SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie loopt waar en wanneer google docs
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 23-04-2013 12:28:30 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Jep thanks MaleDuck!
Voor de mensen die de Golden Tenloop al eens gelopen hebben; hoe druk is het 5km parcours? Ik had een regionaal loopje in gedachte om mijn 5km PR te verbreken maar dan moet ik dus werken. Alle andere loopjes die ik kan vinden in Mei zijn op dagen dat ik moet werken. IJsselsteinloop is ook nog een optie, maar die is een week voor de Vestingloop hier in Den Bosch.
Ik ben bang dat de Golden Tenloop te druk is om lekker op tijd te lopen. Klopt dit of heb ik een verkeerd beeld in mijn hoofd zitten?The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ik ga mijn schoenen ook maar weer eens aantrekken. Over 12 dagen mijn eerste 5K!
(vandaag les 23; 10-12-12 minuten)![]()
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:26 schreef YUR het volgende:
Als je de ruimte wilt hebben, moet je maar zorgen dat je vooraan loopt![]()
Duidelijk, ik denk dat ik dat PR dan maar in training ga proberen te verbreken.The sun in your Eyes
Of gewoon ook de IJsselsteinloop doen? Omdat het kan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:31 schreef Onama het volgende:
[..]![]()
Duidelijk, ik denk dat ik dat PR dan maar in training ga proberen te verbreken.
Ik loop een week later de Marikenloop
Filmpjes van Hilversum staat online trouwen, we zijn echt op alle mogelijke manieren vastgelegd
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://www.fides.nl/compo(...)des-run-circuit.htmlquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef Onama het volgende:
Jep thanks MaleDuck!
Voor de mensen die de Golden Tenloop al eens gelopen hebben; hoe druk is het 5km parcours? Ik had een regionaal loopje in gedachte om mijn 5km PR te verbreken maar dan moet ik dus werken. Alle andere loopjes die ik kan vinden in Mei zijn op dagen dat ik moet werken. IJsselsteinloop is ook nog een optie, maar die is een week voor de Vestingloop hier in Den Bosch.
Ik ben bang dat de Golden Tenloop te druk is om lekker op tijd te lopen. Klopt dit of heb ik een verkeerd beeld in mijn hoofd zitten?
Deze loopjes (behalve Delft en Naaldwijk) zijn goed te doen wb drukte.![]()
Spannend!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:28 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik ga mijn schoenen ook maar weer eens aantrekken. Over 12 dagen mijn eerste 5K!
(vandaag les 23; 10-12-12 minuten)![]()
Thanks! Had op dutch-runners gekeken maar hier staan er toch wat meer. Misschien dat ik die in Delft ga doen. Die is dan misschien wat drukker, maar valt wel precies tussen de Cityrun in Roermond en de Vestingloop in Den Bosch. En ik ben dan vrij ook.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
http://www.fides.nl/compo(...)des-run-circuit.html
Deze loopjes (behalve Delft en Naaldwijk) zijn goed te doen wb drukte.Jep betreft tijd zijn IJsselstein of Delft de enige opties in Mei. Ik ga even kijken welke het beste uitkomt tegen die tijd. Mooie aan Delft is wel dat ik dan twee weken rust heb voor de Vestingloop. Mooie aan IJsseltein is dat ik er vrij snel ben met het OV. Een van de twee gaat gebeuren. Ga wel pas na Roermond een besluit nemen denk ik.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Of gewoon ook de IJsselsteinloop doen? Omdat het kan?
Ik loop een week later de Marikenloop
Filmpjes van Hilversum staat online trouwen, we zijn echt op alle mogelijke manieren vastgelegdThe sun in your Eyes
Leuk dat je in Roermond meedoetquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:10 schreef Onama het volgende:
[..]
Thanks! Had op dutch-runners gekeken maar hier staan er toch wat meer. Misschien dat ik die in Delft ga doen. Die is dan misschien wat drukker, maar valt wel precies tussen de Cityrun in Roermond en de Vestingloop in Den Bosch. En ik ben dan vrij ook.
[..]
Jep betreft tijd zijn IJsselstein of Delft de enige opties in Mei. Ik ga even kijken welke het beste uitkomt tegen die tijd. Mooie aan Delft is wel dat ik dan twee weken rust heb voor de Vestingloop. Mooie aan IJsseltein is dat ik er vrij snel ben met het OV. Een van de twee gaat gebeuren. Ga wel pas na Roermond een besluit nemen denk ik.
Ik kom denk ik wel kijken, heb verder geen plannen voor Koninginnedag. Heb nog getwijfeld om zelf mee te doen, maar gisteren pas te horen gekregen dat vriendlief moet werken en ik mezelf moet gaan vermaken.![]()
Hier ook maar even de vraag neerleggen:
Gisteren de CWCM gemailed met de vraag of ik kan up- of downgraden al naar gelang training bij het event van komend september. 10K is de veilige optie, maar HM de toffe optie. Deze optie ís haalbaar, mits ik redelijk blessurevrij blijf.
Ze raden me aan om voor de HM te registeren en proberen dan wel om te zetten voor als het écht niet anders kan (als ik écht maar 10 kan lopen), maar ik vind 't maar wat, inschrijven voor de HM daar dit jaar!
Ja doei.![]()
Ondanks het feit dat ik de vraag niet kan vinden, geef ik je toch een antwoord:quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook maar even de vraag neerleggen:
Gisteren de CWCM gemailed met de vraag of ik kan up- of downgraden al naar gelang training bij het event van komend september. 10K is de veilige optie, maar HM de toffe optie. Deze optie ís haalbaar, mits ik redelijk blessurevrij blijf.
Ze raden me aan om voor de HM te registeren en proberen dan wel om te zetten voor als het écht niet anders kan (als ik écht maar 10 kan lopen), maar ik vind 't maar wat, inschrijven voor de HM daar dit jaar!
Niet miepen, gewoon doen.F means you're fucked![]()
Ik zocht ook de vraag..quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat ik de vraag niet kan vinden, geef ik je toch een antwoord:
Niet miepen, gewoon doen.![]()
Ja dat kun je wel zeggen. Wordt een hele uitdaging om in één stuk te rennen, dat is nog nooit gelukt. Maar de vorige les kwam ik dichtbij, 2x 15 minuten met 2 minuten wandelen tussendoor.quote:![]()
Gezellig! Delft is wel goed druk, maar wel een leuke loop om te doen. Mooi door het centrum enzoquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:10 schreef Onama het volgende:
[..]
Thanks! Had op dutch-runners gekeken maar hier staan er toch wat meer. Misschien dat ik die in Delft ga doen. Die is dan misschien wat drukker, maar valt wel precies tussen de Cityrun in Roermond en de Vestingloop in Den Bosch. En ik ben dan vrij ook.
[..]
Gewoon op tijd het juiste startvak in en gaan![]()
![]()
Jaren in Roermond gewoond en heb er nog een aantal vrienden rondzwerven. Als je jezelf moet gaan vermaken dan iseen wedstrijdje toch de ideale manier.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Leuk dat je in Roermond meedoet
Ik kom denk ik wel kijken, heb verder geen plannen voor Koninginnedag. Heb nog getwijfeld om zelf mee te doen, maar gisteren pas te horen gekregen dat vriendlief moet werken en ik mezelf moet gaan vermaken.Rustig richting Roermond in de ochtend, rondwandelen door het centrum want er is genoeg te doen. Wedstrijdje lopen en borrelen bij de Gouden Appel (mijn stamkroeg). Kan me geen betere Koninginnedag voorstellen!
The sun in your Eyes
Je bent een vrouw, dus het is een ingecalculeerd risicoquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef Quoi het volgende:
Volgende TT: niet miepen, gewoon doen!
ik doe zelf ook geregeld mee aan miepen, I know![]()
F means you're fucked![]()
Klinkt leuk en gezellig inderdaad.....ik zag op de site dat inschrijven nog mogelijk was....maar heb sinds de Venloop geen 5km meer gerend, dus denk dat dat niet zo heel verstandig isquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Onama het volgende:
[..]
Jaren in Roermond gewoond en heb er nog een aantal vrienden rondzwerven. Als je jezelf moet gaan vermaken dan iseen wedstrijdje toch de ideale manier.Rustig richting Roermond in de ochtend, rondwandelen door het centrum want er is genoeg te doen. Wedstrijdje lopen en borrelen bij de Gouden Appel (mijn stamkroeg). Kan me geen betere Koninginnedag voorstellen!
![]()
![]()
Sorry, met Delft bedoelde ik dit loopje: http://www.dekoplopers.nl/nl/kopjesloop/ (uit jouw lijstje). Die is dan weer heel rustig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig! Delft is wel goed druk, maar wel een leuke loop om te doen. Mooi door het centrum enzo
Gewoon op tijd het juiste startvak in en gaanThe sun in your Eyes
Vanavond maar eens beginnen met het vervolg van start to run.
Keep running als deze net zo goed is opgesteld als start to run hoop ik snel mee te kunnen doen met de 10K!![]()
Ohhquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef Onama het volgende:
[..]
Sorry, met Delft bedoelde ik dit loopje: http://www.dekoplopers.nl/nl/kopjesloop/ (uit jouw lijstje). Die is dan weer heel rustig.Ik dacht de Golden Ten. Kopjesloop is idd rustig.
![]()
Die heeft zeker ook een snel parcours. Geschikt om een PR te lopenquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef Onama het volgende:
[..]
Sorry, met Delft bedoelde ik dit loopje: http://www.dekoplopers.nl/nl/kopjesloop/ (uit jouw lijstje). Die is dan weer heel rustig.Ook andere loopjes in Delft overigens: Delftse Houtloop, Bertusloop, Kerkpolderloop, Kwartaalloop.
![]()
Cool, dan denk ik dat het gewoon die gaat worden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die heeft zeker ook een snel parcours. Geschikt om een PR te lopenOok andere loopjes in Delft overigens: Delftse Houtloop, Bertusloop, Kerkpolderloop, Kwartaalloop.
Ziet er inderdaad ook erg leuk uit, maar valt samen met de Vestingloop, wat mijn hoofdnummer voor de maand Mei is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef GotC het volgende:
@Onama, dit is ook wel een leuke: De Royal Ten in Den Haag
En nu ga ik lopen, zit al een uur met de hardloopkleren aan smoesjes te verzinnen om niet te gaan.
The sun in your Eyes
Welnee. Je maakt het zelf veel meer dan het is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
De vraag was inderdaad wat impliciet ja![]()
Maar 't blijft wel heel wat
Dan mag je de volgende les 10-20 met maar 1 minuut wandelen tussendoor. Die had ik afgelopen zaterdag en dat ging prima en was best een kick!!quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:15 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ja dat kun je wel zeggen. Wordt een hele uitdaging om in één stuk te rennen, dat is nog nooit gelukt. Maar de vorige les kwam ik dichtbij, 2x 15 minuten met 2 minuten wandelen tussendoor.![]()
En je hebt nog tijd zat. Gaat dus wel lukken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
De vraag was inderdaad wat impliciet ja![]()
Maar 't blijft wel heel wat![]()
En als je blijft denken: "Maar straks raak ik geblesseerd? Wat nou als ik geblesseerd raak?" .... dan kom je helemaal nergens en hoef je je nooit meer ergens voor in te schrijven.
Gewoon goed en bewust trainen om de kans op blessures zijn klein mogelijk te houden.
En mocht je onverhoopt toch geblesseerd raken: Jammer. Volgende keer beter. Het hoort er helaas bij.F means you're fucked![]()
Da's wel waar natuurlijkmaar het is dit keer wel een reis naar Ierland, en niet even de HM van de club op de hoek
Ja doei.![]()
Da's nog geen reden om terughoudend te zijn. Hooguit om extra bewust om te gaan met de trainingsarbeidquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Da's wel waar natuurlijkmaar het is dit keer wel een reis naar Ierland, en niet even de HM van de club op de hoek
Als je er van uit gaat dat het goed gaat en dat je naar een schitterend doel toewerkt, kun je er ook nog eens meer van genieten
Helemaal waar. Ik ga gewoon een week een huisje boeken daar. (althans, even met Mr.Mo overleggen), het is precies na de deadline van m'n scriptie, dus kan dan sowieso wel wat vakantie gebruiken, en mocht ik onverhoopt niet kunnen rennen, dan gaan we sowieso kijken en daar een mooie vakantie vieren![]()
Ja doei.![]()
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
Helemaal waar. Ik ga gewoon een week een huisje boeken daar. (althans, even met Mr.Mo overleggen), het is precies na de deadline van m'n scriptie, dus kan dan sowieso wel wat vakantie gebruiken, en mocht ik onverhoopt niet kunnen rennen, dan gaan we sowieso kijken en daar een mooie vakantie vieren![]()
![]()
Vanochtend bij de fysio geweest voor een hardloopanalyse. Het is haar opgevallen dat ik een haklander ben, haha. Ze gaat de videobeelden bespreken met een collega waarna ik een advies krijg. Ze gaat me helpen te leren op m'n voorvoet te landen.
Op die manier zou ik mijn achillespees minder belasten.Yep, gewoon inschrijven en goed trainen. Dan heb je een leuk doel om naar te werken, is een soort van stok achter de deur. Als het niet lukt, jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:52 schreef YUR het volgende:
En als je blijft denken: "Maar straks raak ik geblesseerd? Wat nou als ik geblesseerd raak?" .... dan kom je helemaal nergens en hoef je je nooit meer ergens voor in te schrijven.
Gewoon goed en bewust trainen om de kans op blessures zijn klein mogelijk te houden.
En mocht je onverhoopt toch geblesseerd raken: Jammer. Volgende keer beter. Het hoort er helaas bij.![]()
Een hardloopminded fysioquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanochtend bij de fysio geweest voor een hardloopanalyse. Het is haar opgevallen dat ik een haklander ben, haha. Ze gaat de videobeelden bespreken met een collega waarna ik een advies krijg. Ze gaat me helpen te leren op m'n voorvoet te landen.
Op die manier zou ik mijn achillespees minder belasten.
[..]
Yep, gewoon inschrijven en goed trainen. Dan heb je een leuk doel om naar te werken, is een soort van stok achter de deur. Als het niet lukt, jammer inderdaad.
Dat is ook wel iets wat ik nu wel uit de voorbereiding voor de Roparun heb geleerd, wat ik meer en meer zal gaan toepassenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Da's nog geen reden om terughoudend te zijn. Hooguit om extra bewust om te gaan met de trainingsarbeid
Als je er van uit gaat dat het goed gaat en dat je naar een schitterend doel toewerkt, kun je er ook nog eens meer van genietenMeer de weg van de geleidelijkheid bewandelen in de trainingsopbouw
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb een fysio gevonden bij wie ik even langs kan komen voor een soort gratis screening. Bekijkt of je behandeling nodig hebt ja/nee. Verbonden aan atteletiekverenigingMaandagochtend van 7:00 - 9:00
![]()
![]()
quote:
Initiëel wegens een achillespeesontsteking naar de sportfysio geweest. Door haar eigen blessure (wintersport) moest ik naar een andere fysio.
Ik ben vervolgens ook op bezoek geweest bij de manueel therapeut (dezelfde praktijk) voor nek- en schouderklachten. Zij heeft me doorverwezen naar een psychosomatische therapeut (eveneens zelfde praktijk) waar ik gisteren ben geweest. Dit om mij tips & tricks mee te geven voor ontspanning op het werk omdat deze klachten voornamelijk uit stress voortkomen.
Vandaag weer bij de manueel therapeut geweest, zij wilde mij op de loopband voor een loopanalyse omdat ze mijn loophouding wil beoordelen (een slecht houding kan leiden tot nek- en schouderklachten). Zij gaat de beelden dus verder bespreken met de eerste sportfysio.
Vrijdag ga ik weer naar de fysio om m'n kuitspier los te masseren.
In de afgelopen 2 maanden ben ik al bij vijf verschillende fysiotherapeuten geweest.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sluit me hierbij aan!quote:
Miepen:Doen:quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:25 schreef Onama het volgende:
Voor de mensen die de Golden Tenloop al eens gelopen hebben; hoe druk is het 5km parcours? Ik had een regionaal loopje in gedachte om mijn 5km PR te verbreken maar dan moet ik dus werken. Alle andere loopjes die ik kan vinden in Mei zijn op dagen dat ik moet werken. IJsselsteinloop is ook nog een optie, maar die is een week voor de Vestingloop hier in Den Bosch.Ik ben blijquote:Personal best 5 km of 24m:23s which is a 1m:22s improvement.
http://www.endomondo.com/workouts/180357193/8482042
Ik hoop dat dit het voor jou gaat oplossen. Houding kan echt het verschil maken. Dan nemen we volgend jaar revanche op de CPC. Vond het zo tof dat je kwam kijken naar de lopers terwijl je zelf geblesseerd was.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
The sun in your Eyes
Ik vond 2x 15 minuten ook best een kick, maar ook wel afzien.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:40 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Dan mag je de volgende les 10-20 met maar 1 minuut wandelen tussendoor. Die had ik afgelopen zaterdag en dat ging prima en was best een kick!!
Vandaag ontzettend last van m'n enkels en verzuurde onderbenen (echt al heel snel). Les ook niet uitgelopen. Tijdens de 2e sessie (12 min) 2 keer een paar stappen gewandeld en de 3e sessie (12 min) maar half gelopen. Laten we hopen dat ik gewoon m'n dag niet heb.
Positieve kant, les 25 is al een half uur lopen, dus als ik dat over 4 dagen aan zou moeten kunnen, zal het over 12 dagen ook wel moeten lukken. Ik denk dat ik les 23 morgen overnieuw ga lopen, en zaterdag les 24 (10 en 20 minuten)![]()
Die 5km ga je echt gewoon ownen hoor!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:27 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ik vond 2x 15 minuten ook best een kick, maar ook wel afzien.
Vandaag ontzettend last van m'n enkels en verzuurde onderbenen (echt al heel snel). Les ook niet uitgelopen. Tijdens de 2e sessie (12 min) 2 keer een paar stappen gewandeld en de 3e sessie (12 min) maar half gelopen. Laten we hopen dat ik gewoon m'n dag niet heb.
Positieve kant, les 25 is al een half uur lopen, dus als ik dat over 4 dagen aan zou moeten kunnen, zal het over 12 dagen ook wel moeten lukken. Ik denk dat ik les 23 morgen overnieuw ga lopen, en zaterdag les 24 (10 en 20 minuten)![]()
![]()
quote:![]()
Ik kan nog 4 of 5 keer trainen. Moet goed komen![]()
Is het bij hardlopen ook zo dat wedstrijden makkelijker zijn/voelen dan in je eentje een rondje?![]()
Zeker wetenquote:Op dinsdag 23 april 2013 14:38 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]![]()
Ik kan nog 4 of 5 keer trainen. Moet goed komen![]()
Is het bij hardlopen ook zo dat wedstrijden makkelijker zijn/voelen dan in je eentje een rondje?
The sun in your Eyes
Ja, dat gaan we volgend jaar zeker doen!quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:23 schreef Onama het volgende:
Ik hoop dat dit het voor jou gaat oplossen. Houding kan echt het verschil maken. Dan nemen we volgend jaar revanche op de CPC. Vond het zo tof dat je kwam kijken naar de lopers terwijl je zelf geblesseerd was.
De sfeer op zo'n evenement is zo geweldig dat ik dat niet wilde missen. Het was ook een leuk excuus om bij een vriendin in Den Haag langs te gaan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: