook wel prima om zelf de muziek op Spotify of waar dan ook te vinden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het heeft zo moeten zijn :*
:* Als het goed is gaat voortaan m'n slaapkamerlamp op basis van m'n telefoonwekker aan. En de komende tijd moet ik nog finetunen, want ik wil natuurlijk de ultieme zonsopkomst simuleren. Automagische kleurtjeslampen O+
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 20:13:33 #86
155227 crew  Guppy
dus
pi_125651911
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:10 schreef hatsaflats het volgende:

:* Als het goed is gaat voortaan m'n slaapkamerlamp op basis van m'n telefoonwekker aan. En de komende tijd moet ik nog finetunen, want ik wil natuurlijk de ultieme zonsopkomst simuleren. Automagische kleurtjeslampen O+
Heel cool :D
pi_125652106
Wat heb ik een hekel aan onopgevoede honden en hun aso baasjes. Nou ja, wel weer een stuk gelopen en een nieuw pad genomen, waar de GPS zich netjes heeft gedragen, dus da's wel goed. Maar dat ongedierte wat sommige mensen als huisdier houden mag echt dood als het aan mij ligt, ik ben over het algemeen wel dierenliefhebber maar maak een uitzondering voor kuthonden. Weg ermee!

http://www.endomondo.com/workouts/180537487/9512995
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 20:23:57 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_125652456
Daarom konijntjes O+ al kan je daar ook over vallen als je ze in huis hebt...
pi_125652565
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Daarom konijntjes O+ al kan je daar ook over vallen als je ze in huis hebt...
Konijnjes zijn O+ ! Ben er ook nog nooit door lastiggevallen tijdens het hardlopen -van een paar stevige gaten midden in de paden op mijn routes verdenk ik ook honden, een konijn zou nooit een hol graven op zo'n drukke plek. :P
pi_125652621
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:10 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Mja, ik vind het ook wel prima om zelf de muziek op Spotify of waar dan ook te vinden.

Heb ik geen premium op dus niet voor onder het rennen.
Wel handig van jog.fm is om nummers te vinden die bij je tempo passen (die zijn dan met mp3 download app op de telefoon te zetten)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  dinsdag 23 april 2013 @ 20:29:47 #91
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125652782
quote:

[..]

op die laatst 4 keer lopen gaat het echt niet meer aan komen.
Het gaat je gewoon lukken, door de adrealine tijdens een wedstrijd ben je over het algemeen tot iets meer in staat dan gewoon.

Ik las gister toevallig een stukje over hardlopen met een jet lag en daar kwma uit voort dat zelfs de invloeden van een jet lag vor een groot deel worden ondervangen door adrealine tijdens een evenement.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator dinsdag 23 april 2013 @ 20:32:17 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_125652936
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

Ik las gister toevallig een stukje over hardlopen met een jet lag en daar kwma uit voort dat zelfs de invloeden van een jet lag vor een groot deel worden ondervangen door adrealine tijdens een evenement.
BAM! Ik ben de laatste keer ook gaan lopen met m'n jetlag. Ik was toch wakker. En het was 04:00 uur. Op eerste kerstdag :D
pi_125653170
heldig :D
  dinsdag 23 april 2013 @ 20:37:51 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125653248
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:32 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

BAM! Ik ben de laatste keer ook gaan lopen met m'n jetlag. Ik was toch wakker. En het was 04:00 uur. Op eerste kerstdag :D
ik heb de Dunedin Marathon een beetje op het programma staan maar dat is 9 dagen nadat ik terug kom uit Nederland
  dinsdag 23 april 2013 @ 20:38:16 #95
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125653277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:17 schreef Sheriam het volgende:
Wat heb ik een hekel aan onopgevoede honden en hun aso baasjes. Nou ja, wel weer een stuk gelopen en een nieuw pad genomen, waar de GPS zich netjes heeft gedragen, dus da's wel goed. Maar dat ongedierte wat sommige mensen als huisdier houden mag echt dood als het aan mij ligt, ik ben over het algemeen wel dierenliefhebber maar maak een uitzondering voor kuthonden. Weg ermee!

http://www.endomondo.com/workouts/180537487/9512995
Teringhekel aan. Het is bijna altijd nog goed gegaan maar een eigenaar moet niet raar opkijken als ik zo'n beest een een trap verkoop. Hou 'm bij je.
pi_125653641
gezellig toch, zo'n vrolijke hond? :D
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:01:23 #97
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125654700
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:25 schreef Sheriam het volgende:

[..]

een konijn zou nooit een hol graven op zo'n drukke plek. :P
konijnen hebben ook ploegendienst hoor!! dat moet de nachtploeg geweest zijn
pi_125654729
Vanavond weer loopgroep van beginners gehad, met twee aanmoedigingen via endomondo ging dat goed ;) thnx!
http://www.endomondo.com/workouts/180515433/8270328

Even bijlezen :)
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:06:37 #99
236410 MaleDuck
pi_125655060
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:58 schreef Tazzy24 het volgende:
@ MaleDuck is het nu zeker dat je de Roparun mee gaat lopen? Hoe ben je in een team terecht gekomen? Het klinkt wel zwaar maar wat zal het een goed gevoel geven als je over de finish gekomen bent!
Het is nu wel het plan, maar heb nog 2 voorwaarden waar ik aan moet voldoen. Donderdag ga ik een lang weekend hiken met de organisatie 4e musketier (karakterweekend noemen ze de activiteit) en op bevrijdingsdag heb ik een HM gepland en als ik dat zonder problemen doorkom, dan ga ik hem lopen, lukt dat niet dan loop ik niet mee met de Roparun.

Ik loop via mijn werk in een team (team 187, mocht je nog donaties willen geven ;) ) en we lopen een tempo dat iets onder mijn trainingstempo ligt, dus dat is gunstig. En zwaar gaat het zeker worden, maar als ik dat niet zou willen, dan moet ik niet meedoen :N
pi_125655813
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:44 schreef Stefanovic83 het volgende:
gezellig toch, zo'n vrolijke hond? :D
Nee.
pi_125655955
Yur en gotc, een jochie: leuk!
Ik heb er ook zo eentje en het zijn leuke exemplaren ;)

Sylverster, zoveel fysio's is haast een luxe probleem ;)
  dinsdag 23 april 2013 @ 21:22:45 #102
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125656340
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef Nirak het volgende:
Vanavond weer loopgroep van beginners gehad, met twee aanmoedigingen via endomondo ging dat goed ;) thnx!

Ah dat is dus gelukt :)
pi_125656495
ow een mini hardlopertje in de dop wat gaaf! Yur en Gotc.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_125656687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

op die laatst 4 keer lopen gaat het echt niet meer aan komen.
Het gaat je gewoon lukken, door de adrealine tijdens een wedstrijd ben je over het algemeen tot iets meer in staat dan gewoon.
Ik ben nog een beginner, dus ik denk dat ik elke training nog wel veel progressie maak. Maar het zal inderdaad vooral neerkomen op adrenaline. Helemaal prima.

Ik ben erg benieuwd hoe het zit met publiek enzo. Een gedeelte gaat wel over een vrij smal pad (gegoogle mapt) en wel wat stukken waar ik zelf niet zou gaan staan kijken. Maar we zullen zien. Ik ga hem samen met een andere meid lopen, en tijdens trainingen zijn we erachter gekomen dat wij goed "compatible" zijn, hetzelfde tempo enzo.

En inderdaad nog gefeliciteerd Yur en Gotc!
pi_125657260
Oh ja, gefeliciteerd YUR en GotC! Sla ik even een paar pagina's over, mis ik bijna jullie nieuws, gelukkig kan ik gewoon teruglezen als ik aan de postjes van anderen zie dat ik wat gemist heb :s)

Wat betreft de hardlooptraining, die kleine schoentjes zijn wel schattig maar beter net als de Kenianen lekker blootsvoets laten lopen, en als 'ie naar school gaat ook geen fiets, met de school op 10km+ afstand... zo worden 't daar ook allemaal van die goede lopers! :Y
pi_125658389
ow die honden kunnen zo irritant zijn!
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:03:25 #107
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125659110
En GotC en YUR gefeliciteerd met de boy!
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:04:19 #108
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125659161
Wie zei er ook alweer: niet miepen, gewoon doen! ?

Het verdient waarschijnlijk niet de schoonheidsprijs, maar ik ben gewoon gaan trainen bij mijn loopclub vanavond :@

Met de langzaamste groep meegegaan: 7x 400m op zijn elvendertigst. Kreeg na 3x wel wat last (vooral heuveltje af weer), maar al met al valt het me mee. Donderdag aquajoggen in mijn uberhippe badpak >:O

SPOILER
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:06:22 #109
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125659290
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:04 schreef Quoi het volgende:

Het verdient waarschijnlijk niet de schoonheidsprijs, maar ik ben gewoon gaan trainen bij mijn loopclub vanavond :@

Met de langzaamste groep meegegaan: 7x 400m op zijn elvendertigst. Kreeg na 3x wel wat last (vooral heuveltje af weer), maar al met al valt het me mee. Donderdag aquajoggen in mijn uberhippe badpak >:O

SPOILER
^O^ maar ik ben dan ook, als het op blessures aankomt, iemand die vind dat rust roest
pi_125659405
Goed, dit weekend dus flink veel hardgelopen, 10 en 7 km. Daardoor schoot de lunch er zaterdags zelfs bij in bedacht ik me later (wel laat ontbeten). Zaterdag en zondag rijst gegeten, gister en vandaag had ik nog steeds opmerkelijk veel eetlust / honger, de hele dag door. Dus ook nog maar 2 dagen pasta gegeten :D

Herkennen jullie dat hongerige gevoel in de dagen nadat je flink gelopen hebt? Ik vermoed zelf dat het komt doordat ik in het weekend iets te weinig gegeten heb gezien de inspanningen die ik gedaan heb. Wel opmerkelijk als je er over nadenkt, dat dat kan na-ijlen tot dinsdag.
Wat denken jullie?
pi_125659421
quote:

SPOILER
Mooi dat je weer kan lopen en goed dat je voorzichtig begonnen bent! :) Dat zal zeker even een opluchting zijn.

Ik heb ook nog even lekker een rondje gehobbeld, eerste rondje door het bos en tweede rondje een beetje over de hei gedoold. Zo kwam ik mooi aan de 10km. Net als Nirak heb ik ook 2 peptalks ontvangen, thanks daarvoor! _O_ Zijn mijn eerste peptalks en dat is toch wel erg leuk! Maar ik mis mijn Garmin wel, je kan toch niet goed je handen en armen ontspannen met zo'n telefoon erin. Nu even het einde van Bay-Bar kijken! :P
http://www.endomondo.com/workouts/180573228/2368823

Owja en qua honden ben ik er vandaag ook weer behoorlijk wat tegengekomen en ik heb er eigenlijk nooit problemen mee. De hei is hier gewoon een hele honden-uitlaatzone en ze lopen allemaal los. Misschien zijn ze daardoor meer gewend ofzo. Ook een stelletje met een stuk of 5 honden, waaronder 3 berner-sennens, en 1 pup daarvan O+ . Wat een schatje was dat! Die wou nog wel een beetje spelen, maar dat vond ik ook echt niet erg. ;)
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:11:18 #112
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125659595
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

^O^ maar ik ben dan ook, als het op blessures aankomt, iemand die vind dat rust roest
Dan ga ik nu oxideren.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:12:12 #113
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125659658
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Stefanovic83 het volgende:
Goed, dit weekend dus flink veel hardgelopen, 10 en 7 km. Daardoor schoot de lunch er zaterdags zelfs bij in bedacht ik me later (wel laat ontbeten). Zaterdag en zondag rijst gegeten, gister en vandaag had ik nog steeds opmerkelijk veel eetlust / honger, de hele dag door. Dus ook nog maar 2 dagen pasta gegeten :D

Herkennen jullie dat hongerige gevoel in de dagen nadat je flink gelopen hebt? Ik vermoed zelf dat het komt doordat ik in het weekend iets te weinig gegeten heb gezien de inspanningen die ik gedaan heb. Wel opmerkelijk als je er over nadenkt, dat dat kan na-ijlen tot dinsdag.
Wat denken jullie?
het is niet alleen zo dat je door het lopen meer energie verbrand maar als je ongeveer 4 uur intensief beweg per week gaat je stofwiseling ook een stuk sneller.
Er zijn staatjes te vinden via google waarop je kunt zien hoeveel energie je tot je zou moeten nemen.
pi_125659659
Hmm, wel beetje zware benen na de training van vanavond. Zat net te kijken: deze maand al 78 kilometer gelopen, terwijl ik vorige maand op 42 uitkwam.
Denk dat ik deze week maar ff rustig aan ga doen met de 13 kilometer van zondag in het vooruitzicht. Het gaat goed nu, maar dat wil ik heel graag zo houden. Bevalt me veel te goed zo :)
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:12:19 #115
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125659666
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:08 schreef Stefanovic83 het volgende:

Wat denken jullie?
Nee, dat gevoel is mij onbekend. Gewoon goed blijven eten, dan heb je nergens last van.
pi_125659900
quote:

SPOILER
Ik zou als revanche mr Q meenemen naar dat aquajoggen })
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:14:52 #117
92409 Twinky
Little star.
pi_125659914
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 21:01 schreef Nirak het volgende:

hoe zong ze mijn liedje? :P
pi_125659935
Arme Slacker..
pi_125659984
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:12 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee, dat gevoel is mij onbekend. Gewoon goed blijven eten, dan heb je nergens last van.
was ook mijn conclusie :p
Volgens mij valt er voor mij nog wel aardig wat winst te halen als het om eten gaat. Maar ik mis de kennis en discipline een beetje :{
Als iemand me een android app kan aanraden waar ik alles wat naar binnen gaat makkelijk kan invoeren, bijhouden en opzoeken hou ik me aanbevolen :)
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:21:05 #120
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125660356
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ik zou als revanche mr Q meenemen naar dat aquajoggen })
Ik probeer het te visualiseren :{ :D
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:22:25 #121
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125660513
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef hatsaflats het volgende:
Arme Slacker..
[ afbeelding ]
Das een mooi plaatje. Dat wil ik wel zijn. En nu echt zzzz
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:25:08 #122
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125660741
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:15 schreef Stefanovic83 het volgende:

[..]

Volgens mij valt er voor mij nog wel aardig wat winst te halen als het om eten gaat. Maar ik mis de kennis en discipline een beetje :{
Als iemand me een android app kan aanraden waar ik alles wat naar binnen gaat makkelijk kan invoeren, bijhouden en opzoeken hou ik me aanbevolen :)
Myfreefitnesspal
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 23 april 2013 @ 22:25:29 #123
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125660767
quote:

[..]

voedingscentrum.nl
pi_125661531
thx, ga er eens naar kijken
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:37:02 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125661655
quote:

[..]

Naast de suggestie van Swets --> Als je het hebt over een lunch overslaan, zou ik ook zorgen dat je wat meer regelmaat heb. Vind dit zelf ook nogal moeilijk, maar heb mijn eetpatroon - als ik terugkijk - toch best aangepast aan het hardlopen. Bijvoorbeeld: Zondagochtendontbijt eind van de ochtend met croissantjes en een eitje heeft toch echt plaatsgemaakt voor een vroeg en voedzamer ontbijt vanwege de wedstrijdjes op zondag. En dinsdag eet ik tegenwoordig een erg stevige lunch en een hele lichte avondmaaltijd om half zes uiterlijk, vanwege de trainingen.

Uiteindelijk moet je zelf bepalen wat het beste voor jou werkt natuurlijk ;)
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:37:35 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125661696
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:21 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik probeer het te visualiseren :{ :D
Ik ook :D
F means you're fucked
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:39:05 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125661807
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ook :D
Lukt nie hé?zonder aan Lenie 't Hart te denken _O-
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:39:59 #128
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125661882
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:39 schreef Quoi het volgende:

[..]

Lukt nie hé?zonder aan Lenie 't Hart te denken _O-
Nu heb ik er ook geluid bij :D
F means you're fucked
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:41:11 #129
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125661982
Haha finishfilmpje!

http://www.prorun.nl/ensc(...)l=NL&gotostream=true

Hopelijk werkt ie! Onama in het rood en ik in het blauw met oranje petje.
Rara wat heb ik in mijn hand? Degene die het raad verdient een koekje.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 april 2013 @ 22:41:34 #130
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_125662015
Een verslag met fotos van mijn eerste wedstrijd afgelopen zaterdag.

SPOILER
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:44:13 #131
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125662246
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha finishfilmpje!

Een calippo! Leuke video :)
pi_125662354
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha finishfilmpje!

Ik zag jullie! Leuk filmpje :)
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:46:09 #133
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125662381
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:44 schreef Quoi het volgende:

[..]

Een calippo! Leuke video :)
Fout. Dank :)

2 tips. Enschede en ik ben een jogger _O-
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:46:54 #134
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125662433
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:11 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Dan ga ik nu oxideren.

ik heb het dan oook niet over enstige blessures zoals bij jou Slacker maar ik lees soms met open mond van verbazing over hoe makkelijk men naar een huisarts of fysio stapt....van een pijntje gaat niemand dood.
Maar ja, ik kom nog uit de tijd dat het huis aan kan moest als de huisarts op bezoek kwam en hij nog een Weledelzeergeleerde Heer was die je zo weinig mogelijk mocht lastig vallen in plaats van een progressieve wereldverbeteraar op een bakfiets ;)
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:48:22 #135
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125662521
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:41 schreef Mascleta het volgende:

SPOILER
leuk verslag en dito foto's....fantastisch dat je niet kan wachten tot het volgende evenement!!
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:50:18 #136
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125662639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik heb het dan oook niet over enstige blessures zoals bij jou Slacker maar ik lees soms met open mond van verbazing over hoe makkelijk men naar een huisarts of fysio stapt....van een pijntje gaat niemand dood.
Maar ja, ik kom nog uit de tijd dat het huis aan kan moest als de huisarts op bezoek kwam en hij nog een Weledelzeergeleerde Heer was die je zo weinig mogelijk mocht lastig vallen in plaats van een progressieve wereldverbeteraar op een bakfiets ;)
Mijn huisarts is een gevluchte Irakees. Ben benieuwd wanneer ie weer terugvlucht...
F means you're fucked
pi_125662745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Fout. Dank :)

2 tips. Enschede en ik ben een jogger _O-
Een halve liter Grolsch. In je verslag stond al dat je die vlak voor de finish door vrienden in je handen gedrukt kreeg.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:52:54 #138
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125662826
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Een halve liter Grolsch. In je verslag stond al dat je die vlak voor de finish door vrienden in je handen gedrukt kreeg.
Oja 8)7 :9

Binnenkort even meer loopjes plannen. Heb de smaak te pakken ^O^
Maar nu eerst 8 uur waterpas trainen.
  dinsdag 23 april 2013 @ 22:54:46 #139
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125662972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:51 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

it takes one to know one ;)
pi_125662991
quote:

[..]

Mja, normaal ga ik nooooit naar de huisarts/fysio/watdanook, maar als ik vrees een tijdje niet te kunnen lopen gaat m'n hoofd op AAAHHWATNUZORGDATHETSTOPT en MOETMOETMOET het zo snel mogelijk weer goed zijn. Dan spreek ik graag m'n verzekering aan :)

O, en leuk filmpje en leuke foto's en welterusten :W
pi_125663038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:54 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

it takes one to know one ;)
Ik kom niet uit Enschede :{w Ik zou Amstel moeten drinken. Minstens een krat per keer.
pi_125663309
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:14 schreef Twinky het volgende:

[..]

hoe zong ze mijn liedje? :P
Laten we zeggen dat ze niet helemaal door had dat ze moest zingen ;)
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:24:15 #143
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_125664844
is deze al voorbij gekomen?

http://www.harbourrun.nl/
pi_125665234
quote:

SPOILER
Wat leuk! Welkom bij de club van verslaafden! *O*
Ja doei.
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:34:41 #145
92409 Twinky
Little star.
pi_125665405
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Nirak het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat ze niet helemaal door had dat ze moest zingen ;)
hahaha ik kon me echt niet voorstellen wat er zou gebeuren :P hoe deed ze het dan? Kon je er wijs uit worden wat ze zei? :P
pi_125665449
quote:

SPOILER
Leuk, leuk!
pi_125665870
Leuk verslag Mascleta en leuk filmpje Daywalk3r!!
pi_125666554
10K rondje voor in Wales uitgepuzzeld. Nu hopen dat het er ook van komt :') Zal óf vroeg opstaan zijn óf eerder naar het huisje rijden dan de rest om te gaan rennen. 't Is een motorvakantie, maar wil eigenlijk de kans niet missen. Dus dan misschien maar gewoon even door de zure appel heen bijten en gewoon gaan en genieten O+

Nu slapen, en dromen over mooie routes om langs te hardlopen O+
Ja doei.
pi_125669147
Over die honden, hoe vervelend het ook is maar wanneer je een uitlaatgebied loopt heb je de kans dat je een vrolijke hond tegen gaat komen. Honden zijn namelijk dol op hardlopen en geeft je een extra versnelling aan je workout :P
pi_125669157
quote:

SPOILER
Leuk veslag, leuke ervaring ook voor jullie _O_
Heel goed dat je gestopt bent met roken!!
Dat lijkt mij maar niet goed te lukken
pi_125669201
NOES! Gisteren niet gelopen omdat moeie voeten en tijd vergeten, en vannacht bedacht ik opeens dat ik heb afgesproken om na college biertjes te gaan drinken, dus vandaag kan ik ook al niet lopen :( .

Goedemorgen :W
  woensdag 24 april 2013 @ 07:12:14 #152
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125669286
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 06:48 schreef hatsaflats het volgende:
NOES! Gisteren niet gelopen omdat moeie voeten en tijd vergeten, en vannacht bedacht ik opeens dat ik heb afgesproken om na college biertjes te gaan drinken, dus vandaag kan ik ook al niet lopen :( .

Goedemorgen :W
Dan ga je maar geen biertjes drinken. Dedication!
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 07:18:58 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_125669331
Heb je geen klein gaatje Hats? -O-
pi_125669347
Neh, nu eerst naar Leiden, daarna naar Amsterdam en meteen vanuit college richting bier. Misschien dat het daarna nog gaat, er zit zeker anderhalf uur tussen m'n laatste slok bier en dat ik thuis ben. Stom dat ik hier gisteren niet over heb nagedacht |:( Nouja, en anders extragratis veel rust, ofzo :{
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 07:24:06 #155
155227 crew  Guppy
dus
pi_125669357
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 07:22 schreef hatsaflats het volgende:
Neh, nu eerst naar Leiden, daarna naar Amsterdam en meteen vanuit college richting bier. Misschien dat het daarna nog gaat, er zit zeker anderhalf uur tussen m'n laatste slok bier en dat ik thuis ben. Stom dat ik hier gisteren niet over heb nagedacht |:( Nouja, en anders extragratis veel rust, ofzo :{
Mja, dat laatste dan maar...? :*
  woensdag 24 april 2013 @ 07:37:25 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125669405
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 07:22 schreef hatsaflats het volgende:
Lekkere planning :D Morgen dan maar?

Mogge c_/
pi_125669508
Morgen is waarschijnlijk wel zo verstandig, maar niet zo heel leuk :P
Leiden - Amsterdam (nouja, Amstelveen) is al het hele semester zo. Niet bijzonder efficiënt nee :D
  woensdag 24 april 2013 @ 07:54:49 #158
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125669532
quote:

[..]

Ik doelde meer op dat ik ging slapen. Maar rust roest, tot op een zekere hoogte. Mijn -4cm kuit en -zoveel cm quadriceps zijn het bewijs van wat geen belasting doet met je lichaam. Die eet zichzelf op. Weg spieren *snif*

Liever dat men de huis-, sportarts of fysio opzoekt dan dat men zelf gaat doktoren, een fysio danwel sportarts kan bijzonder nuttig zijn omdat ze je kunnen sturen in je trainingsarbeid, daar zijn de algemene schema's (Evy/Renate/etc) niet zo goed in. En al doende leert men. Dat scheelt ook.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 april 2013 @ 07:56:32 #159
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125669546
Hmz... klein pijntje in m'n linker scheen }:|

Ik heb in mijn brooks extra zooltjes gekregen die harder zijn dan de gewone zooltjes. Ze zijn niet anti-pronerend, maar ik vind de schoen nu eigenlijk wel erg hard. Misschien maar eens proberen met de originele zooltjes zo als brooks het bedoelt heeft?
  woensdag 24 april 2013 @ 08:10:11 #160
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_125669647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 07:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Heb je geen klein gaatje Hats? -O-
Viespeuk! -O-
Life is what you make it.
pi_125670071
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:45 schreef GotC het volgende:

SPOILER: ;)
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 april 2013 09:24 schreef YUR het volgende:
Ff offtopic:

SPOILER
Leuk!! O+
gefeliciteerd!
pi_125670091
Vanavond een Cooper test bij de loopgroep. Zeer benieuwd. Nog nooit gedaan
pi_125670103
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:48 schreef linebear het volgende:
Zwaar, maar leuk ;)
  woensdag 24 april 2013 @ 08:55:16 #164
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125670193
pi_125670199
grappig, mijn rust hartslag is sinds ik sport behoorlijk gedaald. Eerst zat ik rond de 60 en nu op dit moment zit ik rond de 45 *O*
(misschien omdat mijn lichaam al in de vakantiemood is :6 )

Nadat ik twee dagen geen last meer heb van mijn kuit, nu even een klein rondje checken hoe het met mijn lichaam gesteld is.
  woensdag 24 april 2013 @ 08:55:47 #166
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125670205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:48 schreef linebear het volgende:
Bij welke loopgroep zit je?
pi_125670313
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 08:55 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Bij welke loopgroep zit je?
Ben vorige week bij AV Atos begonnen met een cursus richting DtD en HM van Amsterdam
pi_125670508
Goedemorgen! Dagje vrij vandaag, zo weer lekker lopen!
  woensdag 24 april 2013 @ 10:42:31 #169
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125672539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:14 schreef Gogo83 het volgende:
Goedemorgen! Dagje vrij vandaag, zo weer lekker lopen!
jaloers!!!! Ik had gehoopt dat ik een dagje thuis kon werken, maar helaas.

Even een algemeen vraagje....die SPIbelts, zijn die alleen op de site van spibelt te koop? Wil namelijk een belt maar ook van die magneetjes voor je startnummer en als die nu gewoon ergens samen te bestellen zijn...zou dat erg handig zijn.
pi_125672589
Poeh, inschrijving voor de Leeds Half wordt net gemaild -O- blijkbaar was m'n afzegging niet helemaal goed doorgevoerd.

En toch jeuken m'n handen om het in te vullen :')
Ja doei.
pi_125672613
quote:

[..]

Helemaal mee eens! Ik heb de plaatselijke huisartsenpraktijjk als klant en die vertelden mij laatst dat hun patienten gemiddeld 4 x per jaar langs komen. Zelf ga ik bijvoorbeeld 1 x in de 3 jaar denk ik. Dus er zullen ook mensen zijn die heel wat meer gaan dan die 4 x per jaar.
  woensdag 24 april 2013 @ 10:45:23 #172
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_125672617
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
Poeh, inschrijving voor de Leeds Half wordt net gemaild -O- blijkbaar was m'n afzegging niet helemaal goed doorgevoerd.

En toch jeuken m'n handen om het in te vullen :')
Gegevens van Mr. Mo invullen })
pi_125672633
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:45 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Gegevens van Mr. Mo invullen })
En dan?
Ja doei.
pi_125672936
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:42 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Even een algemeen vraagje....die SPIbelts, zijn die alleen op de site van spibelt te koop? Wil namelijk een belt maar ook van die magneetjes voor je startnummer en als die nu gewoon ergens samen te bestellen zijn...zou dat erg handig zijn.
Er zijn een aantal verkoopadressen maar niet zo veel. Weet niet waar je woont maar ik ga vanmiddag een spibelt bestellen. Wil eventueel wel magneetjes voor je bij bestellen? Stuur anders even een berichtje.

Ik ga trouwens toch pas vanavond lopen. Heb salaris binnen en ga zo eerst schoppen voor nieuwe hardloopkleding!
pi_125672989
Leuk filmpje daywalk3r!
Lekker zo'n groene ;)

Er komt echt weer lekker weer aan.. En ik wil rennen. Gisteravond even 50 meter gerend, naar de voordeur, maar dan voel ik het toch nog in mijn scheen. Dus toch maar wachten tot het weekend voor de volgende poging }:|
pi_125673037
Het lopen ging... mwa....
In het begin ging het kei lekker. Het weer is echt kei lekker, het is heerlijk rustig buiten en ik had nergens last van.
Na een km of 2 begon ik mijn kuit weer te voelen. Maar niet pijnlijk. Het gevoel dat ie erg op spanning staat. Nadat ik wat rek en strek oefeningen heb gedaan, trok het weer iets weg en ben ik weer verder gaan lopen.
Dus we gaan weer de goede kant op! :D

Zo, en dan nu alles rustig nalezen van de afgelopen dagen ;)
  woensdag 24 april 2013 @ 11:03:39 #177
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_125673053
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En dan?
Dan moet hij rennen?
pi_125673074
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:03 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Dan moet hij rennen?
En dan? Zichzelf de vernieling in rennen?
Ja doei.
  woensdag 24 april 2013 @ 11:17:51 #179
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_125673371
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 10:42 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Op bibbits.nl betaal je (tijdelijk?) geen verzendkosten voor de magneetjes :)
pi_125673430
Na 2 maanden last van mn hamstring deze week weer eindelijk normaal kunnen lopen :)
Nu loop ik met evy om weer heel rustig op te bouwen maar het frustreert omdat ik er helemaal niet moe van word..

[ Bericht 0% gewijzigd door Ranja_Ranja op 24-04-2013 11:30:44 ]
pi_125673520
Wel zó moe dat je d's en t's niet meer goed plaatst!
Ja doei.
  woensdag 24 april 2013 @ 11:23:42 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125673527
* Quoi moet een beetje op de blaren zitten na de training van gister /strompel
pi_125673584
Nachtdiensten gehad en ik ga straks ook weer een rondje lopen. De laatste keren viel het me zo zwaar dat ik weer mijn wandelpauzes ga nemen. Ik denk 5 keer acht minuten en een minuutje wandelen tussendoor. Even lekker richting strand....Is wel flink omhoog, meestal keer ik om op dat punt maar wil eens kijken hoe dat gaat.

Door het vele trappen lopen op het werk nu wel wat last van mijn knie, hopelijk gaat me dat niet opspelen met hardlopen. Grrrrr die kwaaltjes.....ik haat het!

Yur en Gotc gefeliciteerd met het goede nieuws! Top een jongen. Ik heb er twee en ben zo blij met ze!!! :-) Ze zijn al bijna volwassen, de tijd vliegt aan je voorbij dus genieten van alles!

Eerst even goed wakker worden, ben veel te lang blijven liggen. Ik hou zo van uitslapen!! :)
This whole world is wild at heart and weird on top
pi_125673603
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef Quoi het volgende:
o|O :*
Ja doei.
  woensdag 24 april 2013 @ 11:27:59 #185
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_125673662
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef Quoi het volgende:
beterschap
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_125673755
quote:
12s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Wel zó moe dat je d's en t's niet meer goed plaatst!
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 11:34:16 #187
184769 crew  Deisyy
pi_125673856
Een jongen! wat leuk, Yur en Gotc!

Ik zag zo tegen les 13 van Evy op omdat ik dan 3 x 5 minuten moest lopen, dat ik vorige week nog maar eens les 10, 11 en 12 heb herhaald, maar afgelopen maandag moest ik er toch echt aan geloven en het is me gelukt, wat was ik fier! Na de eerste 5 minuten ging het steeds gemakkelijker en vandaag zelfs 2-1-3-2-6-2-6-2-6-2 gelopen.

Ik vind het lopen nog steeds heel zwaar maar ik kom elke dag een stukje verder *O*

http://www.endomondo.com/workouts/180762036/9189629
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_125673980
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:34 schreef Deisyy het volgende:
Een jongen! wat leuk, Yur en Gotc!

Ik zag zo tegen les 13 van Evy op omdat ik dan 3 x 5 minuten moest lopen, dat ik vorige week nog maar eens les 10, 11 en 12 heb herhaald, maar afgelopen maandag moest ik er toch echt aan geloven en het is me gelukt, wat was ik fier! Na de eerste 5 minuten ging het steeds gemakkelijker en vandaag zelfs 2-1-3-2-6-2-6-2-6-2 gelopen.

Ik vind het lopen nog steeds heel zwaar maar ik kom elke dag een stukje verder *O*

http://www.endomondo.com/workouts/180762036/9189629
Ik vond dat ook de zwaarste lessen van allemaal (doe je die uit 2006?) Ik vond de stap naar vijf minuten gek genoeg zwaarder dan later van acht naar tien minuten. Ik heb die lessen ook een aantal keer herhaald omdat de eerste keren die vijf minuten niet eens haalbaar waren. Daarna heb ik ze allemaal gehaald, maar met moeite.
Je schiet al lekker op in ieder geval!!!
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 11:46:48 #189
184769 crew  Deisyy
pi_125674287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:38 schreef Lula het volgende:

[..]

Ik vond dat ook de zwaarste lessen van allemaal (doe je die uit 2006?) Ik vond de stap naar vijf minuten gek genoeg zwaarder dan later van acht naar tien minuten. Ik heb die lessen ook een aantal keer herhaald omdat de eerste keren die vijf minuten niet eens haalbaar waren. Daarna heb ik ze allemaal gehaald, maar met moeite.
Je schiet al lekker op in ieder geval!!!
Ik moest even spieken, maar ik heb inderdaad Evy uit 2006. Ik hoop dat het voor mij ook geldt dat de stap naar 5 zwaarder lijkt dat straks naar 10. Dat herhalen doe jij dus ook, ik ben dat ook wat vaker van plan als het me te zwaar is, want ik heb toch geen haast en beter op het gemak zonder blessures dan doorgaan met het risico geblesseerd te raken.
pi_125674639
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik moest even spieken, maar ik heb inderdaad Evy uit 2006. Ik hoop dat het voor mij ook geldt dat de stap naar 5 zwaarder lijkt dat straks naar 10. Dat herhalen doe jij dus ook, ik ben dat ook wat vaker van plan als het me te zwaar is, want ik heb toch geen haast en beter op het gemak zonder blessures dan doorgaan met het risico geblesseerd te raken.
Ik heb de lessen helemaal afgemaakt, maar omdat het me nu op de één of andere manier zwaarder valt dan een paar weken geleden voer ik ook weer de nodige pauzes in. Nu wel lekker op mijn eigen muziek en op endomondo stel ik dan de interval in. Als ik merk dat het me weer makkelijker afgaat dan verleng ik de stukken die ik loop wel weer. Ik vind het al heel wat dat ik nu 5/6 kilometer ren met vaak maar drie kleine stukjes wandelen tussendoor. Toen ik begon was een minuut al teveel;-)
pi_125674785
Mijn vriendin heeft gisteravond de beruchte les 8 gedaan van Evy (2006), 8 x 2 minuten met tussenpauzes van 1 minuut. Dat viel wel even tegen :D
Ze zag de 5 kilometer aan het einde nog even niet zitten. Heb haar nog maar even herinnerd aan de 1e minuut van les 1 en hoever ze nu al gekomen is ;)
pi_125674979
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:04 schreef Arquero het volgende:
Mijn vriendin heeft gisteravond de beruchte les 8 gedaan van Evy (2006), 8 x 2 minuten met tussenpauzes van 1 minuut. Dat viel wel even tegen :D
Ze zag de 5 kilometer aan het einde nog even niet zitten. Heb haar nog maar even herinnerd aan de 1e minuut van les 1 en hoever ze nu al gekomen is ;)
Die vond ik ook zo heftig!! En ik dacht van te voren makkie! Die twee minuten moest makkelijk te doen zijn, maar door die korte pauzes viel het me ontzettend tegen:-)
  woensdag 24 april 2013 @ 12:12:19 #193
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_125675036
Wat een heerlijke loopochtend was het. Zalig door de weilanden gelopen. Gadegeslagen door glazig kijkende koeien en verhit kwetterende weidevogels. Nu een heel voldaan gevoel in het lijf. Super!
Life is what you make it.
pi_125676226
Fijn!

Ik mag vanavond weer O+ zin in!
Ja doei.
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 12:54:13 #195
184769 crew  Deisyy
pi_125676518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef Lula het volgende:

[..]

Ik heb de lessen helemaal afgemaakt, maar omdat het me nu op de één of andere manier zwaarder valt dan een paar weken geleden voer ik ook weer de nodige pauzes in. Nu wel lekker op mijn eigen muziek en op endomondo stel ik dan de interval in. Als ik merk dat het me weer makkelijker afgaat dan verleng ik de stukken die ik loop wel weer. Ik vind het al heel wat dat ik nu 5/6 kilometer ren met vaak maar drie kleine stukjes wandelen tussendoor. Toen ik begon was een minuut al teveel;-)
Ik vind het ook knap dat je nu 5-6 km loopt, iedereen doet het toch op zijn eigen tempo en ik kan nu toch ook wel merken dat ik 46 ben al al jaren niets aan sport heb gedaan.

Op mijn eigen muziek lopen lijkt me ook wel lekker, al lijkt me dat wel even uitzoeken wat geschikt is voor mijn looptempo.
  woensdag 24 april 2013 @ 12:55:07 #196
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125676541
Zijn er hier nog meer die problemen gehad met het schuren van ondergoed? Dat is het enige dat bij mij overduidelijk een probleem vormt bij langere afstanden. Aan de ene binnenkant van m'n bovenbeen zit echt een rode 'lijn' van irritatie. :P

Loop nu nog gewoon met een joggingbroek en een strakke boxer, maar dat gaat hem niet worden merk ik al. Voor iemand herkenbaar?
pi_125676561
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:55 schreef Lastpost het volgende:
Zijn er hier nog meer die problemen gehad met het schuren van ondergoed? Dat is het enige dat bij mij overduidelijk een probleem vormt bij langere afstanden. Aan de ene binnenkant van m'n bovenbeen zit echt een rode 'lijn' van irritatie. :P

Loop nu nog gewoon met een joggingbroek en een strakke boxer, maar dat gaat hem niet worden merk ik al. Voor iemand herkenbaar?
Ja ;(
Ja doei.
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 12:55:56 #198
184769 crew  Deisyy
pi_125676568
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:04 schreef Arquero het volgende:
Na les 8 wilde ik stoppen met lopen, maar toen kreeg ik van mijn dochter een driekwartlange hardloopbroek voor mijn verjaardag. Mijn stok achter de deur. :D
pi_125676590
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:55 schreef Lastpost het volgende:

Koop een tight en loop zonder ondergoed.
  woensdag 24 april 2013 @ 12:57:25 #200
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125676609
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:56 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Met mijn atletisch lijf ... *ril* :{ :D
pi_125676613
quote:
O+
Ja doei.
pi_125676635
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:56 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Werkt hier ook niet :')

Heb er vooral bij LDL's last van -O- Slipjes, strings, boxers, niets; niets helpt :')
Ja doei.
  woensdag 24 april 2013 @ 13:01:39 #203
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125676737
En dit jaar voor de derde keer de Nacht van Gulpen lopen, nu al zin in al blijft het een aardige aanslag op je benen die 70km wandelen achter elkaar. _O_
Het Gulpener bier heeft logischerwijs geen enkel aandeel in het afzien. :+

En over 2 weken mijn eerste wedstrijd loop van 5km. Ben benieuwd, toch wel spannend. ^O^
  woensdag 24 april 2013 @ 13:05:16 #204
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125676833
Geen last van, maar Yur draagt hardloopboxers (van Craft volgens mij?). Hoor hem nooit meer over schuren enzo :)
  woensdag 24 april 2013 @ 13:06:34 #205
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125676868
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:05 schreef GotC het volgende:
Geen last van, maar Yur draagt hardloopboxers (van Craft volgens mij?). Hoor hem nooit meer over schuren enzo :)
Ook maar eens proberen dan, want dit is echt geen pretje. Lijkt alsof ik brandwonden opgelopen heb. _O-
  woensdag 24 april 2013 @ 13:11:38 #206
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125677046
Beetje vaseline anders tegen het schuren?
  woensdag 24 april 2013 @ 13:14:31 #207
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125677140
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Beetje vaseline anders tegen het schuren?
Dat hoor en zie ik inderdaad ook veel gedaan worden. Een lik vaseline in de liezen en op de tepels.
F means you're fucked
  woensdag 24 april 2013 @ 13:17:18 #208
236410 MaleDuck
pi_125677231
Zo, mijn laatste LDL voor Schotland en de HM in Tilburg zit erop, wat een fantastisch weer om te lopen zeg! Dat was echt genieten, ook voor het eerst weer met de flesjes aan de heupband gelopen, was wel weer even wennen, maar na een paar kilometer had ik er geen last meer van. En ook heerlijk vlak gelopen op het tempo van de Roparun, dus nu lekker met de beentjes omhoog, zometeen tas pakken en dan morgen op naar Edinburgh :D

http://www.endomondo.com/workouts/180805796/2924303
  woensdag 24 april 2013 @ 13:17:56 #209
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125677250
Collega internist vroeg me net met bezorgde blik waarom ik zo mank loop :')

Denk er nu toch stevig aan om wat adviezen op te gaan volgen (DeeBee, GotC ;) )
  woensdag 24 april 2013 @ 13:30:46 #210
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125677739
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Werkt hier ook niet :')

Heb er vooral bij LDL's last van -O- Slipjes, strings, boxers, niets; niets helpt :')
Is het katoen? Je moet van die.. hoe heet dat spul hebben..
pi_125678232
Ik heb het weer gered!! Weer niet met gemak maar dankzij de peptalk van MaleDuck ging het terug ineens veel makkelijker;-) Of het moet te maken gehad hebben dat ik bergafwaarts ging en een windje in de rug :) Ik werd er in ieder geval wel blij van en had er gelijk meer plezier in!

Heen vond ik vies tegenvallen, terug vond ik heerlijk. Ik ga dit nog maar een paar keer doen (5 keer 8 minuten)

Ik blijf het een genot vinden om de zee en strand te zien! Een kwartiertje rennen en je bent er al.

http://www.endomondo.com/workouts/180801249/5638894
pi_125678480
Varierend van katoen tot functioneel ondergoed. Heb gewoon een kutkruis ( :') ) en moet denk ik 'gewoon' meer afvallen om er minder last van te hebben.
Ja doei.
pi_125678485
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef Lula het volgende:
Ik heb het weer gered!! Weer niet met gemak maar dankzij de peptalk van MaleDuck ging het terug ineens veel makkelijker;-) Of het moet te maken gehad hebben dat ik bergafwaarts ging en een windje in de rug :) Ik werd er in ieder geval wel blij van en had er gelijk meer plezier in!

Heen vond ik vies tegenvallen, terug vond ik heerlijk. Ik ga dit nog maar een paar keer doen (5 keer 8 minuten)

Ik blijf het een genot vinden om de zee en strand te zien! Een kwartiertje rennen en je bent er al.

^O^

(en Lana Del Rey in je playlist O+ )
  woensdag 24 april 2013 @ 13:55:28 #214
236410 MaleDuck
pi_125678518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef Lula het volgende:

Mooi om te horen! Daar zijn de peptalks ook voor :Y
pi_125678549
Lekker 11 kilometer gelopen, merk wel dat ik beter loop als het wat koeler is, het is 18 graden en ik vind het al bijna te warm.
pi_125678605
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:54 schreef streamnl het volgende:

[..]

^O^

(en Lana Del Rey in je playlist O+ )
Ja heerlijk nummer van haar!! Ik had ook een paar goed waardeloze nummers op staan, gelijk verwijderd haha. Ik ben normaal meer van de rock, maar tijdens het lopen vind ik bepaalde dance nummers wel fijn. Moet de perfecte lijst nog samenstellen ;)
pi_125678759
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:57 schreef Lula het volgende:

[..]

Ja heerlijk nummer van haar!! Ik had ook een paar goed waardeloze nummers op staan, gelijk verwijderd haha. Ik ben normaal meer van de rock, maar tijdens het lopen vind ik bepaalde dance nummers wel fijn. Moet de perfecte lijst nog samenstellen ;)
Of leren lopen zonder muziek ;)
Dan kan je helemaal opgaan in je omgeving O+
pi_125678850
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef streamnl het volgende:

[..]

Of leren lopen zonder muziek ;)
Dan kan je helemaal opgaan in je omgeving O+
Ik ben zo'n muts die altijd muziek moet horen;-) Sta ermee op en ga ermee naar bed. Mijn zoon vindt het ook veel fijner om van de stilte te genieten als hij door de duinen rent. En die heeft normaal gesproken altijd van die teringherrie muziek aan
pi_125678985
Ik kom net van de winkel en had een Aquarius gekocht.
Blijkbaar krijg je nu een gratis bidon van hun.
Dan moet je wel sowieso een Aquarius kopen met een goudachtige label want daar staat een code op.
Vul die hier in: http://www.aquariuskeepmoving.nl/bidon/# (plus wat extra gegevens, zoals ook wat het dichtstbijzijnde Aktiesport of Perry Sport is)
En binnen een minuut krijg je een mail met een voucher dat je je bidon op kan halen.
:7
pi_125679016
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:17 schreef Quoi het volgende:
Collega internist vroeg me net met bezorgde blik waarom ik zo mank loop :')

Denk er nu toch stevig aan om wat adviezen op te gaan volgen (DeeBee, GotC ;) )
Ik loop sinds vanmorgen uit het niets ook ineens mank. Nou ja, uit het niets: ik kon me al een tijdje niet helemaal aan de indruk onttrekken dat mijn wegschoenen aan vervanging toe zijn. Ik vermoed dat mijn rechterheup nu overbelast is door de slechte demping. Balen, want vandaag stond een uurtje door/over bos en hei op het programma en daar verheugde ik me behoorlijk op.

Zodra ik weer normaal loop ga ik linea recta naar een hardloopzaak om me een nieuw paar schoenen aan te laten meten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 24 april 2013 @ 14:10:40 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125679126
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:07 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik loop sinds vanmorgen uit het niets ook ineens mank. Nou ja, uit het niets: ik kon me al een tijdje niet helemaal aan de indruk onttrekken dat mijn wegschoenen aan vervanging toe zijn. Ik vermoed dat mijn rechterheup nu overbelast is door de slechte demping. Balen, want vandaag stond een uurtje door/over bos en hei op het programma en daar verheugde ik me behoorlijk op.

Zodra ik weer normaal loop ga ik linea recta naar een hardloopzaak om me een nieuw paar schoenen aan te laten meten.
Ik liep niet zomaar uit het niets mank. Maar vervelend van je heup :{

Ik houd erover op. Dit topic moet over blije hardlopers gaan.
pi_125679214
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:57 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Gewoon doen het werkt wel (en er niks van aantrekken hoe je eruit ziet ;) )
pi_125679430
Hallo mensen, mag ik vragen wat jullie aandoen met dit weer? Ik heb nooit in de lente gerend en heb gisteren gemerkt, dat ik mij anders moet kleden.

Hebben jullie tips? :)
  woensdag 24 april 2013 @ 14:22:05 #224
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125679443
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:10 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik liep niet zomaar uit het niets mank. Maar vervelend van je heup :{

Ik houd erover op. Dit topic moet over blije hardlopers gaan.
Blessures gaan helaas hand in hand met hardlopen.
  woensdag 24 april 2013 @ 14:22:25 #225
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125679451
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:21 schreef Ambipur het volgende:
Hallo mensen, mag ik vragen wat jullie aandoen met dit weer? Ik heb nooit in de lente gerend en heb gisteren gemerkt, dat ik mij anders moet kleden.

kort /kort
pi_125679472
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:22 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

kort /kort
En wat is kort/kort?...
pi_125679479
Ja, ik ga misschien ook maar eens voor een korte broek vanavond. Spannend.
Ja doei.
  woensdag 24 april 2013 @ 14:23:32 #228
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125679481
quote:

Kleren
F means you're fucked
pi_125679484
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:23 schreef Ambipur het volgende:

[..]

En wat is kort/kort?...
Wat dénk je?
Ja doei.
  woensdag 24 april 2013 @ 14:24:07 #230
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125679496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ga misschien ook maar eens voor een korte broek vanavond. Spannend.
Geen hardlooprokje? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 24 april 2013 @ 14:24:12 #231
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125679501
quote:

[..]

Wat dénk je?
2 korte sokken
F means you're fucked
  woensdag 24 april 2013 @ 14:24:28 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125679509
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Geen hardlooprokje? :o
:W
F means you're fucked
pi_125679550
Zag deze op 9gag voorbij komen

woensdag 24 april 2013 @ 14:26:06 #234
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125679561
quote:

[..]

En wat is kort/kort?...
Ik weet niet welke kleding je hebt maar korte broek/tight/rokje en t-shirt
  woensdag 24 april 2013 @ 14:26:22 #235
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125679572
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:24 schreef YUR het volgende:

[..]

:W
Hoi O+
  woensdag 24 april 2013 @ 14:29:05 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125679645
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:25 schreef streamnl het volgende:

[ afbeelding ]
Da's ook kort/kort
F means you're fucked
pi_125679666
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's ook kort/kort
kort/kort/kort zelfs :')

:X
Ja doei.
pi_125679668
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Da's ook kort/kort
Hahaha :@
pi_125679693
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:26 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik weet niet welke kleding je hebt maar korte broek/tight/rokje en t-shirt
Heb juist helemaal geen kleding en wilde dus even bekijken wat ik het beste kan halen, dank je wel :)

quote:

[..]

Wat dénk je?
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Kleren
Zoals ik net zei: ik heb er geen ervaring mee.
Kort kan een short zijn + sport bh. Maar ook 3 kwart legging met topje. Kort kan kort in lengte zijn of korte mouwen.

Als je niet wil reageren, reageer dan ook niet lijkt mij.
  woensdag 24 april 2013 @ 14:32:11 #240
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_125679724
er is volgens mij wel verschil tussen mannen en vrouwen hardloopkleding, toch?
pi_125679732
:')
Ja doei.
  woensdag 24 april 2013 @ 14:35:06 #242
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125679817
quote:
je haalt de woorden uit mn mond....
F means you're fucked
  woensdag 24 april 2013 @ 14:36:07 #243
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_125679844
  woensdag 24 april 2013 @ 14:36:36 #244
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125679855
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:30 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb juist helemaal geen kleding en wilde dus even bekijken wat ik het beste kan halen, dank je wel :)

[..]

[..]

Kort kan een short zijn + sport bh. Maar ook 3 kwart legging met topje. Kort kan kort in lengte zijn of korte mouwen.

Als jij in je sport bh wil lopen moet je dat helemaal zelf weten. Er zijn geen regels, behalve dat katoen niet echt heel handig is qua zweet opname/afvoer.
Maar verder moet je het helemaal zelf weten. Misschien je vraag iets specifieker stellen (welke merken/stoffen/soort kleding dragen andere) nu klinkt het net alsof je niet zelf niet kan bedenken dat je een t-shirt aan mag trekken....(niet lullig bedoeld)
  woensdag 24 april 2013 @ 14:36:37 #245
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125679856
:o Ik heb mijn geplande post maar weer weggegooid. Vrede op aarde.
quote:

Ja, we hebben hier het antwoord. Draag dit:

aangezien je eigenlijk een meisje bent ;)
  woensdag 24 april 2013 @ 14:37:04 #246
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125679868
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kort/kort/kort zelfs :')

:X
_O-
pi_125679872
Vrede? Rellen! :9
Ja doei.
pi_125679884
...kruipt weer terug naar scriptie...
Ja doei.
pi_125679886
Ren anders nog even een rondje. Zonder onderbroek dan. Misschien minder uptight zijn en zo. :W
pi_125679912
Prima, kijk jij dan ergens of ze tegenwoordig op eBay ook 'intellect' verkopen? Empathie was in elk geval al uitverkocht, maar je weet maar nooit.
Ja doei.
pi_125679937
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:36 schreef Quoi het volgende:
:o Ik heb mijn geplande post maar weer weggegooid. Vrede op aarde.

[..]

Ja, we hebben hier het antwoord. Draag dit:
[ afbeelding ]

aangezien je eigenlijk een meisje bent ;)
Mooi! Deze wil ik graag dragen. Dank je.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:36 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Als jij in je sport bh wil lopen moet je dat helemaal zelf weten. Er zijn geen regels, behalve dat katoen niet echt heel handig is qua zweet opname/afvoer.
Maar verder moet je het helemaal zelf weten. Misschien je vraag iets specifieker stellen (welke merken/stoffen/soort kleding dragen andere) nu klinkt het net alsof je niet zelf niet kan bedenken dat je een t-shirt aan mag trekken....(niet lullig bedoeld)
Ik weet het echt niet.. Ik heb gisteren om me heen gekeken en hebben jacks gezien. :)
Denk dat ik het ga houden bij een legging 3 kwart + topje. Dank je wel.

Dag mensen, bedankt voor het antwoord. Vrede op aarde en zulks.
pi_125679966
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Prima, kijk jij dan ergens of ze tegenwoordig op eBay ook 'intellect' verkopen? Empathie was in elk geval al uitverkocht, maar je weet maar nooit.
Heerlijk dit...

:*
Succes met je scriptie.
  woensdag 24 april 2013 @ 14:40:51 #253
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125679985
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:25 schreef streamnl het volgende:

[ afbeelding ]
Ik had trouwens als eerst dit beeld voor me.

:@
pi_125680036
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

_O-
Te snel?
Ja doei.
pi_125680056
Gut. M'n hersenen sterven af van al het copy/pasten.
Je hoofdstukken omgooien is hersendodend :z
Ja doei.
  woensdag 24 april 2013 @ 14:44:47 #256
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125680080
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:30 schreef Ambipur het volgende:

Kort/kort is sporten in je ondergoed.
  woensdag 24 april 2013 @ 14:47:43 #257
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_125680160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Te snel?
Nee zie post van mij. Ik kan goed tegen zwarte humor. Relativeren he ;)
pi_125682016
Is het trouwens aan te raden om - vanwege jouw eigen, specifieke slijtagepatroon van de zolen - je oude hardloopschoenen mee te nemen, wanneer je nieuwe schoenen aan wil laten meten?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 24 april 2013 @ 15:49:10 #259
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_125682163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:44 schreef DDDDDaaf het volgende:
Is het trouwens aan te raden om - vanwege jouw eigen, specifieke slijtagepatroon van de zolen - je oude hardloopschoenen mee te nemen, wanneer je nieuwe schoenen aan wil laten meten?
Ja!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  woensdag 24 april 2013 @ 15:50:14 #260
387431 Frsh
pi_125682198
Tenminste, dat werd mij aangeraden, en in de winkel vroegen ze ook of ik ze had meegenomen. Ze kijken er ook echt naar.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_125682210
quote:

[..]

En wat is kort/kort?...
Kort ondergoed iig.
pi_125682228
Startbewijs voor Colour by the Sea gewonnen :)
pi_125682246
quote:
6s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:50 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Kort ondergoed iig.
Tja. Een string is ook kort.
  woensdag 24 april 2013 @ 15:54:18 #264
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125682355
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Tja. Een string is ook kort.
Lijkt me alleen niet prettig lopen :N
pi_125682518
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 15:50 schreef Frsh het volgende:
Tenminste, dat werd mij aangeraden, en in de winkel vroegen ze ook of ik ze had meegenomen. Ze kijken er ook echt naar.
Thnx! Hopelijk ben ik morgen van het strompelen af, zodat ik na het werk meteen voor nieuwe schoenen kan gaan.
pi_125682800
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hoi O+
WB! *O*
  woensdag 24 april 2013 @ 16:11:21 #267
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125682980
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:06 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

WB! *O*
Nou, niet helemaal hoor. Mag nog steeds niet hardlopen :+
pi_125683044
om 19.00 uur eindelijk mijn eerste wedstrijd (4km) *O* *O* *O* *O* *O*
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_125683096
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nou, niet helemaal hoor. Mag nog steeds niet hardlopen :+
-O-
wanneer wel?
  woensdag 24 april 2013 @ 16:14:25 #270
387431 Frsh
pi_125683100
Spannond!
  woensdag 24 april 2013 @ 16:16:30 #271
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125683192
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:14 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

-O-
wanneer wel?
Geen idee ;( moest eerst wat meer trainen zodat mijn knieën wat meer kunnen hebben. Volgens mijn 'personal trainer' komt het iig door mijn gewicht :') Baal er wel stevig van.. dit is ideaal hardloopweer O+
pi_125683236
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Geen idee ;( moest eerst wat meer trainen zodat mijn knieën wat meer kunnen hebben. Volgens mijn 'personal trainer' komt het iig door mijn gewicht :') Baal er wel stevig van.. dit is ideaal hardloopweer O+
Door je gewicht? Je weegt al bijna niks!
pi_125683262
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:12 schreef Bos81 het volgende:
om 19.00 uur eindelijk mijn eerste wedstrijd (4km) *O* *O* *O* *O* *O*
suc6
  woensdag 24 april 2013 @ 16:19:30 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125683287
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Door je gewicht? Je weegt al bijna niks!
Ik ben wat aangekomen sinds je me voor het laatst hebt gezien :') Maar ik had het probleem ook al toen ik lichter was, maar dat kreeg ik maar niet in zijn hoofd ;(
pi_125683989
Hoi,

Ik ben deze week na een lange stop weer begonnen met hardlopen. Eigenlijk weer met een 5K schema omdat ik die 30 minuten echt niet meer haal. Aan de andere kan, die korte stukje stukjes lopen vermoeien me ook nog niet echt. Ik loop daarom wat harder dan ik normaal zou doen.

Over 6.5 week doe ik mee aan de 4 Engelse mijl (6 komma nogwat km). Volgens mij moet dat wel lukken als ik om de dag hardloop, maar ik wil het iets versnellen.

- Is het schadelijk om in de eerste paar weken af en toe wat rustdagen over te slaan en elke dag te lopen?
- Iemand had het over krachttraining als aanvulling om je spieren wat sterker te maken en blessures te voorkomen. Wat moet ik me hier bij voorstellen? Paar keer in de week naar de sportschool, bepaalde oefeningen?

Ik wil even in een paar weken tijd m'n conditie, maar ook m'n snelheid verbeteren op een gezonde manier. Momenteel kan ik als ik m'n best doe zo'n 15 á 20 minuten constant hardlopen, maar dan ben ik wel helemaal op. Tips zijn welkom.
pi_125684048
Waarom denk je dat het rustdagen zijn?
Ja doei.
  woensdag 24 april 2013 @ 16:45:51 #277
387431 Frsh
pi_125684190
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:40 schreef Young_David het volgende:
Hoi,

Ik ben deze week na een lange stop weer begonnen met hardlopen. Eigenlijk weer met een 5K schema omdat ik die 30 minuten echt niet meer haal. Aan de andere kan, die korte stukje stukjes lopen vermoeien me ook nog niet echt. Ik loop daarom wat harder dan ik normaal zou doen.

Over 6.5 week doe ik mee aan de 4 Engelse mijl (6 komma nogwat km). Volgens mij moet dat wel lukken als ik om de dag hardloop, maar ik wil het iets versnellen.

- Is het schadelijk om in de eerste paar weken af en toe wat rustdagen over te slaan en elke dag te lopen?
- Iemand had het over krachttraining als aanvulling om je spieren wat sterker te maken en blessures te voorkomen. Wat moet ik me hier bij voorstellen? Paar keer in de week naar de sportschool, bepaalde oefeningen?

Ik wil even in een paar weken tijd m'n conditie, maar ook m'n snelheid verbeteren op een gezonde manier. Momenteel kan ik als ik m'n best doe zo'n 15 á 20 minuten constant hardlopen, maar dan ben ik wel helemaal op. Tips zijn welkom.
Eerst je afstand langer maken tot je in de buurt van die 4EM bent, daarna pas aan snelheid gaan denken. Het is wel goed om je trainingen gedurende de week af te wisselen, maar doe dan een keer per week een Lange Duur Loop (LDL) en maak die langzaamaan steeds langer.
  woensdag 24 april 2013 @ 16:49:22 #278
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125684309
Komt m'n vriendinnetje even langs op het werk met een cadeautje, een Garmin 410. :9~
  woensdag 24 april 2013 @ 16:50:01 #279
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125684325
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:49 schreef Lastpost het volgende:
Komt m'n vriendinnetje even langs op het werk met een cadeautje, een Garmin 410. :9~
Wat lief O+
  woensdag 24 april 2013 @ 16:52:52 #280
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_125684416
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat lief O+
Inderdaad. En dan moet ik nog een week wachten met lopen ook ... :D ;(
  woensdag 24 april 2013 @ 16:58:30 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125684640
quote:
17s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:49 schreef Lastpost het volgende:
Kun je je voortaan niet meer vergissen in de afstand... ;)

Ik heb zojuist een impulsieve troost aankoop gedaan: zomerjurkjes! :P En straks haal ik mijn b*ahum*adpak op bij DHL servicepoint :{
  woensdag 24 april 2013 @ 16:59:08 #282
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_125684678
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

Kun je je voortaan niet meer vergissen in de afstand... ;)

Ik heb zojuist een impulsieve troost aankoop gedaan: zomerjurkjes! :P En straks haal ik mijn b*ahum*adpak op bij DHL servicepoint :{
Doe je wel een bloemetjesbadmuts op?
F means you're fucked
pi_125684723
Ik wil eigenlijk ook een Garmin o.i.d.
Wie sponsort? :P

Zat een beetje naar de goedkopere modellen te kijken maar daar kon je geen intervallen instellen. Denk dat ik dat wel een beetje zou missen eigenlijk.. Dus kan beter door sparen voor een beter model denk ik dan :P
  woensdag 24 april 2013 @ 17:03:27 #284
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_125684852
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Doe je wel een bloemetjesbadmuts op?
Ja hoor! Ik sta alleen niet in voor de resultaten.
pi_125685558
Zo, traininkie voor morgen in mijn horloge gezet.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 april 2013 @ 17:31:12 #286
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125685817
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:57 schreef Lastpost het volgende:

[..]

koop een 2-in-1 en loop zonder ondergoed.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 april 2013 @ 17:36:37 #287
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125685964
Pijn in mijn scheen is weer helemaal weggetrokken. Ben er nog niet over uit of ik vrijdag nog een rondje loop of alleen zondag nog een LDL.

Misschien het zonder die inlegzooltjes op een kort rondje proberen.
  woensdag 24 april 2013 @ 17:44:07 #288
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_125686205
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 14:39 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Mooi! Deze wil ik graag dragen. Dank je.

[..]

Ik weet het echt niet.. Ik heb gisteren om me heen gekeken en hebben jacks gezien. :)
Denk dat ik het ga houden bij een legging 3 kwart + topje. Dank je wel.

Dag mensen, bedankt voor het antwoord. Vrede op aarde en zulks.
jacks, als in jasjes? die zul je nu (hopelijk) niet meer nodig hebben. ga gewoon opzoek naar een fijn shirt en short/tight/broek waar jij je lekker in voelt.

Linebear, proficiat....ben jaloers hoor.

ik heb ook weer gelopen. op wat kuitkramp na ging het best goed. wel geen hele 5km gedaan, maar ik was buiten enzo *O* :D
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 17:44:09 #289
155227 crew  Guppy
dus
pi_125686206
Hopelijk blijft het weg Swets!

Ik ben op weg naar huis en ga zo rennen. Met als test dat ik m'n blaarplekken af ga plakken met sporttape. Kijken of het werkt. Ik had die tape vorige week al gehaald, maar het leek me beter om het tijdens een training te testen in plaats van tijdens een evenement *)

Ik ben benieuwd! :9
pi_125686380
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Pijn in mijn scheen is weer helemaal weggetrokken. Ben er nog niet over uit of ik vrijdag nog een rondje loop of alleen zondag nog een LDL.

Misschien het zonder die inlegzooltjes op een kort rondje proberen.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Hopelijk blijft het weg Swets!

Ik ben op weg naar huis en ga zo rennen. Met als test dat ik m'n blaarplekken af ga plakken met sporttape. Kijken of het werkt. Ik had die tape vorige week al gehaald, maar het leek me beter om het tijdens een training te testen in plaats van tijdens een evenement *)

Ik ben benieuwd! :9
Superveel succes allebei!
  woensdag 24 april 2013 @ 17:54:01 #291
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_125686531
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:22 schreef mosselmossel het volgende:
Zo, traininkie voor morgen in mijn horloge gezet.

[ afbeelding ]
0-10km, week 6 training 2 en dan 5:20/km lopen, das rap? Of lees ik het verkeerd?
  Moderator woensdag 24 april 2013 @ 17:55:09 #292
155227 crew  Guppy
dus
pi_125686567
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:44 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

jacks, als in jasjes? die zul je nu (hopelijk) niet meer nodig hebben. ga gewoon opzoek naar een fijn shirt en short/tight/broek waar jij je lekker in voelt.

Linebear, proficiat....ben jaloers hoor.

ik heb ook weer gelopen. op wat kuitkramp na ging het best goed. wel geen hele 5km gedaan, maar ik was buiten enzo *O* :D
Goed zo!! Je gaat toch wel gewoon meedoen aan de Marikenloop toch?
pi_125686570
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:54 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

0-10km, week 6 training 2 en dan 5:20/km lopen, das rap? Of lees ik het verkeerd?
Moet eigenlijk 5-10km zijn. Tikfoutje.En dat tempo ligt net iets onder mijn 5km-tempo.
Edit: iets trager dan mijn 5k-tempo dus.
pi_125686761
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een Garmin o.i.d.

[..]
Ik wil een Suunto Ambit! :P

Maar dat is eerder uit pure hebzucht dan uit noodzaak; mijn Timex voldoet nl. nog altijd prima, zeker nu ik er ook een hartslagband bij heb...
pi_125686976
beuh, ik geraak niet over m'n schoenen kopen.

is Decathlon echt zo slecht? ik heb nog een optie: Aktiesport.
Werewolf
pi_125687098
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:08 schreef sararaats het volgende:
beuh, ik geraak niet over m'n schoenen kopen.

is Decathlon echt zo slecht? ik heb nog een optie: Aktiesport.
Waarom wil je dan niet naar de hardloopspeciaalzaak, waar ze eerst eens goed naar je voeten kijken voor ze schoenen verkopen?
pi_125687122
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:12 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Waarom wil je dan niet naar de hardloopspeciaalzaak, waar ze eerst eens goed naar je voeten kijken voor ze schoenen verkopen?
ik moet er wel 1 vinden in België hé ;)
Werewolf
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 24 april 2013 @ 18:14:26 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_125687143
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik wil een Suunto Ambit! :P
Suunto Ambit boks.
pi_125687236
quote:
2s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:13 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik moet er wel 1 vinden in België hé ;)
Goed punt! Dat zou ik niet weten. Geen RunnersWorld ofzo in Antwerpen?
pi_125687283
quote:
99s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:17 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Goed punt! Dat zou ik niet weten. Geen RunnersWorld ofzo in Antwerpen?
het dichtste is volgens mij Breda
Werewolf
pi_125687321
twijfel of ik morgen weer les 6 ga lopen of toch les 7..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')