quote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En heeft Spong een cockring om z'n leuter.
euhhhhquote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 22 april 2013 23:53 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op maandag 22 april 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
Is iemand het verhaal van Yuri aan het volgen?
Nee, ik voel me per seconde dommer worden als ik naar dat geblaat luister.quote:Op maandag 22 april 2013 23:57 schreef Latert het volgende:
Is iemand het verhaal van Yuri aan het volgen?
Het is gestoptquote:Op maandag 22 april 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ik voel me per seconde dommer worden als ik naar dat geblaat luister.
Yuri heeft al een Braziliaanse vriendin, tenminste dat denkt hij, wie weet is het een ladyboy.quote:Op maandag 22 april 2013 23:58 schreef Latert het volgende:
Spong zou graag met de rekstok van Yuri willen spelen.
Het was best tenenkrommend ja. Die man viel enorm door de mand.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:02 schreef MilaNL het volgende:
Wel fantastische crisismanagerScholen dicht is overreacting. In plaats daarvan om elke school in een straal van 100 meter preventief fouilleren!
quote:
Als je die man hoort praten denk ik dat ik ook maar eens een bedrijfje in "crisis-expertise" ga starten.quote:
Dat.quote:
Plus:quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Bram Moszkowicz
Voormalig advocaat bespreekt definitieve schorsing als strafpleiter.
Maarten van Rossem
Historicus geeft een minicollege over koning Willem I.
Hij probeert zichzelf een houding te geven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zit Moszco rare bewegingen met zn hoofd te maken
pauw zei toch dat je wakker moest blijven!quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
Mjah eventjes dan maar. Eigenlijk ben ik moe.
Niets met Pauw te maken man.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
pauw zei toch dat je wakker moest blijven!
Zit vast wel iets in het publiek.quote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Bij Pauw blijft het broekje aan vanavond...
Katwijkers doen dit soort dingen blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die Dela reclame, wie doet nou zoiets in het openbaar?
Plaatsvervangende schaamte...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Die in de supermarkt is erger.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Ja, ik zou meteen mijn laatste dag gehad hebben. En daarna naar andere kant van het land verhuizen.quote:
Hij hoeft zijn professionele toontje in princiepe niet meer te doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij probeert zichzelf een houding te geven.
Te weinig.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
Hoeveel door ons gestuurde jihadisten zijn ondertussen al dood?
1 toch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:11 schreef Latert het volgende:
Hoeveel door ons gestuurde jihadisten zijn ondertussen al dood?
Nee joh, dat is een multicul knuffelclubje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sharia4Holland? zijn dat ook ronselaars??
Hij moet eens stoppen met praten alsof hij in het Jeugdjournaal zit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
'De tijd dat ik nog advocaat was'
Hij is soms toch best grappig.
Hij is aangepast aan RTL Boulevard publiek.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij moet eens stoppen met praten alsof hij in het Jeugdjournaal zit.
Met zijn stoute dingen doen.
Als George Clooneyquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Hoe zou Maarten er zonder baard uit zien?
blotebillengezichtquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Hoe zou die baard er zonder Maarten uit zien?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Tenzij er iets gebeurd...quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:24 schreef Travel. het volgende:
Nog een week, en dan klaar met het maandenlange koningsnieuws.
quote:
quote:
Van RossEmquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Toch ironisch dat van Rossum zichzelf een republikein noemt
want??quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:25 schreef Latert het volgende:
Toch ironisch dat van Rossum zichzelf een republikein noemt
..........................quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Gezien zijn mening over de 'Amerikaanse' republikeinen.
Dit.quote:
Colleges geef je niet aan tafel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Dit kan hij toch ook aan tafel vertellen?
Nee, het is een 'college', dat vinden ze bij de VARA zo leuk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Dit kan hij toch ook aan tafel vertellen?
Best weinig tijd krijgt die.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Spijt dat ik wakker gebleven ben. Alleen Bram kan de avond redden.
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet kunnen zingen en toch de bühne op, dat kon al langer hoor
[ afbeelding ]
Soms zijn colleges geen cabaret.quote:
Jouw Sjek trauma ookquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niet kunnen zingen en toch de bühne op, dat kon al langer hoor
[ afbeelding ]
Dat dat de enige juiste reactie was.quote:
Laat maar. Volgens mij begrijpen wij elkaar niet.quote:
Hexje snapt er weer geen anus van.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:39 schreef OProg het volgende:
[..]
Laat maar. Volgens mij begrijpen wij elkaar niet.
leg het dan uit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hexje snapt er weer geen anus van.
Hij heeft hard gestudeerd, die Brammetje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar komen de cursussen en punten komen weer.. Hij zegt hetzelfde als de laatste paar keren
Dit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daar komen de cursussen en punten komen weer.. Hij zegt hetzelfde als de laatste paar keren
Een maffia maatje.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een zielig mannetje is het eigenlijk.
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:44 schreef Travel. het volgende:
Eindelijk weer een leuke discussie aan tafel
Het is eerder een monoloog.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:44 schreef Travel. het volgende:
Eindelijk weer een leuke discussie aan tafel
Neuh, zo goed let ik nooit op bij P&W.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik begreep er helemaal niks vanben ik de enige?
quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Goeie prater. Die man moet advocaat worden.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Misschien een presentator van Te Land ter Zee en in de Lucht, daar hoef je weinig voor te kunnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Zodra je bij RTL Boulevard gaat zitten, zijn al je rechten weg.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch vind ik wel dat hij gelijk heeft dat de straf buitenproportioneel is.
Heb je het hele proces gevolgd, of basseer je dit aan de hand van wat hij zegt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch vind ik wel dat hij gelijk heeft dat de straf buitenproportioneel is.
Van pownews 1 dag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vraag me af of hij nog presentator wil worden
Hij heeft z'n eerste schnabbel al binnen: hij wordt presentator bij POW.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien een presentator van Te Land ter Zee en in de Lucht, daar hoef je weinig voor te kunnen.
Misschien kan hij de man worden die aan het eind naar Dominique Weesie toeloopt. Inspannende baan lijkt mij dat.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft z'n eerste schnabbel al binnen: hij wordt presentator bij POW.
Ik heb het hele proces gevolgd. Ik vind het interessant omdat ik zelf ook jurist ben. Maar heb me in mijn vak (belastingadviseur) bewust niet bij een beroepsorde aangesloten. Maar als advocaat kun je niet zonder.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je het hele proces gevolgd, of basseer je dit aan de hand van wat hij zegt?
Aha, oke!quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb het hele proces gevolgd. Ik vind het interessant omdat ik zelf ook jurist ben. Maar heb me in mijn vak (belastingadviseur) bewust niet bij een beroepsorde aangesloten. Maar als advocaat kun je niet zonder.
Bram, ik veroordeel u bij deze tot de boot.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:53 schreef Rickazio het volgende:
Bram, ik veroordeel u bij deze tot de dood.
Ik zie wel tranen langs ze neus namelijkquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:53 schreef Rickazio het volgende:
Bram, ik veroordeel u bij deze tot de dood.
Pleiten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk had hij 50 minuten moeten krijgen.
Ik denk dat hij dan zou gaan hyperventilerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk had hij 50 minuten moeten krijgen.
Krijg je twee welbespraakte mensen tegenover elkaar...quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:56 schreef ddx het volgende:
Kunnen we de hh niet skippen en gewoon vervolg doen na het nieuws ?
quote:
komt maarten morgen weer?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:56 schreef ddx het volgende:
Kunnen we de hh niet skippen en gewoon vervolg doen na het nieuws ?
nog 3 keer jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
komt maarten morgen weer?
Hij was er al mee bezig, dus hij wist.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:58 schreef ddx het volgende:
Laatste hand aan een boek, dus daar had hij wel tijd voor ?
Goed de factuur nakijken. Die kloppen bij hem niet. De kans dat je je teveel betaalde geld terugkrijgt is zeer zeer klein.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:57 schreef darkshadow16 het volgende:
Ik zou brammetje nog steeds als advocaat nemen hoor. Of hij nu wel of niet die titel heeft.
Dat 'college' was het dieptepunt van de uitzending, maar volgens mij komt ie nog 2x.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
komt maarten morgen weer?
Dit was het hoger beroep.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:58 schreef ddx het volgende:
Kanjij trouwens nog in hoger beroep of is dit echt het einde ?
Kan die, maar wilt die niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:58 schreef ddx het volgende:
Kanjij trouwens nog in hoger beroep of is dit echt het einde ?
Misschien is er wel een gratie mogelijkheid over een paar jaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat levenslange vind ik inderdaad overdreven
Het was gênant.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:00 schreef golfer het volgende:
Ik vond het optreden van Bram nogal abject en infaam!
Nee. Ik vrees dat hij het optreden van de raad van dicipline misschien wel teleologisch vindt.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:00 schreef golfer het volgende:
Ik vond het optreden van Bram nogal abject en infaam!
Misschien moet er een speciaal lied voor hem worden gemaakt door Ewbank.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Brammetje is een beetje hopeloos en weet het ook even niet meer, best zielig
Dan pleegt 'ie zelfmoord, dat moeten we niet hebben.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:09 schreef poepa het volgende:
[..]
Misschien moet er een speciaal lied voor hem worden gemaakt door Ewbank.
Ewbank?quote:Op woensdag 24 april 2013 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan pleegt 'ie zelfmoord, dat moeten we niet hebben.
Nieuwe koning = gratie voor de veroordeelden is veel landen volgens de traditiequote:Op woensdag 24 april 2013 00:05 schreef poepa het volgende:
[..]
Misschien is er wel een gratie mogelijkheid over een paar jaar.
Alex gaat Bram redden.quote:Op woensdag 24 april 2013 00:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nieuwe koning = gratie voor de veroordeelden is veel landen volgens de traditie
Inderdaad.Had dit aan het einde van de week gedaan als de emoties een beetje onder controle waren. Hij probeert hier zijn naam en imago te redden, maar ik heb hem nog nooit zo uit zijn doen gezien.quote:Op woensdag 24 april 2013 01:17 schreef svann het volgende:
Jee, Bram had even z'n ego tot rust moeten laten komen.
Gênant.
Was ook wel een echte topshow. En 4 dagen achter elkaar Van Rossem, heerlijkquote:Bram Moszkowicz heeft Pauw & Witteman opnieuw aan een record geholpen. De VARA-talkshow had dinsdag met ruim 1,5 miljoen kijkers haar meest bekeken uitzending in 2013 tot nu toe.
Hij sloeg inderdaad door met zijn gretigheid. Ik vond verder dat hij de schuld wel een beetje bij een ander legde al gaf hij ook toe fouten te hebben gemaakt.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Brammetje wou wel erg graag door met lullen, hé. Was maar goed dat Jeroen en Paul hem vaak afkapten.
quote:Schuurhof en Noomen
Journalist en hoofdredacteur over publicatie foto's Amalia
Sander Terphuis
PvdA-lid bespreekt strafbaar stellen van illegalen.
De man is een Iraniër met een zeer ernstige oogafwijking die asiel gezocht heeft na de Paralympics in Nederland.quote:
Klopt. Hij vertelde er net over bij Nieuwsuur.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
De man is een Iraniër met een zeer ernstige oogafwijking die asiel gezocht heeft na de Paralympics in Nederland.
Hij heette Ahmad Qeleich Khany (Teheran, 1973) en werd in 1995 tot Nederlander genaturaliseerd en veranderde zijn naam daarbij in Sander Terphuis.
quote:Ik had de keuze gemaakt om in in Nederland te blijven, ik wilde er bijhoren en ik zocht na[a]r een pragmatische oplossing vanwege de moeilijk uit te spreken en te schrijven Iraanse naam van mij. (…)
In het begin vond ik het zeker moeilijk vanwege de emotionele band en vanwege de familiebanden. Het klinkt misschien heel gek, maar het went gaande weg met de nieuwe naam. In het begin toen ik mijn naam had veranderd, klonk het heel vreemd als ik de naam Sander hoorde. Maar na een tijdje voelde het eigenlijk normaal.
(…)
Ik heb toen een lijst gemaakt met allerlei zelfverzonnen achternamen, waarvan ik niet wist of die bestonden of niet. Ik heb toen die lijst plus andere benodigde stukken naar het Ministerie van Justitie gestuurd. Ik moest mijn verzoek richten aan de koningin. Uiteindelijk beslist de koningin over het verzoek tot naamswijziging.
Toen ik nog in Friesland zat, had ik gezien dat mensen daar huizen hadden gebouwd op terpen ter bescherming van het water. Dat bracht mij op het idee om op mijn lijst met zelfverzonnen namen ook de naam Terphuis te zetten (combinatie huis op een terp). Een tijd later kreeg ik een brief van Justitie dat uit onderzoek was gebleken dat de achternaam Terphuis in Nederland niet bestaat. Om die reden mocht ik die naam nemen en ik voldeed aan de overige voorwaarden. Ik ontving toen een Koninklijk Besluit van de majesteit, waarin stond dat ik vanaf dat moment officieel de achternaam Terphuis mocht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |